/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 9

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.02.12 – 02.03.12)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 279 звернень громадян.

Проведено:
28.02.12
– засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
02.03.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (231 звернення громадян).

КП ЖКС:
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Середньофонтанський, 1Б, пров. Садовий, 11, вул. Семінарська, 11, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Базарна, 77, вул. Заславського, 8, вул. Тираспольська, 17, Французький бульвар, 29, пров. Книжковий, 9, 5, пров. Вознесенський, 24;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Канатна, 132, вул. М. Арнаутська, 29, вул. Л. Толстого, 21, вул. Дігтярна, 21, пров. Асташкіна, 3, вул. Утьосова, 8, вул. В. Арнаутська, 84, вул. Канатна, 81/5, вул. Пироговська, 19, 21, вул. Новощіпний ряд;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Канатна, 100/2, вул. Л. Толстого, 13, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Базарна, 95, Італійський бульвар, 6, вул. Сегедська, 6А, вул. В. Арнаутська, 93;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Асташкіна, 3, пров. 2-ий Куликовський, 3А, вул. Сегедська, 16, вул. Старопортофранківська, 117;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Канатна, 132, пров. Гвоздичний, 3А, вул. Армійська, 9, 16/1, вул. Піонерська, 11, вул. Сегедська, 8, пров. Економічний, 1, вул. Мечникова, 55.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
27.02-03.03.12 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
27.02-03.03.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
27.02-03.03.12
– тиждень культури Ізраїлю (місце проведення – Гімназія №1, Олександрівський проспект, 11 учасники – учні гімназії, представники центру культури Ізраїлю);
28.02.12 – районний конкурс «Пісня в солдатській шинелі» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»);
01.03.12 – районний конкурс «Кобзар і сучасність» (місце проведення СЗШ № 59, вул. Канатна, 89; учасники – учні закладів освіти);
02-04.03.12 – майстер-клас по бісероплетінню. Виставка «Золотые ручки» (учасники – вихованці ЦДЮТ «Дивосвіт», місце проведення – Плац студентів);
03.03.12 – виставка дитячих малюнків «Моя сім’я» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», учасники – вихованці ЦДЮТ«Моряна»);
04.03.12 – спортивне орієнтування «Жіночі імена на карті Одеси» (місце проведення – Старобазарний сквер, 5, учасники – учні закладів освіти).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.02.12 – 02.03.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 43 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка розпорядження Київської районної адміністрації Одеської міської ради та договору для передачі в оренду службі у справах дітей Одеської міської ради приміщень нежитлового фонду, що розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Академіка Корольова, 9;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• перерозподіл виборчих дільниць за новою схемою та відповідно до цього прив’язані всі 10 317 будівель з виборцями Київського району;
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей та кратних включень;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• підписані подання на ЦВК щодо нових виборчих дільниць;
• підписані геоніми за лютий 2012 року;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено розпорядження Київської районної адміністрації Одеської міської ради № 150 від 27.02.2012 р. «Про передачу Південному регіональному управлінню Державної прикордонної служби України нежитлових приміщень першого поверху, розташованих у житловому будинку за адресою: м. Одеса, вул. Левітана, 114».
01.03.2012р. проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: просп. М. Жукова, 6 та вул. Ак. Корольова, 90-а з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Розглянуто та надано відповіді на 36 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (22 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
29.02.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
01.03.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 22 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 6 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків - 8 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 1 громадянину.

 
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 9 судових засіданнях;
01.03.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 11 питань, з них:
4 – позбавлення батьківських прав; 
3 – продаж житла за участю дітей;
1 – призначення опіки та піклування над дитиною;
1 – призначення опіки та піклування над недієздатною особою;
1 – дарування житла за участю дітей; 
- заслухано звіти опікунів над недієздатними особами та дітьми. 

- відпрацювання документів, розглянутих на засіданні ради опіки та піклування; 

- прийнято участь у процедурах надання статусу біженця.

Відділ освіти: 

Проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Продовжено впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84.
З 13.02.12 – у закладах освіти організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2011-2012 н.р. для учнів 9-11-х класів (за окремим графіком).
Впродовж тижня продовжена робота щодо залучення вчителів до участі у програмі «Навчальний курс Основи безпеки роботи в ІКТ» на сайті «Партнерство в освіті».
На виконання наказу відділу освіти Київської райадміністрації від 03.01.2012 № 10 „Про проведення районного етапу у рамках міського туру щорічного Всеукраїнського фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я” у 2012 році”, в рамках реалізації Програми Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України, Програми Розвитку ООН „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”. 28 лютого 2012 року на базі ОНВК „Гармонія” м. Одеси був проведений районний літературно- музичний фестиваль-конкурс „Молодь обирає здоров’я” (далі – фестиваль). Фестиваль проходив з метою популяризації, пропаганди та формування здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед молоді, виявлення і підтримки талановитої молоді, виховання лідерських здібностей і створення умов для випробування естетичних, інтелектуальних, авторських здібностей учасників фестивалю.У фестивалі взяли участь представники обласного організаційного комітету фестивалю, члени обласної Координаційної ради Програми „Сприяння просвітницькій роботі „рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового способу життя”, представники міського та районного відділу освіти та 16 команд закладів освіти району, а саме, команди ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, 55, 63, 65, 72, 78, 82, 85, 89, гімназії № 9, ОСОШ № 86, ОНВК № 84 та ОНВК „Гармонія”. В ході проведення фестивалю взяли участь близько 150 учнів, які набули та засвоїли нові знання про здоровий спосіб життя, підвищили рівень інформованості з питань профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД, інфекцій, що передаються статевим шляхом, усвідомили важливість толерантного відношення до ВІЛ-позитивних. З показовим виступом перед учасниками фестивалю виступили переможці Всеукраїнського етапу фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я” у 2011 році команда ОНВК „Гармонія” „Нова енергія”.
За підсумками журі:
І місце посіли команди ОНВК «Гармонія» «Крок» та гімназії № 9 «Терра здоров’я»;
ІІ місце – команди ОНВК № 84 та ОЗОШ № 82 «Веселка життя»
ІІІ місце – команди ОЗОШ № 78 «Вітер змін», ОСШ № 86 «Місія виполніма», ОЗОШ № 89, ОЗОШ № 85 «Крок у майбутнє».
Також, журі відзначило артистичні та оригінальні виступи команд ОЗОШ № 28 «П’ятий вимір», ОЗОШ № 63 «Vita», ОЗОШ № 65 «Діти Землі».
01.03.12 – на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості пройшов щорічний міський конкурс "Зіркова пара-2012". Учні ОЗОШ № 63 Київського району: Бахнюк Катерину і Сєлєдцова Ярослава стали переможцями цього конкурсу та отримали звання "Зіркова пара".
03.03.12 – на базі ОЗОШ № 63 проведена нарада заступників директорів з виховної роботи з питання профілактики правопорушень та негативних проявів серед неповнолітніх.
01.03.12 – представники відділу освіти взяли участь у черговому засідання районної опікунської ради.
02.03.12 – у рамках міської програми „Освітні досягнення проведена презентація Одеської гімназії № 9 за темою: „Реалізація особистісно - орієнтованої системи формування ключових компетентностей гімназистів на основі впровадження методів активного навчання і виховання”.
З 27.02.12 – (за окремим графіком) організоване проведення апробації тестових завдань з української мови, російської мови, англійської мови, математики, фізики, географії на базі ОЗОШ № 27, 55, 63, 72, 78, 82, 85, 86, 89, ОНВК № 84, ОНВК «Гармонія».
01.03.12 – забезпечена участь талановитих дітей у Всеукраїнській українознавчій грі „Соняшник”.
01.03.12 – забезпечена участь талановитих дітей у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі „Кришталева сова”.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.02.12 – 02.03.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 122 документа,
- відпрацьовано – 42,
- під контролем – 37;
- письмових звернень – 94.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, згідно рішенню виконавчого комітету Одеської міської ради від 25.12.09р. №1308, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Ведеться узагальнення, аналіз та звіт з виплати заробітної плати по КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Ведеться аналіз платежів, що надійшли від населення за спожиту теплову енергію до КП «Теплопостачання м.Одеси».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок.
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Проведена перевірка щодо комплексу робіт, пов’язаних з метою безпечного пересування та виключення травматизму жителів району у зв’язку із випаданням снігу.
На виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про день Довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення, продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 20 справ.
Проведена підготовка узагальненої інформації щодо розміщення зупиночних комплексів на території району.
Зібрано інформацію щодо нарахувань заробітної плати та виплати податків по КП ЖКС.
Взято участь у демонтажу стоянки по вул. С. Ядова, 24.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питання : перевірки техничної та землепорядної документації торгових точок по пр. Добровольського, 103, 89,109, вул. Затонського,7; погодження розпорядження на виділ у самостійний об’єкт на встановлення адреси по вул. От. Чепиги.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Підготовлена інформація до Департаменту праці та соціальної політики та Департаменту фінансів Одеської міської ради про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за лютий 2012 р.
Підготовлена інформація до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою за січень-лютий 2012 року.
Підготовлена інформація щодо суб’єктів господарювання на засідання 14.03.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в 2012 році з питання легалізації виплати заробітної плати.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення».

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 18 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних органів.
Прийнято на розгляд 10 документів з різних установ та заяв громадян.
13 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про зміну прізвища;
- 1 висновок про визначення часу спілкування дитини з батьком.

Відділ освіти:
Відбувся районний етап огляду-конкурсу шкільних команд КВК на базі ОЦДЮТ «Зоресвіт».
Проведено районний етап ІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу військово-патріотичної композиції «Пісня в солдатській шинелі».
Проведено районний етап конкурсу «Кобзар і сучасність».
Відбулася вистава молодіжного руху «Завтра Суворовського району» для лідерів учнівського самоврядування на базі ОЗОШ № 44 та ОНВК № 49.
Проведено методичне заняття для вчителів предмету «Захист Вітчизни» на базі ОЗОШ № 23.
Переможці районного етапу взяли участь у обласному відкритому екологічному чемпіонаті гри «Що? Де? Коли?».
Лідери учнівського самоврядування взяли участь у міському шоу – конкурсі «Ах, Одеса!».
Переможці районного етапу конкурсу «Надзвичайна пара» взяли участь у міському етапі конкурсу.
Протягом тижня проводилася перевірка закладів освіти з питань дотримання вимог типового положення про атестацію педагогічних працівників.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(27.02.12 – 02.03.12)
 

     
- протягом лютого в районах міста на базі загальноосвітніх навчальних закладах відбувся конкурс «Панорама творчості»;
- протягом лютого в районах міста проведений фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров'я»;
- в районах міста проведені заходи, які присвячені 80-ої річниці утворення Одеської області;
- з 02 по 16 березня у загальноосвітніх навчальних закладах проводяться заходи, присвячених вшануванню пам'яті Т.Г.Шевченка (за окремим планом);
- до 14 березня у районах міста проводяться відбіркові тури II Міжнародного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні та вокально-хореографічної композиції «Пісня в солдатській шинелі»;
- з 27 лютого по 02 лютого 2012 року у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведено презентація відкритих заходів гімназії №1 м. Одеси ім. А.П. Бистріної.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(27.02.12 – 02.03.12)

 
Подготовка технико-экономического обоснования законопроекта о проведении экономического эксперимента на территории города Одессы.
Осуществлялась работа по наполнению английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет версии Паспорта города.
Подготовлена информация о регистрации и ликвидации субъектов хозяйствования за период с 2008 г. по 2011 г.
Согласно поручения председателя постоянной комиссии по планированию, бюджету и финансам Преснова Ю.А., подготовлена информация с расчетом упущенной выгоды по рынкам города Одессы, которые не заключили договора аренды земли.
Подготовка отчёта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Продолжалась подготовка информации о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Подготовлена информация на имя директора департамента финансов Одесского городского совета относительно проведенной управлением экономики работы за февраль 2012 г. с целью привлечения инвестиций в экономику г. Одессы.
Подготовлены и направлены в отборочную комиссию материалы для участия г. Одессы в конкурсе Совета Европы касательно обмена лучшими практиками. По результатам предоставленной информации город прошел во второй тур указанного конкурса.
В сотрудничестве с Фондом Восточная Европа в рамках Программы «Публично-частные партнерства: новые возможности для экономического роста», осуществлялась работа в части подготовки Проекта Концепции проекта «Музей под открытым небом «Уголок старой Одессы».
По запросу редактора газеты «Одесская жизнь» подготовлена информация о задолженности населения перед коммунальными предприятиями, направлен соответствующий ответ.
Проводился анализ годовой отчетности коммунальных предприятий за 2011 год.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Проводилось согласование штатных расписаний коммунальных предприятий и контрактов руководителей предприятий.
Рассмотрено обращение на «урядову гарячу лінію», ответ направлен заявителю.
Рассмотрен запрос о предоставлении информации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги, направлена соответствующая информация в структурные подразделения Одесского городского совета для подготовки обоснованного ответа заявителю.
Рассмотрены 2 обращения жильцов ОСМД, обращение жильца ЖСК и коллективное обращение жильцов дома коммунальной собственности по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие ответы.
Направлена ежемесячная информация в департамент финансов касательно уровня возмещения установленными тарифами на жилищно-коммунальные услуги себестоимости указанных услуг.
Проверены расчёты тарифов исполнителя услуг по содержанию домов и придомовых территорий (7 домов и 3 общежития), направлены исполнителю указанных услуг замечания по приведению расчётов в соответствие действующему законодательству.
Проверены расчёты тарифов исполнителя услуг по отоплению и горячему водоснабжению, направлены исполнителю указанных услуг замечания по приведению расчётов в соответствие действующему законодательству.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 10 гражданам.

Разрешительный центр:
- Принято дел от субъектов хозяйственной деятельности – 1512;
- Выдано документов разрешительного характера – 1233;
- Количество предоставленных консультаций – 1386. 
  

     
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Лютий 2012 року)

  
Стан реєстраційної діяльності:

- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 449;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 131;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 89;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 18;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 1400;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 1285;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 264;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 80;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 207;
- замінено свідоцтв державної реєстрації юридичних осіб – 0;
- замінено свідоцтв державної реєстрації фізичних осіб-підприємців – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу, проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію) – 1 422.

Взагалі за місяць проведено 9 345 реєстраційних дій.

Станом на 1 березня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 758 юридичні особи;
- 99 733 фізичні особи - підприємці.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 740 звернень, з них:
- 33 звернення від фізичних осіб;
- 10 звернень від юридичних осіб;
- 199 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 159 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 43 документа було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 47 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 52 реєстраційні справи (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси.
- 67 балансів (річний фінансовий звіт);
- 11 повісток до суду;
- 4 ухвали про витребування документів;
- 43 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 49 повідомлень (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 16 реєстраційних справ відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 7 повідомлень про процес спрощеної роцедури державноїх реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.


Документообіг у загальному секторі за місяць склав 1 523 одиниці.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 345 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 45 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 4 судові справи.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.03.2012 р. налічує – 184 887 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5 456 реєстраційних справ;
- 18 реєстраційних справ прийнято для формування;
- 63 реєстраційні справи було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів. 

    
    
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Лютий 2012 року)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини по вул. Троїцькій, 32, вул. Пушкінській, 55, по історико-містобудівному обґрунтуванню на об'єкт по вулиці Віце-адмірала Азарова, 6-8.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по вул. Пантелеймонівській, 82; Приморському бульвару, 15, ріг пров. Чайковського, 2; пр. Олександрівському, 6 і 8-10; вул. Ланжеронівській, 13; на площі Грецькій, 1; бульвару Французькому, 20 і 29; провулку Воронцовському, 4; вул. Пироговській, 13; вул. Буніна, 30, ріг пров. Красного.
Обстеження об'єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дощок (знаків) по вул. Софіївській, 18; довідки щодо об'єктів культурної спадщини по Привокзальній площі, Потьомкінським сходам на Приморському бульварі, історичні довідки про території Преображенського парку та Одеського зоопарку, 1-го Християнського кладовища; району Молдаванки; довідки щодо регуляторних вимог пам'яткоохоронного законодавства при роботі з генпланом міста, під час розміщення тимчасових споруд на територіях історичних ареалів міста Одеси.
Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Катерининській, 27 і 33; вул. Успенській, 60; вул. Гоголя, 23; Воєнному узвозу, 13; вул. Троїцькій, 45; вул. Садовій, 11.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за
порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах: у цивільному суді 3 об'єкта; в адміністративному суді – 1 об'єкт; у господарському суді – 2 об'єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об'єкт.

  
   
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(27.02.12 – 04.03.12)

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
27.02.12
 
По адресу: ул. Генерала Бочарова,  7, кв. 21 –обратился с просьбой проверки продуктов питания (борща в алюминиевой кастрюле, напитка в двухлитровой пластиковой бутылке) на наличие ртути
Дежурная смена провела осмотр продуктов питания и обнаружила вещество, по внешнему виду и физическим свойствам похожее на ртуть, общим весом 5 гр
28.02.12
 
По адресу: Думская площадь, 1 –осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено
Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Троицкая, 37 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Садовая, 14 – стена доманаходится в аварийном состоянии
Дежурная смена провела обследование стены дома. Информация передана в ДГХ
29.02.12
 
По адресу: ул. Бунина, 3, кв. 20 – котёнок застрял на козырьке балкона 2-го этажа
Дежурная смена сняла котёнка с козырька балкона и передала хозяйке
По адресу: ул. Новосельского, 69/71, кв. 91 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ Згр и демеркуризацию помещения
01.03.12
По адресу: ул. Матюшенко, 3
про нал грунта во дворе жилого
дома вследствие прорыва
водопровода
Дежурная смена провела обследование места провала грунта и установила ограждение. Информация передана в ДГХ
По адресу: жилмассив Радужный, 1 –резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Предположительно источником резкого неприятного запаха был газоконденсат, вылитый в мусоропровод. Работы проведены совместно с ГУ МЧС и службой «ОдессаГаз»
02.03.12
По адресу: ул. Лазарева, 36 –упавшее дерево перегородило въезд во двор
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
03.03.12
По адресу: ул. Коблевская, 25 – просьба изъять использованные люминесцентные лампы
Дежурная смена провела изъятие люминесцентных ламп в количестве 158 шт для последующей утилизации
04.03.12
По адресу: ул. Приморская, 23 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги.

    

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 503
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- Оказана информационная помощь – 469,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1.

     
       
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(27.02.12 – 04.03.12) 
     

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
V тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
01-04 березня
м. Київ
2
VI тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
01-04 березня
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
3
VI тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
03-04 березня
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
4
Кубок України зі скелелазіння (3 етап), боулдрінг
02-04 березня
м. Дніпропетровськ
5
У рамках Спартакіади Одеської області серед школярів змагання змагання  з дзюдо  
02-06 березня
м.Одеса,
спортивна база
 «Молода гвардія»
6
Всеукраїнський турнір з дзюдо «Київська весна»
03-05 лютого
м. Київ

  
    

     

   
Бюллетень подготовлен управлением информации

Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
24.03.2012 16:10

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/40205/