/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 17

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.04.12 – 04.05.12)

 
За звітний період та травня в райадміністрацію надійшло – 300 звернень громадян.

Проведено:
28.04.12 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (88 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Волзький, 10, вул. Транспортна, 7Г, вул. Ковальська, 27;
- поточний ремонт водостічних труб: пров. Вознесенський, 24, вул. Довженка, 10, 10А;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Преображенська, 83, вул. Транспортна, 7Б, вул. Середньофонтанська, 31, вул. Семінарська, 1/4, вул. Фонтанська дорога, 4, вул. Пироговська, 7/9, вул. Катерининська, 84/86, вул. В. Арнаутська, 93, вул. Рішельєвська, 74, вул. Затишна, 1, 12 пров. Книжковий, 15, пров. Світлий, 2, 14, вул. Сегедська, 23, вул. Армійська, 16/1;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: Старосінна площа, 15, пл. Старосінна, 13, вул. Пантелеймонівська, 12, вул. Середньофонтанська, 61, Фонтанська дорога, 4, 69-А, вул. Педагогічна, 18, вул. Ковальська, 43, вул. Тираспольська, 22, пров. Гвоздичний, 4, пров. Книжнковий, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 6/6, 25А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Старосінна площа, 13, просп. Шевченка, 8/3, вул. Сегедська, 12А, пров. Гвоздичний, 4, вул. В. Арнаутська, 59, 79;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Полуничний, 31;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Педагогічна, 20.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
23.04.12 – районна виставка декоративно-ужиткової творчості в рамках фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (місце проведення: 10.00 – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10, 12.00 – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47, ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
23-28.04.12 (15:00) – проведення та участь у 2-х місячнику з благоустрою (Парк Перемоги – учні ОЗОШ №№ 38, 56, 16, 35, 62, 77, 101, 117, 39, 57; сквер Космонавтів – учні ОНВК № 90, парк Шевченка – учні ліцею «Приморський»);
24-26.04.12 – заключний етап районного фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (місце проведення: 24,25.04.12, 10.00-12.00 – Палац ім. Лесі Українки; 24.04.12, 13.00 - ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10; 25.04.12, 13.00 – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47; 26.04.12 (11:00) – ОЗОШ № 56, вул. Тіниста, 1; 16.00 – ДК «Політех»);
25.04.12 (12:00) – виставка плакатів і малюнків «Попіл Чорнобиля» (місце проведення – ОЗОШ № 68,107, 118);
24-26.04.12 (10:00-13:00) – проведення в школах району відкритих уроків до 26-ї річниці аварії на ЧАЕС;
24-27.04.12 – тематичний тиждень в закладах освіти району «Чорнобильська трагедія»: Конкурс стіннівок «Радіоактивному забрудненню – ні!» (26.04.12р, 12.00, місце проведення – ОЗОШ №57, 58,39,47); зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС (26.04.12 р., 10.00-12.00, місце проведення – ОЗОШ №77,39, 47,43, 122, 62); диспут «Чорнобиль закритий. Чи закрита проблема?» (26.04.12, 14.00, місце проведення – Юридичний ліцей, ліцей «Приморський»,ОНВК «Гімназія №2»);
26.04.12 (10:00) – єдина тематична година в закладах освіти району «Дзвони Пам’яті»;
26.04.12 (13:00) – день міст-побратимів (місце проведення – СЗШ № 117, вул. Армійська, 3-а);
26-30.04.12 – несення Почесної Вахти на Посту № 1 (місце проведення – Алея Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка, учасники – учні ОЗОШ № 16);
28.04.12 – звітні концерти: зразкового хореографічного колективу «Браво» (місце проведення – театр Музичної комедії); Народного хореографічного колективу «Сакартвелло» (місце проведення – Український театр);
28.04.12 (13:30) – районний етап конкурсу творчих робіт «Проектуємо Європу майбутнього» (місце проведення – ОНВК № 90, вул. В.Арнаутська, 2б). 
 

 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.04.12 – 27.04.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 50 звернень. На особистому прийомі було прийнято 11 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
25.04.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
- підготовка документів з проведення конкурсних торгів.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків - 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ правового забезпечення:
- прийнято участь у 25судових засіданнях;
- надано відповіді на 3 запити державних установ;
- перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.04.12 – 27.04.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 169 документів,
відпрацьовано – 123,
під контролем – 112;
письмових звернень – 110.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 44 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 29 відповіді на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП ЖКС «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Прийнята участь у нараді щодо реконструкції Кримського бульвару.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Підготовлена та направлена інформація щодо приведення спортивних майданчиків до належного стану в рамках всеукраїнського місячника «Спорт-спільна турбота» до Управління фізичної культури та спорту, Департаменту міського господарства та до Департаменту документально-організаційного забезпечення та контролю.
Проведено ряд заходів щодо підготовки з прибирання території району силами ініціативної організації ТОВ «Демократичний Альянс» в рамках проведення програми Всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою».
Взято участь у засіданні голів СОНів Суворовського району з питання санітарно – технічного стану територій та організації суботників у приватному секторі.
Проведено об'їзди району з метою виявлення об'єктів самовільного будівництва, щодо утримання в належному санітарному стані території району.
Проведено виїзд за адресами: пр. Добровольського, 8 – з питання сусідських взаємовідносин у використанні земельних ділянок; мікрорайону «Шевченко-3» - з питання благоустрою території та самовільно встановлених вигребів каналізації по вул. 43-я Лінія; вул. Л. Українки, 33 – з питання вигребу каналізації та переливу її в теплотрасу.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 10 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .
Проведено засідання 26 квітня 2012р. районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання СГ нової нормативно-грошової оцінки землі; перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 11 квітня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 27.04.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена інформація на засідання 25.04.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень щодо суб’єктів господарювання до бюджету міста Одеси в 2012 році.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 27.04.2012р.
Підготовлена та надана інформація щодо соціально - демографічної характеристики та економічного потенціалу Суворовського району за 2008-2011 роки Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за квітень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 16 документів.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних органів.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав
дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав, 2 громадянам підготовлені відповіді.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про встановлення статусу дитини.
- 1 розпорядження про відміну статусу дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 подання до суду про призначення опікуна.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Учні закладів освіти взяли участь у міському конкурсі дитячих робіт «Море талантів».
Проведено районний вибірковий етап фестивалю огляду – конкуру «Зоряна юність Одеси» (театральний жанр) на базі БТЮ «Тоніка» .
Працівники психологічної служби взяли участь у міській науково-практичній конференції «Теорія та практика подолання кризових періодів в житті дитини», яка проходила на базі ОЗОШ № 35.
Проведено районний етап конкурсу дослідницьких проектів з історії та культури м. Одеси на базі РМК.
Переможці районного етапу конкурсу ЮІР - команди ОЗОШ № 5 та ОНВК № 49 взяли участь в обласному етапі огляду – конкурсу юних інспекторів руху на базі ДЦ «Молода гвардія».
Проведено раду з питань освіти на базі ОЗОШ № 23.
Протягом тижня на базі РМК проведено комплектування педагогічними кадрами закладів освіти.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 10 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Прийняли участь про загальноміських заходах, присвячених 26-й річниці аварії на ЧАЕС. Біля пам'ятника одеситам-чорнобильцям на Олександрівському проспекті відбулося покладання квітів, участь у мітингу-реквіємі, присвяченому пам'яті загиблих. Також ветеранам-ліквідаторам організований благодійний обід у кафе «Сінема». У великій залі Суворовської районної адміністрації відбулася зустріч с чорнобильцями, проведений концерт, вручені подарунки.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(23.04.12 – 27.04.12) 

    
23-28 квітня – у рамках проведення тижня гімназій «Освітянські досягнення» проведена презентація відкритих заходів Одеської гімназії №9;
- продовжується з 17 квітня по 28 квітня проведення районних оглядів-конкурсів у рамках VII міського фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» (за окремим графіком);
24 квітня (о 18:00) відбувся Гала-концерт міського молодіжного фестивалю художньої творчості «Студентська весна» в Одеському академічному російському драматичному театрі;
24-27 квітня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи, які присвячені Міжнародному дню пам'яті Чорнобиля (за окремим планом);
23-28 квітня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені дні цивільної оборони та тижня безпеки життєдіяльності (за окремим планом).
23-24 квітня – відбувся регіональний етап Національного кубка шкільного футболу «Євро - 2012», в якому взяли участь команди учасники загальноосвітніх навчальних закладів м.Одеси;
25 квітня – фінальний обласний етап Національного кубка шкільного футболу «Євро - 2012», в якому взяли участь команда Одеської ЗОШ №89 та 12000 уболівальників – учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста.

 
 
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Квітень 2012 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 365;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 109;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 3642;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 1685;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 241;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 53;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4 394;
- проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону по реєстрацію – 1;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1 838.

Взагалі за місяць проведено 12 328 реєстраційних дій.

Станом на 01 травня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- 41 895 юридичних осіб;
- 100 001 фізичні особи - підприємці.

Діяльність секторів:

Загальним сектором відділу було зареєстровано 1247 звернень, з них:
- 30 звернень від фізичних осіб;
- 29 звернень від юридичних осіб;
- 256 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності та банкрутство;
- 104 запити з правоохоронних органів та державних установ;
- 39 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 61 реєстраційну картку було отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 27 реєстраційних справ (взятих на облік) суб’єктів господарювання, які переїхали до Одеси.
- 192 баланси (річний фінансовий звіт);
- 17 повісток до суду;
- 6 ухвал про витребування документів;
- 24 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 425 повідомлень (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 23 реєстраційні справи відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 14 повідомлень про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 3 424 одиниці.

Юридичним сектором відділу за минулий місяць була проведена наступна робота:
- надано 540 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 33 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 7 судових справи.

База даних сектору реєстраційних справ відділу (станом на 01.05.2012 р.) налічує – 186 070 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

 
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5 446 реєстраційних справ;
- 22 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Квітень 2012 року)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт на об’єктах культурної спадщини по будівлі по вул. В. Арнаутській, 14; вул. Щепкіна, 17; вул. Дерибасівській, 17, ріг вул. Катерининської (літня площадка), та в межах історичних ареалів – по провулку Воронцовському, 3.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по пл. Грецькій, 1; вул. Ніжинській, 66; Французькому бульвару, 5, 8, 17; вул. Гоголя, 12; вул. Толбухіна, 135; вул. Пироговській, 7/9; вул. Ольгіївській, 15, ріг вул. Пастера в м. Одесі.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам’ятних дощок (знаків), довідок щодо об’єктів культурної спадщини по Воронцовському провул. 3; вул. В. Арнаутській, 6; провул. Нахімова, 8, ріг вул. Канатної, 3; довідок про стан поховання загиблих партизан, про перепоховання їєродіакона Яновського А.В. на 2-му Християнському кладовищі; інформація про стан упорядкування могил загиблих воїнів; про проведення Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування; про соціально-економічний паспорт міста Одеси; про наявність і збереження об’єктів культурної спадщини для розробки ДПТ «Берегові схили від парку ім. Т.Г. Шевченка до 16 ст. В. Фонтану».
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану, умов відчуження та продовження договорів оренди та інш. по провулку Воронцовському, 3; вул. Гоголя, 6.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Гоголя, 5 і 8; вул. Дворянська, 8; вул. Дерибасівська, 16, ріг вул. Катериненської,14, ріг вул. Ланжеронівської, 17 (три об’єкта); вул. Троїцька, 45 і 48; вул. Гоголя,12; вул. Катерининська, 20; площа Грецька, 1 (надання протоколу та постанови щодо припинення робіт на пам’ятках).
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам’яткоохоронного законодавства по 7 об’єктах: у цивільному суді 3 об’єкта; в адміністративному суді – 1 об’єкт; у господарському суді – 2 об’єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об’єкт.

 

КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.04.12 – 30.04.12)

 
У звітному періоді було зареєстровано 69 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 10,
• юридичних осіб – 40,
• фізичних осіб-підприємців – 19 документів.

Направлено 16 відповідей.
Станом на 30.04.2012 р. контрольних документів, термін виконання яких минув, немає. 
   
Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 15.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 19;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 27.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок - кількість демонтованих конструкцій – 96;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: сіті-лайти (1,2м х 1,8м) – 60 од.; стаціонарний щит (3м х 6м) – 42 од.; афіши (0,6м х 0,8м) – 200 од.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 80 од.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 572 тис. грн. або 49% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16.04.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
- щодо розміщення соціальної реклами до концерту Тетяни Боєвої:
2 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;
200 афіш 0,6м х 0,8м

У наступному періоді продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету. 

    
     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(23.04.12 – 02.05.12) 

     

Дата
Что произошло
Принятые меры
23.04.12
 
По адресу: пл. Соборная, парк –
детская карусель в аварийном состоянии
Демонтаж аварийной детской карусели отложен до решения руководства
По адресу: Люстдофская дор., 27в, кв. 28 – разбито два ртутных термометра
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 6 гр и демеркуризацию помещения
24.04.12
 
По адресу: Ботанический пер., 4, кв. 6 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру 1944 г.р., в открытии входной двери квартиры
Начальник КУ «Служба – 1577» -
ул. Екатерининская, 14 – подготовка имущества отделения радиационной и химической защиты к сдаче на утилизацию
Дежурная смена провела подготовку имущества к сдаче на утилизацию
25.04.12
 
По адресу: пер. Ботанический 4, кв. 26 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 1-й группы в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять неисправный медицинский термометр
Дежурная смена изъяла неисправный медицинский термометр для дальнейшей утилизации
26.04.12
 
По адресу: Люстдорфская дорога, 152 (СОШ №78) – проведение занятия по Гражданской обороне с учениками
Дежурная смена провела занятие по Гражданской обороне с учениками школы
27.04.12
По адресу: пл. Соборная, парк – демонтаж детской площадки
Дежурная смена провела демонтаж аварийной детской площадки
По адресу: пр. Добровольского, 81а, кв. 2 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – угроза падения сухих веток дерева на пешеходный переход
Дежурная смена провела уборку сухих веток дерева
28.04.12
По адресу: ул. Промышленная, 36 – упавшая ветвь дерева перегородила проезд во двор
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезда во двор
29.04.12
По адресу: ул. Балковская, 37/39 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: пр-кт Ак. Глушко 11в, кв.56 – женщина по состоянию здоровья не в состоянии открыть входную дверь для доступа бригады «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь лежачей пенсионерке 85 лет, участнику ВОВ, в открытии входной двери, обеспечив доступ бригады «Скорой помощи»
30.04.12
По адресу: ул. Старопортофранковская, 6 –
кошка застряла на карнизе здания
Дежурная смена сняла кошку с карниза здания и передала ее хозяйке
По адресу: ул. Екатерининская, 14 - просьба изъять разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
01.05.12
По адресу: пр. Ак. Глушко, 29 – упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы
По адресу: пер. Ляпунова, 4, кв. 1 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
02.05.12
По адресу: ул. Спиридоновская, 16, кв.5 – женщина с большим весом упала в квартире и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь больной женщине, подняв ее и переложив на кровать
По адресу: ул. Ризовская, 20 – собака упала в колодец канализации
Дежурная смена провела изъятие собаки из колодца

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 721
из них передано:
- в УЖКХ – 42,
- Оказана информационная помощь – 676,
- Ртуть – 3.

 
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(23.04.12 – 29.04.12)
 

 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Європи з дзюдо
19-25.04.12
Чехія, м. Тепліще
2
В рамках IV спортивних ігор школярів змагання з дзюдо
22-25.04.12
м. Харків
3
Чемпіонат України з гімнастики спортивної
”Олімпійські надії”
23-27.04.12
м. Івано-Франківськ
4
Чемпіонат України з вільної боротьби
24-27.04.12
м. Харків
Палац спорту
5
Всеукраїнський турнір з дзюдо на приз
 С. Цибульського
27-29.04.12
м. Запоріжжя
6
Змагання з міні-футболу
„ФЛАГ”
29.04.12      10:00
м. Одеса,
сквер Космонавтів,
3-тя ст. В. Фонтану
спорт. комплекс „ФЛАГ”
7
Турнір з боксу
29.04.12    10:00
м. Іллічівськ
8
Чемпіонат Одеської області з гімнастики спортивної
28-29.04.12
м. Одеса,
Сільськогосподарський провулок,2
СКА
9
Фінальний тур Європейської юнацької баскетбольної ліги
26-29.04.12
Росія, м. Москва
Міський місячник „Спорт для всіх - спільна турбота"
 
Суботник в межах місячника
„Спорт для всіх – спільна турбота"
Протягом тижня,
спортивні бази КПНЗ, підпорядковані управлінню

 

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
28.06.2012 15:02

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42257/