/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 15

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.04.12 – 13.04.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 260 звернення громадян.

Проведено:
12.04.12 – засідання ради опіки та піклування;
13.04.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (92 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: просп. Гагаріна, 15, вул. Пироговська, 3, пров. Катаєва, 2;
- поточний ремонт водостічних труб: пров. Вознесенський, 11, вул. Пироговська, 21, вул. Канатна, 92, пров. Волзький, 10, пров. Ватманський, 2, вул. Водопровідна, 5, вул. Пастера, 20, вул. Софіївська, 14;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Педагогічна, 20, вул. Тираспольська, 13, вул. Транспортна, 7В, 8, вул. Семінарська, 11, вул. Середньофонтанська, 26/28, вул. В. Арнаутська, 90, вул. Тираспольська, 17, Фонтанська дорога, 69, вул. Катерининська, 83, вул. Катерининська, 85, вул. Куйбишева, 7/9, вул. Ковальська, 52, вул. Асташкіна, 9, пров. Гвоздичний, 4, вул. Р. Кармена, 11А;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Тіниста, 13А, вул. Транспортна, 7А, вул. Семінарська, 11, вул. В. Арнаутська, 85, вул. М. Арнаутська, 82, просп. Олександрівський, 37, вул. Л.Шмідта, 16, спуск Марінеско, 14, вул. Новосельського, 24;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 39, вул. Заславського, 6, вул. Базарна, 77, вул. Пироговська, 3;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Спиридонівська, 27, 12. вул. Ковальська, 23, 20, вул. Новосельського, 100, вул. Пантелеймонівська, 101, вул. Середньофонтанська, 12, пров. 1-ий Водопровідний, 13, вул. Старопортофранківська, 143, вул. Преображенська, 81, вул. Посмітного, 25/2, просп. Шевченка, 6/1, 6/2, 6/3, 6/4, 15/2, вул. Довженка, 8, Французький бульвар, 12/1, 12/2;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Канатна, 81, Французький бульвар, 16, 20, просп. Шевченка, 11, 21А, 25, вул. Старопортофранківська, 109;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Транспортна, 7-А.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
09-13.04.12 – участь у 18 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
09-13.04.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
09-13.04.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
09-13.04.12 – відзначення Дня визволення м. Одеси від німецько - фашистських загарбників: уроки пам’яті «Вони захищали Вітчизну»; зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни (місце проведення – 09.04.12 р., о 10.00 – ОЗОШ № 56, 10.04.12 р., о 12.00 – ОЗОШ № 77, 10.04.12 р., о 13.00 – ОЗОШ № 57, 10.04.12 р., о 11.00 – ОНВК «Гімназія № 2»); упорядкування пам’ятних та меморіальних місць, могил загиблих воїнів (місце проведення та учасники: Алея Слави – гімназія №№ 1, 2, ЗОШ №№ 101, 39, 43, ОНВК № 90, ІІ Християнське кладовище – Маріїнська гімназія, Юридичний ліцей, ЗОШ №№ 16, 38, 56, 57, 62, 77, 35, 79, 118, 68, 52, 117, 94, 121, 47, 21, 26, 58, 107, 122, 50, 10; пам’ятники Марінеско, Малиновському, Черняховському – ЗОШ №№ 105, 37, 56) цикл благодійних концертів на честь ветеранів Великої Вітчизняної війни (місце проведення – санаторій «Салют», Очний шпиталь, учасники – вихованці ЦДЮТ); благодійні акції «Ми поруч з Вами» та «Турбота»; конкурси творів, малюнків, віршів; тематичні виставки у шкільних бібліотеках «Цей День Перемоги»; перегляд кінофільмів; екскурсії в музей Південного оперативного командування, на 411-батарею, катакомби;
09-13.04.12 – районний етап фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси»;
09-13.04.12 (15:00) – проведення та участь у 2-х місячнику з благоустрою (Парк Перемоги – учні ОЗОШ №№ 38, 56, 16, 35, 62, 77, 101, 117, 39, 57; сквер Космонавтів – учні ОНВК № 90, парк Шевченка – учні ліцею «Приморський»);
09-16.04.12 – несення Почесної Вахти на Посту № 1 (місце проведення – Алея Слави, учасники – учні юридичного ліцею);
11.04.12 (10:00) – свято «Великодні дзвони» (місце проведення – ОЗОШ № 56);
12.04.12 – відзначення Всесвітнього дня авіації та космонавтики в закладах освіти району: конкурс рефератів, малюнків, проведення конференцій; зустрічі з випускниками спецшколи ВВС.

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.04.12 – 13.04.12)

  
За звітний період до райадміністрації надійшло 51 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 15 судових засіданнях;
2. перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян;
обстежено житлові умови – 1 громадянину.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.04.12 – 13.04.12) 

    
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
протягом тижня
– робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
– роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
09.04.12 (о 14:30) – проведено засідання адміністративної комісії, де розглянуто 23 протоколи на загальну суму 1734,0грн., з них: ст.150 КУпАП – 12 постанов на суму 527,00 грн. та одне попередження; ст.152 КУпАП – 1 постанова на суму 340,00грн.; ст.159 КУпАП – 1 постанова на суму 51,00 грн.; ч.1 ст.182 КУпАП – 5 постанов на суму 340,00 грн. та одне попередження; ст.183 КУпАП – 4 постанови на суму – 476,00 грн., з них добровільно сплачено 238,00 грн.;
09-13.04.12 – проведення відвідування учнями ОЗОШ №№18, 31,60 Одеського історико-краєзнавчого музею;
09-14.04.12 – проведення відвідування учнями гімназії №№4,5,8 Одеського археологічного музею;
10.04.12 – проведено районна акція, присвячена Дню визволення міста від німецько-фашистських загарбників на базі гімназії №8;
11.04.12 – проведено районний огляд-конкурс дружин юних інспекторів руху на базі ОЗОШ №100.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські (4 перукарні району, безкоштовно) – 18 чол. на суму 126,00грн.;
• бані послуги – 6 чол. на суму 120,00грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 638,40 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,0 грн.;
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 3 чол. на суму 300,0 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 849 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 64099,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою №4 по вул. І.Рабіна, 5.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.04.12 – 13.04.12)
 

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 133 документа, відпрацьовано - 65, під контролем – 48; письмових звернень – 95.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлена та направлена в ДМГ інформації по ОСББ та ЖБК району.
Прийнято участь у конференції та виборах комітету СОН «Нова Слободка», які відбулися 07.04.2012р. у приміщенні комітету СОН «Крива балка».
Взято участь у виїзному засіданні по рекогносцировці робіт з реалізації проекту «Капітальний ремонт Щелаківської канави», вул. Отамана Чепіги, 28.
Взято участь у засіданні з питання самовільного будівництва.
Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Прийнята участь у нараді щодо реконструкції Кримського бульвару.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства. Підготовлена та направлена інформація щодо виконання плану заходів, спрямованих на приведення району до санітарно – технічного стану протягом двомісячника до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю.
Підготовлено графік проведення заходів з благоустрою території Суворовського району навчальними закладами на виконання розпорядження про необхідність надання допомоги місту з утримання зеленої зони, проведення суботників.
Проведено обстеження з виходом на місце та підготовлено узгодження на проведення робіт з благоустрою території по вул. Андріївського з посадкою дерев і кущів на звернення начальника державного підприємства «Одеський морський торговельний порт».
Проведено обстеження з виходом на місце та направлено листа з питання розміщення частини бордюрного каменю на території автобусної зупинки громадського транспорту «Міст Пересипський» (з міста) до Управління дорожнього господарства.
Проведені перевірки та ряд заходів щодо належного стану територій, прилеглих до залізничних колій.
Проведена інвентаризація зелених насаджень на підвідомчих територіях для своєчасного виявлення і видалення аварійних та сухостійних дерев.
Проведено виїзд за адресами: вул. 7-а Пересипська, 22 – з питання обстеження об'єкта самовільного будівництва; автостоянка №32 - з питання благоустрою та самовільного будівництва.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 10 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання 11 квітня 2012 р. районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості з виплати заробітної плати.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 11 квітня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 13.04.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за березень 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Підготовлена інформація на засідання 11.04.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в 2012 році.
Підготовлена інформація щодо результатів проведеної роботи з платниками, які задекларували від’ємне значення об’єкта оподаткування по податку на прибуток до Управління економіки, інвестицій та промисловості.
Підготовлена інформація про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за січень-березень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація щодо результатів роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень-березень 2012 року до Департаменту фінансів Одеської міської ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 22 документа.
Підготовлено та направлено 12 запитів та листів до різних установ та державних органів.
12 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 5 громадянам підготовлені відповіді.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 3 розпорядження про встановлення статусу дитини.
Проведено 3 обстеження житлово-побутових умов.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Учні ОЗОШ № 73, 92 взяли участь у проведенні урочистого мітингу на Кургані Слави за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни.
На Алеї Слави в парку ім. Т.Г. Шевченко на посту № 1 учні району взяли участь в урочистій лінійці – передачі «Вахти Пам’яті» Почесного караулу закладу освіти.
Проведено засідання районної атестаційної комісії в РМК.
В будинку людей похилого віку проведено святковий концерт для ветеранів Великої Вітчизняної війни до Дня визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників вихованцями БТЮ «Тоніка».
Проведені заходи, уроки мужності до Дня визволення міста Одеси від німецько-фашистських загарбників в усіх загальноосвітніх навчальних закладах.
Проведено святковий концерт за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни до Дня визволення м. Одеси від німецько-фашистських загарбників в ЦДЮТ «Зоресвіт».
Проведені урочисті відкриття музеїв та відкриті «Уроки мужності» в музеях та куточках Бойової Слави за участю депутатів Одеської міської ради в ОНВК№ 13, 67, 24, ОНВК «Гімназія № 7», ОЗОШ № 15, № 92, № 22, № 44, № 5.
Проведено районний вибірковий етап фестивалю огляду – конкурсу «Зоряна юність Одеси» (всі жанри) на базі ЦДЮТ «Зоресвіт».
В загальноосвітніх закладах району проведені заходи, присвячені Дню космонавтики.
Проведено районний огляд – конкурс загонів юних інспекторів руху на базі ОСШ № 40.
Проведено районний огляд – конкурс «День птахів» на базі ЕНЦ «Афаліна».
Заклади освіти № 24, 40 взяли участь у обласному етапі – конкурсі «Школа безпеки».
Проведено районні змагання з легкоатлетичного 4-х борства на базі ОСШ № 40, ОНВК № 49.
Відбулася нарада заступників директорів з виховної та навчально-виховної роботи з питань безпеки життєдіяльності дітей та підготовки районного свята «Гордість району» на базі ОСШ № 17.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Взято участь у урочистому мітингу та покладанню вінків та квітів на Кургані Слави за участю ветеранів, школярів та громадськості району.
Прийняли участь в загальноміських заходах, присвячених 68 річниці визволення м. Одеси від фашистських загарбників. Відбулося урочисте покладання вінків і квітів до пам'ятника Невідомому матросу у парку ім. Т. Г. Шевченка, а також до стели "Крила Перемоги" на площі «10 квітня».

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(09.04.12 – 13.04.12)
 

    
Протягом тижня проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
9-13 квітня – у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведено презентацію відкритих заходів ОНВК «Гімназія №7»;
7 квітня (об 11:00 год.) – у Гідропарку «Лузанівка» (Миколаївська дорога, 172-А) відбулися змагання з військово-спортивних видів серед команд учнівської молоді м. Одеси;
9 квітня (о 14:00 год.) – на Алеї Слави (ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка) відбулося урочисте відновлення несення Почесної Вахти на Посту № 1 Почесними вахтами загальноосвітніх навчальних закладів м. Одеси;
9 квітня (о 10:00 год.) – на Алеї Слави, біля пам'ятнику Невідомому матросу (ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка) вихованці Одеського міського центру військово-патріотичного виховання учнівської молоді «Пост № 1» та загальноосвітніх закладів міста взяли участь в урочистих ритуалах покладання квітів до меморіалів та пам'ятників;
- продовжується відвідування військово-історичного музею Південного оперативного командування школярами (згідно з графіком); продовжується проведення тематичних виховних годин та екскурсій в шкільних військово-історичних музеях та куточках бойової слави за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни;
- проведені у мікрорайонах шкіл акції «Ветеран поруч!» та «Милосердя»;
- проведені у загальноосвітніх навчальних закладах тематичних уроків, краєзнавчих конференцій, літературних читань, «круглих столів», бесід з історії визволення м. Одеси в роки Великої Вітчизняної війни 1941-1945 рр. за участю ветеранів, учасників бойових дій, працівників тилу періоду війни;
12 квітня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи, які присвячені Всесвітньому дню авіації і космонавтики (за окремим планом). 

    
   
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(09.04.12 – 13.04.12)
 

    
12.04.12 – состоялось заседание Экономического совета при городском голове.
Доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 -2014 гг.
Проводилась доработка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2012 г.
Проводилась доработка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы за 2011 год.
Подготовлена информация о ходе выполнения Распоряжения Кабинета Министров Украины от 12 июля 2010 года № 1437-р «Об утверждении Плана мероприятий по комплексному решению проблем социально-экономического развития гг. Днепропетровска, Донецка, Львова, Одессы и Харькова, и перечня приоритетных инвестиционных проектов, которые требуют первоочередного финансирования в 2010-2012 гг. в 1 квартале 2012 г.
Подготовлены предложения относительно проведения встречи руководства города с представителями Ассоциации содействия развитию и сотрудничеству «Израиль – Украина и другие страны СНГ».
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития Одесской областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 10.04.2012 г.
Подготовлен проект распоряжения городского головы о создании постоянной рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий.
Ежедневно проводится консультация бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы штатные расписания коммунальных предприятий (3 ед.), контракты руководителей предприятий (1 ед.) и дополнительные соглашения к контракту директора (1 ед.).
Подготовлен проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета о выполнении Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2010-2011 годы.
Подготовлена информация о ходе выполнения мероприятий Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012гг. за 1 квартал 2012 года и направлена в Главное управление экономики Одесской областной администрации.
Подготовлена информация о развитии малого предпринимательства в городе Одессе за 1 квартал 2012 года в рамках выполнения мероприятий Программы развития малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы.
Подготовлено письмо относительно создания в г. Одессе центра по предоставлению административных услуг местными и региональными разрешительными органами.
Подготовлена информация о ходе инвентаризации административных услуг.
Рассмотрено 2 обращения жильцов ведомственных домов, 1 обращение жильца дома коммунальной собственности по тарифам на жилищно-коммунальные услуги и направлена соответствующая информация в структурные подразделения Одесского городского совета.
Рассмотрены 3 запроса Прокуратуры города Одессы по тарифам на услуги по содержанию домов и придомовых территорий ОСМД и направлена соответствующая информация в Прокуратуру.
Рассмотрены обращения 3 исполнителей услуг отопления и горячего водоснабжения об установлении тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения и направлены указанным исполнителям услуг замечания по приведению расчётов в соответствие с действующим законодательством.
Рассмотрены обращения 2-х исполнителей услуг по содержанию домов и придомовых территорий об установлении тарифов на указанные услуги и подготовлены 3 проекта решений исполнительного комитета об установлении тарифов на услуги по содержанию 3 домов и придомовых территорий.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 7-ми организациям.

Разрешительный центр:
Принято от субъектов хозяйствования заявлений на получение документов разрешительного характера – 1890 ед.
Выдано документов разрешительного характера – 1682 ед.
Предоставлено консультаций – 1996 ед.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.04.12 – 15.04.12)

  
У звітному періоді було зареєстровано 4 вхідних документа, з яких:
• від органів державної влади – 12,
• юридичних осіб – 19,
• фізичних осіб-підприємців – 12 документів.

Направлено 29 відповідей.
Станом на 15.04.2012 р. контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 21.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 21;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 23.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 75;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: сіті-лайти (1,2м х 1,8м) – 170 од.; стаціонарний щит (3м х 6м) – 140 од.;

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 38 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 625 тис. грн. або 50% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 01.04.2012р. організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
- сюжет «привітання Президента з Великоднем»:
40 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
60 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

- щодо сюжету «10 квітня – День визволення Одеси»:
60 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
60 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(09.04.12 – 15.04.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
09.04.12
 
По адресу: ул. Базарная, 23 –
кот застрял на крыше 2-х этажного здания
Дежурная смена провела работы по спасению кота с крыши здания
По адресу: ул. Пушкинская, 64 –
упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с проезжей части дороги
10.04.12
По адресу: ул. Деревообделочная, 45 – ветка дерева упала на электропровода
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшей ветки дерева
11.04.12
По адресу: ул. Коблевская, 9, кв. 12 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Пишоновская, 14 – частичное обрушение аварийного дома
Дежурная смена провела осмотр частично обрушившегося аварийного дома и установила ограждение аварийной территории. Информация передана в ДГХ
12.04.12
По адресу: ул. Пишоновская, 14 – частичное обрушение аварийного дома
Дежурная смена провела работу по разборке части кровли, во избежание дальнейшего обрушения крыши здания
По адресу: ул. Ак. Заболотного, 10/12 – дерево упало на опору электропередач
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
13.04.12
Пляж «Лузановка» –
демонтаж металлических конструкций грозящих обрушением
Дежурная смена провела работы по демонтажу металлических конструкций грозящих обрушением
14.04.12
 
По адресу: ул. Бугаевская, 58 –
упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева
По адресу: пр-кт Шевченко, 27 кв. 7 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела изъятие разбитого ртутного термометра для дальнейшей утилизации
По адресу: пер. Светлый, 7 –
нога мужчины застряла в металлической секции забора
Дежурная смена провела освобождение ноги мужчины из металлической секции забора
По адресу: ул. Кузнечная, 49 – угроза падения элемента рекламной конструкции
Дежурная смена переместила элемент рекламной конструкции в безопасное место. Угроза для жильцов ликвидирована
15.04.12
 
По адресу: ул. Пастера, 24, кв. 18 – женщина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с распухшего пальца руки
16.04.12
По адресу: пер. Богданова, 1, кв.8 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру 1940 г.р., в открытии входной двери квартиры

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 552
из них передано:
- в УЖКХ – 45,
- Оказана информационная помощь – 505,
- Ртуть – 1,
- ДТП – 1

     
     
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(09.04.12 – 15.04.12) 

  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
XXII традиційний турнір з художньої гімнастики „Надія-2012"
09-10.04.12
м. Харків
2
Чемпіонат України з футболу
14.04.12
10:00
Стадіон «Чорноморець»
3
Чемпіонат Світу
зі спортивної акробатики
12-22.04.12
США м. Орландо
4
Чемпіонат України з дзюдо
10-14.04.12
10:00
м. Одеса,
Палац спорту
5
Міжнародний турнір з вільної боротьби
пам'яті герою Радянського Союзу
Г. Миндру
11.04.12
10:00
Ізмаїльський район,
с. Кам'янка
6
Чемпіонат та першість м. Одеси
зі спортивної гімнастики
10-11.04.12
15:00
Сільськогосподарський пров.,2
7
Турнір з дзюдо на призи
спортивного клуба „Міленіум"
14.04.12
10:00
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
Міський місячник „Спорт для всіх - спільна турбота"
8
Суботник в межах місячника
„Спорт для всіх – спільна турбота"
Протягом тижня, спортивні бази КПНЗ, підпорядковані управлінню
Спортивні заходи, присвячені Дню визволення м. Одеси
від фашистських загарбників
10
Показові виступи у загальноосвітніх закладах міста до Дня визволення м.Одеси від фашистських загарбників.
10-11.04.12
11:00
Спортивні бази ЗОШ №86, №89, №27
Зустріч з ветеранами Великої Вітчизняної війни
10.04.12
15:00
Меморіал „411 батарея"

  

   
   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
27.06.2012 12:50

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42228/