/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 13

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
За звітний період надійшло 210 звернень громадян.

Проведено:
29.03.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (88 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: проспект Шевченка, 27;
поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Ковальська, 36, вул. Спиридонівська, 27, вул. Середньофонтанська, 12, 53/55, просп. Гагаріна, 16/2, пров. Середньофонтанський, 16/18, пров. Світлий, 14, вул. Посмітного, 11, вул. Педагогічна, 20, пров. Економічний, 3, вул. Пироговська, 3, вул. Піонерська, 3, вул. Утьосова, 11, вул. Дігтярна, 3, вул. Старопортофранківська, 137, пров. Волжзький, 20;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Середньофонтанська, 12, пров. Матросова, 1, вул. Черняховського, 7А, вул. М. Арнаутська, 4, 30, Італійський бульвар, 11, просп. Шевченка, 23, Французький бульвар, 14А, вул. Артилерійська, 1/1, вул. Утьосова, 16, вул. Старопортофранківська, 97, вул. Успенська, 97, вул. Катеринінська, 30, пров. Нечипуренко, 6;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Л. Толстого, 13, вул. Леваневського, 9, Італійський бульвар, 5, вул. Сегедська, 14, вул. Базарна, 45;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Посмітного, 25/2;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Новосельського, 94, вул. Пантелеймонівська, 12, пров. 2-ий Куликовський, 3А, Французький бульвар, 12/1, 226, просп. Шевченка, 19, 23, 15/2, вул. Сегедська, 12А, пров. 2-ий Артилерійський, 6, вул. Старопортофранківська, 95, 133;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: пров. Світлий, 2, вул. Середньофонтанська, 12, Італійський бульвар, 8, вул. Артилерійська, 1/1.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26-30.03.12 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-30.03.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26-30.03.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• проведення аналізу розбіжностей при співставленні виборців;
• обробка вхідних кореспонденції та кратних включень.

Комунальним відділом підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 17 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (15 громадян);
- підготовлено відповіді на 2 скарги від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
28.03.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 6 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 15 судових засіданнях;
2. перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 9 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня робота у закладах освіти організована за окремими планами роботи на канікулах.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організована участь у голосуванні за фіналістів конкурсу проектів “Відкритий світ» вчителями закладів освіти району.
31.03.12 – організоване проведення пробного тестування ЗНО-2012 з математики, історії України, хімії, географії, російської мови на базі ОЗОШ № 81, гімназії № 9.
26.03.12 – організована участь команд ОНВК «Гармонія», ОЗОШ № 63 та ОЗОШ № 78 у міському конкурсі серед шкільних команд КВН на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості. За підсумками журі команда ОНВК «Гармонія» посіла ІІ місце.
29.03.12 – організована участь представників відділу освіти у черговому засіданні районної опікунської ради.
Впродовж тижня проведені рейди у неблагополучні родини з метою перевірки умов проживання дітей.
Впродовж тижня організоване проходження практики студентами Одеської Національної Академії зв’язку ім. А.С. Попова на базі закладів освіти району ОЗОШ № 27, 33, 55, 63, 65, 78, 80, 81, 82, 85, 106, ОСШ № 86, ОНВК № 84, ОНВК «Гармонія», гімназія № 9 та відділу освіти.
30.03.12 – організована участь випускників 9 класів закладів освіти району у Днях відкритих дверей Одеського педагогічного училища за адресою: вул. Грецька, 1.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
Протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК з усунення неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
До 30.03.12 – організація участі учнів закладів освіти району у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості «Податки очима дітей».
Організація участі учнів закладів освіти району у першому Міжнародному литовсько-українському конкурсі малюнків, плакатів і фотографій «Дружать діти на планеті»;
Протягом тижня – організація участі учнів закладів освіти району у Всеукраїнській благодійній акції «Щастя на крилах» Міжнародного благодійного фонду допомоги дітям, які долають рак;
Протягом тижня – участь учнів закладів освіти району у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості «Податки очима дітей»
26.03.12 – проведена адміністративна комісія при Малиновській райадміністрації, де розглянуто 15 протоколів: 8 постанов за ст.150 КУпАП на загальну суму 408,0грн. та одне попередження; 1 постанова за ст.152 КУпАП – на суму 850,00грн., 4 постанови за ст.183 КУпАП на суму 204 грн; 1 постанова за ст.156 КУпАП на суму 510 грн. Добровільно сплачено 51,0 грн.
28.03.12 – робота «Літературної гостинної» для підопічних територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району м.Одеси;
29.03.12 – організація та проведення районної виставки образотворчого, декоративно-ужиткової та науково-технічної творчості на базі СЮТ «Аматор»;

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• прання білизни – 22 чол. на суму 438,90 грн. (прання 1 кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,00 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 131,00 грн.
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 14 чол. на суму 1000,00 грн.
- продовольчі товари від ООО «Левада» отримали 150 чол. на суму 3000,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 797 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 60173,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- встановлення електричного вимикача у квартирі учасника ВВВ за адресою: вул. Терешкової, 20, кв.66;
- часткова заміна каналізації у квартирі № 82 по вул. 25-ї Чапаївської дивізії, 20, де мешкає дитя ВВВ.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
За минулий тиждень надійшов 131 документ,
- відпрацьовано – 119,
- під контролем – 59,
- письмових звернень – 99.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлено перелік обсягів робіт та направлена інформація до Департаменту міського господарства Одеської міської ради про виконання заходів стосовно роботи житлово - комунального господарства району у весняно-літній період станом на 28.03.2012р.
Підготовлена інформація на апаратну нараду 02.04.2012р. згідно рішення виконавчого комітету ОМР від 05.03.2012 р. № 86 про план роботи по санітарній очистці, благоустрою та озелененню території району на період двомісячника по наведенню належного санітарного стану та благоустрою міста.
Підготовлена інформація та перелік обсягів робіт про організацію та проведення суботника 31.03.12 р. до Департаменту міського господарства Одеської міської ради.
Проведено робота з автостоянками по наведенню порядку на прилеглій території.
Взято участь у засіданні з питання якісного виконання робіт з прокладання, монтажу і змісту телекомунікаційних мереж.
Проведено виїзд за адресою: вул. Ак. Заболотного, 23 – з питання обстеження квартири.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 15 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, погашення заборгованості з виплати ЕСВ та страхового внеску та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .
Проведено засідання 29 березня 2012 р. районної координаційної ради з питань: легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості з виплати ЕСВ та страхового внеску; перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 29 березня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 30.03.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Направлені листи до організацій району з метою забезпечення виконання рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.04.2011р. № 146 «Про комплексні заходи із забезпечення реалізації положень України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» в частині здійснення реєстрації фізичних осіб, які проживають або перебувають на території міста Одеси.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 25.03.2012р.
Підготовлена інформація про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за березень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Направлені листи до підприємств району щодо приведення до належного стану пам’ятників до відзначення 68-ї річниці визволення міста Одеси від фашистських загарбників.
Направлено запит щодо інформації про хід виконання заходів «Програми зайнятості м. Одеси на 2012-2013 роки» до Центру зайнятості Суворовського району.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 22 документа.
Підготовлено та направлено 14 запитів та листів до різних установ та державних органів.
8 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 3 громадянам підготовлені відповіді.
Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 3 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 1 клопотання до суду про призначення опікуна над недієздатним.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов.
Проведене засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Пройшов районний етап конкурсу дослідницьких проектів з історії та культури м. Одеси на базі РМК.
Відбулося засідання методичної комісії практичних психологів на базі ОДНЗ № 225.
Переможці районного туру КВК брали участь у міському фестивалі – конкурсі шкільних команд КВК, який пройшов в міському Палаці дитячої та юнацької творчості ім. Я. Гордієнко.
Пройшла міська та обласна виставка декоративно-прикладного мистецтва та ужиткової творчості на базі позашкільних навчальних закладів БТЮ «Тоніка», ЦДЮТ «Зоресвіт», СЮТ «Сігма».
Проведено пробне тестування випускників 11 класів 2011-2012 навчального року на базі ОЗОШ № 11, 23,71.
Проведена ігрова програма «Весняний калейдоскоп» для вихованців станції та учнів загальноосвітніх навчальних закладів на базі СЮТ «Сігма».
Протягом тижня на базі РМК проведено прийом атестаційних матеріалів закладів освіти.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Організовано привітання мешканця Суворовського району Наливайка І. С. з нагоди 100-річчя від Дня народження.
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
Протягом тижня проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- у загальноосвітніх навчальних закладах проводились заходи, присвячені вшануванню пам'яті Т.Г.Шевченка (за окремим планом);
- у загальноосвітніх навчальних закладах проведено Міський фестиваль-конкурс «Молодь обирає здоров'я»;
26-27 березня – у загальноосвітніх навчальних закладах відзначався Міжнародний день театру;
26 березня – проведено VI міський конкурс серед шкільних команд КВК.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(26.03.12 – 30.03.12)

 
Подготовлен отчет о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 г., утвержденной решением Одесского городского совета от 08.07.2011 № 803-VI.
Проводилась доработка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 г.
Подготовлены предложения касательно разработки концессионного договора для проекта «Строительство легкого метро в г. Одессе».
Осуществлена подготовительная работа с целью проведения второго заседания Экономического совета при городском голове, запланированного на первую половину апреля 2012 г.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития Одесской областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровня средневзвешенных оптово-отпускных цен с НДС по состоянию на 06.03.2012 г.
Подготовлены и направлены на имя заместителя городского головы предложения касательно внедрения механизма взимания туристического сбора в г. Одессе.
Обновлен перечень действующих промышленных предприятий г. Одессы.
Организовано и проведено первое заседание рабочей группы по изучению вопроса альтернативного развития г. Одессы и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях.
Подготовлена, совместно с КП «Информресурс» и направлена заявка для участия Одесского городского совета во втором этапе Конкурса обмена лучшими практиками Совета Европы на тему «Возрождение прибрежных городов Европы».
Осуществлено информирование бизнес-кругов г. Одессы о создании украинского дистрибутивного центра в г. Скопье (Македония).
Подготовлены предложения относительно презентации проекта «Музей под открытым небом «Уголок старой Одессы» для потенциальных инвесторов в рамках сотрудничества с Фондом «Восточная Европа» по реализации Программы «Публично-частные партнерства: новые возможности для экономического роста».
Подготовлен и направлен на согласование проект распоряжения городского головы об улучшении взаимодействия с международными финансовыми организациями.
Подготовлена информация касательно уплаты субъектами предпринимательской деятельности налогов и взносов в Пенсионный фонд Украины.
Подготовлен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета об отмене решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 22.09.2009 г. № 953 «Об утверждении перечня административных услуг, предоставляемых исполнительными органами Одесского городского совета, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета во время выполнения собственных полномочий органов местного самоуправления».
Подготовлен ответ на обращение депутата о надлежащем благоустройстве сквера «Космонавтов».
Подготовлен анализ деятельности управления закупок Одесского городского совета.
Согласован контракт КП «Агентства программ развития г. Одесса» с Корпорацией производственных и коммерческих предприятий «Союз» в консорциуме с ООО «Экоклар» на строительство канализационной насосной станции 7А.
Согласован контракт КП «Агентства программ развития г. Одессы» с Корпорацией производственных и коммерческих предприятий «Союз» в консорциуме с ООО «Экоклар» на строительство канализационной насосной станции 6Б.
Согласовано 3 штатных расписания коммунальных предприятий и 1 контракт руководителей предприятий.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Рассмотрено 1 коллективное письмо ЖСК, обращение председателя ЖСК о порядке формирования тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлены соответствующие разъяснения в департамент городского хозяйства для обобщения.
Рассмотрено 1 обращение жильца ЖСК, коллективное обращение жильцов ОСМД о тарифах на услуги по содержанию дома и придомовой территории и направлена заявителю и департаменту городского хозяйства соответствующая информация.
Рассмотрен 1 запрос Прокуратуры по тарифам на услуги отопления и горячего водоснабжения и направлена соответствующая информация райадминистрации для обобщения.
Рассмотрено 1 обращение исполнителя услуг по установлению тарифов на содержание котеджного комплекса и принадлежащей котеджному комплексу территории и направлен ответ указанному исполнителю услуг.
Согласовано заседание постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству и структуре самоорганизации населения и развитию топливно-энергетического комплекса 6 проектов решений об установлении тарифов на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и 1 проект решения об установлении тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения.
Принято участие в организации и проведении совещания в помещении департамента городского хозяйства по пересмотру решений Одесского городского совета, принятых на протяжении прошлых лет по предоставлению дотаций КП «Теплоснабжение города Одессы» на разницу в тарифах между категориями потребителей некоторым учреждениям и заведениям.

Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 12-ти организациям.

Разрешительный центр:
Принято от предпринимателей заявлений на получение документов разрешительного характера – 1503.
Выдано документов разрешительного характера – 1425.
Предоставлено консультаций – 1653.

 
 
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Березень 2012 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:

- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 424;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 121;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 36;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 10;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 3163;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 1197;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 298;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 53;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 826;
- проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону по реєстрацію – 2;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1 669.

Взагалі за місяць проведено 11 795 реєстраційні дії.

Станом на 01 квітня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 844 юридичні особи;
- 99 875 фізичні особи - підприємці.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 1512 звернень, з них:
- 43 звернення від фізичних осіб;
- 35 звернень від юридичних осіб;
- 306 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 238 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 79 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 100 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 50 реєстраційних справ (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси.
- 212 балансів (річний фінансовий звіт);
- 6 повісток до суду;
- 9 ухвал про витребування документів;
- 39 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 395 повідомлень (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 20 реєстраційних справ відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 21 повідомлення про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 3 108 одиниць.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 370 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 53 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 8 судових справи.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.04.2012 р. налічує – 185 747 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 7 610 реєстраційних справ;
- 73 реєстраційні справи прийнято для формування;
- 113 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Березень 2012 року)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об'єктах культурної спадщини по будівлі ресторану «Південна Пальміра» на пляжі Аркадія, та в межах історичних ареалів – по вул. Пастера, 8.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по пров. Воронцовському, 2; вул. Утьосова, 11; вул. Піроговська, 13; по Парку культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка (карантинне кладовище, Олександрівська колона); по вул. І. Буніна, 23; по Прохоровському скверу в м. Одесі.
Обстеження об'єктів для надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дощок (знаків) по вул. Катерининська, 55, можливості встановлення пам'ятного знаку, присвяченого В.Є. Таїрову, можливості встановлення скульптурної композиції Д.Ойстраху, довідки щодо об'єктів культурної спадщини по Привокзальній площі, вул. Жуковського, 36; про стан збереження об'єктів культурної спадщини у центральній частині м. Одеси.
Обстеження об'єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш. по вул. Леха Качинського, 5.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Гоголя, 12 і 14; вул. Троїцькій, 45; вул. Катерининській, 2, 33 і 85; пров. Воронцовському, 8; вул. Дерибасівській, 17; пров. Чайковського, 16; вул. Кузнєчна, 54, ріг вул. Успенської',72; вул. Садова, 11, вул. Успенській,60, вул. Пантелеймонівській, 82-Б; несанкціоноване проведення земляних робіт біля будинків по вул. Гоголя, 12 та Приморській, 29, 31, 33 і 35.
Участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах: у цивільному суді 3 об'єкта; в адміністративному суді – 1 об'єкт; у господарському суді – 2 об'єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об'єкт.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.03.12 – 30.03.12)

 
У звітному періоді було зареєстровано 133 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 27,
• юридичних осіб – 56,
• фізичних осіб-підприємців – 50 документів.

Направлено 24 відповіді.
Станом на 30.03.2012 р. контрольних документів, термін виконання яких минув, немає. 

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 11.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 21;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 23.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок - кількість демонтованих конструкцій – 63;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: сіті-лайти (1,2м х 1,8м) – 122 од.; стаціонарний щит (3м х 6м) – 90 од.;

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 95 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 759 тис. грн. або 65% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16.03.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
- програми губернатора «Народний бюджет»:
40 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

- щодо сюжету соціальної реклами «Я люблю своє місто»:
30 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
30 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

- щодо сюжету соціальної реклами стосовно «Популяризації російської мови»:
24 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
24 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

- щодо сюжету соціальної реклами стосовно популяризації між населенням толерантного відношення до інвалідів:
6 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
18 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 

 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.03.12 – 01.04.12)
 

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
26.03.12
 
По адресу: ул. Заньковецкой, 11а – упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы
По адресу: пер. Хвойный, 80а, кв. 22 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
27.03.12
 
ЦентральныйРЭС –
заклинило замок дверей в
электрической щитовой
Дежурная смена оказала
помощь сотрудникам РЭС в
открытии двери щитовой
28.03.12
 
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 87 –упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – изъятие разбитого медицинского термометра
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр у гражданина, проживающего по адресу: ул. Радужная, 6
29.03.12
По адресу: пр-т Маршала Жукова, 101 –дерево упало на крышу здания
Дежурная смена провела
распиловку и уборку
упавшего дерева
30.03.12
По адресу: пл. Греческая, 1 – оползень настроительной площадке. Площадьоползня – 24м х 20м, объем –2500м3
Дежурная смена провела обследование и установила ограждение оползневой зоны
31.03.12
По адресу: пл. 10 Апреля дерево упало напешеходную дорожку
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с пешеходной дорожки
01.04.12
По адресу: пр-т Шевченко, 6/4 –провал земли в резервуар для хранения воды
Дежурная смена провела осмотр аварийного участка и установила ограждение
КУ «Служба - 1577» –ул. Пушкинская/ ул. Ланжероновская –обеспечение безопасности при проведении фейерверка на праздновании «Юморины - 2012»
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении фейерверка на праздновании «Юморины- 2012»

 

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 500
из них передано:
- в УЖКХ – 32,
- Оказана информационная помощь – 466,
- Ртуть – 2.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.03.12 – 01.04.12) 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Турнір з баскетболу
23-31.03.12
Росія, м. Кострома
2
Чемпіонат м. Одеса
з бадмінтону
25-27.03.12 об 10.00
м. Одеса, вул. Комарова, 4а спортивний зал КПНЗ «КДЮСШ №5»
3
Кубок Мелітополя
з вільної боротьби
25-27.03.12
м. Мелітополь
4
14-й Чемпіонат Європи з ушу
25-31.03.12
Естонія, м. Таллін
5
Турнір з футболу
«Весняний Іллічівськ»
26.03-01.04.12
м. Іллічівськ
6
Чемпіонат України з боксу
26.03-01.04.12
м. Горловка
7
Всеукраїнські змагання зі спортивного орієнтування «Таврійська весна»
28-31.03.12
Крим, м. Алушта
8
Чемпіонат України з дзюдо
28-31.03.12
м. Одеса Палац Спорту
9
3-й тур Європейської юнацької баскетбольної ліги
29.03-01.04.12
Латвія, м. Вільнюс
10
Кубок Європи з дзюдо
30.03 – 04.04.12
 м. Київ

     

       

    

Бюллетень подготовлен управлением информации

департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета

 



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
26.06.2012 13:10

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42164/