/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 25

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.12 – 22.06.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло 230 звернень громадян.

 
Проведено:
22.06.12 – сідання адміністративної комісії;
22.06.12 – асть у покладанні квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави з відзначення у м. Одесі Дня скорботи і вшанування пам'яті жертв війни в Україні.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (69 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Сегедська, 5А, вул. Посмітного, 19;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. М. Арнаутська, 107, вул. Базарна, 93, 77, пров. Економічний, 3, вул. Старопортофранківська, 105, 139, вул. Марийська, 6, вул. Семінарська, 18/20, вул. Пироговська, 5, вул. Тираспольська, 13, 16, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Мечникова. 55, вул. Новощепний ряд, 13, вул. Катерининська, 81, 85, пров. Світлий, 14, пров. Леваневського, 9, вул. Посмітного, 25/2;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. В. Арнаутська, 84, пров. Бісквітний, 16, вул. Транспортна, 10, пров. Вознесенський, 13, пров. Світлий, 7, вул. В. Арнаутська, 57,;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Кінна, 14, вул. Торгова, 20, вул. Тіниста, 10, 3, 5, 9, 11, 13, 13а, 15/1, вул. Софіївська, 9, пров. Ляпунова, 9, вул. Семінарська, 5А, 11, вул. Середньофонтанська, 30, вул. Спиридонівська, 25, вул. Ковальська, 17, вул. Новосельського, 100, 96, 94, пров. Лермонтовський, 4, 5, 9, вул. Преображенська, 57, 69, вул. Пантелеймонівська, 70, вул. Катерининська, 81, 85, вул. М. Арнаутська, 59, Фонтанська дорога, 61, 63, 65, 55, 57, 51а, 516, 57а, пров. Полуничний, 29, 25, пров. Економічний, 5, вул. Черняховського, 1А, 24, 20, 18, вул. Посмітного, 33, 25/4, 25/1, пров. Леваневського, 9;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Базарна, 93, 75, 95, вул. Успенська, 72, 80, вул. Канатна, 81, вул. Пушкінська, 72, 74, 81, 83, 79.
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Карантинна, 2, вул. Посмітного, 33;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: Педагогічна, 20.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
18-22.06.12 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
18-22.06.12 – опідготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
18-22.06.12 –поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.12 – 22.06.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 41 звернення.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (10 громадян);
- підготовлено відповіді на 6 скарг від громадян та 7 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
20.06.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
19.06.12 – проведено рейд по стихійній торгівлі спільно з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області;
- розглянуто та надано відповіді на 7 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 13 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 1 звернення громадян;
3. підготовлено 2 позовні заяви до Київського суду;
4. перевірено та завізовано понад 5 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 4 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Організоване урочисте несення Вахти Пам’яті на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
Впродовж тижня організоване залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеські області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу «Євро-2012» в Україні.
Організація та проведення зустрічі керівників закладів освіти з головами батьківських комітетів з метою організації відпочинку дітей влітку 2012 року;
22.06.12 – організація урочистого покладання квітів до пам’ятника невідомому матросу на Алеї Слави та несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ № 89 присвячених знаменній даті історії країни;
22.06.12 – організація урочистого покладання квітів до пам’ятнику загиблим воїнам на території Меморіального комплексу 411 батареї;
16-23.06.12 – організація екскурсії учнів економічного ліцею до м. Вроцлав (Польща);
19-23.06.12 – організація курсової підготовки тренерів – методистів Національного проекту «Відкритий світ»;
Впродовж тижня організована реєстрації закладів освіти для участі у реалізації Національного проекту «Відкритий світ» на сайті;
З 24.06.12 – організація відпочинку дітей пільгових категорій у позаміських таборах «Вікторія» та «Чайка» (смт. Сергіївка).

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(18.06.12 – 22.06.12)

 
За звітний період до районної адміністрації надійшло 103 документа,
- відпрацьовано – 113,
- під контролем – 81;
- письмових звернень – 107;
- прийнято 7 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі. 
  
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у засіданні з питання підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012 р. р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011- 2012 р. р. з участю служб району.
Взято участь у засіданні з питання якісного виконання робіт з прокладання, монтажу та утримання телекомунікаційних мереж.
Поведена перевірка стосовно санітарного стану та благоустрою території мікрорайону «Пересипський».
Проведена координаційна робота з питання налагодження роботи нових сміттєвидаляючих компаній на території приватного сектору Суворовського району.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Спільно з Управлінням дорожнього господарства та Інспекцією з благоустрою міста проведено комісійне виїзне обстеження стану внутрішніх, міжквартальних проїздів та під’їздів до будинків підвищеної поверховості, протипожежного водопостачання в районі.
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами:
- вул. Ат. Головатого, 73 – з питання належного стану прилеглої території, наявності контейнера для вивозу побутових відходів та зовнішнього освітлення відомчого будинку;
- вул. Л. Українки, 49 – з питання обслуговування будинку;
- засмічення парку, розміщеного між будинками по вул. Ак. Заболотного, 54; 56; 58; 60; 66;
- вул. Ак. Сахарова, 28; 30; 36, та Дніпропетровською дорогою, 111;
- вул. Бочарова, 13 – стосовно відсутності зливової каналізації на прилеглої території;
- вул. Сахарова – з питання благоустрою парковки.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 15 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 14 червня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація на оперативну нараду з питання заборгованості з виплати заробітної плати та пенсійним внескам суб’єктами підприємницької діяльності до прокуратурі Суворовського району м. Одеси.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 28.12.2011р. №2377-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в місті Одесі у 2012 році» за 2 квартал 2012 року до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. № 716- VІ «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року» за підсумками 2 кварталу 2012 року до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 25.06.2012р.
Підготовлена інформація щодо суб’єктів господарювання на засідання 22.06.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в 2012 році.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 18 судових засіданнях.
Були присутні при виконанні рішення суду.
Прийнято на розгляд 7 документів.
Підготовлено та направлено 6 відповідей громадянам.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 подання до суду про встановлення опіки.
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 2 акта обстеження житлово - побутових умов.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС,об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації.
Прийнято 16 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Взято участь у загальноміських заходах в пам'ять про загиблих у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років. Відбулася церемонія покладання вінків і квітів до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в парку ім. Т.Г. Шевченка. У церемонії прийняли участь керівництво райадміністрації, учасники бойових дій, ветерани війни та інші представники районної громадськості. Проведено заходи, згідно районного плану, присвячені пам'яті загиблих у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років: тематичні виставки робіт дитячої творчості та фотовиставки «Это горькое слово – война» на базі будинку творчості юних «Тоніка» та центру дитячої та юнацької творчості «Зоресвіт».

  
   
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(18.06.12 – 22.06.12)

  
- з 05 червня відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
- з 28 травня по 15 червня – відвідування школярами пришкільних таборів відпочинку на базі закладів освіти;
- з 02 червня по 28 серпня – робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
- 22 червня – покладання квітів та вінків до пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави в ЦПКіВ ім. Т.Г.Шевченка вихованцями ОМЦ ВПВУМ «Пост №1»та до могил загиблих героїв на території меморіального комплексу «411 батарея» вихованцями ОМДОС «Вікторія»;
- 22 червня – у ОМДОС «Вікторія» та ОМЦ ВПВУМ «Пост №1» відбулися заходи присвячені Дню скорботи.

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(18.06.12 – 22.06.12)

 
Подготовлены основные показатели социально-экономического развития города Одессы за І квартал 2012 года согласно распоряжения Одесской областной государственной администрации «Об итогах социально-экономического развития Одесской области за І квартал 2012 года».
Подготовлена и направлена в адрес департамента труда и социальной политики Одесского городского совета информация по выполнению программы занятости населения в городе Одессе за 1 квартал 2012 года относительно показателей социально-экономического развития и основных показателей рынка труда.
22.06.12 – проведено рабочее совещание с руководителями и секретарями фокус-групп по направлениям развития города в рамках подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
Подготовлен проект докладной записки касательно мероприятий по упорядочению административных услуг, которые предоставляются исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета.
Сотрудники управления приняли участие в работе семинара в Ассоциации городов Украины по теме презентации программы МЕРМ (Канада) в Одессе.
Проведены переговоры с представителями бизнес структур г. Одессы относительно участия в Международной ярмарке в г. Марселе, которая состоится в сентябре 2012 года.
Проведена координационная работа по подготовке проекта решения Одесского городского совета «Об участии во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления».
22.06.12 – второе заседание рабочей группы по изучению вопроса альтернативного развития города Одессы и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях.
Подготовлены и направлены в адрес департамента международных связей Одесского городского совета предложения относительно участия делегации г. Одессы в Инвестиционно-экономическом форуме «Люб-Инвест (Lub-Invest) 2012».
Подготовлена информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 19.06.2012 г.
Подготовлена информация о задолженности и поступлениям денежных средств по договорам долевого участия коммунальных предприятий, обслуживающих прибрежную зону.
Участие в совещании относительно оптимизации деятельности КП ЖКС.
Сотрудники управления приняли участие в семинаре-совещании касательно подготовки и предоставления отчетов о выполнении исполнительными органами Одесского городского совета делегированных полномочий органов исполнительного комитета.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован 1 контракт руководителя предприятия и штатные расписания 6 коммунальных предприятий. 

     
    
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(18.06.12 – 24.06.12)
 
     

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.06.12
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – заклинило замок двери офисного помещения
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам управления культуры в открытии дверей офисного помещения путем проникновения в него через окно 2-го этажа
19.06.12
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 3 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 12 – падение штукатурки с фасада здания
Дежурная смена провела осмотр фасада здания
20.06.12
По адресу: ул. 25 Чапаевской Дивизии, 8, кв.69 – домашняя кошка застряла на карнизе балкона 3-го этажа
Дежурная смена оказала помощь в снятии кошки с карниза балкона 3-го этажа. Животное передано хозяйке
По адресу: ул. Ген. Петрова, 55, кв. 62 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Краснослободская, 14, кв. 4 – антенна на крыше 2-х этажного дома грозит падением
Дежурная смена оказала помощь инвалиду 2-й группы в демонтаже телевизионной антенны
По адресу: ул. Балковская, 42 –
ветки дерева грозят падением на тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку аварийно висящих веток дерева
21.06.12
Начальник КУ «Служба – 077» - Думская площадь, 1 – осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Отрадная, 15 –
обрушение стены дома на легковой автомобиль
Дежурная смена провела работы по эвакуации из-под завала, легкового автомобиля «Пежо – 206»
По адресу: ул. Канатная, 112 –
обнаружено 5 ртутных прерывателей
Дежурная смена изъяла 5 ртутных прерывателей, для дальнейшей утилизации
22.06.12
По адресу: пр-кт М.Жукова, 12 – птенец ворона запутался в сетке на дереве
Дежурная смена освободила запутавшегося птенца
По адресу: ул.Отрадная, 9, кв.13 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения
23.06.12
По адресу: пр-кт М.Жукова, 99 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул.Львовская, 78а – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела работы по извлечению автомобиля из-под упавшего дерева
24.06.12
По адресу: пр-кт М.Жукова, 10, кв.72 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Екатерининская, 6, кв.28 – котенок застрял в вентиляционной шахте
Дежурная смена извлекла котенка из вентиляционной шахты
По адресу: ул. Садовая, 5, кв.11 – на полу разлита ртуть
Дежурная смена провела сбор ртути ~100 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Ген.Петрова, 50а – извлечение трупа неизвестного мужчины из ямы
Дежурная смена оказала помощь судмедэкспертам в извлечении трупа из ямы
По адресу: ул. Пантелеймоновская угол ул. Белинского – провал асфальта на трамвайных путях
Дежурная смена оградила аварийный участок

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 501
из них передано:
- в УЖКХ – 34,
- Оказана информационная помощь – 467.
 
  
  

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
13.07.2012 15:55

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42541/