/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 26

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 26

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.06.12 – 29.06.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 341 звернення громадян.

Проведено:
28.06.12
– участь у покладанні квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку у ЦПКтаВ ім. Шевченка у м. Одесі до Дня Конституції Україні.
06.07.12 – засідання адміністративної комісії;

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (107 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Грецька, 46, вул. Тираспольська, 32, вул. Кузнечна, 52, вул.Базарна,114, пр.Шевченка,19а, вул. В. Арнаутська, 63, вул. М. Арнаутська, 97, вул. Спиридонівська, 27, вул. Осипова, 45.
- поточного ремонту водостічних труб: вул.Асташкіна,15.
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Гоголя, 23, вул. Катеринінська,4, вул. Грецька, 50, 36, пер. Нечіпоренко, 6, вул. Сегедська, 2, вул. Базарна, 77, вул. Утьосова, 16, Асташкіна, 3, пров. Пироговський, 6, вул. Пироговська, 7/9, вул. Пироговська,5, вул. Семінарська, 26/28. вул.Водопровідна, 28, вул. Мечнікова, 55, вул. Новощепний ряд, пров. Кніжний, 15, вул. Катерининська, 81, вул. М. Арнаутська, 76, вул. Пантелеймонівська, 68, вул. Пантелеймонівська, 76, вул. Куйбишева, 27, вул. Новосельського, 102.
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Преображенська, 49/51, пров. Ватманський, 5, вул. Катерининська, 87, вул. В. Арнаутська, 81, 73, вул. Старопортофранківська, 107.
- поточний ремонт системи ЦО: пл. Катерининська, 1, Французький б-р, 16, пр-т Шевченка, 6/8, Фонтанська дор., 39, пров. Вознесенський, 24/69, вул. Сегедська, 2, вул. Сегедська, 9а, Фонтанська дор., 7, вул. Середньофонтанська, 30, вул. Транспортна, 7Д, вул. Канатна, 100/4, вул. Канатна, 100/1, вул. Семінарська, 11, вул. Канатна, 100/3, вул. Канатна, 100/5, вул. Канатна, 100/2, вул. Транспортна, 7В, вул. Середньофонтанська, 36В, вул. Транспортна, 10, вул. Транспортна, 11, вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Транспортна, 9, пр-т Гагаріна, 23/3, пр. Гагаріна, 23/5, пр. Гагаріна, 23/2, пров. Клубничний, 27, вул. Педагогічна, 22, вул. Пушкінська, 77, вул. М. Арнаутська, 59, вул. Катерининська, 81, вул. Катерининська, 85, вул. Рішельєвська, 78, вул. Пантелеймонівська, 70, вул. Преображенська, 65, вул. Преображенська, 69, вул. Преображенська, 67, вул. Середньофонтанська, 14, вул. Пантелеймонівська, 70, пров. Обсерваторний, 6, вул. М. Арнаутська, 40, пров. Лермонтовський, 6, Фонтанська дорога, 51А, Фонтанська дорога, 51Б, Фонтанська дорога, 55, Фонтанська дорога, 57, Фонтанська дорога, 57А.
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Грецька, 5, 7, 9, Французький б-р, 16,
- ремонт електрощитової та електропроводки: пр. В.А. Жукова, вул. Утьосова, 8, пров. Асташкіна, 3, вул. Утьосова, 14, пр. Шевченка, 23, пров. 1-й Водопровідний, 9,
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Черняховського, 3,

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
25.06-06.07.12 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
25.06-06.07.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
25.06-06.07.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.06.12 – 27.06.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 53 звернення.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 6 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (8 громадян);
підготовлено відповіді на 7 скарг від громадян та 5 запита організацій;
підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
27.06.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 10 судових засіданнях;
2. надано відповіді на 2 звернення громадян;
3. направлено 1 запит до державної установи;
4. перевірено та завізовано понад 7 розпоряджень.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
19.06-01.07.12 – організоване урочисте несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ № 89, 65 Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
15.06-01.07.12 – організоване залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу „Євро-2012” в Україні
15.06.-01.07.12 – організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
20.06.12 – Організація та проведення зустрічі Депутата Одеської міської ради з керівниками закладів освіти та головами батьківських комітетів з метою організації відпочинку дітей влітку 2012 року
22.06.12 – організована участь учнів ОЗОШ № 89 в урочистому покладанні квітів до пам’ятнику невідомого матросу на Алеї Слави у парку ім. Т.Г. Шевченка.
З 24.06.12 – організований відпочинок дітей пільгових категорій у позаміських таборах „Вікторія” та „Чайка” (смт. Сергіївка).
16-23.06.12 – організована екскурсійна програма для учнів економічного ліцею до м. Вроцлав (Польща).
21.06.12 – представники відділу взяли участь у черговому засіданні районної опікунської ради.
З 19-23.06.12 – організоване проходження курсової підготовки тренерів-методистів (тьюторів) Національного проекту „Відкритий світ”
З 18-28.06.12 – проведена організація реєстрації закладів освіти для участі у реалізації Національного проекту „Відкритий світ” на сайті.
27-28.06.12 – проведення у закладах освіти району заходів до Дня Конституції.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(25.06.12 – 29.06.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 89 документів,
• відпрацьовано – 91,
• під контролем – 89;
• письмових звернень – 55.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом приватних будинків садибного типу, дачних та садових будинків з господарськими спорудами і будівлями, споруджених без дозволу на виконання будівельних робіт, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011- 2012 р.р. з участю служб району.
Проведена координаційна робота з питання налагодження роботи нових сміттєвидаляючих компаній
на території приватного сектору Суворовського району.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 16 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за червень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена підготовка матеріалів на засідання районної координаційної ради 05.07.2012 р. з
питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці .

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 4 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 5 документів.
Підготовлено та направлено 6 відповідей громадянам та установам.
5 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 4 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про доцільність усиновлення;
- 1 висновок про позбавлення батьківських прав.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації, забезпечено проведення апаратної наради , підготовлений протокол наради.
Прийнято 29 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Взято участь у загальноміських заходах з нагоди святкування 16-ї річниці Конституції України. Відбулася урочиста церемонія покладання вінків та квітів до пам’ятника Т.Г. Шевченка в парку ім. Т.Г. Шевченка.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради. 

    
    
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(25.06.12 – 28.06.12)

 
Протягом звітного тижня управлінням освіти та науки Одеської міської ради проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
з 05 червня – несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту № 1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
28.05-15.06.12 – відвідування школярами пришкільних таборів відпочинку на базі закладів освіти;
02.06-28.08.12 – робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
28 червня (о 9:00) – урочиста лінійка вихованців ОМДОСК «Вікторія», присвячена 16-й річниці Конституції України;
28 червня – проведені бесіди з вихованцями ОМДОСК «Вікторія», вихованцями ОМЦ ВПВУМ «Пост №1» та з вихованцями Одеської міської дитячої флотилії моряків «Бриг» на тему: «Конституція держави - основний закон громадянина»;
28.06.12 (о 16:00) – святковий концерт вихованців позашкільних закладів для дітей, що відпочивають у ОМДОСК «Вікторія», присвячений 16-й річниці Конституції України.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(25.06.12 – 29.06.12)

 
Обновлены показатели паспорта города Одессы с целью создания единой базы данных «Паспорт региона».
Подготовлены основные показатели социально-экономического развития г. Одессы за І квартал 2012 года на выполнение распоряжения Одесской областной государственной администрации «Об итогах социально-экономического развития Одесской области за І квартал 2012 года».
Подготовлен и направлен на согласование проект докладной записки на имя городского головы о результатах работы рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
Подготовлено и размещено на сайте города Одессы объявление для предпринимателей относительно их возможного участия в конференции, посвященной презентации Проекта «Интернационализация и объединение МСП и структур поддержки бизнеса на приграничных территориях – InterNet».
Продолжалась работа по составлению экономического портрета города.
19 июня – участие в работе семинара в Ассоциации городов Украины по теме презентации программы МЕРМ (Канада) в Одессе.
Проведен анализ поступлений налогов в государственный бюджет Украины по категории бюджетной классификации за период 2008-2011 годы.
Проведен анализ расходной части бюджета Одессы за 2009-2011 годы по видам расходования, экономической и функциональной классификации.
Проведена координационная работа над наполнением контента и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного интернет-сайта города Одессы.
Осуществлена работа по проведению переговоров с представителями бизнес структур г. Одессы относительно участия в Международной ярмарке в г. Марселе, которая состоится в сентябре 2012 г.
Проведена координационная работа по подготовке проекта решения Одесского городского совета «Об участии во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления».
Подготовлен проект отчета о результатах работы рабочей группы по изучению вопроса альтернативного развития города Одесса и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях.
Осуществлена подготовка перечня приоритетных инвестиционных проектов, находящихся на стадии подготовки и реализации.
Участие в совещании с представителями управления потребительского рынка и защиты прав потребителей относительно возможности оптимизации ряда рынков города Одессы.
Подготовлена информация о ходе процедуры ликвидации коммунального предприятия «Питание».
Подготовлена и направлена в адрес главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 28.06.2012 г.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован 1 контракт руководителя предприятия и штатные расписания 3 коммунальных предприятий.

 
 
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Червень 2012 року)

 
Стан реєстраційної діяльності:
- державна реєстрація новостворених фізичних осіб-підприємців – 361;
- державна реєстрація новостворених юридичних осіб – 117;
- включено до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 0;
- включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 0;
- внесено змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 4753;
- внесено змін та доповнень юридичної особи – 1440;
- державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 213;
- державна реєстрація припинення юридичних осіб – 40;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3905;
- проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу,) – 2184.

Взагалі за звітний місяць проведено 13 013 реєстраційні дій. 
   
Загальним сектором відділу державних реєстраторів за травень 2012 року було зареєстровано 1 022 звернень, з них:
- 19 звернень від фізичних осіб;
- 35 звернення від юридичних осіб;
- 186 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 101 запит з правоохоронних органів та державних установ;
- 46 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 147 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 28 реєстраційних справ суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 292 баланси (річний фінансовий звіт);
- 16 повісток до суду;
- 0 ухвал про витребування документів;
- 24 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 95 повідомлень (18- ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 30 реєстраційних справ відправлені по-новому місцезнаходженню;
- 3 повідомлення про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи – підприємця шляхом її ліквідації.
Документообіг у загальному секторі за місяць склав 4485 одиниць.

Юридичний сектор відділу:
- надано 460 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 45 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 10 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу (на 01.07.2012 р.) налічує – 186 902 одиниці (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 9988 реєстраційних справ;
- 29 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно журналів.

Станом на 01 липня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 42 041;
- фізичних осіб-підприємців – 100 277.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(25.06.12 – 01.07.12) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
25.06.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – кольцо застряло на опухшем пальце руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с распухшего пальца руки
По адресу: ул. Гоголя, 8, кв. 6 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии заклинившего замка входной двери
26.06.12
 
По адресу: пр-т Александровский, угол ул. Еврейской – дерево упало на торговый павильон
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с торгового павильона
По адресу: ул. Затонского, 24/3 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
27.06.12
 
По адресу: Балтская дор., 26 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева с проезжей части дороги
28.06.12
По адресу: пр-т Гагарина, 16/2, кв. 29 – двое детей закрылись в квартире на 3-этаже
Дежурная смена оказала помощь Романенко Л.Г. в открытии входной двери квартиры, путем проникновения через балкон. Дети спасены
По адресу: ул. Запорожская, 16, кв. 6 – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева упавшего во дворе на автомобиль «Опель»
29.06.12
По адресу: ул. Черняховского, 3, кв. 11 – металлический лист, с крыши дома, угрожает падением
Дежурная смена провела работы по демонтажу аварийного металлического листа с крыши дома. Угроза ликвидирована
30.06.12
По адресу: ул. Елисаветинская, 7а, кв. 4 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
01.07.12
По адресу: ул. Княжеская, 29, кв. 8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 г и демеркуризацию помещения

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 496
из них передано:
- в ДГХ – 27,
- Оказана информационная помощь – 469,
- Ртуть – 2.

 

 

      
      
     
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
31.07.2012 17:19

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/42889/