/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 20

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.12 – 18.05.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 250 звернень громадян.

Проведено:
15.05.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (121 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Ковальська, 59;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Сегедська, 21;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: Французький бульвар, 12/2, Фонтанська дорога, 4, вул. Сегедська, 4, вул. Осипова, 44, вул. Педагогічна, 46, пров. Волзький, 10, вул. Семінарська, 1/3, 1/4, 11, 13, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Транспортна, 8, 9, 7в, Середньофонтанська, 53/55, 34, пров. Книжковий, 1, вул. Катерининська, 84/86, 83, вул. В. Арнаутська, 99, вул. Пушкінська, 63, вул. Пантелеймонівська, 60, пров. 3-й Басейновий, 23, пров. Світлий, 2, 14, 8, вул. Посмітного, 33, 25/2, 25а, пров. Аркадієвський, 4, Фонтанська дорога, 69А, вул. Ковальська, 46, вул. Базарна, 120, вул. Тираспольська, 17;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: просп. Шевченка, 6/1, вул. Сегедська, 13, Фонтанська дорога, 4, вул. Водопровідна, 3, вул. Успенська, 129, вул. Старопортофранківська, 109;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 59А;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка остановочного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Французький бульвар, 16, вул. Новосельського, 92, вул. Катерининська, 72;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Спиридонівська, 19, вул. Ковальська, 25, вул. В. Арнаутська, 83, вул. Базарна, 73.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
14-18.05.12 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
14-18.05.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
14-18.05.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
15.05.12 – літературно-музична композиція «Мама первое слово в нашей судьбе» (місце проведення – ОЗОШ № 118);
16.05.12 – Участь в обласному етапі військово-патріотичної гри «Сокіл» (місце проведення – ДЕТБ «Аркадія», учасники – ОНВК № 90);
18.05.12 – Легкоатлетична естафета (місце проведення – Парк «Перемоги», учасники – ОЗОШ №56, ОЗОШ№38, ОЗОШ №62, ОСШ №59, Юридичний ліцей, ліцей «Приморський»);
18.05.12 – першість району з футболу між командами ОЗОШ №77 та ОЗОШ №16 (місце проведення – Стадіон «Ф.Л.А.Г.», учасники – ОЗОШ №101, ОНВК №90, ОЗОШ№39, ОСШ №35);
18.05.12 – Презентація Євроклубів і Євро студій (місце проведення – ОСШ №117, учасники – ОНВК № 90, Маріїнська гімназія, Гімназія №1, ОНВК «Гімназія№2», ОСШ№35,ОСШ№50, ОСШ№10, ліцей «Приморський», юридичний ліцей);
18.05.12 – Засідання Євроклубу «Європейський союз: від історії до сьогодення» (місце проведення ОСШ № 50).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.12 – 18.05.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 54 звернення. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- прийняття участі у загальноміському заході до Дня пам’яті жертв політичних репресій 1937-1938 років;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
16.05.12 – співробітника відділу проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Проведено обстеження технічного стану інженерних мереж.
Розглянуто та надано відповіді на 32 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (9 громадян);
- підготовлено відповіді на 4 скарги від громадян та 4 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
16.05.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у демонтажу 2 незаконно встановлених об’єктів дрібно-роздрібної торгівельної мережі за адресою: просп. Свободи, 90;
- розглянуто та надано відповіді на 20 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
17.05.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 24 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 18 судових засіданнях;
- перевірено та завізовано понад 15 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- обстежено житлові умови – 2 громадянам.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
14.05.12 – проведене навчання та сертифікація для вчителів, які вперше будуть залучатися для участі в проведенні ЗНО в якості інструкторів або загубили свої сертифікати.
14.05.12 – проведена організаційна нарада начальників пришкільних таборів.
15-18.05.12 – на базі ОЗОШ № 28 відповідно до Положення про міську Спартакіаду школярів організована проведення та участь учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у змаганнях з футболу „Шкіряний м’яч”

Організоване проведення ЗНО-2012:
15.05.12 – на базі ОЗОШ № 72 та ОНВК № 84 з хімії;
19.05.12 – на базі ОЗОШ № 82, 80 з географії;
16.05.12 – на базі Одеської гімназії № 9 проведене відкриття районного триденного чемпіонату з футболу, присвяченого Дню Перемоги та „Євро-2012”.
17.05.12 – організована участь керівників закладів освіти та заступників директорів з виховної роботи закладів освіти у святкуванні 75-річниці Палацу дитячої та юнацької творчості, яке відбулось у Одеському російському драматичному театрі.
17.05.12 – взята участь представниками відділу освіти у нараді щодо вирішення питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальні процеси закладів освіти району у управлінні освіти та науки Одеської міської ради.
19.05.12 – на базі ОЗОШ № 81 організований та проведений обласний ярмарок педагогічних ідей.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.12 – 18.05.12)

 
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
15.05.12 (о 17:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б. Хмельницького, 62);
16.05.12 (12:00-16:00) – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул. Б.Хмельницького, 62);
17.05.12 – проведення державної підсумкової атестації з математики для учнів 9-х класів в закладах освіти району;
17.05.12 – проведення конкурсу малюнків «Мої права» спільно з управлінням юстиції;
18.05.12 – проведення нагородження переможців районного етапу у міських змаганнях «Старти надій» серед учнів 7-х класів з участю команди ОНВК №53, ОЗОШ №120;
18.05.12 (о 12:00) – проведення у ПКтаВ Горького районного фестивалю Європейського танцю для мешканців району.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- побутові та медичні послуги:
• бані послуги – 4 чол. на суму 80,00грн.;
• прання білизни – 42 чол. на суму 1507,80 грн. (прання 1кг – 6,65 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. на суму 40,0 грн.;
- медикаменти від ООО «Санафарм» – 3 чол. на суму 300,0 грн.;
- медикаменти від «Благо» – 2 чол. на суму 120,0 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 822 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 62061,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт м’якої покрівлі над квартирою №36 по вул. Космонавтів, 22;
- проведено ремонт унітазу в квартирі №7 по вул..Космонавтів, 29/3.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(14.05.12 – 18.05.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 137 документів,
• відпрацьовано – 109,
• під контролем – 83;
письмових звернень – 101.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 34 відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 23 відповіді на звернення підприємств, 3 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведена підготовча робота з керівництвом ОСББ та ЖБК району з питання проведення двомісячника з благоустрою території Суворовського району.
Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Направлено листи депутатам Одеської міської ради VI скликання з проханням обладнати дитячий ігровий майданчик у дворі будинку за адресою: Миколаївська дорога, 301.
Проведено об'їзд району з метою виявлення об'єктів самовільного будівництва.
Проведена робота з КП «Парксервіс» з питання укладення договорів на паркування.
Розроблений план заходів з прибирання сміттєзвалища між Латвійським узвозом та пров. 1-ий Вапняний , а також по вул. Котляревського, між вул. Крушельницької та пров. Щорса.
Проведено виїзд за адресами:

- пров. Сумський, 6 – стосовно спалювання сміття у приватному секторі ;

- вул. Шилова, 37 – знесення аварійного дерева;

- пров. 3-й Флотський 2, 4 – з питання затоплення стічними водами двору;

- вул. Ж. Кюрі – з питання продовження маршруту № 241, облаштування місця відстою транспорту; - пр. Добровольського, 139а – з питання інвентаризації нежитлових приміщень.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 25 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено роботу з керівниками 10 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати, погашення заборгованості з виплати заробітної плати про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .
Проведено засідання 17 травня 2012 р. районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; отримання СГ нової нормативно-грошової оцінки землі; перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3 %.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 17 травня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси в частині земельних питань та проведення обстеження території району робочою групою станом на 18.05.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена інформація на засідання міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень щодо суб’єктів господарювання до бюджету міста Одеси в 2012 році.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення».

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 7 документів.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних органів.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 1 висновок про доцільність усиновлення.

Відділ освіти:
Позашкільні навчальні заклади взяли участь в обласній виставці декоративно-ужиткової творчості та декоративно - прикладного мистецтва, який проходив на базі Обласного гуманітарного центру.
Протягом тижня на базі закладів освіти проведена державна підсумкова атестація учнів 9-х класів.
Проведена обробка результатів ДПА з математики в 11-х класах на базі РМК.
Команда учнів ОНВК «Гімназія № 7» взяли участь в обласних змаганнях військово-спортивної гри «Сокіл».
Протягом тижня на базі закладів освіти проведена державна підсумкова атестація учнів 4-х класів.
Переможці районного етапу конкурсу взяли участь у міському та обласному етапі фестивалю - конкурсу «Зоряна юність Одеси» (театральний жанр), який проведено на базі БТЮ «Тоніка».
Проведено засідання школи молодого педагога ДНЗ та НВК «Шлях до майстерності» на базі ОДНЗ № 145.
Протягом тижня на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведено зовнішнє незалежне тестування випускників 11-х класів.
Проведено районне методичне об’єднання вихователів старших груп ДНЗ на базі ОДНЗ № 112.
Проведено засідання методичних комісій працівників психологічної служби дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів з теми «Психологічний супровід інклюзивного навчання» на базі ОДНЗ № 225.
Проведено районний огляд-конкурс «Зоряна юність Одеси» серед вихованців ДНЗ, НВК на базі ОДНЗ № 287.
Проведено районне свято – урочиста церемонія нагородження переможців конкурсів, олімпіад, МАН «Зоряний Олімп-2012» на базі ДЦ «Молода гвардія».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради , підготовлений протокол наради.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.
Прийняли участь в загальноміських заходах, присвячених пам'яті жертв політичних репресій.
Биля Пам'ятної дошки та могили жертв політичних репресій 1937-1938 гг. на території ІІ Християнського кладовища відбулося покладання вінків та квітів.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(14.05.12 – 18.05.12)

  
10-15 травня – у загальноосвітніх навчальних закладах проводяться заходи, присвячені святкуванню Дня матері в Україні (за окремим планом);
з 09 квітня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
14-29 травня – продовжується участь переможців VII міського фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» в роботі обласної виставки науково-технічної, декоративно-ужиткової творчості учнівської молоді;
17 травня – проведено «Воронцовського хіт-параду» в рамках відзначення ювілейних дат: 75-ї річниці Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості та 185-річчя Воронцовського палацу;
18 травня – проведено «Палац-Ювілейний» в рамках відзначення ювілейних дат: 75-ї річниці Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості та 185-річчя Воронцовського палацу;
19 травня – проведено «Воронцовський бал-2012» – в рамках відзначення ювілейних дат: 75-ої річниці Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості та 185-річчя Воронцовського палацу;
- продовжується участь учнів загальноосвітніх навчальних закладів у міському конкурсі учнівської творчості «Проектуємо Європу майбутнього».

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(14.05.12 – 18.05.12)

 
Подготовлена информация о приоритетных для нашего города инвестиционных проектах для передачи турецкой стороне во время визита первого заместителя городского в город Самсун (Турция).
Подготовлен проект протокола поручений первого заместителя городского головы с целью обеспечения обновления информации, разметенной в инвестиционном паспорте города.
Принято участие в заседании комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле 17.05.2012 г.
Осуществлялась работа по информированию предприятий города о возможности участия в 14-ом Китайском Инвестиционном и Торговом Симпозиуме, а также 11-ой Китайской Международной выставке потребительских товаров.
15.05.12 – проведено совещание с КП «Парки Одессы» о состоянии заключения договоров долевого участия.
Проводилась организационная работа по обеспечению участия г. Одессы во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления.
Ежедневно проводится консультация бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей предприятий (1), а также штатные расписания (1).
Осуществлялась работа над наполнением английской версии инвестиционного веб-сайта города с целью создания Интернет - версии Паспорта города.
Подготовлен отчет о подготовке английской версии инвестиционного веб-сайта города.
Рассмотрено 3 жалобы.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 12-ти гражданам и организациям.
Рассмотрено обращение относительно исполнителя услуг по содержанию домов и придомовых территорий об установлении тарифов на указанные услуги и подготовлены 2 проекта решений исполнительного комитета об установлении тарифов на услуги по содержанию 2 домов и придомовых территорий.
Направлен запрос в МБТИ о возможности предоставления льгот для изготовления технических паспортов на жилые дома для ОСМД и ЖСК в размере 50%.
Подготовлен запрос в КП ЖКС «Порто-Франковский».
Подготовлен и направлен запрос в ОАО «Одессаоблэнерго», для предоставления информации о возможности обеспечения индустриального парка электроэнергией, в том числе расположение ближайшей подстанции, степень ее загрузки, резервная мощность, которая может быть использована для нужд индустриального парка.
Подготовлен запрос в филиал «Инфоксводоканал «ООО «Инфокс», для предоставления информации о возможности обеспечения индустриального парка услугами водоснабжения и водоотведения, в том числе расположение ближайших магистральных водоводов, канализационных коллекторов, наличие мощностей.
Подготовлен и направлен запрос в ОАО «Одсссагаз», для предоставления информации о возможности обеспечения индустриального парка газом, в том числе наличие газопровода на вышеуказанном земельном участке, либо возле него.
Подготовлен запрос в отдел государственных регистраторов Одесского городского совета для внесения корректировок, в случае изменений действующего законодательства с целью обновления инвестиционного сайта (http://investinodessa.org).
Подготовка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год, утвержденной решением Одесского городского совета от 08.07.2011 года № 803-VI. Обновление показателей паспорта города Одессы согласно поручению Администрации Президента Украины, письма Одесской областной государственной администрации № 03-т/27 от 27.04.2011 г. по поводу создания единой базы данных «Паспорт региона».
Подготовка к участию одесской делегации в город Львов в рамках проведения Дней Одессы во Львове в период с 18 по 19 мая 2012 года. 

    
      
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(14.05.12 – 20.05.12)

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
14.05.12
 
По адресу: ул. Генерала Петрова,  36, кв. 36 – женщина не в состоянии открыть входную дверь и обеспечить доступ бригады «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери, обеспечив доступ бригады «Скорой помощи» к лежачей больной
По адресу: пер. Лунный, 6, кв. 22 – ветвь дерева упала на балкон дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с балкона дома
15.05.12
 
По адресу: Фонтанская дорога, 16/4, кв. 41 – заклинило замок в двери тамбура
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру, инвалиду 2-й группы Романюта О.И., 85 лет, в открытии двери тамбура
16.05.12
 
По адресу: ул. Пшеничная, 14 – угроза падения сухих веток дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку веток дерева
17.05.12
 
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 –
нога ребенка застряла в решетке ограждения подвального помещения
Дежурная смена оказала помощь в извлечении ноги ребенка из решетки подвального помещения
18.05.12
 
По адресу:ул. Армейская, 16/1, кв. 8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: пер. 2-й Куликовский, 3а, кв. 76 – заклинило замок входной двери в квартиру.
Дежурная смена оказала помощь лежачей больной, открыв входную дверь квартиры
19.05.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
20.05.12
 
По адресу: ул. Красных зорь, 3 –
мужчина упал в канализационный люк
Дежурная смена оказала помощь мужчине, упавшему в канализационный люк
По адресу: ул. Белинского, 1 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: Думская площадь, 1 –
концерт Украинского народного хора им. Г. Веревки
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении мероприятия

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 493
из них передано:
- в УЖКХ – 37,
- Оказана информационная помощь – 454,
- Ртуть – 2

         
        
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(14.05.12 – 20.05.12)
 
     

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат м. Одеси
з футболу
19.05.12 (14:30)
м. Одеса
вул. Кримська, 74а
СК „Атлетік"
2
Кубок Європи
з дзюдо
18-23.05.12
м. Київ
3
Першість КПНЗ
„КДЮСШ № 3"
з кульової стрільби
18-19.05.12    (14:00)
м. Одеса
тир ЗОШ №65
4
Міжнародний турнір
з гімнастики художньої „Веселка"
18-20.05.12
м. Ізмаїл
5
Кубок України
зі спортивних танців
19-20.05.12
м. Тернопіль
6
Відкритий Всеукраїнський турнір з дзюдо
„Естафета поколінь"
10-20.05.12
м. Черкаси
7
Відкритий чемпіонат Одеської області
зі скелелазіння
19.05.12    (10:00)
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 33

 

  

  

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
05.07.2012 10:42

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42377/