/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 18

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 18

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.04.12 – 04.05.12)
 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 300 звернень громадян.

Проведено:
28.04.12 – засідання громадської комісії з житлових питань.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (88 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Волзький, 10, вул. Транспортна, 7Г, вул. Ковальська, 27;
- поточний ремонт водостічних труб: пров. Вознесенський, 24, вул. Довженка, 10, 10А;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Преображенська, 83, вул. Транспортна, 7Б, вул. Середньофонтанська, 31, вул. Семінарська, 1/4, вул. Фонтанська дорога, 4, вул. Пироговська, 7/9, вул. Катерининська, 84/86, вул. В. Арнаутська, 93, вул. Рішельєвська, 74, вул. Затишна, 1, 12 пров. Книжковий, 15, пров. Світлий, 2, 14, вул. Сегедська, 23, вул. Армійська, 16/1;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: Старосінна площа, 15, пл. Старосінна, 13, вул. Пантелеймонівська, 12, вул. Середньофонтанська, 61, Фонтанська дорога, 4, 69-А, вул. Педагогічна, 18, вул. Ковальська, 43, вул. Тираспольська, 22, пров. Гвоздичний, 4, пров. Книжковий, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 6/6, 25А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Старосінна площа, 13, просп. Шевченка, 8/3, вул. Сегедська, 12А, пров. Гвоздичний, 4, вул. В. Арнаутська, 59, 79;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Полуничний, 31;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Педагогічна, 20.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – участь у 20 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23-28.04.12 та 03-04.05.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
23.04.12 – районна виставка декоративно-ужиткової творчості в рамках фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (місце проведення: 10.00 – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10, 12.00 – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47, ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
23-28.04.12 (15:00) – проведення та участь у 2-х місячнику з благоустрою (Парк Перемоги – учні ОЗОШ №№ 38, 56, 16, 35, 62, 77, 101, 117, 39, 57; сквер Космонавтів – учні ОНВК № 90, парк Шевченка – учні ліцею «Приморський»);
24-26.04.12 – заключний етап районного фестивалю-конкурсу «Зоряна юність Одеси» (місце проведення: 24,25.04.12, 10.00-12.00 – Палац ім. Лесі Українки; 24.04.12, 13.00 - ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10; 25.04.12, 13.00 – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47; 26.04.12 (11:00) – ОЗОШ № 56, вул. Тіниста, 1; 16.00 – ДК «Політех»);
25.04.12 (12:00) – виставка плакатів і малюнків «Попіл Чорнобиля» (місце проведення – ОЗОШ № 68,107, 118);
24-26.04.12 (10:00-13:00) – проведення в школах району відкритих уроків до 26-ї річниці аварії на ЧАЕС;
24-27.04.12 – тематичний тиждень в закладах освіти району «Чорнобильська трагедія»: Конкурс стіннівок «Радіоактивному забрудненню – ні!» (26.04.12р, 12.00, місце проведення – ОЗОШ №57, 58,39,47); зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС (26.04.12 р., 10.00-12.00, місце проведення – ОЗОШ №77,39, 47,43, 122, 62); диспут «Чорнобиль закритий. Чи закрита проблема?» (26.04.12, 14.00, місце проведення – Юридичний ліцей, ліцей «Приморський», ОНВК «Гімназія №2»);
26.04.12 (10:00) – єдина тематична година в закладах освіти району «Дзвони Пам’яті»;
26.04.12 (13:00) – день міст-побратимів (місце проведення – СЗШ № 117, вул. Армійська, 3-а);
26-30.04.12 – несення Почесної Вахти на Посту № 1 (місце проведення – Алея Слави у ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка, учасники – учні ОЗОШ № 16);
28.04.12 – звітні концерти зразкового хореографічного колективу «Браво» (місце проведення – театр Музичної комедії) та Народного хореографічного колективу «Сакартвелло» (місце проведення – Український театр);
28.04.12 (13:30) – районний етап конкурсу творчих робіт «Проектуємо Європу майбутнього» (місце проведення – ОНВК № 90, вул. В.Арнаутська, 2б).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.05.12 – 04.05.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 12 звернень.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та №№ 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (5 громадян);
- підготовлено відповіді на 2 скарги від громадян та 4 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
03.05.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 34 протокола про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 7 судових засіданнях;
- перевірено та завізовано 10 розпоряджень.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.04.12 – 04.05.12)

 
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 47 документів,
- відпрацьовано – 107,
- під контролем – 34;
- письмових звернень – 27.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства. Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Проведено ряд заходів щодо підготовки з прибирання території району силами ініціативної організації ТОВ «Демократичний Альянс» в рамках проведення програми Всеукраїнської акції «Зробимо Україну чистою».
Проведена бесіда з керівництвом залізниці про своєчасне скошуванні трави на залізничних схилах.
Проведено об'їзд району з метою виявлення об'єктів самовільного будівництва.
Проведено виїзд за адресами: вул. Ген. Бочарова, 40 – з питання проведення робіт з установки пандуса; пр. Добровольского, 24 – з питання сусідських взаємовідносин у використанні земельних ділянок; вул. Зоринская – з питання виконання робіт із закриття розкопки.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 5 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 2 документа.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних органів.
3 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про встановлення статусу дитини.
- 1 розпорядження про відміну статусу дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини.

Відділ освіти:
Закладами освіти приведені до належного стану меморіали, обеліски, пам’ятники, місця поховання воїнів-визволителів на Кургані Слави, кладовищах району, скверах – Красний, Ярмарковий.
Проведено комплектування закладів освіти педагогічними кадрами на базі РМК.
Проведено районний етап конкурсу літературної творчості «Летять журавлі» на базі РМК.
В міському Палаці дитячої та юнацької творчості ім. Я. Гордієнко проведено гру «Квест» та вікторина «Подорож по Одесі», в якій взяли участь заклади району.
Проведено міський та обласний етапи фестивалю - конкурсу «Зоряна юність Одеси» на базі ЦДЮТ «Зоресвіт».
Проведено міський та обласний етапи фестивалю - конкурсу «Зоряна юність Одеси» на базі БТЮ «Тоніка».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Організоване привітання мешканця Суворовського району з нагоди 90-річчя від Дня народження.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради. 

   
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(03.05.12 – 06.05.12)
 
     

Дата
Что произошло
Принятые меры
03.05.12
 
По адресу: Фонтанская дор., 25а –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Успенская, 15, кв. 8 – резкий неприятный запах в квартире
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
04.05.12
По адресу: ул.Жуковского, 11 – угроза падения металлических решеток окон аварийного здания
Дежурная смена провела демонтаж металлических решеток окон совместно со специалистами ГУ МЧС
По адресу: ул.Белинского, 8 – упавшее дерево перегородило трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: пр-кт Гагарина, 10а – в помещении д/с №5 захлопнулась входная дверь
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери
05.05.12
По адресу: ул.Скворцова, 24, кв.19 – обрушение фрагментов штукатурки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания и установила ограждение вокруг аварийной зоны
По адресу: ул.Княжеская, 1 – частичное обрушении кровли и стены нежилого дома
Дежурная смена провела осмотр нежилого дома и установила ограждение вокруг аварийной зоны. Информация передана в ДГХ
06.05.12
По адресу: ул.М.Арнаутская, 24, кв. 8 – захлопнулась входная дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери
По адресу: ул. Екатерининская, 8/10 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 284
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- Оказана информационная помощь – 265.

  

    

   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
28.06.2012 16:57

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42258/