/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 14

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.04.12 – 06.04.12)
 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 253 звернення громадян.

  
Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (160 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Пантелеймонівська, 101, просп. Шевченка, 11А;
- поточний ремонт водостічних труб: пров. Ватманський, 2;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Світлий, 14, 8, вул. Дігтярна, 10, вул. Ковальська, 39, вул. Спиридонівська, 25, вул. Середньофонтанська, 26/28, 53/55, вул. Канатна, 101В, вул. Семінарська, 11, вул. Пантелеймонівська, 12, вул. Піонерська, 3, вул. Пироговська, 3, вул. Затишна, 2, вул. Асташкіна, 3, 11, вул. Базарна, 118, вул. Армійська, 1, вул. Мечникова, 51, вул. Старопортофранківська, 137, вул. В. Арнаутська, 106, вул. Пушкінська, 74, вул. Коблевська, 6;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Світлий, 8, просп. Гагаріна, 12, вул. Середньофонтанська, 26/28, 53/55, 43, вул. Педагогічна, 20, Фонтанська дорога, 55, вул. Семінарська, 18/20, 26/28, вул. Водопровідна, 5, вул. М. Арнаутська, 72, 113, вул. Новосельського, 45;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Полуничний, 31;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Посмітного, 25/2, вул. Ковальська, 30, 25, вул. Утьосова, 8, 14, пров. Асташкіна, 3, Французький бульвар, 12/1, просп. Шевченка, 11, 17, 19, 21, 23, 25, 27, просп. Гагаріна, 2, 13;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. 2-ий Куликовський, ЗА, вул. В. Арнаутська, 83, Французький бульвар, 14, 14 б, просп. Шевченка, 17, 19а, 156, вул. Дворянська, 30.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
02-06.04.12 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
02-06.04.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
02-06.04.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
02.04.12 – зустріч з делегацією з м. Санкт-Петербург (місце проведення – ОЗОШ № 105, вул. Пастера, 17; учасники – ветерани-підводники, учні ОЗОШ№ 105, 107, 43);
02.04.12 – районний етап конкурсу «Ярмарок педагогічних Ідей» (місце проведення – «Ліцей Приморський», просп. Гагаріна, 14, учасники -педагогічні працівники закладів освіти)',
02-06.04.12 – участь учнів закладів освіти у проведенні двомісячника з благоустрою (місце проведення – парк Перемоги, сквер Космонавтів, парк Шевченка; учасники – учні ОЗОШ №№ 38, 56, 16, 35, 62, 77, 101, 117, 39, 57, ОНВК№ 910, ліцей «Приморський »);
03-06.04.12 – районний етап фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (за окремим графіком);
05,06.04.12 – засідання атестаційної комісії відділу освіти (місце проведення – ОЗОШ № 10, 57);
07.04.12 (11:00) – участь у І міському військово-спортивному турнірі «Спадкоємці Перемоги» (місце проведення – гідропарк «Лузанівка», учасники – учні ЗОШ№№ 21, 94, 62, гімназії № 1);
07.04.12 (14:00) – звітний концерт ансамблю «Калейдоскоп» (місце проведення – «Український театр»).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.04.12 – 06.04.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 38 звернень.. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та № 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 4 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
04.04.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 6 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 41 протокол про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 26 судових засіданнях;
- перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень;
- складено та подано до Київського районного суду 3 позовні заяви.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 3 громадянам;
прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.04.12 – 06.04.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ.

Протягом тижня:
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
02.04.12 – нарада з відповідальними від органів, закладів, установ та організацій Малиновського району з питань виконання вимог ст.22 Закону України «Про Державний реєстр виборців»;
02.04.12 – проведена адміністративна комісія Малиновської районної адміністрації, де розглянуто 9 протоколів: ст.150 КУпАП – 7 постанов на суму 238 грн., ст. 180 КУпАП – 2 постанови на суму 204 грн. Добровільно сплачено 17 грн.
03.04.12 – проведення профілактичних бесід медичної сестри з підопічними територіального центру на тему: «Особливості психіки та адекватного ставлення до людей похилого віку» у їдальні «Ветеран-1» за адресою: Люстдорфська дорога, 58.
04.04.12 – робота «Літературної гостинної» для підопічних територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району м.Одеси;
04.04.12 – організація участі учнів ОЗОШ №1 у профорієнтаційному уроці-семінарі на базі ОМЦЗ (вул. Ген.Петрова, 22В).
06.04.12 – поздоровлення на дому 32 ветеранів-учасників визволення, оборони Одеси, партизанського руху з нагоди відзначення річниці визволення м.Одеси від німецько-фашистських загарбників.
06.04.12 – проведення суботників з благоустрою та приведення у належний санітарний стан території району.
Протягом тижня:
- організація участі учнів закладів освіти району у Всеукраїнській благодійній акції «Щастя на крилах» Міжнародного благодійного фонду допомоги дітям, які долають рак;
- організація участі учнів закладів освіти району в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу писанкарства «Воскреси, писанко», який відбувається за адресою: вул. Тіниста, 4, Одеський гуманітарний центр позашкільної освіти та виховання.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 02 по 06 квітня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 12 чол. на суму 84,00грн.;
• банні послуги – 3 чол. на суму 60 грн.
• прання білизни – 37 чол. на суму 738,15 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,00 грн.
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 1чол. на суму 50,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 849 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 64099,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- ремонт м’якої покрівлі площею 5 кв.м. над квартирою №75 по вул. Радісній, 11, де мешкає дитя ВВВ;
- ремонт м’якої покрівлі площею 20 кв.м. над квартирою №75 по вул. Ген. Петрова, 76, де мешкає дитя ВВВ;
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.04.12 – 06.04.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 106 документів, відпрацьовано - 78, під контролем – 36; письмових звернень – 119. 
  
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснювався щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлена та направлена в ДМГ інформації по ОСББ та ЖБК району.
Проведена підготовча робота з керівництвом ОСББ та ЖБК району з питання проведення двомісячника з благоустрою території Суворовського району.
Проведена підготовча робота по проведенню конференції по виборах керівництва СОН «Нова Слободка».
Проведено обстеження території мікрорайону «Балтський» з приводу наявності проривів водопроводу та затоплень прибудинкових територій.
На лист Одеської обласної державної адміністрації від 26.03.2012р. № 06/02-42/1596 щодо проведення всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» надано інформацію щодо виконаних робіт до Управління екології та розвитку рекреаційних зон.
На виконання розпорядження від 28.03.12р. № 260-01р «Про проведення міського у рамках Всеукраїнського місячника «Спорт для всіх – спільна турбота» надано інформацію про заплановані обсяги робіт та хід місячника з благоустрою спортивних майданчиків в районі згідно наданих форм до Департаменту міського господарства та департаменту документально – організаційного забезпечення та контролю Одеської міської ради.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства ОМР.
Направлена інформація з переліком робіт з необхідності проведення капітального та поточного ремонту доріг, тротуарів, міжквартальних проїздів у Суворовському районі до Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху.
Прийнята участь у проведені весняного комісійного обстеження доріг, вулиць та залізничних переїздів на території Суворовського району у період 03.04.2012р. - 04.04.2012 р.
Участь у роботі конкурсного комітету з визначення операторів паркування у Департаменті транспорту та зв'язку Одеської міської ради.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 25 справ.
Взято участь у засіданнях: топонімної комісії, у комісії по питанням використання земель ТОВ «Кортек» Миколаївська дорога, 128; з питання якісного виконання робіт з прокладання, монтажу і змісту телекомунікаційних мереж; з питання перевірки тарифів та ремонту будинку №8 по вул. Ат. Головатого.
Проведено виїзд по скарзі на облаштування прибудови басейну по вул. Поштова, 34.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 29 березня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 06.04.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради № 1629-VI від 23.12.2011р. «Про затвердження Програми підтримки малого підприємництва в місті Одесі на 2012-2013 роки» по Суворовському району за 1 квартал 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.
На виконання рішення районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси проведено виїзне засідання комісії разом з представниками Управління земельних ресурсів, СЕС Суворовського району, ДПІ у Суворовському районі, інспекції з благоустрою міста Одеси на підприємстві ЗАТ «Кортек» (Миколаївська дорога, 128) з перевірки дотримання підприємством норм Податкового кодексу, вимог законів України «Про охорону земель», «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», а також дотримання Правил благоустрою території міста Одеси, затверджених рішенням сесії Одеської міської ради від 23.12.2011р. № 1631-VІ.
Підготовлена інформація на рішення виконавчого комітету від 05.03.12р. № 84 «Про затвердження «Основних напрямків діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у вирішенні проблем інвалідів на період до 2020 року» до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про хід виконання заходів «Програми зайнятості м. Одеси на 2012-2013 роки» до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 13 документів.
Підготовлено та направлено 16 запитів та листів до різних установ та державних органів.
9 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 5 громадянам підготовлені відповіді.
Підготовлено:
- 9 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 3 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 2 розпорядження про закріплення житла;
- 1 розпорядження про реєстрацію дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 клопотання до суду про призначення опікуна над недієздатним.
- 1 висновок про участь у вихованні дитини.
Проведено 2 обстеження житлово-побутових умов.

Відділ освіти:
В Міському Палаці дитячої та юнацької творчості ім.. Я. Гордієнко переможці міського фестивалю-конкурсу військово - патріотичної композиції «Пісня в солдатській шинелі» взяли участь в Гала - концерті та церемонії нагородження.
Проведені засідання районної атестаційної комісії на базі РМК.
Переможці міського фестивалю-конкурсу військово - патріотичної композиції «Пісня в солдатській шинелі» взяли участь в Гала-концерті військово - патріотичної композиції «Пісня в солдатській шинелі”, присвяченій Дню визволення м. Одеси від німецько - фашистських загарбників, який проходив в Російському державному драматичному театрі.
Проведено «Урок мужності» за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни та помічника депутата Одеської міської ради Страшного С. А. на базі ОЗОШ № 71.
Проведено «Урок мужності» за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни та депутатів Одеської міської ради на базі ОСШ № 17.
Переможці районного етапу – конкурсу ДЮТ взяли участь у міському етапі конкурсу, який проходив в Палаці Лесі Українки.
В ОДНЗ № 121 проведено святкування з нагоди 50-річчя дошкільного навчального закладу.
В гідропарку «Лузанівка» команди закладів освіти № 24 та ОЗОШ № 125 взяли участь у І міському військово - спортивному турнірі «Спадкоємці Перемоги».
Протягом тижня працівниками відділу освіти здійснена перевірка санітарно – гігієнічного стану закладів освіти.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(02.04.12 – 06.04.12)

 
Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
02-06.04.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені «Тиждень добрих справ» за окремим планом;
02-06.04.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи, які присвячені Міжнародному дню дитячої книги (за окремим планом);
02-06.04.12 – у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведено презентація відкритих заходів ОНВК «Гармонія -гімназія №6»;
03.04.12 (о 15.00 год.) – відбулося проведення III – фінального етапу II Міжнародного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні та вокально-хореографічної композиції «Пісня в солдатській шинелі» за адресою: Приморський бульвар, 1;
04.04.12 (о 12.00 год.) – за адресою: вул. Канатна, 134, ІМЦ проведене засідання атестаційної комісії управління освіти та науки Одеської міської ради педагогічних працівників закладів освіти, які безпосередньо підпорядковані управлінню;
04.04.12 (о 14:00 год.) – відбувся Гала-концерт та нагородження переможців II Міжнародного фестивалю-конкурсу патріотичної пісні та вокально-хореографічної композиції «Пісня в солдатській шинелі» за адресою: вул. Грецька, 48.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(02.04.12 – 06.04.12)

 
Проводилась доработка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 г.
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 -2014 гг.
Подготовлен отчет о ходе выполнения мероприятий Программы занятости населения г. Одессы на 2012-2013 гг. за 1 квартал 2012 г.
Подготовлены предложения касательно организации и проведения в г. Одессе финальной части чемпионата Европы по баскетболу 2015 года.
Осуществлена подготовительная работа по организации второго заседания Экономического совета при городском голове, запланированного на 12.04.2012 г.
Подготовлены предложения касательно участия представителей Одесского городского совета в Шестом Венском Форуме стран СНГ и Восточной Европы.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития Одесской областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен с НДС по состоянию на 03.04.2012 г.
Осуществлялся анализ административных и других платных услуг, которые предоставляются исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета с целью их согласования.
Подготовлен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета об отмене решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 22.09.2009 г. № 953 «Об утверждении перечня административных услуг, предоставляемых исполнительными органами Одесского городского совета, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета во время выполнения собственных (самоуправляющихся) полномочий органов местного самоуправления», который проходит процедуру согласования.
Проводилась подготовка проекта решения исполнительного комитета Одесского городского совета о выполнении Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2010-2011 годы.
Подготовлена информация касательно развития малого предпринимательства в городе Одессе в 2011 году и прогноз на 2012 год.
Осуществлено информирование бизнес-кругов г. Одессы о возможности участия в круглом столе: «Корпоративное управление в частных и семейных компаниях: наилучшая мировая практика и ее применение в Украине», а также в международном форуме инновационных технологий «Green Mind».
Подготовлен и направлен отчет об организации приема иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев за 1 квартал 2012 г.
Подготовлены материалы с целью проведения презентации проекта «Музей под открытым небом «Уголок старой Одессы» для потенциальных инвесторов в рамках сотрудничества с Фондом Восточная Европа по реализации Программы «Публично-частные партнерства: новые возможности для экономического роста».
Рассмотрено 2 обращения жильцов ОСМД по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий и направлена в адрес юридического департамента и департамента городского хозяйства Одесского городского совета информация для подготовки обоснованных ответов заявителям.
Подготовлена и направлена в прокуратуру г. Одессы информация по установленным тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий ОСМД, расположенных на территории Киевского района г. Одессы.
Подготовлена и направлена в департамент финансов ежемесячная информация по уровню возмещения установленными тарифами на жилищно-коммунальные услуги себестоимости оказанных услуг.
Подготовлена и направлена в Главное управление развития инфраструктуры и энергосбережения областной государственной администрации ежеквартальная информация по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий, водоснабжения, водоотведения и теплоснабжения.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 5 организациям.

Разрешительный центр:
Принято от субъектов хозяйствования заявлений на получение документов разрешительного характера – 1608 ед.
Выдано документов разрешительного характера – 1310 ед.
Предоставлено консультаций – 1798 ед.

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(02.04.12 – 06.04.12)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 216;
Кількість відпрацьованих документів – 88, з них:
видано планових ордерів – 9;
видано аварійних ордерів – 53;
загальне листування – 26.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 19;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 5;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 14;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 7;
Київський район – 1;
Суворовський район – 6;
Малиновський район – 1.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(02.04.12 – 08.04.12)
 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
02.04.12
 
Оптовый продовольственный рынок, р-н Таирово – угроза падения дерева на торговую зону
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийного дерева
По адресу: ул. Ак.Филатова, 94, кв. 200 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена приняла разбитый ртутный термометр от гражданина для последующей утилизации
03.04.12
По адресу: Балтская дорога, 30 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
04.04.12
По адресу: Думская площадь, 1 –
Осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Базарная, 95 – утечка бытового газа
Дежурная смена оказала помощь в эвакуации людей из домов (эвакуированы дома: ул.Базарная, №№ 93, 95 и ул. Тираспольская, №35)
По адресу: ул. Люстдорфская дорога, 31-б, кв. 10 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ак. Сахарова, 20, кв. 48 – кошка кидается на людей (новорожденного ребенка)
Дежурная смена отловила взбешенное животное
05.04.12
По адресу: ул. Б. Арнаутская, 1, кв. 11 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
06.04.12
По адресу: ул.Литовская, 48 – нога трехлетнего ребенка застряла в решетке сточной ямы
Дежурная смена оказала помощь в освобождении ноги трехлетнего малыша, путем разжима прутьев решетки
07.04.12
 
По адресу: ул. Маловского, 28 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
Мемориальный комплекс 411 батарея – проведение спортивных мероприятий посвященных празднованию Дня освобождения Одессы
Дежурная смена провела обеспечение спортивных мероприятий
По адресу: ул. Приморская, 20 – обрушение карниза нежилого дома
Дежурная смена провела обследование места обрушения карниза, установила ограждение вокруг аварийной зоны
08.04.12
 
По адресу: Ленинградское шоссе, 8/2 – автомобиль наехал на препятствие
Дежурная смена оказала помощь в эвакуации автомобиля
По адресу: ул. Крымская, 72, кв. 138 – женщина упала в ванной комнате (застряла между унитазом и стеной), и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1937 г.р., застрявшую между унитазом и стеной.

 
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 490
из них передано:
- в УЖКХ – 35,
- Оказана информационная помощь – 452,
- Ртуть – 3.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(02.04.12 – 08.04.12)
  

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Європи
з дзюдо
30.03-04.04.12
м. Київ
2
Чемпіонат України зі спортивного орієнтування,Кубок Укра'їни
(1-3 етапи)
04-09.04.12
м. Світловодськ
3
Марафон „Кубок ОНАХТ"
06.04.12
зал ОНАХТ
4
Всеукраїнський турнір
з дзюдо „Герої-Чорнобильці'''
06-08.04 12
м. Славутич
5
Чемпіонат Європи
зі стрибків на батуті
06-16.04.12
м. Санкт-Петербург
6
Змагання з міні-футболу Ф.Л.А.Г. "
07.04.12
з 10.00 СК Ф.Л.А.Г.
Сквер Космонавтів,
3 ст. В. Фонтана
7
Чемпіонат України
з футболу
07.04.12
м. Одеса „Чорноморець"
8
Першість КПНЗ „ДЮСШ №11"
з футболу
07-08.04.12
стадіон гімназії №9
9
Всеукраїнський турнір здзюдо на призи ЗМС Р. Марущенка
07-08.04.12
м.Луцьк
10
Відкриття сезону навігації (Перегони, присвячені Дню визволення Одеси від фашистських загарбників)
07-08.04.12
м. Одеса
Чорноморський яхт-клуб Траверси 7,8 пляж „Отрада"

 

 
 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
26.06.2012 16:09

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42170/