/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 22

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 22

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.05.12 – 01.06.12)
 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 215 звернень громадян.

Проведено:

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення роботи щодо обстеження пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок на предмет їх естетичного та технічного стану.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (62 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Ю. Олеші, 1, пров. Єлісаветградський, 3/5, вул. Преображенська, 83, вул. Заславського, 12, вул. Л. Толстого, 32, вул. Рішельєвська, 67;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Ковальська, 59, вул. Спиридонівська, 27, вул. Пантелеймонівська, 64;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Утьосова, 4, пров. 6-ий Басейний, 8, вул. Мечникова, 55, вул. Рішельєвська, 73, вул. Асташкіна, 9, вул. В. Арнаутська, 91, 92/94, вул. Тираспольська, 11, 22, вул. М. Арнаутська, 119, 84, вул. Транспортна, 7В, вул. Середньофонтанська, 28, вул. Фонтанська дорога, 4, вул. Семінарська, 13, вул. Пироговська, 7/9, пров. Світлий, 2, вул. Посмітного, 33, 25/2, 25А, пров. Аркадіївський, 4, пров. Світлий, 14, 8, Фонтанська дорога, 69А;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Грецька, 26/28, вул. Катерининська, 34, вул. Канатна, 2, вул. Ю. Олеші, 8, вул. Середньофонтанська, 40;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Мечникова, 55, вул. Рішельєвська, 73, вул. Старопортофранківська, 44, пров. Середньофонтанський, 44, вул. Транспортна, 7а, 7д, 7г, вул. Семінарська, 5А, 11, 13, 15, вул. Пироговська, 3, 5, 1, вул. Отрадна, 14, пров. Мукачівський, 1, 3, вул. Затишна, 5А, 1, пров. Матросова, 1, вул. Средньофонтанська, 30, 34, 34/1, 40, 63, Фонтанська дорога, 2, просп. Гагаріна, 16/1, 16/2;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Асташкіна, 11, вул. Ясна, 11;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Катерининська, 85, вул. Рішельєвська, 67, пров. Книжковий, 9, вул. В. Арнаутська, 79, вул. Ясна,11, пров. Удільний, 5.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
28.05-01.06.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
28.05-01.06.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
31.05.12 (10:00), 02.06.12 (14.00) – участь у Гала-концерті переможців міського конкурсу «Чисті роси»;
01.06.12 (10:00) – конкурс юних художників (місце проведення – Музей Паустовського, вул.Чорноморська, 6, учасники – вихованці позашкільних закладів);
01.06.12 (10:00) – святкові розваги „Сяйте, усмішки, сонцем зігріті” (місце проведення – ДНЗ № 107 (Економічний провулок,5а),№ 154 (вул. Сегедська, 9а), № 265 (Старосінна площа, 15), № 37 (Воронцовський провулок, 6);
01.06.12 (11:00) – урочисте відкриття пришкільних таборів (ОЗОШ №№ 77 (вул. Транспортна, 12), 122 (вул.Старопортофранківська,45), ОНВК №90, 117 (вул. Рішельєвська, 18), 57 (вул. Ямчитського, 7), 56 (вул. Тіниста, 1), ОНВК «Гімназія № 2» (вул. Гаванна, 5 -а);
01.06.12 (11:00) – свято для вихованців дошкільних навчальних закладів «Хай сонце миру світить нам завжди» (місце проведення – ДНЗ №№ 1, 19, 162, 137, 258, 160, 29);
01.06.12 (11:00) – конкурс малюнків на асфальті «Щаслива дітвора» (ОЗОШ № 26 (вул. Старопортофранківська, 32), № 62 (проспект Шевченка, 10), № 35 (просп. Гагаріна, 3);
01.06.12 (12:00) – свято для учнів закладів освіти «Дитинство» ( місце проведення - ЦДЮТ «Моряна», вул. В.Арнаутська, 3);
01.06.12 – Конкурс малюнків в закладах освіти „Світ очами дітей”;
01-06.06.12 – проведення благодійної акції „Діти-дітям” (місце проведення – інтернатні заклади № 7, 87, 97, Одеська спеціальна школа №75 (вул. Садова, 4), КУ «Притулок № 1 для дітей служби у справах дітей Одеської міської ради» (вул. Терешкова, 12-А);
01-06.06.12 – організація та проведення відвідування учнями закладів освіти культурних та розважальних закладів району: дельфінарій «Немо», музеї, театри, кінотеатри району, ботанічний сад, зоопарк, цирк.

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.05.12 – 01.06.12)
 

    
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (10 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг від громадян та 7 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
20.06.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
19.06.12 – проведено рейд по стихійній торгівлі спільно з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 13 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 1 звернення громадян;
3. підготовлено 2 позовні заяви до Київського суду;
4. перевірено та завізовано понад 5 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Організоване урочисте несення Вахти Пам’яті на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
Впродовж тижня організоване залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеські області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу «Євро-2012» в Україні.
Організація та проведення зустрічі депутата Одеської міської ради Преснова Ю.О. з керівниками закладів освіти та головами батьківських комітетів з метою організації відпочинку дітей влітку 2012 року;
22.06.12 – організація урочистого покладання квітів до пам’ятника невідомому матросу на Алеї Слави та несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ № 89 присвячених знаменній даті історії країни;
22.06.12 – організація урочистого покладання квітів до пам’ятнику загиблим воїнам на території Меморіального комплексу 411 батареї;
16-23.06.12 – організація екскурсії учнів економічного ліцею до м. Вроцлав (Польща);
19-23.06.12 – організація курсової підготовки тренерів – методистів Національного проекту «Відкритий світ»;
Впродовж тижня організована реєстрації закладів освіти для участі у реалізації Національного проекту «Відкритий світ» на сайті;
З 24.06.12 – організація відпочинку дітей пільгових категорій у позаміських таборах «Вікторія» та «Чайка» (смт. Сергіївка).

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.05.12 – 01.06.12)
 

   
Проведено:
Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
На виконання Постанови ЦВК від 19.01.2012 року №5 «Про Вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та доручення голови Малиновської райадміністрації, відділ ведення ДРВ, шляхом виїзду на місця, проводив з 28.05.2012 по 01.06.2012 р. обстеження приміщень 19 виборчих дільниць, на відповідність вимогам Постанови;
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
28.05.12 – проведення вистави дитячого театру «Карусель» на базі ОБДЮТ «Домінанта»;
З 28.05.12 – відкриття роботи пришкільних таборів в 28 закладах освіти району та табору праці та відпочинку на базі ОМНВК №3;
28.05.12 – проведення дня відкритих дверей в ОСЮТ «Аматор» для учнів закладів освіти;
28.05.12 (о 10:30) – проведення авіа шоу «Юні планеристи» на базі стадіону ОСШ №32 для учнів закладів освіти;
29.05.12 (о 16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул..Б.Хмельницького, 62);
29.05.12 – проведення ігрової програми «Хто у що гаразд» для вихованців табору праці та відпочинку ОМНВК №3 керівниками ОБДЮТ «Домінанта»;
30.05.12 (12:00-16:00) – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул. Б.Хмельницького, 62).

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• Перукарські послуги надано – 4 чол. на суму 28,00грн.;
• бані послуги – 4 чол. на суму 80,00грн.;
• прання білизни – 33 чол. на суму 1112,90 грн. (прання 1кг -6,65 грн.);
• ремонт взуття – 6 чол. на суму 60,0 грн.;
- медикаменти від ООО «Санафарм» – 2 чол. на суму 180,0 грн.;
- медикаменти від «Благо» – 2 чол. на суму 150,0 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 822 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму 49648,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено пофарбування стін на кухні і коридорі у квартирі 88, по вул. Щорса, 134;
- проведено ремонт крану холодної та гарячої води у ванній кімнаті у кв.15, по вул. Космонавтів, 28.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(28.05.12 – 01.06.12)
 

   
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 144 документа, відпрацьовано – 80, під контролем – 71; письмових звернень – 101; прийнято 5 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
 

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 45 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 15 відповідей на звернення підприємств, 7 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Підготовлена та направлена інформація про виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012 р. р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012 р. р. з участю служб району.
Спільно з Управлінням дорожнього господарства проведено виїзне обстеження стану дорожнього покриття прибудинкової території дворів № 93, 99, 101, 103, 105, 107 по вул. Нікітіна.
Спільно з КП "Міські дороги" проведено виїзне обстеження з питання встановлення зливного колодязя за адресою: вул. Ат. Головатого, 35.
Спільно з головою ОСМД «Новобудова» проведено виїзне обстеження стосовно розташування та облаштування площадки для контейнерів для вивозу ТБО за адресою: вул. Ак. Заболотного, № 67; 67 кор. 1; 67 кор. 2.
Підготовлена та направлена інформація про суб’єктів господарювання, що ведуть діяльність на зупиночних комплексах на території Суворовського району до Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху.
Прийнято участь у нарадах з питань: установки виїзних знаків; самовільного будівництва; організації взаємодії з Інспекцією з благоустрою.
Проведено виїзд за адресою: пров. Поштовий – з питання землекористування.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено роботу з керівниками 15 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання 31 травня 2012 р. районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; погашення заборгованості виплати заробітної плати.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 31 травня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація на засідання міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень щодо суб’єктів господарювання до бюджету міста Одеси в 2012 році.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 7 документів.
Підготовлено та направлено 5 запитів та листів до різних установ та державних органів, 2 відповіді громадянам.
- 6 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 3 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 розпорядження про встановлення статусу дитини;
- 1 подання до суду про встановлення опіки.

Відділ освіти:
Переможці районних та міських змагань військово-спортивної гри «Зірниця», учні ОЗОШ № 113 взяли участь в обласному етапі змагань.
На базі всіх загальноосвітніх навчальних закладі проведені урочисті збори вручення свідоцтв учням 9-х класів.
На базі Російського театру переможці районного огляду-конкурсу «Зоряна юність Одеси» серед вихованців ДНЗ, НВК взяли участь в Гала-концерті.
На базі ЦДЮТ «Зоресвіт» проведено концертно-розважальну програму до дня захисту дітей «Хорошие соседи – отличные друзья!».
На базі БТЮ «Тоніка» проведено: концертно-розважальна програма до Дня захисту дітей «Живет на всей планете народ веселый – дети!»; конкурс малюнків на асфальті «Нехай завжди буду я»; шахово-шашковий турнір; спортивні змагання «Старти надій»; відвідування станцій «Юні екологи», «Юні техніки».
На базі СЮТ «Сігма» пройшли ігрові програми «Здравствуй, лето!».
На базі загальноосвітніх навчальних закладів проведено конкурс малюнків на асфальті «Моя сім’я», присвячений закриттю Першого дитячого фестивалю благодійності «Дари добро».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
У великому залі Суворовської районної адміністрації відбулася зустріч керівництва району з представниками промислових підприємств району.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(28.05.12 – 01.06.12)

 
Проводилась доработка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Осуществлялось обновление показателей города Одессы согласно запроса областной государственной администрации № 03-03/467 от 17.04.2012 г. по созданию единой базы данных «Паспорт региона».
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 – 2014 гг.
Проводилась организационная работа по обеспечению участия г. Одессы во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления.
Представители управления экономики приняли участия во встрече секретаря Одесского городского совета с представителями Торгового отдела Посольства Австрии в Украине с целью обсуждения перспектив сотрудничества.
Подготовлена и направлена в адрес заместителя городского головы – директора департамента финансов Одесского городского совета информация касательно проведения в городе Одессе 11-го Конгресса Предпринимателей «Призма 24».
Организовано и проведено совещание с участием представителей Одесского городского управление земельных ресурсов, юридического департамента, инспекции по благоустройству относительно создания комиссии по упорядочению земельных участков города Одессы.
Подготовлена и направлена заместителю городского головы – директору департамента финансов Одесского городского совета презентация «Упрощенная система налогообложения».
Подготовлена информация касательно выполнения мероприятий по упорядочению административных услуг, предоставляемых исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета.
Проводилась работа в части подготовки проекта распоряжения «Об организации работы по подготовке Стратегии экономического и социального развития города Одессы до 2022 год», а также работа по созданию координационного совета и утверждения состава фокус-групп.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 29.05.2012 г.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы штатные расписания трех коммунальных предприятий.

  
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Травень 2012 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 403;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 100;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 0;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 0;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 10656;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 2184;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 267;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 41;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 5480;
- проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 24;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу,) – 2378.

Взагалі за звітний місяць проведено 21 533 реєстраційні дії.

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕКТОРІВ
Загальним сектором відділу державних реєстраторів за травень 2012 року було зареєстровано 1 586 звернень, з них:
- 148 звернень від фізичних осіб;
- 81 звернення від юридичних осіб;
- 232 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 116 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 65 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 95 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 23 реєстраційні справи суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 454 баланси (річний фінансовий звіт);
- 9 повісток до суду;
- 1 ухвала про витребування документів;
- 33 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 306 повідомлень (18- ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 20 реєстраційних справ відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 3 повідомлення про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 4485 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 582 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 53 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 11 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.06.2012 р. налічує – 186 602 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 10 356 реєстраційних справ;
- 58 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

Станом на 01 червня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 41 962;
- фізичних осіб-підприємців – 100 132.  

    
     
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Травень 2012 року)
 

   
Забезпечення юридичним та фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт, про наявність і збереження об’єктів культурної спадщини в межах історичних ареалів міста Одеси: по проекту детального планування території (ДПТ) від Таможеної площі та території Одеського морського порту до Воєнного узвозу.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: по вул. Ю.Олеши,10; вул. Базарній, 7; вул. Великій Арнаутській, 91; вул. Гоголя, 11 і 12; вул. Пироговській, 13; вул. Ланжеронівській, 13; проспекту Олександрівському, 6; вул. Пушкінській, 12; вул.. Садовій, 21; по провулку Чайковського, 2; по вул. Чорноморській, 1.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам’ятних дошок (знаків), інформаційних довідок щодо об’єктів культурної спадщини по трамвайній зупинці на вул. Черняховського; по Алеї Слави та монументу братської могили, Аркади Карантину в парку ім. Т.Г. Шевченка; пропозицій з перейменування вулиць; щодо стратегії розвитку м. Одеси та пропозицій про проведення містобудівних конкурсів; щодо заходів з впорядкування меморіалів, братських могил та монументів, присвячених Великій Вітчизняній війні та жертвам політичних репресій тощо.
Обстеження об’єктів для надання довідок, висновків щодо технічного стану по споруді пам’ятника М. Томасу на Італійському бульварі, провулку Чайковського, 1, ріг вул. Рішельєвської, умов відчуження та продовження договорів оренди та ін.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Гоголя, 11; вул. Дерибасівська, 16, ріг вул. Катерининської, 14, ріг вул. Ланжеронівської, 17; вул. Успенська, 60; вул. Ланжеронівська, 24; площа Катерининська, 5 (два об’єкта); вул. Пушкінська, 77.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам’яткоохоронного законодавства по 7 об’єктах:
- у цивільному суді – 3 об’єкта;
- в адміністративному суді – 1 об’єкт;
- у господарському суді – 2 об’єкта;
- в окружному апеляційному суді – 1 об’єкт.

 
 
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.05.12 – 31.05.12)

 
У звітному періоді було зареєстровано 62 вхідних документів, з яких:
• від органів державної влади – 11,
• юридичних осіб – 36,
• фізичних осіб-підприємців – 15 документів.

Направлено 28 відповідей.
Станом на 31.05.2012 р. контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Звіт по відділах:
Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 17.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 23.

Технічний відділ:
- робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок - кількість демонтованих конструкцій – 76;
- в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами: сіті-лайти (1,2м х 1,8м) – 100 од.; стаціонарний щит (3м х 6м) – 43 од.; афіши (0,6м х 0,8м) – 200 од., банер – 1 од.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 299 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 570 тис. грн. або 49% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16 травня організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси щодо:
- розміщення соціальної реклами «Міжнародного дня захисту дітей»:
1 од. – формату 3м х 6 м (для стаціонарних щитів);

- розміщення соціальної реклами «Російське слово»:
15 од. – формату 3м х 6 м (для стаціонарних щитів),
20 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів;

- розміщення соціальної реклами «МНС»:
7 од. – формату 3м х 6 м (для стаціонарних щитів),
2 плакати формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення соціальної реклами «Євро 2012»:
5 од. – формату 3м х 6 м (для стаціонарних щитів);
8 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення соціальної реклами «Дні Європи»:
15 од. – формату 3м х 6 м (для стаціонарного щита),
25 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення соціальної реклами «Болгарський конгрес»:
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення соціальної реклами «Дні Польщі»:
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- сюжету соціальної реклами «Паустовський»:
5 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення соціальної реклами «Дні Азербаджана»:
20 плакатів формату 1,2м х 1,8 м (для сіті-лайтів);

- розміщення афіш «Ярмарок вакансій»:
100шт 0,6м х 0,8 м;

- розміщення банера – 1 од. «Культурна програма Одеси».

У наступному періоді з 01 червня по 15 червня 2012 р. продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(28.05.12 – 01.06.12)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 242;
Кількість відпрацьованих документів – 99, з них:
видано планових ордерів – 13;
видано аварійних ордерів – 77;
загальне листування – 9.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 20;
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 4;
Кількість підготовлених наказів на видалення зелених насаджень – 5;

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 4;
• Київський район – 10;
• Суворовський район – 5;
• Малиновський район – 5.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

  
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(28.05.12 – 04.06.12) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
28.05.12
 
Парк им. Шевченко –мероприятие, посвященное празднику «День пограничника»
Дежурная смена провела обеспечение мероприятий
Пляж санатория им. Чкалова – мужчина упал с парапета высотой около 5 метров
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам скорой помощи в транспортировке упавшего мужчины
29.05.12
 
По адресу: ул. Балковская, 125 обрушение стены нежилого дома на внутриквартальный проезд
Дежурная смена провела обследование и ограждение места обрушения стены
По адресу: ул. Дворянская, 23 – осыпание декоративной лепки со стены и потолка арочного проезда детского сада
Дежурная смена провела демонтаж декоративной лепки
По адресу: ул. Сегедская, 16нападение птиц (ворон) на людей
Дежурная смена провела устранение угрозы нападения птиц (ворон) на людей, проходящих мимо птенца, вывалившегося из гнезда
По адресу: ул. Екатерининская, 7 – обрушение фрагментов фасада здания на тротуар
Дежурная смена провела обследование и ограждение места обрушения
30.05.12
 
По адресу: ул. Екатерининская,14 –проведение встречи и занятия со специалистами из Канады
Дежурная смена провела занятия со специалистами службы спасения города Эдмонтон (Канада)
По адресу: ул. Академика Воробьева 34, кв.35 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Успенская, 25 – обрушениефрагментов фасада здания натротуар
Дежурная смена провела обследование и ограждение места обрушения
31.05.12
По адресу: пер. Покровский, 5, кв. 4 – мужчина потерял сознание на балконе 3-го этажа
Дежурная смена предоставила доступ врачам скорой помощи к пострадавшему 1942 г.р.
01.06.12
По адресу: ул. Пшеничная, 14 –  обрезка веток кроны аварийного дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку веток аварийного дерева. Угроза для жителей ликвидирована
Театральная площадь – обеспечение безопасности при проведении открытия «Международного фестиваля искусств»
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения открытия «Международного фестиваля искусств»
По адресу: ул. Балковская, угол ул. Ленинградской – упавшее дерево перегородило тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с тротуара
02.06.12
По адресу: ул. Скидановская, 5, кв.2 – обрушение потолка в квартире 2-х этажного дома
Дежурная смена провела обследование места обрушения потолка и установила подпорки для локализации дальнейших разрушений. Информация передана в ДГХ
03.06.12
пл. Куликово поле – обеспечение безопасности при проведении концерта
Дежурная смена провела обеспечение безопасности концерта певицы Русланы согласно распоряжению ГИК от 25.05.12 № 466-01 р
По адресу: пр-кт Шевченко, 15/2, кв. 19 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена оказала помощь по открытию входной двери квартиры, обеспечив доступ родителей к ребенку
04.06.12
По адресу: ул. Успенская, 25 –обрушение карниза здания
Дежурная смена провела работы по снятию фрагментов лепки карниза здания с балкона 3-го этажа
По адресу: ул. Екатерининская, 14 –   просьба изъять неисправный ртутный термометр
Дежурная смена изъяла неисправный ртутный термометр для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Малиновского, 67, кв. 24 – женщина упала в квартире и не может открыть входную дверь
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке 1944 г.р., открыв входную дверь в квартиру


Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 540
из них передано:
- в УЖКХ – 41,
- Оказана информационная помощь – 497,
- Ртуть – 2.
   
    
  

   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
10.07.2012 10:06

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42448/