/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 12

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.03.12 – 23.03.12) 

    
За звітний період керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 8 мешканців району. В райадміністрацію надійшло – 225 звернень громадян.

Проведено:
20.03.12 – засідання Координаційної Ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
20.03.12 – проведено круглий стіл на тему «Комунікативна площа для спілкування роботодавців та випускників ВУЗ» за участю керівництва райадміністрації, підприємств промисловості та сфери послуг, школярів шкіл та ліцеїв району, студентів ВУЗів, технікумів, коледжів;
22.03.12 – засідання громадської комісії з житлових питань;
23.03.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (119 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Єлісаветградський, 9;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: Французький бульвар, 12/1, вул. Середньофонтанська, 53/55, вул. Канатна, 82, 132, вул. Семінарська, 11, вул. В. Інбер, 7, пров. Світлий, 8, вул. Посмітного, 33, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Базарна, 77, вул. Жуковського 31, вул. Грецька, 15;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 6/2, вул. Водопровідна, 5А, вул. Мечникова, 51, вул. В. Інбер, 7, вул. Дігтярна, 21, вул. Пироговська, 5, вул. Канатна, 97, Італійський бульвар, 4, вул. Пушкінська, 16, вул. Катерининська, 34/36;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 39, вул. Ковальська, 55, 23, вул. Пироговська, 5;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Середньофонтанська, 53/55, 26/28, 63, Французький бульвар, 37, вул. Фонтанська дорога, 4А, просп. Гагаріна, 16/2, 16/3, вул. Посмітного, 25/2;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Утьосова, 11, вул. Старопортофранківська, 87, пров. 2-ий Куликовський, 3А;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Економічний, 1;
- ремонт димарів: пров. Асташкіна, 1.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
19-23.03.12 – участь у 8 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
19-23.03.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
19-23.03.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
19.03.12 – конференція «Скрізь призму історії космосу» (місце проведення – СЗШ № 35, просп. Гагаріна, 3; учасники – учні, ветерани космічного морського флоту);
20.03.12 – прем’єра вистави «Печорін» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10, учасники – вихованці театральної студії);
23.03.12 – районний конкурс Юних пожежних (місце проведення – ОЗОШ № 39, вул. Успенська, 20);
23.03.12 – «Молодь ЗА…» ток-шоу у рамках проекту «Береги свой мир» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.03.12 – 23.03.12)

 
За звітний період надійшло 43 звернення.
На особистому прийомі було прийнято 14 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 29 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 32 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
21.03.12 – проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: просп. Ак. Глушка, 16 та просп. М. Жукова, 22 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
21.03.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 6 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
• прийняття участь у 20 судових засіданнях;
• подано на виконання 3 виконавчих листа до Київського відділу ДВС;
• перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 11 громадян.

Відділ освіти:
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня оголошені попередні результати конкурсу проектів “Відкритий світ». До фіналістів увійшла тільки одна робота з м. Одеси - робота вчителя інформатики та математики ОЗОШ № 80 Демченко С.М. Відділом освіти організована участь у голосуванні вчителів закладів освіти району.
13.02-22.03.12 – у закладах освіти організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у ІІ півріччі 2011-2012 н.р. для учнів 9-11-х класів (за окремим графіком). Відділом освіти підведені підсумки проведення «круглих столів» у закладах освіти району.
24.03.12 – організоване проведення пробного тестування ЗНО-2012 з української мови, англійської мови, фізики, біології на базі ОЗОШ № 81, гімназії № 9.
Впродовж тижня організоване проведення районного етапу Кубку шкільного конкурсу з футболу присвяченого «ЕВРО-2012».
20.03.12 – на базі гімназії № 9 проведений районний фестиваль Дружин юних пожежних, в якому взяли участь команди закладів освіти ОЗОШ № 63, 72, 81, 89 та гімназії № 9. За підсумками журі переможцями фестивалю стали команди гімназії № 9, ОЗОШ № 63 та ОЗОШ № 72.
23.03.12 – на базі управління ДАЇ в Одеській області пройшов у обласний КВН Юних інспекторів руху. Команда гімназії № 9 посіла IV місто.
На базі ОЗОШ № 27, 33, 55, 63, 65, 78, 80, 81, 82, 85, 106, ОСШ № 86, ОНВК № 84, ОНВК «Гармонія», гімназія № 9 та відділу освіти організоване проходження практики студентами Одеської Національної Академії зв’язку ім. А.С.
24.03.12 – організоване прибирання території Меморіалу 411 батареї учнями ОЗОШ № 72, 78, 80, 86, 89.
24.03.12 – організоване відвідування учнями закладів освіти вистави у Будинку клоунів, у тому числі безкоштовно для 20 дітей-сиріт та дітей ПБП.
Впродовж тижня організоване проведення районного фестивалю-конкурсу дитячої творчості «Зоряна юність Одеси».

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.03.12 – 23.03.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
Протягом тижня:

– відвідування учнями гімназії №4, 5, 8, ОЗОШ №№18, 31, 60 експозицій військово-історичного музею та музею історії органів внутрішніх справ;
– організація участі учнів закладів освіти району у першому Міжнародному литовсько-українському конкурсі малюнків, плакатів і фотографій «Дружать діти на планеті»; 
– організація участі учнів закладів освіти району у Всеукраїнській благодійній акції «Щастя на крилах» Міжнародного благодійного фонду допомоги дітям, які долають рак;
Протягом тижня – організація участі учнів закладів освіти району у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу писанкарства «Воскресни, писанко» на базі Одеського гуманітарного центру позашкільної освіти ти виховання (вул. Тіниста, 4);
19.03.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській рай адміністрації, де розглянуто 16 протоколів: 11 постанов за ст.150 КУпАП на загальну суму 459,0 грн. та одне попередження; 3 постанова за ст.152 КУпАП – на суму 2550,00грн. та одна постанова повернена на доопрацювання;
20.03-15.04.12 – організація участі учнів у Всеукраїнських змаганнях «Шкіряний м’яч» сезону 2011-2012 рр.;
20.03.12 – протягом дня надання книг підопічним територіального центру для чтива (бібліотека Грушевського);
21.03.12 – проведення районного етапу УПІ обласного фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» на базі ОНВК №53;
до 23.03.12 – організація участі учнів у конкурсі малюнків «Дня мистецтва від зеленого до синього», який проводить генеральне консульство Республіки Туреччина;
до 23.03.12 – проведення у закладах освіти району районного етапу конкурсу дружин юних пожежників;
23.03.12 – проведення святкового концерту та привітання організації ветеранів Малиновського району м.Одеси, присвяченого 25-ї річниці організації у приміщені райадміністрації;
24.03.12 – проведення в закладах освіти району акції до Всеукраїнського дня боротьби з туберкульозом (конкурси малюнків, творчих робіт).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 19 по 23 березня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 8 чол. на суму 56,00грн.;
• прання білизни – 48 чол. на суму 3222,65 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.
- стипендію міського Голови отримали 28 чоловік на суму 33600,00грн. та реабілітовані громадяни 7 чоловік на суму 7000,00грн:
- дітям та удовам загиблих робітників МВД – 18 чоловік на суму 18000,00грн.;
- 100-літні громадяни – 5 чоловік на суму 5400,00грн.;
- праведники – 2 чол. на суму 2000,00грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 797 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 60173,50 грн.
Також матеріальну від територіального центру отримали 54 чол. на суму 14000,00грн. та від Департаменту 67 чол. на суму 30550,00 грн. за січень та 16 чол. на суму 7300,00грн. за лютий 2012 року.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено зливного баку в квартирі №52 по вул. Щорса, 129;
- замінено електричну розетку в квартирі №46 по вул. І.Рабіна, 55.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(19.03.12 – 23.03.12)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшов 161 документ,
- відпрацьовано – 83,
- під контролем – 58;
- письмових звернень – 82.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Направлені листи підприємствам і організаціям міста стосовно питань благоустрою та проведення суботників.
Підготовлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства у весняно-літній період 2012 року.
На виконання протоколу доручень, даних на апаратній нараді 19.03.2012 р. в.о. голови Суворовської райадміністрації, підготовлено: графік проведення суботників; лист до управління екології та розвитку рекреаційних зон щодо організації суботника на території гідропарку «Лузанівка» 07.04.12р. за участю співробітників організації управління та колективу КП «Гідропарк «Лузанівка»; розпорядження «Про затвердження плану заходів стосовно роботи господарства у весняно – літній період 2012 р.».
На лист Одеської обласної державної адміністрації від 16.01.2012 р.№ 06/02-24/206 щодо інформування Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, підготовлена та направлена інформація за пунктами, згідно наданих форм (реалізація заходів попередження надзвичайних ситуацій та усунення насідків у разі їх виникнення; місцезнаходження сміттєзвалищ та їх ліквідація; реалізація заходів із забезпечення благоустрою та санітарної очистки населених пунктів; озеленення та утримання в належному стані садиб, дворів, парків, площ, вулиць; обладнання дитячих та спортивних майданчиків; встановлення урн у місцях загального користування).
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 24 справи.
Взято участь у засіданні з питання якісного виконання робіт з прокладання, монтажу і змісту телекомунікаційних мереж.
Проведено обстеження з виходом на об’єкти з питань: С. Ядова, 24 – демонтажу автостоянки;
вул. Висоцького, 23 – перевірки ведення документації на дільниці № 9 та диспетчерських пультів КП "ЖКС"Північний".
Проведена робота по контролю санітарного стану території району: по вул. Отамана Головатого, Чорноморського козацтва, вул. Воробйова, вул. Ядова, вул. Паркова, вул. Проценка, вул. Агрономічна, вул. Вапняна, вул. Щоголєва, Ширяєвського провулку, вул. Церковної, 3-го Вапняного провулку

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 15 березня 2012 р. районної координаційної ради з питання: легалізації виплати заробітної плати; отримання нової нормативної грошової оцінки землі.
Підготовлена інформація до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 23.03.2012 року.
Підготовлена інформацію до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. № 716- V І «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року» за підсумками І-го кварталу 2012 року.
Підготовлена інформація до Управління економіки, промисловості та інвестицій про фінансові
результати від звичайної діяльності до оподаткування та темпи зростання прибутку прибуткових та збиткових підприємств від звичайної діяльності, які на останню звітну дату отримали значні суми збитків у розрізі галузей економіки за підсумками 2-4 кварталів 2011 року.
Проведена робота з суб’єктами господарювання по погашенню заборгованості зі сплати страхових та ЄСВ до Пенсійного Фонду України.
Направлені запити до служб, організацій району з метою підготовки інформації за підсумками 1-го кварталу 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.
Проведена робота з керівниками автотранспортних підприємств району щодо виділення техніки для проведення районних заходів щодо благоустрою району.
Проведена робота з суб’єктами господарювання щодо придбання елементів міської символіки та використання її як елемент зовнішнього вбрання фасадної частини підприємства в дні проведення загальноміських, районних заходів, присвячених святкування значних дат міста Одеси.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 21 судовому засіданню.
Прийнято на розгляд 15 документів.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних органів.
9 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 5 громадянам підготовлені відповіді.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 1 розпорядження про втрату статусу;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав.

Відділ освіти:
Проведено районний семінар-практикум для вчителів англійської мови з теми: «Підвищення якості сучасного уроку шляхом розвитку комунікативних здібностей учнів на уроках англійської мови в початковій школі» на базі ОСШ № 17.
Відбувся районний етап конкурсу «Мій кращий урок з історії рідного міста».
Проведено нараду для вихователів-методистів та заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань атестації на базі районного методичного кабінету.
Проведено районний семінар для вчителів української мови та літератури з теми: «Моделювання сучасного уроку української мови та літератури» на базі ОНВК № 49.
Переможці районного конкурсу брали участь у міському відкритому фестивалі-конкурсі естрадної пісні «Нащадки Утьосова».
Відбувся районний огляд-конкурс загонів дружин юних пожежників за участю ЗМІ на базі ОЗОШ № 5.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 14 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведено засідання комісії з надання материальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 52 заяви та надано материальної допомоги на суму 20 100 грн.
На підставі клопотання начальника Суворовського РВ ОМУ ГУ МНС України в Одеській області підготовлені грамоти для нагородження працівників Суворовського РВ ОМУ ГУ МНС України в Одеській області.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(19.03.12 – 23.03.12)

 
19-23.03.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах проводились заходи, присвячені вшануванню пам’яті Т.Г.Шевченка (за окремим планом);
19-23.03.12 – березня проводились Дні гімназій «Освітянські досягнення» (за окремим планом ОНВК «Гімназія №5»);
19-23.03.12 – проведені відкриті заходи на базі спеціалізованих закладів освіти міста;
19-23.03.12 – проведені заходи до Всесвітнього дня боротьби із захворюванням на туберкульоз (за окремим планом).
22-23.03.12 – проведено ІІІ міський відкритий фестиваль – конкурс естрадної пісні «Спадкоємці Утьосова».

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(19.03.12 – 23.03.12)

 
Для присвоения г. Одессе кредитного рейтинга подготовлены и направлены необходимые материалы рейтинговому агентству «IBI-Рейтинг».
Продолжается работа над наполнением контента и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного веб-сайта города с целью создания интернет версии Паспорта города.
Подготовлена и направлена информация касательно объемов закупок ряда товаров и уровня средневзвешенных оптово-отпускных цен в Главное управление агропромышленного развития областной государственной администрации.
Направлена в Одесскую областную администрацию ежемесячная информация по тарифам на услуги отопления, водоснабжения, водоотведения и услуги по содержанию домов и придомовых территорий, действующих на территории города Одессы.
Подготовлена и направлена на имя директора департамента международных связей Одесского городского совета информация (инвестиционные проекты и научные разработки для инвестирования и промышленного освоения) с целью развития сотрудничества с городом-побратимом Александрией (Египет).
Подготовлены проекты распоряжений городского головы по вопросу внедрения лучших практик Винницкого городского совета.
Работники управления приняли участие в совещании в Одесской областной государственной администрации по жалобам жильцов ОСМД «Люстдорф» на неправомерные действия правления данного ОСМД.
Проводится работа с исполнительными органами Одесского городского совета по упорядочению административных услуг в рамках выполнения распоряжения городского головы от 29.02.2012 г. № 165-01р «О мероприятиях по упорядочению административных (платных и бесплатных), а также других платных услуг, которые предоставляются исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета».
Проведен анализ количества административных протоколов, составленных уполномоченными органами Одесского городского совета за 2011 год и поступлений в бюджет города по данной статье доходов. Подготовлена и направлена докладная записка на имя председателя постоянной комиссии.
Согласован контракт № OdUIP-W-B1 на строительство напорного коллектора между КП «Агентство программ развития г.Одессы» и ООО «Акваспецстрой»(Украина) в консорциуме с ООО «Экоклар» (Польша) в рамках проекта развития городской инфраструктуры за счет кредита Мирового банка.
Проверены расчёты тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий 2 ОСМД и направлены соответствующие разъяснения, рассмотрено обращение КП «Сервисный центр» о пересмотре тарифов на услуги по поверке приборов учёта и направлены в департамент городского.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 12-ти организациям хозяйства соответствующие предложения.
Рассмотрены 4 обращения жильцов ОСМД, 1 коллективное обращение жильцов дома коммунальной собственности по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, направлены соответствующие разъяснения. Также, рассмотрено 1 обращение на «урядову гарячу лінію» и направлена департаменту городского хозяйства информация для подготовки обоснованного ответа заявителю.
Проводилась консультация бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласовывались штатные расписания коммунальных предприятий и контракты руководителей предприятий.
Проведено совещание с КП «ЖКС» по вопросу определения размера оплаты собственниками гаражей и отдельностоящих строений и сооружений, расположенных на придомовых территориях домов коммунальной собственности.
Рассмотрено 1 письмо Антимонопольного комитета Украины по обращению жильца ведомственного дома и подготовлен проект письма исполнительного комитета Одесского городского совета Антимонопольному комитету Украины с соответствующими разъяснениями.
Подготовлен и направлен ответ на запрос на доступ к публичной информации относительно осуществления государственно-частного партнерства в г. Одессе.

Разрешительный центр:
Принято от предпринимателей 2203 заявлений на получение документов разрешительного характера
Выдано – 2324 документов разрешительного характера;
Предоставлено – 2423 консультаций предпринимателям.

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(19.03.12 – 23.03.12)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 261;
 

Кількість відпрацьованих документів – 52, з них:
видано планових ордерів – 07;
видано аварійних ордерів – 15;
загальне листування – 30.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 15;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 08;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 0;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 7;
Київський район – 6;
Суворовський район – 5;
Малиновський район – 3.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок. 

    

      
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(19.03.12 – 25.03.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
19.03.12
 
По адресу: Люстдорфская дорога, 86а – обнаружены амальгамные шары ртути
Дежурная смена провела изъятие амальгамных шаров ртути ~700гр, для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Космонавтов, 11а, кв. 12 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
20.03.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 28 – упавшая ветка дерева перегородила проезжую частьдороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева с проезжей части работы
По адресу: ул. Бунина, 8 –обрушение аварийного здания
Дежурная смена провелаосмотр аварийного здания иустановилаограждение.Информация передана вДГХ
21.03.12
 
По адресу: ул. Тельмана, 49 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Дальницкая, 53/2, кв. 42 –3-х летний ребенок закрылся в ванной комнате
Дежурная смена провела открытие двери ванной комнаты, обеспечив доступ родителей к ребенку
22.03.12
По адресу: ул. Коблевская, 22, кв. 8 –разбит медицинский термометр
Дежурная смена провеладемеркуризацию местаразлива ртути
23.03.12
По адресу: ул. Нежинская, 30, кв.7 – резкийнеприятный запах в подъезде
Дежурная смена провела проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
По адресу: ул. Канатная, 51, кв.12 – больная женщина упала в квартиреи не может самостоятельно встать
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в поднятии ее на кровать
24.03.12
По адресу: пр-кт М.Жукова, 101 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
25.03.12
По адресу: пр-кт М.Жукова, 101 – ветвь дерева упала на линии электропередач
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви
По адресу: Дача Ковалевского, 19 – дерево упало на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги

  
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 480
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- Оказана информационная помощь – 446,
- Ртуть – 3.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(19.03.12 – 25.03.12)
 
    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Європи
з дзюдо
18-22.03.12
Туреччина, м. Анталія
2
Міжнародний турнір
з футболу
12-19.03.12
м. Нікополь
3
Кубок України
зі спортивної акробатики
19-24.03.12
м. Вінниця
4
Чемпіонат України
з вільної боротьби
20-25.03.12
м. Запоріжжя
5
Всеукраїнські змагання
зі скелелазіння «Золота ящірка»
22-25.03.12
м. Дніпропетровськ
6
Змагання зі спортивного орієнтування
22-28.03.12
Крим, м. Алушта
7
VI тур Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
23-25.03.12
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
8
Чемпіонат України
зі спортивних танців
24-25.03.12
м. Київ
9
Змагання з міні футболу
25.03.12
м. Одеса,
спортивний клуб «Ф.Л.А.Г.»
сквер Космонавтів
10
Змагання з вільної боротьби
на Кубок Мелітополя
25-27.03.12
м. Мелітополь
11
14-й Чемпіонат Європи
з УШУ
25-31.03.12
Естонія, м.Таллін

     
     

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
17.05.2012 09:22

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/41375/