/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 29

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.12 – 20.07.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло – 205 звернень громадян.

Проведено:
17.07.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (104 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Катерининська, 22, вул. Сегедська, 1, 17А;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Жуковського, 31, Французький бульвар, 12/4, 29, вул. Успенська, 60, вул. Базарна, 114, вул. Отрадна, 9, вул. Пантелеймонівська, 15-А, 60, 76, вул. Р.Кармена, 8. вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Посмітного, 25/4, вул. Семінарська, 15, вул. Тираспольська, 24, вул. В. Арнаутська, 61, 57, вул. Катерининська, 80, вул. М. Арнаутська, 70, вул. Пироговська, 5;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Жуковського, 31, пров. Вознесенський, 13, пл. Старосінна, 15, вул. Середньофонтанська, 12А, пр. Гагаріна, 16/3;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Грецька, 22, Фонтанська дорога, 39, вул. Ковальська, 59, пр. Шевченка, 25, 236, Французький бульвар, 20, вул. Транспортна, 8;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, миття зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пр. Олександрівський, 33;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Спиридонівська, 14, 18/24, вул. Преображенська, 49/51, вул. Старопортофранківська, 89, 143, вул. Л Шмідта, 16, вул. В. Арнаутська, 99, вул. М. Арнаутська, 70, 48, 117;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Черняховського, 3.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
16-20.07.12 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
16-20.07.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
16-20.07.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.12 – 20.07.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 67 звернень. На особистому прийомі було прийнято 6 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Підготовлено інформацію на протоколи доручень керівництва Одеського міськвиконкому та надано до відповідних інстанцій
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013рр. саном на 16.07.2012р. та 20.07.2012р.
19.07.12 – співробітники відділу сумісно з Управлінням розвитку інфраструктури та енергозабезпечення Одеської обласної держаної адміністрації прийняли участь у комісійному розгляді звернення мешканців ОСББ «Ексклюзив» з виїздом на місце проведення за адресою: вул. Левітана, 101-а.
17.07.12 – співробітники відділу прийняли участь у нараді заступника міського голови – директора департаменту міського господарства Орловського А.Й з керівниками комунальних служб в департаменті міського господарства.
Розглянуто та надано відповіді на 48 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (10 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 8 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
18.07.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
19.07.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 25 протоколів про адміністративні порушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 13 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 1 звернення громадян;
3. перевірено та завізовано понад 10 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 1 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянин;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 16 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
17-23.07.12 – організоване урочисте несення Вахти Пам’яті учнями ОНВК № 84 Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
16-31.07.12 – організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Впродовж тижня забезпечення огляду виставки екзотичних тварин «Джунглі-парк» на Морвокзалі учнями пільгових категорій закладів світи району.
Організована видача підручників закладам освіти району.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(16.07.12 – 20.07.12)

  
Проведено:
- рейдів щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району.

Проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі па території району.

Дозвільний центр:
- прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
- видача дозвільних документів.

Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДІ'В та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.

Здійснено прийом 7 громадян з метою перевірки своїх персональних даних.

  
17.07.12 – проведено заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру;
18.07.12 – робота «Літературної гостинної» – надання книг для читання підопічним територіального центру та мешканцям району;
13.07.12 – проведення заняття з арт-терапії психолога територіального центру з дітьми багатодітних сімей та дітей сиріт (вул. Б.Хмельницького, 62).

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг):
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги – 3 чол. па суму 21,00 грн.;
• банні послуги – 1 чол. на суму 20,00 грн.;
• прання білизни – 13 чол. на суму 466,70 грн. (прання 1 кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 2 чол. на суму 30,00 грн.:
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 809 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1", кафе „Восток", „Варіон " на суму 61079,50 гри.

Житлово-комунальне господарство
Ведеться підготовка систем центрального опалення житлових будників до роботи в осінньо-зимовий період.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних вулиць.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(16.07.12 – 20.07.12)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
05.06-30.07.12 – Почесні Караули загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси несуть Почесну Вахту Пам'яті на Посту №1 (Алея Слави в ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка);
02.06-28.08.12 – робота Одеського МДОСК «Вікторія» з оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(16.07.12 – 20.07.12)

  
Продолжалась работа по составлению экономического портрета города.
На основе данных управления экологии и развития рекреационных зон Одесского городского совета, определены объемы выбросов в атмосферу города по 4 категориям загрязняющих веществ и суммы начисленных штрафов по экологическим нарушениям с 2008 по 2011 годы.
Подготовлен, согласован и направлен на визирование проект распоряжения городского головы «Об утверждении формы контракта с руководителем коммунального предприятия в новой редакции».
На основе анализа данных Государственной налоговой инспекции в Одесской области составлен рейтинг ведущих предприятий Одессы – плательщиков налога на прибыль в разрезе основных секторов экономики и общий рейтинг предприятий, ведущих успешную операционную деятельность на территории города Одессы за 2010 и 2011 годы.
Подготовлен проект распоряжения «О результатах работы рабочей группы по установлению минимальной арендной платы недвижимости, отличной от земельного участка, утвержденной распоряжение городского головы от 22.08.2011г. № 1375-01р».
Подготовлена информация о ходе выполнения Программы социально-экономического развития города Одессы за 1 полугодие 2012 года в сфере предпринимательства.
Подготовлена информация о результатах деятельности рабочей группы по вопросам реализации в г. Одессе национальных проектов.
Подготовлена информация для предпринимателей по выставке «Энергосбережение – 2012», которая состоится 3-5 октября 2012г. в г. Николаеве.
Подготовлена информация относительно привлечения предприятий и организаций города Одессы к участию в выставке «Энергосбережение – 2012».
Подготовлена информация по функционированию на территории Украины «финансовых пирамид».
Подготовлен проект распоряжения об отмене распоряжения городского головы от 29.02.2012г. №165-01р о мероприятиях по упорядочению административных услуг, которые предоставляются исполнительными органами, коммунальными предприятиями, учреждениями и организациями Одесского городского совета».
Проводились переговоры с представителями бизнес структур г. Одессы относительно участия в Международной ярмарке в г. Марселе, которая состоится в период с 21 сентября по 01 октября 2012г.
Подготовлена и направлена в адрес Главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 16.07.2012 г.
Подготовлен перечень вопросов управления, для включения в ориентировочный план работы исполнительного комитета Одесского городского совета на IV квартал.
Подготовлена и представлена на постоянной депутатской комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле презентация ЗАО «Одесский автосборочный завод».
Подготовлены предложения относительно развития сотрудничества с дипломатическими представительствами.
Подготовлен отчет о проведении выставочной деятельности в г. Одессе в I полугодии 2012г.
Подготовлена информация относительно стимулирования инвестиционной деятельности при реализации мероприятий по подготовке и проведению в Одессе игр финальной части чемпионата Европы 2015 года по баскетболу.
Подготовлен проект ответа относительно задолженности КП “Питание” перед ЧПКФ “Багира и Ко”.
Обобщены отчеты по труду коммунальных предприятий 1-ПВ (месячная) за июнь 2012 года.
Подготовлен мониторинг выполнения городских целевых программ за І полугодие 2012 года.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласовано штатное расписание 1 коммунального предприятия.

 
  
                 
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации исвязей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
14.09.2012 11:40

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44010/