/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 11

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.03.12 – 16.03.12)
 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 260 звернень громадян.

Проведено:
06.03.12 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
14.03.12 – засідання громадської комісії з житлових питань;
15.03.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (249 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: просп. Шевченка, 27;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Канатна, 84, 101В, вул. Транспортна, 7Б, вул. Сегедська, 5Б, вул. Л. Толстого, 32, пров. Економічний, 5, вул. В. Арнаутська, 99, 55, вул. Армійська, 16, Італійський бульвар, 8;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Осипова, 20, вул. Базарна, 46, вул. Преображенська, 42, вул. Єврейська, 50, вул. Буніна, 27, вул. Гімназична, 30, вул. Армійська, 13, 3, вул. Пантелеймонівська, 72, 99, пров. Волзький, 8, 10, вул. Ковальська, 32, Фонтанська дорога, 2, 55, вул. Утьосова, 8, 11, вул. В. Арнаутська, 49, 85, вул. М. Арнаутська, 48, 72, 104, вул. Рішельєвська, 66, вул. Катерининська, 72, вул. Сегедська, 23А, вул. Семінарська, 18/20, вул. Пироговська, 5;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Спиридонівська, 14, вул. Сегедська, 14, 23, вул. Р. Кармена, 15, вул. Канатна, 97;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Дігтярна, 10, вул. Чорновола, 3, пров. Канатний, 3, вул. Пантелеймонівська, 30, вул. М. Арнаутська, 7, Французький бульвар, 14А;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Сегедська, 10, вул. Л.Толстого, 32, вул. Ковальська, 55, вул. Утьосова, 11, 6, пров. Економічний, 1, вул. В. Арнаутська, 45, 117, вул. М. Арнаутська, 70, вул. Пушкінська, 70, вул. Канатна, 85;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Педагогічна, 20, вул. Сегедська, 23А.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
05-07.03, 12-16.03.12 – участь у 22 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
05-07.03, 12-16.03.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
05-07.03, 12-16.03.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
13.03.12 – гала-концерт переможців І районного фестивалю-конкурсу інсценованої української пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» (місце проведення – ОНУ ім. І.І. Мечникова, Французький бульвар, 24/26);
14.03.12 – участь у міському фестивалі «Пісня в солдатській шинелі» (місце проведення – міський Палац дітей та молоді);
14.03.12 – круглий стіл «Обговорення питань місії EUBAM» (місце проведення – СЗШ № 35, просп. Гагаріна, 3; учасники – учні, представники місії);
14.03.12 – районний конкурс «Застигла музика» (в рамках фестивалю «Одесса – мой город родной») (місце проведення – ОЗОШ № 57, вул. Ямчитського, 7, учасники – вихованці ЦДЮТ «Дивосвіт», місце проведення – Плац студентів).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.03.12 – 16.03.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 50 звернень.
На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 23 листа та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 31 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
14.03.12 – проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Ак. Корольова, 81/8, 81/1, вул. Варненська, 2/3 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та № 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (16 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 6 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
14.03.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 31 протокол про адміністративні правопорушення.
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
• прийняття участь у 20 судових засіданнях;
• надано відповідь на подання прокуратури;
• перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень;
• подано на виконання виконавчий лист до Київського відділу ДВС.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
- у сфері обліку та розподілу житлової площі:
• прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
• оформлено зміну особистих рахунків – 2 громадянам;
• прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Відділ освіти:
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня продовжено впровадження освітнього проекту “Відкритий світ» у ОЗОШ № 28, 33, 51, 65, 72, 80, 81, 82, 85, гімназії № 9, ОНВК № 84.
З 13.02.12 – у закладах освіти організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2011-2012 н.р. для учнів 9-11-х класів (за окремим графіком).
З 27.02.12 – (за окремим графіком) до 14.03.2012 організоване проведення апробації тестових завдань з української мови, російської мови, англійської мови, математики, фізики, географії на базі ОЗОШ № 27, 55, 63, 72, 78, 82, 85, 86, 89, ОНВК № 84, ОНВК «Гармонія».
14.03.12 – організована участь переможців районного етапу ІІ Міжнародного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні та вокально-хореографічної композиції «Пісня в солдатській шинелі» у міському етапі.
14.03.12 – організована участь учнів закладів освіти у міської конференції з правознавства.
Впродовж тижня у рамках міської програми «Освітні досягнення» організоване проведення відкритих заходів в спеціалізованих навчальних закладах: на базі ОНВК № 84 за темою: «Сумісна діяльність учителя і учня як умова формування компетенції на уроках математики и фізики»; на базі гімназії № 9 за темою: «Школа відкриває двері. Вчимося і відпочиваємо із задоволенням».
13.03.12 – представники відділу освіти взяли участь у організаційній нараді з метою проведення обласного Кубку шкільного конкурсу з футболу присвяченого «Євро-2012».
17.03.12 – у театрі музичної комедії проведено святкування 15-річчя зразкового ансамблю «Радість» ОНВК «Гармонія».
Впродовж тижня організована практика студентів Одеської Національної Академії зв’язку ім. А.С. Попова на базі закладів освіти району.
15.03.12 – силами творчих колективів ОЦДЮТ «Еврика» організований концерт з нагоди Дня робітників комунального господарства.

  
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.03.12 – 16.03.12)
 

  
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
12.03.12 – проведений відбірко вий тур районного конкурсу «Молодь обирає здоров’я» на базі ОЦДЮТ «Промінь»;
13.03.12 – проведення районного етапу фестивалю-конкурсу «Детский бал в Воронцовском Дворце», взяли участь пари зі шкіл №№54, 64, 53, 60, 120;
14.03.12 – організація участі у міському конкурсі переможців районного етапу другого Міжнародного фестивалю-конкурсу «Пісня в солдатській шинелі»;
14.03.12 – протягом дня надання книг підопічним територіального центру для чтива (бібліотека Грушевського);
До 15.03.12 – організація участі учнів закладів освіти району у конкурсі дитячого малюнку «Моя сім’я за безпеку дорожнього руху»;
16.03.12 – проведення привітанні, вручення подарунків та святкового концерту працівникам житлово-комунального господарства району на базі Одеського культурного центу (вул. В.Стуса, 2Б/7);
17.03.12 – відвідування 200 випускниками району Одеського регіонального інституту державного управління (вул. Генуєзьська, 22).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• прання білизни – 21 чол. на суму 418,95 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.
• медикаменти (аптека «Оптика») – 1 чоловіка на суму 56,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 797 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 60173,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено поточний ремонт у квартирі №17 по Овідіопільській дорозі, 2.
Продовжуються роботи з благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(12.03.12 – 16.03.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 78 документів,
• відпрацьовано – 59,
• під контролем – 54;
• письмових звернень – 85.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт в Департамент міського господарства Одеської міської ради про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства району у весняно-літній період 2012 року.
Підготовлена та направлено до Управління дорожнього господарства перелік робіт з поточного ремонту дворів та міжквартальних проїздів на території району.
Спільно з працівниками Департаменту міського господарства, інспекції з благоустрою, КП ЖКС «Північний» та «Пересипський» проведена вибіркова перевірка з виходом на місце щодо належного
санітарно стану території дільниці №5 КП ЖКС «Північний» та дільниці № 8 КП ЖКС «Пересипський».
На виконання Указу президента «Про день довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення продовжується збір інформації від підприємств та закладів,
розташованих на території району.
Спільно з працівниками Департаменту міського господарства проведено обстеження зупинок
маршрутних автобусних транспортних засобів, розташованих на території КП ЖКС «Пересипський», стосовно утримання санітарного, технічного, естетичного стану.
Взято участь у засіданні опікунської ради.
Взято участь у засіданні з питання приведення договірної роботи при видачі дозвільної документації на телекомунікаційне обладнання в єдине правове поле, пов'язаної з підключенням до електропостачання.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти : Миколаївська дор. 301 – з питання контрольного підрахунку маршрутних автобусів; вул. Паустовського, 2 – з питання функціонування гаражної стоянки; вул. Ж. Кюри, 68 – з питання перевірки автостоянки.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено роботу з керівниками 14 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за лютий 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено засідання районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання нової нормативної грошової оцінки землі.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 15 березня 2012 р. районної координаційної ради з питань: легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання нової нормативної грошової оцінки землі.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 28.12.2011р. №2377-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в місті Одесі у 2012 році» до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС Одеської міської ради.
Підготовлена інформація до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 16.03.2012 року.
Підготовлена інформація на засідання 14.03.2012р. міської координаційної ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Підготовлено та направлено 8 запитів та листів до різних установ та державних органів.
8 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав
дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 3 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 4 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 1 розпорядження про втрату статусу;
- 1 подання до суду про призначення опікуна.

Відділ освіти:
Відбувся захід, присвячений вшануванню пам'яті Т.Г. Шевченка на базі ОНВК № 49.
Проведено районний етап конкурсу «Охорона праці очима дітей» на базі районного методичного кабінету.
Заклади освіти району брали участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Воскресни, писанко».
Переможці районного туру брали участь у міському фестивалі – конкурсі військово-патріотичної композиції «Пісня в солдатській шинелі».
Відбулася нарада керівників закладів освіти усіх типів за участю депутата Одеської міської ради Єсенович І. І. та головного спеціаліста управління освіти та науки Одеської міської ради Юмашевої Ю.І. на базі ОСШ № 17.
Відбувся районний етап конкурсу «М'яка іграшка» на базі районної станції юних техніків "Сігма».
Відбулася нарада із заступниками керівників загальноосвітніх закладів, методистами дошкільних закладів з питань підготовки та надання атестаційних матеріалів на базі районного методичного кабінету.
Відбулося урочисте відкриття дитячо - юнацького клубу "ДЮК – 3" за участю депутатів Одеської міської ради та засобів масової інформації на базі ОЗОШ № 23.
Проведено обласний семінар для заступників директорів з виховної роботи області та району «Модель системи виховної роботи класного керівника» на базі ОЗОШ № 41.
Пройшла конференція за участю батьків шкіл району, депутатів Одеської міської ради, засобів масової інформації з теми «Здоров'я і духовність через освіту. Консолідація зусиль і партнерства в ім'я дитини» на базі ОНВК «Гімназія № 7».
Проведено нараду шкільних бібліотекарів з питань вивчення нових нормативних документів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.
На підставі на підставі клопотань в. о. директорів КП «ЖКС «Пересипський» та КП «ЖКС« Північний » Суворовського району м. Одеси і в зв'язку з професійним святом Днем працівників житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення підготовлені грамоти для нагородження працівників КП «ЖКС «Пересипський» та КП «ЖКС «Північний». 

    
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(12.03.12 – 16.03.12)

  
02-16 березня – у загальноосвітніх навчальних закладах проводяться заходи, присвячених вшануванню пам'яті Т.Г.Шевченка (за окремим планом);
до 14 березня – проведений міський етап II Міжнародного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні та вокально-хореографічної композиції «Пісня в солдатській шинелі»;
12-16 березня – у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведено презентація відкритих заходів Одеської гімназії №4;
12-16 березня – проведені презентації відкритих заходів спеціалізованих закладів освіти районів ( за окремим планом);
14 березня – проведена міська конференція з правознавства за адресою: вул. Катеринінська, 64, юридичний ліцей.

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(12.03.12 – 16.03.12)

 
Осуществлялся сбор и обобщение информации, необходимой для присвоения кредитного рейтинга г. Одессы и долговых обязательств Одесского городского совета, проводимой Национальным рейтинговым агентством ООО «IBI-Рейтинг».
Продолжалась подготовка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Подготовка Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 год.
Сбор и обобщение предложений и замечаний членов Экономического Совета при Одесском городском голове касательно доработки проекта генерального плана г. Одессы.
Работа над наполнением контента и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного веб-сайта города с целью создания интернет версии Паспорта города.
Подготовлена информация касательно объемов закупок ряда товаров и уровня средневзвешенных оптово-отпускных цен с целью дальнейшего предоставления в Главное управление агропромышленного развития областной государственной администрации.
Рассмотрены 1 коллективное обращение жильцов ОСМД, инициативное обращение жильца ОСМД, коллективное обращение жильцов дома коммунальной собственности, рассмотрен запрос жильца дома коммунальной собственности, направлены ответы соответствующим организациям и гражданам.
Проверены расчёты тарифов ОСМД «Новосельского 69/71» и направлены соответствующие разъяснения.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 6-ти организациям.
Подготовлены презентационные материалы относительно инвестиционного и туристического потенциала г. Одессы для рассылки в города-побратимы на английском и русском языках.
Подготовлена докладная записка на имя первого заместителя городского головы о ходе работы Экономического совета при городском голове.
Работники управления приняли участие в семинаре по общим основам предпринимательской деятельности «Как начать свой бизнес?», организованного для безработных граждан города.
Начальник управления принял участие в заседании рабочей группы по вопросам соблюдения субъектами хозяйствования минимальных государственных гарантий в оплате труда.
Подготовлен проект письма городского головы председателю Комитета Верховной Рады Украины по вопросам банковской деятельности, налоговой и таможенной политики относительно установления минимальной суммы средней платы за недвижимое имущество физических лиц. Письмо направлено на подпись городскому голове.
Подготовлен проект распоряжения о передаче КП «Информресурс» и КП «ОМИФ» департаменту информации.
Проводилась консультация бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласовывались штатные расписания коммунальных предприятий и контракты руководителей предприятий.

Разрешительный центр:
Принято дел от субъектов хозяйственной деятельности – 2028;
Выдано документов разрешительного характера – 1702;
Количество предоставленных консультаций – 2165.

  
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(12.03.12 – 16.03.12)

  
У звітному періоді було зареєстровано 48 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 23,
• юридичних осіб – 10,
• фізичних осіб-підприємців – 15 документа.

Направлено 19 відповідей
Станом на 15.03.2012 р. контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Звіт по відділах:
Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 7.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 2;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 17.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок - кількість демонтованих конструкцій – 68;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: сіті-лайти (1,2м х 1,8м) – 100 шт.; стаціонарний щит (3м х 6м) – 190 шт.;

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 67 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 401 тис. грн. або 35% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.
З 01.03.2012р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
«Привітання Президента з 8 березня»:
- 100 постерів формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;

«Привітання Одеського міського голови з 8 березня»:
- 50 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті-лайтів.

Губернатор « Народний бюджет»:
- 40 постерів формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
- 50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(12.03.12 – 16.03.12)
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
12.03.12
 
По адресу: ул. Малая Арнаутская, 93 – обрушение фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена совместно с сотрудниками МЧС провела работы по снятию плитки размером 1м х 0,2м со стены здания на уровне 3-го этажа
13.03.12
 
По адресу: 2-ой Сиреневый пер. 2/2, кв. 2 – резкий неприятный запах в жилых помещениях
Дежурная смена провела забор проб воздуха. В воздухе СДЯВ не обнаружено
14.03.12
 
По адресу: Скидановский спуск, 3 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
По адресу: пр. Маршала Жукова 47, кв. 112 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена открыла дверь в квартиру пенсионерки 1938 г.р., обеспечив доступ сотрудников Киевского РОВД
15.03.12
Начальник КУ «Служба – «077» - Думская площадь, 1 –
осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Сибирская, 2, кв. 1 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
16.03.12
По адресу: ул. Парковая, 75А –
упавшее дерево перегородило пешеходный проход
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с пешеходного прохода
По адресу: ул. Ленинградская 21, кв. 10 – резкий неприятный запах в жилых помещениях
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха обнаружен. Появление запаха произошло в результате слива в канализацию жидкости для пропитки древесины типа «Креозол». Даны рекомендации по устранению запаха
17.03.12
По адресу: ул. Жуковского, 11-13, угол ул. Пушкинская –
обрушение фасада здания
Дежурная смена провела осмотр обрушившегося фасада здания и установила ограждение опасного участка тротуара. Информация передана в ДГХ
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 41, кв. 46 – ветка дерева упала на балкон жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки
По адресу: ул. Пушкинская, 16 – обрушение фрагментов лепки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение опасного участка тротуара, на который произошло обрушение. Информация передана в ДГХ
По адресу: ул. Филатова 94, кв. 196 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
18.03.12
По адресу: ул. Дегтярная 13, кв. 11 – ребенок трех лет закрылся в ванной комнате
Дежурная смена открыла дверь ванной комнаты, обеспечив доступ родителей к ребенку

 

 

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 524
из них передано:
- в ДГХ – 43,
- оказана информационная помощь – 481.

  

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(12.03.12 – 16.03.12)
 

    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Європи з дзюдо
09-14.03.12
Хорватія м. Загреб
2
Чемпіонат України
зі стрибків на батуті
12-16.03.12
м. Миколаїв
3
IV Спортивні ігри школярів України
з гімнастики спортивної
12-16.03.12
м.Біла Церква
4
Міжнародний турнір
з футболу
12-19.03.12
м. Нікополь
5
VI тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
16-18.03.12
м. Київ
6
Кубок України зі скелелазіння
4 етап (боулдерінг)
16-18.03.12
м.Львів
7
Змагання з міні футболу
17 березня
м.Одеса, 
спортивний клуб «Ф.Л.А.А.Г.»,
 сквер Космонавтів
8
Фінал зимового Кубку м. Одеси
зі спортивного орієнтування
(Відкриття сезону)
18.03.12
м. Одеса,
урочище Алтестово

    

   

 

Бюллетень подготовлен управлением информации

Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета
 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
08.05.2012 16:28

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/41170/