/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 27

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.12 – 06.07.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 341 звернення громадян.

Проведено:
28.06.12 – участь у покладанні квітів до пам’ятника Т.Г. Шевченку у ЦПКтаВ ім. Шевченка у м. Одесі до Дня Конституції Україні.
06.07.12 – засідання адміністративної комісії;

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (107 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Грецька, 46, вул. Тираспольська, 32, вул. Кузнечна, 52, вул. Базарна,114, пр. Шевченка,19а, вул. В. Арнаутська, 63, вул. М. Арнаутська, 97, вул. Спиридонівська, 27, вул. Осипова, 45;
- поточний ремонт водостічних труб: вул.Асташкіна,15;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Гоголя, 23, вул. Катеринінська,4, вул. Грецька, 50, 36, пер. Нечіпоренко, 6, вул. Сегедська, 2, вул. Базарна, 77, вул. Утьосова, 16, Асташкіна, 3, пров. Пироговський, 6, вул. Пироговська, 7/9, вул. Пироговська, 5, вул. Семінарська, 26/28. вул.Водопровідна, 28, вул. Мечнікова, 55, вул. Новощепний ряд, пров. Кніжний, 15, вул. Катерининська, 81, вул. М. Арнаутська, 76, вул. Пантелеймонівська, 68, вул. Пантелеймонівська, 76, вул. Куйбишева, 27, вул. Новосельського, 102;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Преображенська, 49/51, пров. Ватманський, 5, вул. Катерининська, 87, вул. В. Арнаутська, 81, 73, вул. Старопортофранківська, 107;  
- поточний ремонт системи ЦО: пл. Катерининська, 1, Французький б-р, 16, пр-т Шевченка, 6/8, Фонтанська дор., 39, пров. Вознесенський, 24/69, вул. Сегедська, 2, вул. Сегедська, 9а, Фонтанська дор., 7, вул. Середньофонтанська, 30, вул. Транспортна, 7Д, вул. Канатна, 100/4, вул. Канатна, 100/1, вул. Семінарська, 11, вул. Канатна, 100/3, вул. Канатна, 100/5, вул. Канатна, 100/2, вул. Транспортна, 7В, вул. Середньофонтанська, 36В, вул. Транспортна, 10, вул. Транспортна, 11, вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Транспортна, 9, пр-т Гагаріна, 23/3, пр. Гагаріна, 23/5, пр. Гагаріна, 23/2, пров. Клубничний, 27, вул. Педагогічна, 22, вул. Пушкінська, 77, вул. М. Арнаутська, 59, вул. Катерининська, 81, вул. Катерининська, 85, вул. Рішельєвська, 78, вул. Пантелеймонівська, 70, вул. Преображенська, 65, вул. Преображенська, 69, вул. Преображенська, 67, вул. Середньофонтанська, 14, вул. Пантелеймонівська, 70, пров. Обсерваторний, 6, вул. М. Арнаутська, 40, пров. Лермонтовський, 6, Фонтанська дорога, 51А, Фонтанська дорога, 51Б, Фонтанська дорога, 55, Фонтанська дорога, 57, Фонтанська дорога, 57А;  
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Грецька, 5, 7, 9, Французький б-р, 16;  
- ремонт електрощитової та електропроводки: пр. В.А. Жукова, вул. Утьосова, 8, пров. Асташкіна, 3, вул. Утьосова, 14, пр. Шевченка, 23, пров. 1-й Водопровідний, 9;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Черняховського, 3.  

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
25.06-06.07.12 – участь у 19 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
25.06-06.07.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
25.06-06.07.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.12 – 06.07.12)

  
За звітний період до райадміністрації надійшло 45 звернень. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (7 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 12 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
04.07.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.
04.07.12 – участь у міській фокус-групі з підготовки Стратегії економічного та соціального розвитку м. Одеси до 2022 року.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення;
05.07.12 – проведення засідання адміністративної комісії, на якому було розглянуто 43 протоколи про адміністративні правопорушення.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 10 судових засіданнях; 
- підготовка документів для розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
05.07.12 – проведено засідання ради опіки та піклування, на якому розглянуто 13 питань, з них:
- 4 – позбавлення батьківських прав;
- 2 – дозволи на продаж житла за участю дітей;
- 1 – дарування житла за участю дітей;
- 1 – визнанення участі у вихованні та спілкуванні з дитиною;
- 1 – влаштування до дитячого державного закладу;
- 2 – дозвіл на проходження ПМПК;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

Відділ правового забезпечення:
- прийняття участь у 23 судових засіданнях;
- надано відповідь на 1 депутатський запит;
- надано відповідь на 11 запит державної установи;
- перевірено та завізовано понад 9 розпоряджень.

Відділ освіти: 
- проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району;
- організація ведення обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі;
з 05.06.12 – організація несення почесної Вахти пам’яті біля пам’ятнику Невідомому матросу учнями закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Організація залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу «Євро-2012» в Україні.
01.06-25.08.12 – організація участі учнів у Всеукраїнській виставці-конкрсі малюнку «Я хочу жити в якісному світі».
16.06-31.08.12 – огляд виставки екзотичних тварин «Джунглі-парк» на Морвокзалі.
Організація проведення реєстрації закладів освіти для участі у реалізації національного проекту «Відкритий світ» на сайті.
06.07.12 – організація участі учнів ОЗОШ № 80 в проведенні урочистого відкриття Міжнародних змагань з карате.
Впродовж місяця організація роботи гуртків для дітей у позаміському таборі «Вікторія»;
Контроль за проведенням у закладах освіти району робіт щодо підготовки до нового 2012-2013 навчального року.
Перепідготовка педагогічних кадрів.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.12 – 06.07.12)

  
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- протягом тижня – проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району.

Робота в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
Підготувати та відправити запити суб’єктам подання відомостей щодо надання уточнених даних про виборців Малиновського району м. Одеси.
Протягом тижня – надання ліків першої необхідності громадянам похилого віку, інвалідам, перебуваючим на обліку у територіальному центрі (вул..Пантелеймонівська, 101);
03,10.07.12 (о 16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б.Хмельницького, 62);
З 07.07.12 – проведення підготовки документів щодо оздоровлення 20 дітей педагогічних працівників закладів освіти району у смт.Сергіївка.

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 6 чол. на суму 42,00грн.;
• бані послуги – 2 чол. на суму 40,00грн.;
• прання білизни – 26 чол. на суму 933,40 грн. (прання 1кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 20,00 грн.;
- виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 2 чол. на суму 120,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 809 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1”, кафе „Восток”, „Варіон ” на суму 61079,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено прочистку трубопроводу каналізації в квартирі №21 по пров. Ген.Вишневського, 5;
- проведено заміну сифона під ванною в квартирі №43 по вул. Космонавтів, 56А;
- проведено заміну каналізаційного стояка в квартирі №3 по вул. Ген.Петрова, 64;
- проведено заміну розетки в квартирі №22 по вул. Космонавтів, 22.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(02.07.12 – 06.07.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 78 документів,
- відпрацьовано – 123,
- під контролем – 97;
- письмових звернень – 117;
прийнято 5 пакетів документів від суб’єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011- 2012 р. р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питань підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
На виконання розпорядження міського голови від 01.09.2011р. № 1523-01р «Про впровадження роботи з догляду за зеленими насадженнями та вжиття заходів щодо зносу аварійних та сухостійних дерев на території міста Одеси» підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства.
До Департаменту міського господарства направлено перелік вулиць, безгосподарних територій, а також дислокацію розташування гаражів, затверджених районною адміністрацією.
На лист Управління екології та розвитку рекреаційних зон від 28.05.2012р. № 1044/01-12/7 підготовлена та направлена інформація щодо санітарної очистки міста та поводження з відходами.
Підготовлена та направлена інформація щодо перенаповнення контейнерів твердих побутових відходів до Департаменту міського господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Спільно з працівниками постійної комісії з екології та надзвичайним ситуаціям, Інспекції з благоустрою міста проведено учбовий виїзд у разі пожежі у жилому будинку за адресою: вул. Паустовського, 12-а, 12-б.
Взято участь у засіданні з питання розгляду звернення ініціативної групи жителів будівлі гуртожитку по вул. Церковній, 29.
Проведено обстеження з виходом на місце з питання щодо самовільно встановлених огороджень, паркування автомобілів у дворі будинку за адресою: вул. Ат. Головатого, 18.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 10 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 15 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання 05 липня 2012 р. районної координаційної ради з питань : легалізація виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці; про хід виконання рішень одеської міської ради в частині оформлення договору оренди.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 05липня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району станом на 06.07.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування та темпи зростання прибутку прибуткових та збиткових підприємств від звичайної діяльності, які на останню звітну дату отримали значні суми збитків у розрізі галузей економіки за підсумками 1 кварталу 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Підготовлена інформація щодо результатів проведеної роботи з платниками, які задекларували від’ємне значення об’єкта оподаткування по податку на прибуток до Управління економіки, інвестицій та промисловості.
Підготовлена інформація про хід виконання рішення Одеської міської ради № 1629-VI від 23.12.2011р. «Про затвердження Програми підтримки малого підприємництва в м. Одесі на 2012-2013 роки» по Суворовському району за 1півріччя 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 19 документів.
Підготовлено та направлено 2 відповіді громадянам та установам.
15 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 висновок про позбавлення батьківських прав.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 25 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(02.07.12 – 06.07.12)

 
Подготовлено проектное предложение для фокус групп по Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года, а также проведены заседания фокус-групп, а именно:
- «Конкурентоспособный город»
- «Транспортный и деловой центр Черноморского региона»
- «Жемчужина у моря»
- «Экологически благополучный город. Город здоровых людей»
- «Умный город»
- «Город счастливого детства»
- «Город сильный своей громадой, которая заботится о каждом одессите».

Подготовлена и направлена постоянной комиссии по экономической и инвестиционной политике и торговле Одесского городского совета информация по расчетной упущенной выгоде бюджета города от деятельности 11 рынков, работающих без правоустанавливающих документов на земельные участки.
Подготовлен и направлен на согласование проект докладной записки о результатах работы рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка.
Подготовлен проект отчета о результатах работы рабочей группы по изучению вопроса альтернативного развития города Одесса и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях.
Продолжалась работа по формированию экономического портрета города.

Проведен анализ финансовых рынков Украины в части:
- динамики учетной ставки НБУ с 1995 года;
- динамики % ставки рефинансирования по операциям РЕПО и Овернайт;
- динамики % ставки по депозитам в разрезе секторов экономики, по финансовым и нефинансовым корпорациям, в разрезе домохозяйств, резидентов и нерезидентов;
- динамики % ставки по кредитам в разрезе секторов экономики, по финансовым и нефинансовым корпорациям, в разрезе домохозяйств, резидентов и нерезидентов;
- котировок ПФТС с 2008 года, построен прогноз на краткосрочную перспективу;
- в разделе банковской деятельности, касательно основных банков Украины, идентифицированы банки, находящиеся в стадии реорганизации, с временным управлением, ликвидации, а также проанализирована структура доходов и расходов банков и выявлены собственники банковских заведений города Одессы;
- страхового рынка Украины, в разрезе Одесской области и мониторинг финансовой деятельности страховых компаний города;
- основных показателей финансовой деятельности кредитных союзов;
- финансовой деятельности основных показателей деятельности НПФ;
- мониторинг основных показателей финансовой деятельности ломбардов,
- собраны аналитические материалы НБУ и Госфинуслуг, касающегося вопроса других финансовых компаний как лизинговых, факторинговых, ФФБ/ФОН, проведен анализ объемов рынков обмена наличной валюты и денежных переводов.

Подготовлена аналитическая записка с анализом объемов экспорта и импорта, проходящих через Южную таможню, также по вопросу собираемых таможенных пошлин с импорта / экспорта. Выявлены основные товары ВЭД, формирующие поступления в государственный бюджет.

Проведен анализ и расчет экономического эффекта от создания коммунального предприятия по организации рынков в городе Одессе.
Подготовлена информация о показателях социально-экономического развития г. Одессы за І квартал 2012 года (во исполнение распоряжения председателя Одесской областной государственной администрации «Об итогах социально-экономического развития Одесской области за І квартал 2012 года»).
Подготовлено объявление для предпринимателей относительно их возможного участия в конференции, посвященной презентации Проекта «Интернационализация и объединение МСП и структур поддержки бизнеса на приграничных территориях — InterNet».
19 июня – участие в работе семинара в Ассоциации городов Украины по теме презентации программы МЕРМ (Канада) в Одессе.
Проведена координационная работа над наполнением контента и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного интернет-сайта города Одессы.
Проведена координационная работа по подготовке проекта решения Одесского городского совета «Об участии во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления».
Участие в совещании с представителями управления потребительского рынка и защиты прав потребителей относительно возможности оптимизации работы ряда рынков города Одессы.
Проведены переговоры с представителями бизнес структур города Одессы относительно участия в Международной ярмарке в г. Марселе, которая состоится в сентябре 2012г.
Подготовлена информация относительно проведенной работы по привлечению инвестиций в экономику г. Одессы за июнь 2012 г.
Подготовлен и направлен отчет на имя директора департамента международных связей Одесского городского совета Боевой С.Ю. о проведенных управлением экономики встречах и приемах иностранных делегаций во II квартале 2012 г.
Подготовлен и направлен на имя начальника Главного управления экономики Одесской областной государственной администрации Муратова О.М. перечень инвестиционных проектов, находящихся в процессе разработки, проектирования и реализации.
Подготовлена информация о выполнении мероприятий Соглашения о регулировании основных принципов и норм реализации социально-экономической политики и трудовых отношений в городе Одессе на 2012-2013 годы, в части касающейся развития малого предпринимательства в городе.
Подготовлена информация о выполнении Программы занятости населения города Одессы на 2012-2013 годы за 1 полугодие 2012 года.
Подготовлена информация в план работы Одесского городского совета на IV квартал 2012 года.
Подготовлен проект решения исполнительного комитета «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета «О создании комиссии по ликвидации КП «Питание».
Подготовлена информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 03.07.2012 г.
Проводились консультации бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы 5 контрактов руководителей предприятий и штатные расписания 3 коммунальных предприятий.
Проведены совещания с директорами и бухгалтерами коммунальных предприятий города Одессы, обслуживающих прибрежную зону, касательно информации о поступлениях денежных средств по договорам долевого участия, договорам аренды и выполнению этими предприятиями плана благоустройства.
Подготовлена информация, в рамках постоянной рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий, о финансово-экономических показателях 12-ти предприятий города Одессы.
Подготовлена информация о выполнении мероприятий Программы комплексного социально-экономического развития г. Одессы на 2005-2015 годы.
Подготовлена информация о выполнении мероприятий Региональной программы строительства, реконструкции и модернизации объектов инфраструктуры Одесской области на 2005-2015 годы.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Червень 2012 року)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених законодавством.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини по вул. Канатна, 78;
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по ескізному проекту відновлення пам’ятника Олександру ІІ, розташованого у ЦПКіО ім. Т.Г. Шевченка; про наявність і збереження об’єктів культурної спадщини в межах історичних ареалів міста Одеси.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: рейдові планові перевірки вул. Пушкінської, Рішельєвської, Катерининської, Грецької, І. Буніна, Жуковського, Єврейської і Троїцької; обстеження об’єктів по вул. Маразліївській, 2; вул. Канатній, 19/21; вул. Катерининській, 17; вул. Гоголя, 11; вул. Успенській, 60; вул. Князівській, 11; вул. Нєжінській, 66; Приморському бульвару, 15; вул. Базарній, 7; вул. Дігтярній, 7; вул. Успенській, 26, ріг Олександрівського проспекту.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам’ятних дощок (знаків): по вул. Катерининській, 17, – оновлення і встановлення дошки, присвяченої народному артисту М. Водяному; надання інформаційної довідки щодо земельних ділянок, розташованих в історичних ареалах; об’єктів культурної спадщини по вул. Пантелеймонівській, 82; пам’ятнику Отаману Головатому у Старобазарному сквері; скульптурній композиції «Лоокон» на Театральній площі; щодо належного стану пам’ятників монументального мистецтва; складання касаційної скарги щодо судової справи.
Обстеження об’єктів для надання довідок по вул. Троїцькій, 49/51 (споруда міської бібліотеки ім. Грушевського); умов відчуження та (або) продовження договорів оренди по вул. Гоголя, 13; вул. Катерининській, 17; та інш.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Катерининська, 5; вул. Рішельєвська, 17; вул. Жуковського, 22; вул. Троїцька, 32; вул. Успенська, 60; вул. Ланжеронівська, 13 і 24; вул. Троїцька, 45; пров. Грибоєдова,15; вул. Гоголя, 7,9 і 12; пров. Воронцовський, 6; вул. Канатна,2; складання адміністративного акту по вул. Катерининській, 14, ріг вул. Дерибасівській, 16.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного
пам’яткоохоронного законодавства по 7 об’єктах: у цивільному суді 3 об’єкта; в адміністративному суді – 1 об’єкт; у господарському суді – 2 об’єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об’єкт.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(02.07.12 – 08.07.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
02.07.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – в салоне автомобиля разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~3 гр и демеркуризацию в салоне автомобиля
По адресу: ул. Польская, 21, котенок упал подвальное помещения дома
Дежурная смена провела роботы по извлечению котенка из подвального помещения дома
По адресу: ул Дворянская, 7, обрушение опорной балки балконов 2-го и 3-го этажей
Дежурная смена провела роботы по укреплению деревянного балкона двумя подпорками. Аварийный участок огражден лентой
03.07.12
 
По адресу: ул. Балковская, 99 –
упавшее дерево перегородило тротуар
Дежурная смена провела распилку и уборку упавшего дерева с тротуара
04.07.12
 
По адресу: пер. Маяковского, 5, кв. 8 – захлопнулась входная дверь квартиры, в квартире 5-ти летний ребенок
Дежурная смена оказала помощь Монастырской Е. М. в открытии захлопнувшейся входной двери квартиры
По адресу: ул. Черняховского, 3 – обследование жилого дома на источник вибрации
Дежурная смена провела обследование жилого дома и выявила источник вибрации, пожарно-охранная сигнализация в магазине на 1-м этаже
05.07.12
 Начальник КУ «Служба – 077» - Думская площадь, 1 – проверка большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. В.Терешковой, 20Б – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Черкасская, 20 – доставка больного с чердака жилого здания к автомобилю службы «103»
Дежурная смена оказала помощь в доставке больного к автомобилю скорой помощи
06.07.12
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 14/Г – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Генерала Петрова, 9 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Комарова, 10/1– упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
07.07.12
По адресу: ул.Ак.Королева, 5/1, кв.33 – маникюрные ножницы застряли на пальце руки ребенка
Дежурная смена оказала помощь Ивановой Полине, 8 лет, в снятии ножниц с пальца руки
По адресу: Лидерсовский б-р, 11 – ветвь дерева упала на трубы теплотрассы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви
По адресу: ул.Преображенская, 49/51 – дерево упало на легковой автомобиль
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Пироговская, 25 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
08.07.12
По адресу: ул. Б.Хмельницкого, 92 – дерево упало на крышу двух этажного дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 473
из них передано:
- в ДГХ – 32,
- Оказана информационная помощь – 441.
 
 
   

    
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
03.08.2012 08:49

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/43012/