/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 24

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.06.12 – 15.06.12)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 250 звернень громадян.

Проведено:
14.06.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Проведення роботи щодо обстеження пам’ятників монументального мистецтва, меморіальних та пам’ятних дошок на предмет їх естетичного та технічного стану.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (88 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Маразліївська, 16, вул. Посмітного, 20, вул. Тираспольська, 24, просп. Шевченка, 8/10, 10/3, просп. Гагаріна, 23/4, Фонтанська дорога, 15А;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Грецька, 15, вул. Затишна, 2, вул. Рішельєвська, 48, вул. Пушкінська, 74, вул. Канатна, 101В, Фонтанська дорога, 4, вул. Семінарська, 26/28, вул. Пироговська, 3, 5, вул. Ковальська, 29, 23, вул. Семінарська, 13, 11, вул. Транспортна, 7В, вул. Тираспольська, 17, вул. Старопортофранківська, 83, вул. Заславського, 17, вул. Катерининська, 91, вул. В. Арнаутська, 92/94, вул. Пантелеймонівська, 60, просп. Олександрівський, 34, пров. Вознесенський, 13;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Катерининська, 21, вул. Педагогічна, 16, вул. Канатна, 102, пров. Вознесенський, 13, вул. Успенська, 119;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Новосельського, 84, 98, 100, вул. Л.Толстого, 17, вул. Ковальська, 17, просп. Шевченка;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Успенська, 7, вул. М. Арнаутська, 19, 73, Французький бульвар, 14А, вул. Пушкінська, 62, 64, 65, 66, 67, 68, 69.
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Базарна, 102, 94, вул. Успенська, 109, вул. Середньофонтанська, 12, пров. Волзький, 20;
- ремонт димарів: вул. Тираспольська, 17.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
11-15.06.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
11-15.06.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
11.06.12 (11:00) – конкурс читців «Літній калейдоскоп» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10);
12, 14.06.12 (11:00) – розважально-ігрова програма «Одеські канікули» (місце проведення – ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47);
15.06.12 (11:00) – конкурсно-розважальна програма «Веселка літака» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт», вул. Спиридонівська, 10, ЦДЮТ «Самоцвіт», вул. Троїцька, 47, ЦДЮТ «Моряна», вул. В. Арнаутська, 3). 

     
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.06.12 – 15.06.12)
 

     
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
13.06.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 26 судових засіданнях;
2. надано відповіді на 3 звернення громадян;
3. надано відповідь на 1 запит державної установи;
4. надіслано 2 запити до державних установ;
5. перевірено та завізовано понад 15 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
11.06.12 – організоване урочисте несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ №51 Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
Впродовж тижня організоване залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеські області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу «Євро-2012» в Україні.
Впродовж тижня організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
12.06.12 – організована участь 8 випускників закладів освіти райну з числа дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування у Випускному балі за ініціативою Л. Матвійчука.
12.06.12 – організована участь вихованців пришкільних таборів у відзначенні Днів Польщі в Україні (перегляд товариського футбольного матчу);
Впродовж тижня організована перевірка закладів освіти щодо підсумків навчального 2011-2012 року та проведення державної підсумкової атестації;
15.06.12 – підведені підсумки роботи пришкільних таборів та організації відпочинку дітей пільгових категорій при закладах освіти району;
15.06.12 – організоване влаштування 7 дітей з девіантною поведінкою до Центру соціальної реабілітації. 

     
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.06.12 – 15.06.12)

  
Проведено:
- рейдів щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- протягом тижня – проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району.
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Підготувати та відправити запити суб’єктам подання відомостей щодо надання уточнених даних про виборців Малиновського району м. Одеси.
08.06.12 – проведення бесіди «Телебачення в житті дитини» на базі МНВК №3 працівниками ОСЮТ «Аматор».
10.06.12 (18:00) – проведення звітного концерту до 10-річчя зразкового хореографічного ансамблю «Адель» на базі Одеського культурного центру;
11-13.06.12 – перевірка роботи пришкільних таборів в закладах освіти району;
12, 19.06.12 (16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б.Хмельницького, 62);
12, 19.06.12 (11.00) – проведення бесіди медичної сестри з підопічними територіального центру на тему: «Токсикоінфекції, кишкові хвороби – хвороби не тільки брудних рук» у приміщенні кафе «Варіон», вул.Варненська,15;
13, 20.06.12 (12:00 – 16:00) – надання книг підопічним територіального центру для чтива (вул. Б.Хмельницького, 62);
13.06.12 – проведення конкурсу малюнку на асфальті «Я та мої друзі» у парку ім. Горького для вихованців пришкільних таборів.
13-15.06.12 – проведення у пришкільних таборах району бесід для вихованців таборів «А завтра була війна».
19.06.12 – проведення години державності «Державні символи України- символи віри і надії» на базі дитячої бібліотеки №24;
20-22.06.12 – організація та проведення у приміщеннях позашкільних закладах району виставок малюнків «Війна очима дітей»
22.06.12 (10:00) – проведення книжкової виставки «Поверь, в том нет моей вины, что не вернулся ты с войны» на базі бібліотеки для дорослих №35.
18-22.06.12 – організація та проведення додаткової сесії з ЗНО на базі ОЗОШ №69 та ОНВК №53.
21.06.12 – учениця 6-го класу ОЗОШ №1 направлена до Міжнародного табору «Артек».

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 16 чол. на суму 107,00грн.;
• бані послуги – 10 чол. на суму 200,00грн.;
• прання білизни – 75 чол. на суму 2692,50 грн. (прання 1кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 7 чол. на суму 70,0 грн.;
- медикаменти від ООО «Санафарм» – 6 чол. на суму 600,00 грн.;
- медикаменти від «Благо» – 3 чол. на суму 180,0 грн.;
- медикаменти від аптеки «Аякс» – 7 чол. на суму 420,00 грн.
- виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 4 чол. на суму 280,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 772 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1”, кафе „Восток”, „Варіон” на суму 58286,00 грн.

Житлово-комунальне господарство:
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено роботи з прочистки каналізації інваліда війни у кв. 41, по вул. Гайдара, 31;
- проведено ремонт трубопроводу гарячого водопостачання у кв. 25, по вул. Ген. Вишневського, 5.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(11.06.12 – 15.06.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 156 документів,

- відпрацьовано – 122,

- під контролем – 81;

- письмових звернень – 106;

- прийнято 12 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 30 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 15 відповідей на звернення підприємств, 7 розпоряджень райадміністрації.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Підготовлена та направлена інформація щодо завершення виконання Плану заходів стосовно роботи житлово-комунального господарства району у весняно-літній період 2012 року до Департаменту міського господарства ОМР.
Надана інформація щодо завершення робіт з організованого проведення весняного благоустрою та озеленення в рамках проведення всеукраїнської акції «День довкілля-2012» першому заступнику міського голови Ільченку М. С.
Взято участь у роботі комісії з реконструкції Кримського бульвару.
Проведено засідання комісії з питання видачі дозволу на установку гаража.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Проведено комісійне виїзне обстеження для проведення заходів з організації дорожнього руху щодо автобусної зупинки біля будинку № 301 по Миколаївській дорозі.
Проведена зустріч з заступником генерального директора ПАТ «Лукойл-Одеський НПЗ» стосовно можливості закріплення парку на Шкодовій горі для проведення робіт з прибирання території.
Проведено виїзд за адресами:
- вул. Балківська, 42 – з питання функціонування міст паркування;
- ділянка №7 КП ЖКС «Пересипський» – з питання перевірки ведення документації;
- мкр. «Лузанівка» – з питання перевірки міст паркування; стосовно прибирання території по вул. Лузанівській;
- вул. Салтикова-Щедрина, 37 – стосовно незаконності облаштування вигрібних ям та підключення каналізаційного випуску;
- Поселковий пров., 4 – вирішення конфліктної ситуації яка перешкоджає проведенню ремонтних робіт.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена шефська робота з підприємствами та військовими частинами.
Проведена робота з підприємствами району щодо виконання концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі.
Проведено роботу з керівниками 16 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
14 червня – проведено засідання районної координаційної ради з питань:
- легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;
- погашення заборгованості виплати заробітної плати. За підсумками засідання – оброблена інформація та складено протокол районної координаційної ради.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за травень 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Підготовлена інформація для формування єдиної бази даних «Паспорт регіону» до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Підготовлена інформація про виконання делегованих повноважень за підсумками І-го півріччя 2012 року до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС, Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху, Управління економіки, промисловості та інвестицій.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 7 судових засіданнях.
Взяли участь у виконанні рішення суду.
Прийнято на розгляд 12 документів.
Підготовлено та направлено 3 листа до різних установ та державних органів, 5 відповідей громадянам.
- 4 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 4 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 розпорядження про призначення опіки;
- 1 подання до суду про встановлення опіки.
- 1 висновок про позбавлення батьківських прав.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації,
забезпечено проведення апаратної наради, підготовлений протокол наради.
Прийнято 18 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведено засідання комісії з надання материальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 35 заяв та надано материальної допомоги на суму 14,8 тис. грн. 
 

  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(11.06.12 – 15.06.12)
 

   
- з 05 червня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту № 1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
- 28 травня – 15 червня – відвідування школярами пришкільних таборів відпочинку на базі закладів освіти;
- 02 червня – 28 серпня проводиться робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів.

  
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(11.06.12 – 15.06.12)

  
Осуществлялось обновление показателей города Одессы согласно запроса областной государственной администрации № 03-03/467 от 17.04.2012 г. по созданию единой базы данных «Паспорт региона».
Проводилась доработка проекта Программы развития промышленности г. Одессы на 2012 - 2014 гг.
Подготовлена и размещена на официальном сайте Одесского городского совета информация по упрощенной системе налогообложения для предпринимателей города в разделе «В помощь предпринимателям».
Подготовлен проект докладной записки в адрес городского головы о результатах работы рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости.
Осуществлялась разработка экономического портрета города Одессы.
Проводилось уточнение бюджетных и налоговых показателей в технико-экономическом обосновании для законопроекта Украины по проведению Экономического эксперимента на территории города Одессы.
Проведена работа по SWOT анализу возможностей города Одессы в разрезе проблемных вопросов по каждому пункту работы.
Подготовлены основные показатели социально-экономического развития Одессы на І квартал 2012 года согласно распоряжения Одесской областной государственной администрации «Об итогах социально-экономического развития Одесской области за 1 квартал 2012 года».
Проведены переговоры с представителями бизнес структур города Одессы относительно участия в международной ярмарке в Марселе, которая запланирована на сентябрь 2012 года.
Проводилась работа над обновлением раздела «Информация для инвесторов» инвестиционного интернет-портала города Одессы.
Рассмотрено обращение и внесены предложения относительно проведения Форума «3 дня в Одессе: новое мышление, новые возможности, новые перспективы». Ответ направлен заявителю.
Проведено заседание рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий.
Подготовлена информация о просроченной дебиторской и кредиторской задолженности коммунальных предприятий по состоянию на 01.04.2012 года.
Проводилась работа в части утверждения состава фокус-групп в рамках подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 12.06.2012 г.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован контракт руководителя предприятия и штатное расписание коммунального предприятия. 

     
     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(11.06.12 – 17.06.12)
 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
11.06.12
По адресу: ул. Екатерининская 14 – женщина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь Сычевой A.M. в снятии кольца с пальца руки
12.06.12
Стадион «Черноморец» –обеспечение безопасности проведения концерта «Просто рок 2012»
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения концерта «Просто рок 2012»
По адресу: ул. Генуэзская, 22 –извлечение трупа из резервуара для воды
Дежурная смена в присутствии врачей «Скорой помощи» и следователей милиции Приморского РОВД извлекла труп из резервуара для воды. Отравление токсичными парами краски
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 88, кв. 90 –кот укусил ребёнка за руку
Дежурная смена провела отлов кота в квартире
13.06.12
По адресу: ул. Пшеничная, 14 –
угроза падения аварийного дерева
Дежурная смена провела распиловку и уборку ствола аварийного дерева
По адресу: ул. Коблевская, 13  обрушение штукатурки потолка в кабинете заместителя начальника Управления охраны здоровья
Дежурная смена провела осмотр места обрушения штукатурки потолка, ~ 6м2
По адресу: ул. Добровольского, 53 –
мужчина упал в ливневый
колодец
Дежурная смена извлекла мужчину (без определенного места жительства) из ливневого колодца; пострадавший от медицинской помощи отказался
14.06.12
По адресу: ул. Спиридоновская, 13  упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. М. Арнаутская, 22 –обрушение террасы 2-го этажа жилого дома
Дежурная смена провела осмотр и ограждение места обрушения террасы, укрепление ее путем заведения временных опор, для обеспечения доступа жильцов в свои квартиры
15.06.12
По адресу: ул.Левитана, 77, кв.17 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
16.06.12
По адресу: пер. Чапаева, 9 –упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
По адресу: ул.Градоначальницкая, 49 –упавшая часть дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева
17.06.12
По адресу: ул.Пшеничная, 14 – ствол тополя упал на проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего ствола с проезжей части дороги
По адресу: ул. Екатерининская, 20 – домашний котенок упал в колодец (15м) водворе дома
Дежурная смена извлекла котенка. Животное передано  хозяевам

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 540
из них передано:
- в УЖКХ – 50,
- Оказана информационная помощь – 431

  
  

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
12.07.2012 13:26

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42518/