/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 28

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.12 – 13.07.12)

      
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 170 звернень громадян.

Проведено:
12.07.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (72 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Вознесенський, 20, вул. М. Арнаутська, 19, вул. Тираспольська, 22;
- поточного ремонту водостічних труб: вул. Старопортофранківська. 10;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Пушкінська, 8, вул. Посмітного, 25/3, вул. Педагогічна, 20, Вул. Транспортна, 11, вул. Преображенська, 59/61, вул. Утьосова, 14, вул. Старопортофранківська. 139, вул. Мечникова, 55, вул. Водопровідна, 28, Олександрівський просп., 34, вул. Преображенська, 94, вул. Катерининська, 85, вул. Пантелеймонівська, 64, вул. Катерининська, 73, вул. М. Арнаутська, 87, вул. Катерининська, 91, вул. Пантелеймонівська, 68, вул. Пантелеймонівська, 60, вул. Л. Толстого, 32;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Пушкінська, 8, вул. Посмітного, 25/3, вул. Педагогічна, 20, вул. Транспортна, 11, вул. Преображенська, 59/61, вул. Утьосова, 14, вул. Старопортофранківська, 139, вул. Мечникова, 55, вул. Водопровідна, 28, Олександрівський просп., 34, вул. Преображенська, 94, вул. Катерининська, 85, вул. Пантелеймонівська, 64, вул. Катерининська, 73, вул. М. Арнаутська, 87, вул. Катерининська, 91, вул. Пантелеймонівська, 68, вул. Пантелеймонівська, 60, вул. Л. Толстого, 32;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 69-А, вул. Куйбишева, 23, Фонтанська дорога, 59, вул. Новосельського, 100, вул. Армійська, 10,14,16,1,7,8,9, вул. Піонерська, 16-А,16,16-Б,16-В, просп. Шевченка, 6/1,6/2,15/2,15/3,15/4,15/5,15/6,15/7,15/8,17,17-Б, 17-В, 19,21-В,23,23-Б,27-Б,27,27-А, Французький б-р, 41,22-А,22-Б, вул. Довженка, 1, Фонтанська дорога, 3/5, вул. Сегедська, 5-Б,7,11,13,15,15-Б,16,17,19,19-А, пров. Місячний, 1;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, миття зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Грецька, 22, вул. Жуковського, 19, пров. Маяковського, 6;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Успенська, 72, вул. Преображенська, 59/61;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Успенська, 119.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
09-13.07.12 – участь у 9 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
09-13.07.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
09-13.07.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців. 

    
     
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.12 – 13.07.12)
 

    
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 58 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 30 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013рр. саном на 09.07.2012р. та 13.07.2012р.
11.07.12 – співробітника відділу прийняли участь у комісійному розгляді звернення з виїздом на місце проведення за адресою: Люстдорфська дорога, 27-б, кв.44.
11.07.12 – проведено нараду за участю представників КП «ОИС», провайдерів телекомунікаційних мереж, керівників КП «ЖКС» з питання інвентаризації телекомунікаційних мереж, прокладених телекомунікаційними компаніями у житлових будинках комунальної власності.
Розглянуто та надано відповіді на 63 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:

у сфері соціально-економічного розвитку населення:
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (11 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 6 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
11.07.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.
11.07.12 – участь у нараді в.о. голови з Комітетами самоорганізації населення;
12.07.12 – участь у нараді щодо легалізації заробітної плати з підприємцями, які працюють у прибережній зоні.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування:
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 08 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 15 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 3 звернення громадян;
3. надано відповідь на 3 запити державних установ;
4. перевірено та завізовано понад 9 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері опіки та піклування:
- прийнято участь у 16 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
10.07.12 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 3 громадян;
- обстежено житлові умови – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 19 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
З 10.07-16.07.12 – організоване урочисте несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ № 72 Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
01.07-15.07.12 – організоване залучення вчителів англійської мови у якості волонтерів для співпраці з Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області з метою організованого проведення Чемпіонату з футболу „Євро-2012” в Україні
10.07-16.07.12 – організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Впродовж тижня забезпечення огляду виставки екзотичних тварин «Джунглі-парк» на Морвокзалі учнями пільгових категорій закладів світи району
11.07-13.07.12 – організоване безкоштовного відвідування Одеського дельфінарія 60 учнями ОЗОШ № 72.
09.07-13.07.12 – на базі ОНВК № 84 організоване проведення курсової підготовки координаторів Національного проекту «Відкритий світ» ОЗОШ № 27, 55, 65, 72, 78, 81, 85, 106, ОНВК «Гармонія» тренерами-методистами (тьюторами) проекту.
Організована видача підручників закладам освіти району. 
   

   
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(09.07.12 – 13.07.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 78 документів,
- відпрацьовано – 170,
- на контролі – 70;
- письмових звернень – 73;
- прийнято 6 пакетів документів від суб'єктів господарювання для оформлення, видачі їм документів дозвільного характеру та документів, необхідних для їх отримання в Єдиному дозвільному центрі.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено 49 відповідей на звернення громадян з житлово-комунальних питань, 28 – на звер¬нення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
На виконання розпорядження міського голови від 01.09.2011р. №1523-01р «Про впровадження роботи з догляду за зеленими насадженнями та вжиття заходів щодо зносу аварійних та сухостійних дерев на території міста Одеси» підготовлена та направлена інформація до Департаменту міського господарства.
До Департаменту міського господарства направлено перелік вулиць, безгосподарних територій, а також дислокацію розташування гаражів, затверджених районною адміністрацією.
На лист управління екології та розвитку рекреаційних зон підготовлена та направлена інформація щодо санітарної очистки міста та поводження з відходами.
Підготовлена та направлена інформація щодо перенаповнення контейнерів твердих побутових відходів до Департаменту міського господарства.
Проведена робота з налагодження роботи нових сміттєвидаляючих компаній на території приватного сектору Суворовського району.
Проведена підготовча робота з керівництвом ОСББ та ЖБК району з питання проведення двомісячника з благоустрою території Суворовського району.
Спільно з працівниками КП ЖКС «Північний», інспекції з благоустрою проведено комісійне обстеження території, прилеглої до Суворовського району, яка знаходиться вздовж вулиці Ак. Сахарова щодо наявності насипі з глини.
Згідно листа Одеської міської санітарно-епідеміологічної станції міністерства охорони здоров'я України стосовно незадовільних умов проживання у зв'язку з наявністю численних факторів забруднення навколишнього середовища у мікрорайоні 2-го Лиманчика, направлена інформація до управління екологічної безпеки щодо вжитих заходів райадміністрацією з метою недопущення псування земель, ліквідації сміттєзвалища в районі полів фільтрації, розбитих доріг, перепадів подачі холодного постачанням до будинків приватного сектору, розташованих у даному мікрорайоні, порушення систем водопостачання, водовідведення та підтоплення.
Спільно з КП «ЖКС «Пересипський» проведено виїзне обстеження за адресами:
- Миколаївська дорога, 307 (5-ий під'їзд) – стосовно закриття сміттєпроводу;
- вул. Красна, 3 – стосовно дерева, що впало на теплопроводу та опору теплотраси;
- Дніпропетровська дорога, 93-6 – щодо можливості встановлення декоративної огорожі на прилеглі території до павільйону кафе «Горро»;
- парк «Молодіжний» – стосовно новоутвореного сміттєзвалища побутового сміття у парку.
Виїзд: вул. Ак. Сахарова, 46-48 – з питання встановлення огорожі ЖБК.
Проведена перевірку стосовно покосу трави та поливу території у районі.
Участь у засіданні з питання якісного виконання робіт з прокладання, монтажу та утримання телекомунікаційних мереж.
Участь у засіданні з питання правильного складання адміністративних протоколів.
Участь у засіданні з питання підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведення штабу по підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. з участю служб району.
Проведена робота щодо звернень громадян на «Телефон довіри міського голови» з питань безперебійного забезпечення мешканців комунальними послугами, ремонтів конструктивів будинків всіх форм власності та ліфтового обладнання, тарифів на житлово-комунальні послуги, роботи стоянок та парковок, надання адресної соціальної допомоги.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведення аналізу заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками проведення 5 липня 2012 року засідання районної координаційної ради.
Підготовлена інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за червень 2012 року.
Підготовлено інформацію:
- Про хід виконання заходів «Програми зайнятості м. Одеси на 2012-2013 роки» за підсумками І півріччя 2012 року.
- Про затвердження «Основних напрямків діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у вирішенні проблем інвалідів на період до 2020 року» за підсумками І півріччя 2012 року.
- «Про Порядок розроблення, фінансування і моніторингу та оцінки міських цільових програм, звітності про їх виконання та включення до щорічних програм соціально-економічного розвитку міста Одеси».
- Про хід виконання заходів щодо реалізації положень Угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в місті Одесі на 2012-2013 роки (розпорядження міського голови від 22.05.2012 р. №488-01р) по Суворовському району м. Одеси за І півріччя 2012 року.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 19 документів.
Підготовлено та направлено 2 відповіді громадянам та установам.
15 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 висновок про позбавлення батьківських прав. Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб'єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об'єктів, ринків, АЗС, об'єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації. 

     
     
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(09.07.12 – 13.07.12)

 
Проведены заседания фокус-групп по Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года, а именно:
- "Город с качественной и эффективной инфраструктурой",
- "Гостеприимный город",
- "Город интенсивного капитального строительства",
- совещание секретарей фокус-групп.

Подготовлен перечень приоритетных инвестиционных проектов, находящихся на стадии подготовки и реализации.
Подготовлена информация о поступлениях денежных средств по договорам долевого участия, договорам аренды и выполнению плана благоустройства предприятиям, обслуживающим прибережную зону.
Продолжалась работа по формированию экономического портрета города.
Проведен анализ социальной составляющей экономического развития города Одессы. По данным департамента труда и социальной политики Одесского городского совета выявлены объемы социальной помощи, финансируемые за счет местного бюджета и отдельно за счет субвенций из государственного бюджета, социальные группы, получающие наибольшую помощь.
Проведен анализ данных Главного управления статистики в Одесской области по вопросу прямых иностранных инвестиций в разрезе Украины, области, города с 1995 по 2011 годы.
Осуществлялась работа по стоимостной оценке активов города (включая такие факторы как рыночная цена земли, примерная стоимость всех жилых и нежилых зданий, стоимость рабочей силы, стоимость бизнесов, все генерируемые городом налоги, примерная стоимость инфраструктуры (мосты, дороги, коммуникации), стоимость всего зарегистрированного автотранспорта и т. д.
Завизирован проект решения исполнительного комитета «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 11.08.2011г. № 549 «О создании комиссии по ликвидации КП «Питание».
Подготовлена информация о ходе выполнения п. 3 решения Одесского городского совета от 31.01.2011 года № 279-VI «Об установлении сбора по осуществлению некоторых видов предпринимательской деятельности» за І полугодие 2012 г.
Подготовлена информация о ходе выполнения п.3. решения Одесского городского совета от 31.01.2011 года № 278-VI «Об установлении туристического сбора» за 1 полугодие 2012 года.
Подготовлена информации о ходе выполнения п. 3. решения Одесского городского совета от 23.12.2011 года № 1624-VI «Об установлении на территории Одессы ставок единого налога для физических лиц-предпринимателей» за І полугодие 2012г.
Подготовлена информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен (по состоянию на 10.07.2012 г.).
Подготовлен перечень запланированных мероприятий для включения в ориентировочный план работы исполнительного комитета Одесского городского совета в IV квартале 2012 года.
Подготовлен проект распоряжения городского головы «Об утверждении формы контракта с руководителем коммунального предприятия в новой редакцией.
Подготовлена информация относительно письма Главного управления пенсионного фонда Украины в Одесской области по уплате предпринимателями города единого взноса на общеобязательное пенсионное страхование.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 года за І полугодие 2012 года в части, касающейся работы исполнительных органов Одесского городского совета, в рамках выполнения решения Одесского областного совета от 10.10.2010г. № 1166-V «Об утверждении Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 годы».
Подготовлена информация в рамках постоянной рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий о финансово-экономических показателях 21 коммунального предприятия города Одессы.
Подготовлена докладная записка на имя первого заместителя городского головы относительно отмены распоряжения городского головы от 29.02.2012 г. №165-01 р «О мероприятиях по упорядочению административных (платных и бесплатных), а также других платных услуг, которые предоставляются исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета».
Подготовлен проект письма о финансово-хозяйственной деятельности КП «Одесфарм» за период 01.01.2009г. по настоящее время.
Подготовлена информация о памятных датах, запланированных управлением экономики на август 2012г.
Направлены предложения относительно подготовки мероприятий, приуроченных к празднованию 218-й годовщины со Дня основания города Одессы.
Подготовлена информация относительно мероприятий, направленных на развитие побратимских связей Одессы и Марселя.
Осуществлена координационная работа над наполнением контента и совершенствованием английской и русской версий инвестиционного интернет-сайта г. Одессы.
12 июля – в Доме Приемов сотрудники управления приняли участие в презентации международного проекта трансграничного сотрудничества «Интернационализация и содействие деловым контактам малых и средних предприятий и структур поддержки бизнеса на приграничных территориях - InterNet».
13 июля – участие во встрече с Временным поверенным в делах Посольства Великобритании в Украине г-ном Мартином Деем. Цель встречи: обсуждение вопросов относительно развития внешних связей между г. Одессой и Великобританией.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(09.07.12 – 15.07.12)
 
  
 

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
09.07.12
 
По адресу: ул. Ак. Заболотного, 28а – упавшая ветвь дерева перегородила межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с межквартального проезда
10.07.12
 
По адресу: ул. Бугаевская, 48/3, кв. 69 – разбит медицинский термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию места разлива ртути
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 – разбит медицинский термометр в салоне автомобиля
Дежурная смена провела демеркуризацию в салоне автомобиля
По адресу: ул. Ген. Петрова, 76, кв.63 – допуск работников милиции в квартиру
Дежурная смена обеспечила допуск работников милиции в квартиру, в связи с биологической смертью хозяина
По адресу: ул. Малиновского, 5 – упавшее дерево перегородило вход в парадный подъезд
Дежурная смена провела распилку и уборку упавшего дерева. Безопасный проход людей обеспечен
11.07.12
 
По адресу: Французский б-р угол ул. Вице-Адм. Азарова, Французский б-р угол ул. Пироговской – упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги
По адресу:
ул. Старопортофранковская, 81,
пл. Соборная – упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев (2) с проезжей части дороги
По адресу: пл. Льва Толстого –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Новосельского, 79 –
дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела работы по освобождению автомобиля из-под упавшего дерева
По адресу: ул. Приморская, 74 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части
12.07.12
По адресу: ул. Ольгиевская угол
ул. Княжеской – упало дерево и опора электропередач
Дежурная смена провела обследование и огородила места падения дерева и опоры электропередач
По адресу: ул. Слободская угол
ул. Никитина – падение дерева и обрыв проводов ЛЭП, упавших на проезжую часть улицы
Дежурная смена провела обследования и огородила места падения дерева и обрыва проводов ЛЕП
По адресу: ул. Новосельского угол
ул. Княжеской – упавшее дерево перегородило проезжую часть улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части улицы
13.07.12
По адресу: ул. Адмиральский пр-кт, 32 – упавшее дерево перегородило вход в школу №4
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
14.07.12
По адресу: ул. Ген. Петрова, 22а, кв.25 – заклинило замок входной двери
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке Богач В.Н. в открытии входной двери
По адресу: ул.Космонавтов, 21/3, кв.44 – резкий неприятный запах
Дежурная смена провела забор проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен
15.07.12
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 (магазин «Бомонд») – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Гимназическая, 4 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева

 


  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 528
из них передано:
- в ДГХ – 41,
- Оказана информационная помощь – 487.

  
  

    
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
10.09.2012 11:36

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/43895/