/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 16

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.12 – 20.04.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (92 звернення громадян). 
 
КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Спиридонівська, 14, вул. Черняховського, 14;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Довженка, 8, 8а;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Базарна, 116, вул. Успенська, 78, вул. Базарна, 100, вул. Утьосова, 8, вул. В. Арнаутська, 92/94, пров. Гвоздичний, 4, пров. Світлий, 2, 14, вул. Посмітного, 25А, 33, Фонтанська дорога, 69А, вул. Середньофонтанська, 53/55, вул. Транспортна, 7Б, 7В, 8, вул. Канатна, 101Б, 101В, вул. Преображенська, 59/61, вул. Катерининська, 85, пров. Економічний, 5, вул. Пироговська, 5, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Ковальська, 25;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. В. Арнаутська, 93, 85, вул. Л. Шмідта, 16, пров. Книжний, 15, пров. Вознесенський, 24, вул. Пироговська, 5, 7/9, вул. Пантелеймонівська, 4, вул. Тираспольська, 16;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Транспортна, 7, 7В, 8, 9, Італійський бульвар, 5, вул. Середньофонтанська, 26/28, вул. Пироговська, 21, 27;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Тираспольська, 17, Фонтанська дорога, 47, вул. Базарна, 102, пров. Асташкіна, 3, вул. Куйбишева, 7/9, вул. Пантелеймонівська, 99, пров. Вознесенський, 5, вул. Сегедська, 16.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
17-20.04.12 – участь у 12 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
17-20.04.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
17-20.04.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти
17-20.04.12 – тиждень безпеки життєдіяльності в закладах освіти району;
17-20.04.12 – районний етап фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (за окремим графіком);
17-20.04.12 (15:00) – проведення та участь у 2-х місячнику з благоустрою (Парк Перемоги – учні ОЗОШ №№ 38, 56, 16, 35, 62, 77, 101, 117, 39, 57; сквер Космонавтів – учні ОНВК № 90, парк Шевченка – учні ліцею «Приморський»);
17.04.12 (14:00) – вистава «Сердце отдаю Одессе» (місце проведення – Єврейський культурний центр, учасники – театральна студія «Современник» гімназія № 1);
17-20.04.12 – конкурс дитячого малюнку «Моя Європа» (учасники – учні СЗШ №№ 117, 50, 59, ОНВК № 90, ОЗОШ № 39, 57);
17-23.04.12 – несення Почесної Вахти на Посту № 1 (місце проведення – Алея Слави, учасники – учні ОНВК № 90);
18.04.12 (12:00) – показний День цивільної оборони (місце проведення – ОЗОШ № 62).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.12 – 20.04.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 26 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
• розповсюдження плакатів з інформацією про відділ ведення Державного реєстру виборців;
• виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
• обробка вхідних відомостей, кореспонденції та кратних включень;
• обробка записів вхідних відомостей.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 24 листа та відповіді на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
18.04.12 – проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Розглянуто та надано відповіді на 25 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
18.04.12 – проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. В. Терешкової, 2/2, вул. Ак. Вільямса, 81/1 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 5 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- 18.04.2012 року участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо упорядкування дрібно-роздрібної та пересувної торгівельної мережі;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
12.04.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 40 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків - 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 10 судових засіданнях;
2. складено та подано до Київського районного суду 4 позовні заяви;
3. подано скаргу на дії ДВС до Київського районного суду;
4. направлено 3 запити до Першого Київського відділу ДВС ОМУЮ.
5. перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.

Прийняття участі у Всеукраїнському «Дні Довкілля - 2012» на 7 станції Б. Фонтану.

 

МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.12 – 20.04.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
16-20.04.12 – проведення відвідування учнями ОЗОШ №№ 18, 31, 60 Одеського археологічного музею;

16-20.04.12 – проведення відвідування учнями №№4,5,8 Музею Реріха;
17.04.12 (о 17:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул..Б.Хмельницького, 62;
18.04.12 – проведення семінару для вчителів інформатики на базі ОЗОШ №46;
18.04.12 (з 12:00 до 16:00) – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул..Б.Хмельницького, 62);
18.04.12 – проведення фольклорного коктейлю на базі дитячої бібліотеки-філія №46 (пров. Ген.Вишневського, 13);
18.04.12 – проведення історично-культурної інформації «Пам'ять духовної культури», присвяченого до Дня пам’яток історії та культури на базі Бібліотека-філія №35 (вул. Космонавтів, 23/1);
18.04.12 – проведення показових занять Цивільної оборони в закладах освіти району на базі ОЗОШ №45;
19.04.12 – проведення відвідування учнями старших класів ОЗОШ №№1,19,45,3,4,46 вистави Одеського російського театру;
16-20.04.12 – відвідування учнями ОЗОШ №№18, 31, 60 Одеського археологічного музею;
16-20.04.12 – відвідування учнями гімназії №№4, 5, 8 Одеського музею Реріха.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 17 по 20 квітня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• бані послуги – 4 чол. на суму 80,00 грн.;
• прання білизни – 24 чол. на суму 516,96 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,00 грн.;
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 2 чол. на суму 200,00 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 849 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 51279,60 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою №43 по вул. Ген.Петрова, 56/2;
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою №80 по вул. Варненська, 14/2.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.04.12 – 20.04.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 85 документів,

відпрацьовано – 117,

під контролем – 98;

письмових звернень – 41.
 
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 44 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій у Департамент міського господарства Одеської міської ради.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлена та направлена в ДМГ інформації по ОСББ та ЖБК району.
Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Прийнята участь у нараді щодо реконструкції Кримського бульвару.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Підготовлена та направлена інформація щодо приведення спортивних майданчиків до належного стану в рамках всеукраїнського місячника «Спорт-спільна турбота» до Управління фізичної культури та спорту, Департаменту міського господарства та до Департаменту документально-організаційного забезпечення та контролю.
На виконання розпорядження міського голови від 19.03.2012 р. № 208-01р «Про заходи щодо забезпечення благоустрою території міста Одеси» направлена інформація щодо призначення відповідальних за взаємодію з уповноваженим органом в частині виконання вимог Правил благоустрою території міста Одеси першому заступнику міського голови та до Департаменту документально-організаційного забезпечення та контролю.
Проведено ряд заходів щодо підготовки з прибирання території району силами ініціативної організації ТОВ «Демократичний Альянс» в рамках проведення програми Всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою».
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 18 справ.
Взято участь у засіданні топонімної комісії.
Проведено об'їзди району з метою виявлення об'єктів самовільного будівництва, щодо утримання в належному санітарному стані території району.
Проведено виїзд за адресами: - вул. Ген. Бочарова, 61 – з питання вивчення перспективи укладення договору з надання паркувальних послуг; - Миколаївська дорога, 253 – з питання встановлення нумерації об’єкту нерухомого майна.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 11 квітня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 20.04.2012 року до Управління земельних
ресурсів Одеської міської ради.
Направлені листи керівникам підприємства щодо благоустрою прилеглої території.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 6 документів.
Підготовлено та направлено 2 запита та листів до різних установ та державних органів.
5-ти громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 7 громадянам підготовлені відповіді.

Підготовлено:
- 7 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про встановлення статусу дитини.
- 1 розпорядження про реєстрацію дитини;
- 1 розпорядження про закріплення житла;
- 1 подання до суду про призначення опікуна;
- 1 висновок про усиновлення;
- 3 висновку про позбавлення батьківських прав.

Відділ освіти:
Переможці районного етапу огляду – конкурсу інспекторів руху взяли участь у міському етапі конкурсу на базі ОЗОШ № 77.
Районним військовим комісаріатом та ЗНЗ проведені денні навчально-польові збори учнів 11-х класів.
Проведені районні вибіркові етапи фестивалю огляду – конкурсу «Зоряна юність Одеси» (вокально-хоровий, інструментальний, хореографічний та літературний жанри) на базі БТЮ «Тоніка».
Проведено конкурс творчих робіт серед учнів 10-х класів «Моя Победа» на базі РМК.
В шкільних бібліотеках закладів освіти проведені святкові заходи, присвячені Дню книги.
Проведено семінар для вчителів української мови та літератури «Використання інтерактивних форм, методів роботи на уроках розвитку мовлення» на базі ОЗОШ № 92.
В міському палаці дитячої та юнацької творчості ім. Я. Гордієнко переможці районного та міського турів - ОНВК «Гімназія № 7», ОЗОШ № 12, 48 – взяли участь у фінальній грі обласного етапу КВК.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 14 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведено засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 37 заяв та надано матеріальної допомоги на суму 18 100 грн.
Проведено засідання районної комісії з висунення кандидатур на присвоєння почесного звання України «Мати - героїня», на якому розглянуто 1 заява.
На підставі клопотання директора КП «ЖКС «Північний» підготовлені грамоти для нагородження працівників КП «ЖКС «Північний». 

      
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(16.04.12 – 20.04.12)

  
- за звітний період, у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведена презентація відкритих заходів Одеської гімназії № 8;
- продовжується відвідування військово-історичного музею Південного оперативного командування школярами (згідно з графіком); продовжується проведення тематичних виховних годин та екскурсій в шкільних військово-історичних музеях та куточках бойової слави за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни;
- 17-28 квітня – проведення районних оглядів-конкурсів, у рамках VII міського фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» (за окремим графіком). 

     
   
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(16.04.12 – 20.04.12) 

   
19.04.12 – Одесским городским советом утверждена Программа социально-экономического развития города Одессы на 2012 г.
19.04.12 – на рабочем совещании Одесской областной государственной администрации начальник управления выступил с докладом о проблемных вопросах работы промышленности обеспечения их стабильного развития.
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 -2014 гг.
Проводилась доработка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы за 2011 год.
Подготовлен протокол поручений о необходимости обновления показателей паспорта города Одессы.
Подготовлены предложения относительно участия города Одессы во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления.
Подготовлены презентационные материалы города Одессы для визита одесской делегации в г. Нью-Йорк.
Продолжалась работа над наполнением контента русской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания электронной версии Паспорта города Одессы.
Подготовлен и направлен на имя первого заместителя городского головы проект докладной записки к рекомендациям заседания круглого стола, проведенного Молодежным советом при Одесском городском голове.
Подготовлена информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен (по состоянию на 17.04.2012 г.).
Подготовлена записка с анализом финансово-хозяйственной деятельности КП «Международный аэропорт «Одесса» председателю постоянной комиссии по планированию, бюджету и финансам.
Подготовлен проект распоряжения городского головы о создании постоянной рабочей группы по оптимизации деятельности коммунальных предприятий.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы штатные расписания коммунальных предприятий (2), контракты руководителей предприятий (2).

Разрешительный центр:
Принято от субъектов хозяйствования заявлений на получение документов разрешительного характера – 1630 ед.
Выдано документов разрешительного характера – 1200 ед.
Предоставлено консультаций – 1993 ед.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(17.04.12 – 22.04.12) 

      

Дата
Что произошло
Принятые меры
17.04.12
 
По адресу: ул. Наливная, 17 -упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
Пляж «Лузановка» -демонтаж металлических конструкций грозящих обрушением
Дежурная смена провела работы по демонтажу металлических конструкций грозящих обрушением
18.04.12
По адресу: пер. Некрасова, 5 –домашняя кошка в течение 4-х суток находится на козырьке балкона и не может самостоятельно спуститься
Дежурная смена сняла кошку с козырька балкона и передала хозяйке
По адресу: ул. Героев пограничников, 4 – угроза падения антенны спутникового телевидения, сорванной ветром с крыши дома и повисшей на торцевой стене
Дежурная смена провела работу по закреплению на крыше дома антенны спутникового телевидения
По адресу: ул. Жаботинского - угол ул. Фонтанская дорога – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части
19.04.12
По адресу: Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. 10 апреля, 12 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
20.04.12
По адресу: Адмиральский пр-кт, 32 (школа № 4) – проведение занятий по Гражданской обороне
Дежурная смена провела занятия в школе
По адресу: ул. Хрустальная, 10 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 2 гр и демеркуризацию помещения
21.04.12
По адресу: ул. Архитекторская 14, кв. 15 – заклинило замок двери ванной комнаты
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы, ветерану ВОВ 1924 г.р., в открытии двери в ванную комнату
6-я станция Б.Фонтана – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги.
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Гайдара, 38, кв. 18 – инвалид 1-й группы упала на пол и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 1-й группы (весом - 200 кг), подняв с пола и переместив на кровать
22.04.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации

 

 

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 432
из них передано:
- в УЖКХ – 34,
- Оказана информационная помощь – 395,
- КП «Міськзелентрест» – 1,
- Ртуть – 2

    
     
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(16.04.12 – 22.04.12) 

     

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат Європи
з таїландського боксу
16-23.04.12
Туреччина, м. Анталія
2
Кубок Європи
з таїландського боксу
16-23.04.12
Туреччина, м. Анталія
3
Змагання з міні-футболу «Ф.Л.Л.А.Г»
20.04.12
м. Одеса
сквер Космонавтів
(с/к ФЛАГ)
4
Весняна першість
з вітрильного спорту
21-22.04.12
м. Одеса,
пляж «Отрада»
5
Чемпіонат України
з футболу
21.04.12
м. Одеса,
тренувальна база «Чорноморець»
6
Першість КПНЗ «ДЮСШ № 11»
з футболу
18-22.04.12
м. Одеса
стадіон гімназії №9
7
Кубок Європи з дзюдо
19-25.04.12
Чехія, м. Тепліще
8
Змагання в межах IV спортивних ігор школярів з дзюдо
22-25.04.12
м. Харків
9
Чемпіонат Одеської області
з кульової стрільби
22-27.04.12
м. Одеса, тир ОНПУ
(пров. Шампанський)
10
Фінальний тур
Всеукраїнської юнацької баскетбольної ліги
17-19.04.12
м. Київ
Міський місячник „Спорт для всіх - спільна турбота"
 
Суботник в межах місячника
„Спорт для всіх – спільна турбота"
Протягом тижня,
спортивні бази КПНЗ, підпорядковані управлінню

  

  

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
28.06.2012 10:08

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42255/