/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 23

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.06.12 – 08.06.12)
 

    
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 215 звернень громадян.

Проведено:
05.06.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси;
07.06.12 – засідання координаційної ради з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення Приморського району м. Одеси;
08.06.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення роботи щодо обстеження пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок на предмет їх естетичного та технічного стану.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (54 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Вознесенський, 20, вул. М. Арнаутська, 19, вул. Тираспольська, 22;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Старопортофранківська, 10;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Посмітного, 25/3, пров. Віце-адмірала Жукова, 12, вул. Ланжеронівська, 10, вул. Преображенська, 59/61, 94, вул. Транспортна, 11, вул. Педагогічна, 20, вул. Старопортофранківська, 139, вул. Пантелеймонівська, 60, 64, 68, вул. Мечникова, 55, вул. Водопровідна, 28, просп. Олександрівський, 34, вул. Катерининська, 73, 85, 91, вул. Утьосова, 14, вул. М. Арнаутська, 87, вул. Л. Толстого, 32;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: Приморський бульвар,10, вул. Буніна, 39, вул. М. Арнаутська, 49, вул. Семінарська, 11, вул. Середньофонтанська, 40;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Катерининська, 5, 7, 9, Фонтанська дорога, 3/5, 59, 69а, вул. Куйбишева, 23, вул. Новосельського, 100, вул. Армійська, 1, 7, 8, 9, 10, 14, 16, вул. Піонерська, 16, 16а, 16б, 16в, просп. Шевченка, 6/1, 6/2, 15/2, 15/3, 15/4, 15/5, 15/6, 15/7, 15/8, 17, 17б, 17В, 19, 21В, 23, 23Б, 27А, 27Б, 27, Французький бульвар, 41, 22А, 22Б, вул. Довженка, 1, вул. Армійська, вул. Сегедська, 5Б,7,11,13,15,15Б, 16,17, 19,19А, пров. Місячний, 1;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Преображенська, 59/61, вул. Успенська, 72;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Успенська, 119.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
05-08.06.12 – участь у 3 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
05-08.06.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
05-08.06.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування населення:
05-08.06.12 – проведено рейдову перевірок щодо припинення торгівлі в невстановлених місцях та без дозвільних документів (місце проведення – Приморський бульвар, Соборна площа, Театральна площа, Міський сад).

Відділ освіти:
05,06.06.12 – турнір знавців російської словесності (місце проведення – 05.06.12, 10.00 – ОЗОШ № 79 (вул. Водопровідна, 13); 06.06.12р., 10:00 – ОЗОШ № 47 (вул. Л.Толстого, 8);
05-07.06.12 – конкурс читців за творами О.С. Пушкіна (місце проведення – 05.06.12р., 10:30 – ОЗОШ №101 (вул. В.Арнаутська, 9); 06.06.12р., 10:30 – ОЗОШ № 43 (вул. Гоголя, 17); 

07.06.12 (10:00) – Маріїнська гімназія (вул. Л.Толстого, 9), ОЗОШ № 56 (вул. Тіниста, 1);
05,08.06.12 (11:00) – інтелектуально-поетична програма до дня народження О.С. Пушкіна (місце проведення – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
06.06.12 (10:00) – участь учнів закладів освіти в урочистому відкритті фестивалю «Велике російське слово» (місце проведення – Думська площа);
06.06.12 (10:30) – вікторина «О.С. Пушкін. Життя та творчість» (місце проведення – ОЗОШ № 101 (вул. В.Арнаутська, 9);
06.06.12 (11:00) – конкурсно-розважальна програма «Ярмарка зрителей» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
06.06.12 (11:00) – розважальна програма «Курляндія» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
08.06.12 (10:00) – конкурс дитячого малюнку на асфальті «Спортивні фантазії» (місце проведення – Парк Перемоги).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.06.12 – 08.06.12)

 
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 6 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
06.06.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
07.06.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 33 протоколи про адміністративні порушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 15 судових засіданнях;
2. надано відповіді на 4 звернення громадян;
3. надано відповідь на 1 запит державної установи;
4. надіслано 2 запити до державних установ;
5. пред’явлено до виконання 1 виконавчий лист;
6. перевірено та завізовано понад 15 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.

 
 
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.06.12 – 08.06.12)

 
Проведено:
- Рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
На виконання Постанови ЦВК від 19.01.2012 року №5 «Про Вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та доручення голови Малиновської рай адміністрації, відділ ведення ДРВ, шляхом виїзду на місця, проводив з 28.05.2012 по 01.06.2012 р. обстеження приміщень 19 виборчих дільниць, на відповідність вимогам Постанови;
Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами ЛГГС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
05.06.12 – начальник відділу ведення ДРВ виступив на нараді перед паспортистами та головами ОСМД з темою «Врегулювання проблемних моментів перевірки інформації стосовно виборців, що проживають у гуртожитках та ОСМД»;
05.06.12 (16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул..Б.Хмельницького, 62);
05.06.12 (10:00) – проведення бесіди медичної сестри з підопічними територіального центру на тему: «Токсикоіпфекції, кишкові хвороби - хвороби не тільки брудних рук»;
06.06.12 (12:00-16:00) – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул. Б.Хмельницького, 62);
06-08.06.12 – проведення районних заходів, присвячених дню святкування Дня народження О.С. Пушкіна;
06.06.12 – проведення інформаційної виставки «Одеська плеяда» присвяченої до Дня народження О.С. Пушкіна у бібліотеці-філії №35;
до 07.06.12 – проведення випускних ранків в дошкільних закладах освіти.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (падання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 4 чол. на суму 42,00грн.;
• бані послуги – 4 чол. на суму 80,00грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 1148,80 грн. (прання 1кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,00 грн.;

- медикаменти від ООО «Санафарм» – 3 чол. на суму 300,0 три.;
- медикамента від «Благо» – 2 чол. на суму 120,0 гри.;
- медикаменти від аптеки «Аякс» – забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 598 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1", кафе „Восток", „Варіон" на суму 45149,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено заміну сифону у кв. 43, по вул. Гайдара. 17;
- проведено ремонт крану холодної та гарячої води у кв. 27, по вул. Терешковій, 26.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(04.06.12 – 08.06.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 102 документа,
• відпрацьовано – 129,
• під контролем – 71;
• письмових звернень – 71;
• прийнято 7 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.
  
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 37 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 17 відповідей на звернення підприємств, 4 розпорядження райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Підготовлена та направлена інформація про суб’єктів господарювання, що ведуть діяльність на зупиночних комплексах на території Суворовського району першому заступнику міського голови.
Спільно з Управлінням дорожнього господарства проведено виїзне обстеження стосовно: - незадовільного стану тротуару на ділянці біля будинку № 67 та № 59 по вул. Ак. Заболотного; - провалу асфальту по вул. Шкодова гора.
Проведено виїзд за адресами:

- вул. Дніпропетровська дорога, 83 – з питання установки невідомими громадянами фундаментного блоку, який закриває під’їзні шляхи до будинку;

- вул. Похилій та вул. Лиманної – з питання прибирання території біля КНС;

- вул. Векслера – з питання перевірки паркування автотранспорту;

- вул. Марсельська, 42 – з питання установки гаражу.
Розглянуто питання щодо впровадження в місті системи роздільного збору відходів.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 27 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 31 травня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за травень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлена інформація щодо результатів роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень - травень 2012 року до Департаменту фінансів Одеської міської ради.
Направлені запити до служб, організацій району з метою підготовки інформації за підсумками 1-го півріччя 2012 року щодо роботи народно-господарського комплексу району.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 9 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 10 документів.
Підготовлено та направлено 6 запитів та листів до різних установ та державних органів, 3 відповіді громадянам.
8 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав
дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 розпорядження про призначення опіки;
- 1 подання до суду про встановлення опіки.
- 1 висновок про доцільність усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
Взято участь батьківських комітетів шкіл району 08.06.2012 року у виїзному спільному семінарі-нараді представників міських, районних, міжрайонних виконавчих дирекцій Одеського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та страхувальників на базі смт Сергіївка з питань оздоровлення дітей працівників закладів освіти району.
Протягом тижня вихованці пришкільних таборів закладів освіти відвідали Літературний музей.
Відбулися концертно-ігрові програми «Різнокольорове літо» , спортивно-туристичні змагання між вихованцями пришкільних таборів закладів освіти району на базі БТЮ «Тоніка».

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Проведено засідання районної комісії з висунення кандидатур на присвоєння почесного звання України «Мати - героїня», на якому розглянуто 2 заяви. 
   

  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(03.06.12 – 08.06.12)

  
- з 05 червня (10:00) – відбулася передача Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Приморського району Київському району м. Одеси;
- з 05 червня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
- з 28 травня по 15 червня – відбувається відвідування школярами пришкільних таборів відпочинку на базі закладів освіти;
- з 02 червня по 28 серпня – проводиться робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
- 05 червня – фінальний етап міського конкурсу соціальної реклами за адресою: Думська площа, 1;
05-08 червня – екскурсії дітей до музею ім. О.С. Пушкіна, покладання квітів до пам'ятника О.С.Пушкіну;
- 06 червня (10:00) учні-переможці міського конкурсу «Пушкинская лира» взяли участь у відкритті фестивалю «Великое русское слово»;
- 06 червня (15:00) – фестиваль російської народної творчості «Киевская Русь» у приміщенні Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: Приморський бульвар, 1.

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(04.06.12 – 08.06.12)

 
Проводилась доработка отчета о выполнении Программы социально-экономического развития города Одессы на 2011 год.
Осуществлялось обновление показателей города Одессы согласно запроса областной государственной администрации № 03-03/467 от 17.04.2012 г. по созданию единой базы данных «Паспорт региона».
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 - 2014 гг.
Подготовлено и утверждено распоряжение городского головы «О премировании руководителей коммунальных предприятий по итогам работы за 1 квартал 2012 года».
Проводилась координационная работа над наполнением и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного интернет-портала города Одессы.
Проводилась работа по информированию бизнес-кругов города о возможности участия в международных выставочных мероприятиях, проводимых за рубежом, в которых отечественные субъекты хозяйствования могут принять участие в 2012 году с частичным финансированием за счет средств государственного бюджета.
Осуществлена координационная работа по подготовке проектов исполнительными органами Одесского городского совета для участия во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления.
Подготовлен отчет касательно результатов сотрудничества с международными рейтинговыми агентствами.
Подготовлена информация относительно участия г. Одессы в реализации «национальных проектов».
Подготовлена и направлена информация в адрес постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле о количестве выданных разрешительным центром и районными администрациями Одесского городского совета разрешений по торговле за период с 01.09.2011 года по 01.03.2012 год.
Подготовлена информация о перечне услуг, которые будут предоставляться Одесским городским разрешительным центром.
Сотрудниками управления подготовлено и проведено заседание рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
Проведена работа с промышленными и малыми предприятиями города Одессы, а также физическими лицами-предпринимателями относительно их участия в благотворительной акции «Службовці – дітям Одеси».
Проводилась работа в части подготовки проекта распоряжения «Об организации работы по подготовке Стратегии экономического и социального развития города Одессы до 2022 год», а также работа по созданию координационного совета и утверждения состава фокус-групп.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 04.06.2012 г.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы контракты двух руководителей предприятий, штатные расписания двух коммунальных предприятий, утвержден один откорректированный финансовый план. 
  

  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(04.06.12 – 10.06.12)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.06.12
 
По адресу: ул. Пшеничная, 14 –
угроза падения аварийного дерева
Дежурная смена провела распиловку ствола аварийного дерева. Угроза падения ликвидирована
По адресу: ул. Вильямса, 48/3, кв. 25 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии заклинившей входной двери квартиры
По адресу: ул. Лазарева, 72 –
обрушение стены здания
Дежурная смена провела осмотр места обрушения стены здания. Информация передана в ДГХ
06.06.12
 
По адресу: пер. Ботанический, 4, кв. 60 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
07.06.12
 
По адресу: ул. Коблевская, 15, кв. 6 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь в открытии входной двери квартиры
По адресу: ул. Старопортофранковская, 5 –
резкий неприятный запах в подъезде жилого дома
Дежурная смена провела замеры проб воздуха; источник резкого неприятного запаха не обнаружен
08.06.12
По адресу: ул. Хуторская, 79 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Паустовского, 27/1, кв.17 – заклинило замок входной двери квартиры. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена оказала помощь в открытии заклинившего замка
09.06.12
По адресу: Днепропетровская дорога, 111, кв. 211 – мужчина упал с окна 5-го этажа на козырек подъезда дома
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «103» в снятии упавшего мужчины с козырька подъезда дома. Пострадавший 25-ти лет, с ЗЧМТ, СГН, повреждением ребер, переломом плечевой кости доставлен ОКБ
По адресу: пр-кт М.Жукова, 49 – домашняя кошка застряла на дереве
Дежурная смена сняла животное с дерева. Кошка
передана хозяевам
По адресу: ул. Бреуса, 16 – домашняя кошка застряла на дереве
Дежурная смена сняла животное с дерева. Кошка
передана хозяевам
10.06.12
По адресу: ул.Пастера, 46-а, кв. 5 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 440
из них передано:
- в УЖКХ – 39,
- Оказана информационная помощь – 401.
  
  
 

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
10.07.2012 16:59

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42465/