/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 21

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.12 – 25.05.12)

За звітний період в райадміністрацію надійшло – 117 звернень громадян.

Проведено:
22.05.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.
24.04.12 – засідання ради опіки та піклування;
25.04.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (109 звернень громадян).

Виконані наступні роботи КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Піонерська, 14, вул. Тираспольська, 24, просп. Гагаріна,23, пров. 1-й Водопровідний, 10/13;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Середньофонтанська, 4;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Транспортна, 7в, 7б, 9, Фонтанська дорога, 69а, вул. Канатна, 101в, вул. Семінарська, 13, 11, пров. Катаєва, 8, вул. Бєлінського, 15, вул. Пироговська, 3, вул. Новосельського, 90, вул. Тираспольська, 16, 19, пров. Світлий, 2, 8, вул. Посмітного, 33, 25/2, 25а, пров. Аркадієвський, 4, вул. Пантелеймонівська, 99, вул. Преображенська, 83, вул. Старопортофранківська, 105, вул. Заславського, 5;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пироговська, 3, пров. Вознесенський, 24, вул. Преображенська, 59/61;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Армійська, 1, 6, 8, Фонтанська дорога, 3/5, просп. Шевченка, 15/2, 15/3, 21в, 19, 27, 23а, 15/8;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пров. Середньофонтанський, 16/18, вул. Чорноморська, 2, 4, вул. Спиридонівська, 27;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Пироговська, 3, пров. Світлий, 14, вул. Базарна, 114, вул. Асташкіна, 17, вул. Преображенська, 59/61.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
21-25.05.12 – участь у 10 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
21-25.05.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
21-25.05.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
25, 27.05.12 – вистава «Дневник Печорина» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»);
25.-27.05.12 – участь у міжнародній виставці рукоділля «Золоті ручки» (місце проведення – Арт-галерея Морвокзалу, учасники – вихованці ЦДЮТ «Дивосвіт»);
25.05.12 – участь в обласному конкурсі «Молодь обирає здоров’я» (місце проведення – Молода гвардія, учасники – учні ОСШ №10, ОНВК № 90, ОЗОШ № 43).
27.05.12 – участь в обласних змаганнях «Зірниця» (учасники – учні ОЗОШ № 57).


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.12 – 25.05.12)

За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 63 звернення. На особистому прийомі було прийнято 21 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 27 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
23.05.12 – співробітника відділу проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
Прийнято участь у нараді про визначення балансоутримувача житлового будинку, що розташований за адресою: вул. Ак. Вільямса, 59-г/2.
Розглянуто та надано відповіді на 32 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділм благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 3 запита організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
23.05.2012 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 15 звернень громадян та організацій.

Адміністративною комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 20 судових засіданнях;
2. підготовлено позовну заяву до Київського суду;
3. перевірено та завізовано понад 15 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
14.05.12 – проведене навчання та сертифікація для вчителів, які вперше будуть залучатися для участі в проведенні ЗНО в якості інструкторів або загубили свої сертифікати.
14.05.12 – проведена організаційна нарада начальників пришкільних таборів.
15-18.05.12 – на базі ОЗОШ № 28 відповідно до Положення про міську Спартакіаду школярів організована проведення та участь учнів загальноосвітніх навчальних закладів району у змаганнях з футболу „Шкіряний м’яч”

Організоване проведення ЗНО-2012:
15.05.12 – на базі ОЗОШ № 72 та ОНВК № 84 з хімії;
19.05.12 – на базі ОЗОШ № 82, 80 з географії;
16.05.12 – на базі Одеської гімназії № 9 проведене відкриття районного триденного чемпіонату з футболу, присвяченого Дню Перемоги та „Євро-2012”.
17.05.12 – організована участь керівників закладів освіти та заступників директорів з виховної роботи закладів освіти у святкуванні 75-річниці Палацу дитячої та юнацької творчості, яке відбулось у Одеському російському драматичному театрі.
17.05.12 – взята участь представниками відділу освіти у нараді щодо вирішення питання впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальні процеси закладів освіти району у управлінні освіти та науки Одеської міської ради.
19.05.12 – на базі ОЗОШ № 81 організований та проведений обласний ярмарок педагогічних ідей.


МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.12 – 25.05.12)

Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
21-22.05.12 – організація та проведення ЗНО з математики для випускників 11-х класів на базі ОЗОШ №№8, 100, 103;
22.05.12 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул..Б.Хмельницького, 62);
23.05.12 – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул. Б.Хмельницького, 62);
23.05.12 – проведення фінальної гри «Рейн-ринг» з участю учнів ОЗОШ №№25, 46, 60, яка відбудеться у приміщені актової зали райадміністрації;
З 23.05.12 – перевірка готовності закладів освіти району до прийму дітей у пришкільні табори;
25.05.12 – проведення свята останнього дзвоника для учнів початкових класів району.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські послуги надано – 10 чол. на суму 70,00грн.;
• бані послуги – 7 чол. на суму 140,00грн.;
• прання білизни – 29 чол. на суму 1112,90 грн. (прання 1кг – 06,65 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,0 грн.;
- медикаменти від ООО «Санафарм» – 2 чол. на суму 220,00 грн.;
- медикаменти від «Благо» – 4 чол. на суму 210,0 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 822 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 62061,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонту вхідної двері в квартирі №43 по вул. Космонавтів, 27/3;
- проведено ремонт стелі в квартирі №13 по вул. Строганова, 37.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.


СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(21.05.12 – 25.05.12)

Надаємо інформацію про роботу Суворовської райадміністрації за період з 21.05.2012 р. по 27.05.2012р. для підготовки видання інформаційного бюлетеня на офіційному сайті м. Одеси.
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшов 121 документ,
- відпрацьовано – 87,
- під контролем – 76;
- письмових звернень – 81;
- прийнято 8 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 45 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 27 відповіді на звернення підприємств, 4 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Проведена координаційна робота, пов’язана із зміною сміттєвидаляючої компанії на території приватного сектору Суворовського району.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведена підготовча робота з керівництвом ОСББ та ЖБК району з питання проведення двомісячника з благоустрою території Суворовського району.
Продовжується збір інформації від підприємств та закладів, розташованих на території району на виконання Указу президента від 06.08.198р. №855/98 «Про День довкілля» та з метою організованого проведення весняного благоустрою та озеленення.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Проведено об'їзд району з метою виявлення об'єктів самовільного будівництва.
Проведена робота з КП «Парксервіс» з питання укладення договорів на паркування.
Проведена інвентаризація нежитлових приміщень.
Підготовлена і направлена інформація про стан території району зв’язку із зливою та буревієм 24.05.2012р. до ОМР.
Спільно з інспекцією ДАБК проведено обстеження за фактами реконструкції житлових будинків по вул. 6 Пересипська, 5 та по Дніпропетровській дорозі, 108.
Взято участь в роботі комісії з ліквідації звалища, створеної на земельній ділянці по вул. Марсельській між будинками №1 та №3.
Проведена перевірка санітарного стану, ведення документації та вимог номенклатури дільниць №2, №3 КП «ЖКС «Північний».
Проведено виїзд за адресами:
- Сумський провулок, 6 – стосовно спалювання сміття у приватному секторі;
- вул. Церковна, 29 – з питання відселення мешканців;
- Шкодова гора, 6 – з питання спилювання аварійних гілок дерев, що ростуть на прибудинковій території.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 17.05.2012 р. районної координаційної ради.
Проведена підготовка матеріалів на засідання районної координаційної ради 31.05.2012 р. з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .
Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 10документів.
Підготовлено та направлено 7 запитів та листів до різних установ та державних органів.
12 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 5 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 висновок про доцільність усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято участь у загальноміських заходах, присвячених 125-й річниці від дня народження Ковпака С.А. Покладені квіти до пам’ятної дошки у сквері Партизанської слави.
У великому залі Суворовської районної адміністрації відбулася зустріч керівництва району, лідера фракції Партії регіонів Одеської міської Ради Труханова Г.Л. з працівниками медицини та освіти.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(21.05.12 – 25.05.12)

Протягом тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- з 09 квітня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту № 1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району м. Одеси;
- 14-29 травня – переможці VII міського фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Зоряна юність Одеси» взяли участь у роботі обласної виставки науково-технічної, декоративно-ужиткової творчості учнівської молоді;
- 20 травня – участь шкільних команд КВН, переможців міського етапу в обласному чемпіонаті команд «КВН України»;
- 22-24 травня (14:00) – команди-переможці міського етапу конкурсу взяли участь у VIII- му обласному фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров'я»;
- 23-25 травня – на базі загальноосвітніх навчальних закладів відбулися заходи, присвячені Дню слов'янської писемності і культури;
- 23 травня (11:00-16:00) – відбувся «Ярмарок вакансій на Думській площі»;
- 25 травня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені свята «Останній дзвоник»;
- 25 травня (17:00) – в Одеському літературному музеї підведені підсумки малюнків «Дні Польщі Одесі»;
- продовжується проведення міського конкурсу учнівської творчості «Проектуємо Європу майбутнього», присвячений святкуванню Дня Європи в Одесі.


УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(21.05.12 – 25.05.12)

Проводилась доработка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Осуществлялось обновление показателей города Одессы согласно запроса областной государственной администрации № 03-03/467 от 17.04.2012 г. по созданию единой базы данных «Паспорт региона».
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 - 2014 гг.
Подготовлен и согласован проект распоряжения городского головы «О порядке работы исполнительных органов Одесского городского совета с инвесторами».
Подготовлен перечень действующих программ города Одессы, комплексных и целевых программ экономической направленности.
Проводилась работа в части подготовки проекта распоряжения «Об организации работы по подготовке Стратегии экономического и социального развития города Одессы до 2022 год», а также работа по созданию координационного совета и утверждения состава фокус-групп.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 17.04.2012 г.
Продолжалась работа над наполнением контента английской версии инвестиционного интернет-портала города с целью создания электронной версии Паспорта города Одессы.
Подготовлены и направлены предложения относительно участия г. Одессы в реализации национальных проектов.
Осуществлялась доработка анализа развития малого бизнеса в городе Одессе за период 2008-2011 годы.
Подготовлена и направлена в адрес прокуратуры Приморского района города Одессы информация о деятельности разрешительного Центра в части предоставления административных услуг.
Осуществлен ряд мероприятий по организации совещания по вопросу создания рабочей группы «О мерах по улучшению использования земельных ресурсов» с участием Одесского городского управления земельных ресурсов, инспекции по благоустройству города, юридического департамента.
Подготовлены информационные справки о внешнеэкономической деятельности города Одессы и Финляндии, КНР и Австрии.
Представители управления приняли участие в презентации – открытии международного проекта «Приграничное сотрудничество Украина – Румыния – Республика Молдова».
Представители управления приняли участие в заседании «круглого стола» по вопросам и проблемам приграничного предпринимательства и торговли в рамках презентации международного проекта «Приграничное деловое сотрудничество Украина – Румыния – Республика Молдова».
Участие во встрече городского головы с Чрезвычайным и Полномочным послом Финляндии в Украине госпожой Арьей Макконен с целью обсуждения перспектив развития туристических и экономических связей между Одессой и Финляндией.
Участие во встрече городского головы с Генеральным консулом Китайской Народной Республики в Одессе госпожой У Сяоин и делегацией из города Шэнь Чжень с целью обсуждения перспектив сотрудничества в сфере строительства, промышленности и налаживания экономических связей между Одессой и Шэнь Чжэнь.
Подготовлено и направлено письмо на имя заместителя городского головы – директора департамента финансов о несоблюдении руководителями коммунальных предприятий типовой формы контракта, утвержденной распоряжением городского головы от 08.11.2011 года №1953-01р, а также предложения провести совещание с руководителями коммунальных предприятий города Одессы.
Представители управления приняли участие в заседании постоянной депутатской комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле.
Подготовлена информация о ходе выполнения показателей финансовых планов коммунальными предприятиями за 1 квартал 2012 года.
Подготовлена информация относительно дебиторской и кредиторской задолженности по коммунальным предприятиям города Одессы за І квартал 2012 года.
Подготовлена информация относительно распределения чистой прибыли, полученной коммунальными предприятиями за І квартал 2012 года.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы штатные расписания одного коммунального предприятия и три контракта руководителей предприятий.


ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(21.05.12 – 25.05.12)

Кількість документів, що надійшли до інспекції – 242;
Кількість відпрацьованих документів – 99, з них:
видано планових ордерів – 13;
видано аварійних ордерів – 77;
загальне листування – 9.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 20;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 5;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
Приморський район – 4;
Київський район – 10;
Суворовський район – 5;
Малиновський район – 5.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.


КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(21.05.12 – 27.05.12) 
 

Дата
Что произошло
Принятые меры
21.05.12
 
По адресу: с. Новая Дофиновка, ул.
Приморская, 7 – разбит ртутный
термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 1 гр демеркуризацию помещения
По адресу: пос. Шевченко – 3, Объездная дорога – ДТП
Дежурная смена оказала помощь работникам ГАИ в извлечении автомобиля (гос.номер В А 9108 АР) из водоема очистных сооружений пос. Шевченко-3. Пострадавшие 3 человека доставлены в ОКБ
22.05.12
По адресу: ул. Спиридоновская, 26 – в подъезде дома разлита неизвестная жидкость
Дежурная смена провела обработку подъезда дома
По адресу: ул. Констанди, 201, кв. 22 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела
сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
23.05.12
По адресу: Днепропетровская дорога, 83, кв. 89 – котёнок застрял в вентиляционном канале
Дежурная смена провела работы по извлечению котёнка из вентиляционного канала.
По адресу: пер. Покровский, 3, кв. 8 – обрушение штукатурки потолка в
квартире
Дежурная смена провела осмотр квартиры. Опасности для жизни жильцов нет
24.05.12
По адресу: ул. Пшеничная, 14 – обрезка веток кроны аварийного дерева
Дежурная смена провела обрезку веток кроны аварийного дерева
По адресу: ул. Базарная, 94 – падение дерева на 2-х этажный дом
Дежурная смена совместно с представителем ЖКС «Портофранковский» провели осмотр места падения дерева. Упавшее дерево будет убрано силами ЖКС. Место падения ограждено оградительной лентой
По адресу: ул. Пионерская, 32 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Новосельского, 100 –
провал грунта на проезжей части
Дежурная смена оградила место провала грунта, на проезжей части, оградительной лентой
25.05.12
По адресу:ул. Екатерининская, 7 – обрушение элементов штукатурки фасада здания
Дежурная смена провела осмотр здания и установила ограждение
Начальник КУ «Служба - 077» -осмотр большого зала заседания Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения.
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседания Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Новосельского, 100 – провал на проезжей части улицы
Дежурная смена провела осмотр и установила ограждение на месте провала
По адресу: ул.Средняя, 35 – обрушение крыши и межэтажных перекрытий нежилого здания
Дежурная смена провела осмотр места обрушения крыши и межэтажных перекрытий. Установила ограждение
По адресу: Николаевская дорога, 307 Б – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Балковская, 125 – частичное обрушение фасада нежилого дома
Дежурная смена провела осмотр места обрушения и установила ограждение
26.05.12
 
По адресу: Думская пл., 1 – проведение акции «Встречай кубок»
Дежурная смена провела обеспечение проведения акции
По адресу: ул. Ак.Королева, 30 – ветвь дерева упала на автомобиль
Дежурная смена провела работы по освобождению автомобиля из-под упавшей ветви дерева
По адресу: ул. Екатерининская, 14-изъятие ртутного тонометра
Дежурная смена провела изъятие ртутного тонометра для дальнейшей утилизации
27.05.12
 
По адресу: пер.Садовый, 8 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева.
По адресу: ул.Щепкина угол ул.Торговой – ДТП, столкновение двух автомобилей.
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам ГАИ по извлечению пострадавших
По адресу: ул. Лазарева, 61 – обрушение потолочного перекрытия 2-го этажа двухэтажного здания
Дежурная смена совместно с сотрудниками МЧС провела работы по снятию висящих элементов перекрытия, второго этажа, грозящих обрушением

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 551
из них передано:
- в УЖКХ – 47,
- Оказана информационная помощь – 500,
- Ртуть – 4.


УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(21.05.12 – 27.05.12)
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Кубок Європи здзюдо
18-23.05.12
Польща, м. Ширк
2
Чемпіонат КПНЗ „КДЮСШ №4" здзюдо
26.05.12
м. Одеса,
вул. Михайлівська, 29
3
Міжнародний турнір з баскетболу пам'яті заслуженого тренера України І.Я. Кесмельмана
25-27.05.12
м. Одеса,
вул. Пушкінська, 49
4
Молодіжний кубок Європи
зі скелелазіння
25-27.05.12
Росія, м. Москва
5
Відкрита першість КПНЗ „КДЮСШ№3"
зі спортивної акробатики
25.05.12
12:00
ЗОШ №86
6
Весняний чемпіонат України
з вітрильного спорту
23-27.05.12
м. Севастополь

 
   

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
09.07.2012 15:39

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42442/