/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 8

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 8

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.02.12 – 24.02.12)

 
За звітний період надійшло – 205 звернень громадян.

Проведено:
21.02.12
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
22.02.12 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (203 звернення громадян).

КП ЖКС:
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Сегедська, 15-Б;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Семінарська, 5-А;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Базарна, 75, вул. М. Арнаутська, 4, вул. Канатна, 81/5, пров. Катаева, 8;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Бісквітний, 16; вул. Семінарська, 15-Б; вул. Спиридонівська, 21, 30 ; вул. Ковальська, 55; Фонтанська дорога, 17; вул. Пироговська, 3;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Середньофонтанська, 30;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Асташкіна, 25; пров. Асташкіна, 3; вул. Утьосова, 16; вул. Спиридонівська, 14; просп. Гагаріна, 23/3;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Сегедська, 1/2; пров. Економічний, 1; вул. Леваневського, 9; пров. Гвоздичний, 4; вул. Сонячна, 10.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
20-24.02.12 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
20-24.02.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
20-24.02.12
– поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
21.02.12
– відзначення Дня рідної мови в закладах освіти району:
• виставки та експозиції в бібліотеках «О слово рідне, України слава»;
• тематичні уроки, конкурси творів, малюнків, рефератів;
• літературний альманах «Поезія душі моєї» (ОЗОШ №62);
• конкурс «Ми маленькі козачата» (ОЗОШ№16);
• вікторина «Знавці рідної мови» (ОЗОШ'№37);

21.02.12 – свято «Масляна» (місце проведення – гімназія № 1 Олександрівський проспект, 11, учасники - учні та вчителі гімназії № 1, Генеральний консул Китайської народної республіки, директор департаменту зарубіжних зв 'язків міськвиконкому);

 
22-24.02.12 – відзначення Дня захисника Вітчизни в закладах освіти району:
• зустрічі з ветеранами усіх поколінь та підшефними військовими частинами;
• класні години «Захисники Вітчизни – гордість та слава України»;
• святкові концерти «Захисникам Вітчизни: колишнім і теперішнім присвячується»;
• спортивні змагання;
• благодійні акції «Ми поруч з Вами», поздоровлення ветеранів на дому;

22.02.12 – концерт для ветеранів (місце проведення – санаторій «Салют»);
24.02.12 – фінал районного конкурсу української пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» (місце проведення - ЦДЮТ «Моряна»);
24.02.12 – районний конкурс «Захисник Вітчизни» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.02.12 – 24.02.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 36 звернень. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у загальноміських заходах, присвячених Дню захисника Вітчизни;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• перерозподіл виборчих дільниць за новою схемою та відповідно до цього прив’язані всі 10 317 будівель з виборцями Київського району;
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• розробка плану активізації населення щодо самостійних ініціатив перевірки особистої інформації;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 22 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
22.02.12 – прийняття участі у нараді щодо взаємодії КП «ЖКС» району, районної адміністрації та КП «Одеські інженерні мережі» у вирішенні питань розміщення телекомунікаційних інженерних мереж, систем і споруд тощо у житлових будинках комунальної власності.
Розглянуто та надано відповіді на 32 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 4 виїзди на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (18 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 2 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
22.02.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів;
- засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам Київського району.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 5 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 21 судовому засіданні;
2. перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

  
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

 
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 13 судових засіданнях;
21.02.12 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
24.02.12 – проведена нарада координаторів впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84.
24.02.12 – організована участь образцового ансамблю «Радість» ОНВК «Гармонія» в обласному концерті, присвяченого 80-ій річниці утворення Одеської області, який відбувся в Одеському театрі опери та балету.

До Дня захисника Вітчизни:
21.02.12 – на базі ОЗОШ № 63 організований та проведений районний фестиваль-конкурс патріотичної пісні «Пісня в солдатській шинелі»;
22.02.12 – на базі Одеського екологічного університету організовано участь команд гімназії № 9 та ОЗОШ № 72 в міських змаганнях «Школа безпеки», присвячених Дню захисника Вітчизни (команда ОЗОШ № 72 посіла II місце);
23.02.12 – у всіх установах району проведено уроки мужності, присвячені Дню захисника Вітчизни з запрошенням Ветеранів Великої Вітчизняна війни та представників шефських військових частин.
Впродовж тижня проведений районний етап щорічного конкурсу – захисту сучасної моделі навчального закладу „Школа сприяння здоров’ю”.
З 13.02.12 – у закладах освіти організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2011-2012 н.р. для учнів 9-11-х класів (за окремим графіком).
Впродовж тижня продовжена робота щодо залучення вчителів до участі у програмі «Навчальний курс Основи безпеки роботи в ІКТ» на сайті «Партнерство в освіті».
З 23.02.12 – забезпечена участь талановитих учнів у районному конкурсі «Кобзар і сучасність» з трьох номінацій: «Література», «Декоративно-прикладне мистецтво», «Образотворче мистецтво»
Впродовж тижня організована участь талановитих дітей у проведені 1 туру конкурсу «Пізнай себе і ти пізнаєш світ» у рамках фестивалю-конкурсу «Мистецтво бачити, чути та розуміти світ». Проведене анкетування серед талановитих та обдарованих дітей, учнів 5-10 класів.
25.02.12 – організована участь творчих колективів ОЦДЮТ «Еврика» у концерті з нагоди святкування Масляної біля Сіті-центру за адресою: пр-т М. Жукова, 2.
23.02.12 – організована зустріч учнів гімназії № 9 з представниками обласного управління МНС України в Одеській області в рамках Дня безпеки (з переглядом інформаційних відеороликів).


 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.02.12 – 24.02.12)
 

    
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних. 
20.02.12 – проведено засідання адміністративної комісії, де розглянуто 5 протоколів по ст. 150 КУпАП на суму 136 грн. Добровільносплачено 136 грн.
19,23.02.12 – поздоровлення двох ветеранів війни з 90-річчям з дня народження.
20.02.12 – проведення районного конкурсу серед шкільних команд КВН в рамках Всеукраїнського фестивалю дитячих та юнацьких команд «КВН України» на базі ОЗОШ №4.
20.02.12 – проведення профорієнтаційного семінару для батьків та учнів на базі ОЗОШ №31.
22.02.12 – в актовому залі територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району (вул..Б.Хмельницького,62) організована «Літературна гостинна», з метою надання книг підопічним територіального центру для читання.
22.02.12 – протягом дня проведення «Літературної години», надання книг підопічним територіального центру для чтива.
22.02.12 – проведення районного етапу ΙΙ Міжнародного фестивалю – конкурсу «Пісня в солдатській шинелі» на базі ОБД ЮТ «Домінанта» та ОЦДЮТ «Промінь».
22.02.12 – проведення інспекторського-методичного виїзду в ОДНЗ №239.
23.02.12 – поздоровлення керівництвом райадміністрації членів Ради ветеранів Малиновського району з Днем захисника Вітчизни у кафе по вул.Запорізька, 15.
23.02.12 – організація та проведення військово-спортивних змагань «Ну-мо, хлопці» в закладах освіти району на честь Дня захисника Вітчизни.
23.02.12 – організація поздоровленні ветеранів, які знаходяться на обліку у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району до Дня захисника Вітчизни у кафе «Восток» (вул. Ак.Філатова, 20).
Протягом тижня – в усіх закладах освіти організовані та проведені заходи, присвячені 80-річчю утворення Одеської області.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 3 чол. на суму 21,00грн.;
• банні послуги – 5 чол. на суму 100,0 грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 1463,00 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 1 чоловіка на суму 59,00 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 730 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 55115,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- заміна сантехніки у квартирі №57 по вул. Космонавтів, 54;
- ремонт системи гарячого та холодного водопостачання у квартирі №43 по вул. Космонавтів, 56-а.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.02.12 – 24.02.12)

  
Надійшло 87 документів:
- відпрацьовано – 54,
- під контролем – 50;
- письмових звернень – 104.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєзбірної компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Взято участь у засіданні комісії з питання передачі мереж приватного сектора.
Взято участь у роботі комісії стосовно асфальтування грунтової доріжки в межах залізничної пасажирської платформи «Шевченко» .
Направлена інформація на лист Одеської обласної державної адміністрації від 16.01.2012 р. № 06/02-24/206 щодо інформування Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України згідно наданих форм (реалізація заходів попередження надзвичайних ситуацій та усунення наслідків у разі їх виникнення; місцезнаходження сміттєзвалищ та їх ліквідація; реалізація заходів із забезпечення благоустрою та санітарної очистки населених пунктів; озеленення та утримання в належному стані садиб, дворів, парків, площ, вулиць; обладнання дитячих та спортивних майданчиків; встановлення урн у місцях загального користування).
Спільно з працівниками Департаменту міського господарства проведено обстеження зупинок маршрутних автобусних транспортних засобів, розташованих на території КП ЖКС «Північний» щодо їх санітарного, технічного, естетичного стану .
Підготовлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради про виконання заходів з підготовки житлово - комунального господарства району у весняно-літній період 2012 р.
Проведено обстеження з виходом на місце та проведено збори з керівниками КП ЖКС «Північний», Пересипський» та КП «Міські дороги» щодо роботи з прибирання снігу та сніжно - льодяних утворень на тротуарах, пішохідних доріжках у районі.
Проведена перевірка санітарного очищення територій від снігу та льоду на прилеглих територіях до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень, розташованих за адресами: Миколаївська дорога, 142 – магазин «Меблік»; Миколаївська дорога, 225-а – магазин «Шелест»; Миколаївська дорога, 245 – торгова компанія «Норман»; Миколаївська дорога, 221 – торгово-сервісний центр «Віонор»; вул. Одарія, 2 – ОФГП «Укрсервісмінтранс»; Дніпропетровська дорога, 108 – бар «Мелодія-Хол»; Дніпропетровська дорога, 118 – банк ПАО ; Дніпропетровська дорога, 118 – ощадбанк АО «Суворовський район».

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведення шефської роботи з підприємствами та військовими частинами.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 16 лютого 2012 року районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати.
Підготовлена інформація на засідання 24.02.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в 2012 році.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 14 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних органів.
Прийнято на розгляд 17 документів з різних установ та заяв громадян.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про надання дитині правового статусу;
- 1 подання до суду про призначення опіки над малолітньою дитиною.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Проведено районний етап екологічної гри „Що? Де? Коли?” на базі ОСШ № 40.
Проведена нарада заступників директорів з навчально - виховної роботи на базі ОЗОШ № 22.
Протягом тижня на базі загальноосвітніх навчальних закладів здійснена перевірка закладів освіти з питань „Дотримання вимог типового Положення про проведення атестації педагогічних працівників”.
Проведена вистава молодіжного руху „Завтра Суворовського району” для лідерів учнівського самоврядування шкіл району на базі ОНВК № 13 та ОЗОШ № 22.
В усіх загальноосвітніх навчальних закладах проведені виховні заходи до Дня захисника Вітчизни.
В Одеському національному університеті ім. І.І. Мечнікова випускниками 11 –х класів закладів освіти району відвідано День відкритих дверей факультету романо - германської філології.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Підготовлена узагальнена щотижнева інформація про ціни на основні види продовольчої продукції до Управління споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Прийнято участь у загальноміських заходах, присвячених Дню захисника Вітчизни. Відбувся ритуал покладання квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в парку імені Т.Г. Шевченка.
З нагоди Дня захисника Вітчизни підготовлені грамоти та подяки.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(20.02.12 – 24.02.12)

  
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- протягом лютого в районах міста на базі загальноосвітніх навчальних закладах проводиться конкурс «Панорама творчості»;
- протягом лютого в районах міста проходить фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров'я»;
- протягом лютого в районах міста проводяться заходи, які присвячені 80-ої річниці утворення Одеської області;
10-23 лютого – в загальноосвітніх навчальних закладах проводяться заходи присвячених Дню вшанування учасників бойових дій на території інших державо та з нагоди 23-ої річниці виводу обмеженого контингенту військ з території Демократичної Республіки Афганістан;
23 лютого – в загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи, які присвячені Дню Захисника Вітчизни;
21 лютого – на базі Одеської ЗОШ №117 проведено свято «Масляниця», на якому були приступні представники консульства Китайської Народної Республіки.
24 лютого – районний конкурс «Захисник Вітчизни» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»).

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(20.02.12 – 24.02.12)

  
Проведена работа по информированию бизнес-кругов о проведении следующих мероприятий:
Бизнес-форуме «Инвестиционный потенциал Украины», который состоится в ноябре 2012 года в г. Осака, регион Кансай, Япония.
Специализированной выставке «Reha Moscow Internatioanal», которая состоится 17-19 мая 2012 года в г. Москве (Российская Федерация).
Осуществлялась работа над наполнением английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет версии Паспорта города.
Осуществлялась подготовка технико-экономического обоснования законопроекта о проведении экономического эксперимента на территории города Одессы.
Продолжалась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Подготовлена информация о выполнении финансовых показателей планов коммунальными предприятиями г. Одессы за 2011 год. Отчет направлен первому заместителю городского головы.
Подготовлена информация о распределении чистой прибыли, полученной коммунальными предприятиями за 2011 год. Отчет направлен секретарю Одесского городского совета.
Проводился анализ годовой отчетности коммунальных предприятий за 2011 год.
Рассмотрено обращение на «урядову гарячу лінію» по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории, направлен соответствующий ответ.
Рассмотрено обращение жильца дома ОСМД по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории, направлена информация для подготовки обоснованного ответа заявителю в соответствующую районную администрацию.
Проведено 2 совещания с директорами предприятий и представителями исполнительных органов Одесского городского совета по расчётам размеров паевого участия в содержании объектов благоустройства, которые размещаются на территории парков.
Предоставлены консультации по формированию тарифов на жилищно-коммунальные услуги 11 гражданам и организациям.

Разрешительный центр:
Принято дел от субъектов хозяйственной деятельности – 1372;
Выдано документов разрешительного характера – 1137;
Количество предоставленных консультаций – 1784.

  

КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(20.02.12 – 26.02.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
20.02.12
 
По адресу: ул. Краснова, 11а – резкий неприятный запах в подъезде жилого дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. СДЯВ в воздухе не обнаружено
21.02.12
 
По адресу: ул. Крымская, 54, кв. 24 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится ребенок 2-х лет
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери квартиры, обеспечив доступ к ребенку
По адресу: ул. Лазарева, 45 –
провал грунта под трамвайным полотном
Дежурная смена установила ограждение аварийного участка
22.02.12
 
По адресу: ул. Щепкина, 26 –
угроза обрушения лепнины здания.
Дежурная смена демонтировала фрагмент лепнины здания. Угроза обрушения устранена.
23.03.12
По адресу: ул. Генерала Бочарова,  71/1, кв. 92 – женщина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь и обеспечить доступ сотрудников «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 80-ти лет, обеспечив открытие входной двери для доступа сотрудников «Скорой помощи»
По адресу: ул. Затонского, 2, кв. 50 – женщина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь и обеспечить доступ сотрудников «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Ревуцкой М. Р., 75 лет, обеспечив открытие входной двери для доступа сотрудников «Скорой помощи»
 
По адресу: пр. Адмиральский, 6 – ДТП
Дежурная смена извлекла из поврежденного автомобиля «Мазда», гос.номер 96-74ВІ
1. Косьян Д.В., 34 лет – смерть до приезда «Скорой помощи»
2. Неизвестная женщина ~ 30 лет, с различными травмами доставлена в ЖДБ
3. Дворянченко И. В., 23 лет – с различными травмами доставлена в 11ГКБ.
4. Белинский Д.И., 27 лет - с различными травмами доставлен в 11ГКБ
24.02.12
По адресу: ул. Канатная, 65, кв. 2 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
25.02.12
По адресу: пр-т Шевченко, 6/6, кв. 211 – женщина застряла в оконной решётке на втором этаже
Дежурная смена совместно с сотрудниками МЧС оказала помощь Лисогоровой В.А., освободив из решетки
По адресу: Люстдорфская дорога, 13 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Садовая, 26 – упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части дороги
 
По адресу: ул. Пироговская, 7/9, подъезд 27 – угроза обрушения фрагментов лепки с фасада здания на уровне 5-го этажа
Дежурная смена, используя альпинистское снаряжение, провела работу по снятию аварийно висящего фрагмента лепки с фасада здания
26.02.12
По адресу: ул. Армейская, кв. 61 – пожилой мужчина заблокирован в туалетной комнате
Дежурная смена обеспечила доступ специалистов «Скорой помощи» к мужчине.

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 520
из них передано:
- в УЖКХ – 34,
- Оказана информационная помощь – 484,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1

     
      
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(20.02.12 – 26.02.12)
 

      

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
ХХІ Міжнародний турнір «Зірки над Бугом» зі спортивної акробатики
20-26.02.12
м. Вінниця
2
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
20-25.02.12
м..Харків
3
Кубок України 
зі спортивної акробатики
21-25.02.12
м. Вінниця
4
Змагання з міні-футболу
22.02.12
Спортивна база «ФЛАГ»,
3-тя ст. Великого Фонтану, сквер Космонавтів
5
Міжнародний турнір
«Золоте левеня» з художньої гімнастики
24-26.02.12
м. Львів
6
Чемпіонат Одеської області з карате
24-26.02.12
м.Одеса,
Спортивна база «Краян»
7
Відкриті міжнародні змагання «Парад надій» зі спортивних танців
25-26.02.12
м. Київ
8
Чемпіонат Європи IDSA зі спортивних танців (стандарт, латина)
25-26.02.12
м. Київ
9
Чемпіонат України формейшн (латина) зі спортивних танців
25-26.02.12
м. Київ
10
У рамках
Спартакіади Одеської області
серед школярів – змагання з вільної боротьби
25-26.02.12
 м.Одеса,
вул. Михайлівська
11
Відкритий Чемпіонат м.Одеси
з дзюдо
26.02.12
м.Одеса,
спортивна база «Динамо»,
Французський бульвар, 4
12
У рамках міської Спартакіади
серед учнів ЗОШ:
- змагання з баскетболу (дівчата)
20-24.02.12
м. Одеса,
Спортивна база КПНЗ «СДЮСШОР №2»,
вул. Пушкінська, 49
13
У рамках міської Спартакіади
серед усіх верств населення:
- змагання з шахів
22-24.02.12
м. Одеса,
вул. Канатна, 95


  
    

      

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
12.03.2012 16:44

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/39884/