/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 30

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.12 – 27.07.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 170 звернень громадян.

Проведено:

26.07.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (204 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Онілової, вул. Єврейська, 53, вул. Ковальська, 21, вул. Новощепний ряд, 11, вул. Новосельського, 110, просп. Шевченка, 23А;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Рішельєвська, 48, Французький бульвар, 12/4, вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Семінарська, 15, пров. Економічний, 3, пров. Вознесенський, 21, вул. М. Арнаутська, 76, вул. В. Арнаутська, 109, 61, вул. Пантелеймонівська, 70, 15А, вул. Пироговська, 5, вул. Тираспольська, 24;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Катерининська, 69, вул. Спиридонівська, 21, Французький бульвар, 16, вул. Пантелеймонівська, 68, вул. Старопортофранківська, 143;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Успенська, 83/85, вул. Мечникова, 55, просп. Шевченка, 25А, пров. Середньофонтанський, 16/18;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Водопровідна, 2/4, 6, просп. Шевченка, 25А, пров. Полуничний, 25;
- ремонт димарів: пров. 1-й Водопровідний, 9.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
23-27.07.12 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
23-27.07.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
23-27.07.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців. 

    
      
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.12 – 27.07.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 57 звернень. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Проведено:
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
26.07.12 – прийняття участь у засіданні міської історико-топонімічної комісії;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 30 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 50 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013рр. та про результати виконання заходів з підготовки житлового фонду комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. станом на 23.07.2012р. та 27.07.2012р.
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
25.07.12 – співробітника відділу прийняли участь у комісійному обстеженні сумісно з представниками департаменту міського господарства Одеської міської ради житлового будинку ОСББ «Нива» за адресою: вул. Ак. Корольова, 43-а.
26.07.12 – прийнято участь у комісійному обстеженні відомчого житлового будинку ОАО «ЕК Одесаобленерго» за адресою: вул. Рибача, 67 зі складанням акту обстеження для прийняття названого будинку до комунальної власності м. Одеси.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (7 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 12 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
25.07.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 13 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 2 звернення громадян;
3. надано відповідь на 4 запити державних установ;
4. перевірено та завізовано 12 розпоряджень.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 4 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ освіти:
16-31.07.12 – організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі. Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
24-30.07.12 – організоване урочисте несення Вахти Пам’яті учнями ОЗОШ № 27 Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня забезпечення огляду виставки екзотичних тварин «Джунглі-парк» на Морвокзалі учнями пільгових категорій закладів світи району.
Організована видача підручників закладам освіти району.
Впродовж тижня проводиться контроль за проведенням у закладах освіти району ремонтних робіт щодо підготовки до нового 2012-2013 н.р.
Впродовж тижня організований відпочинок дітей пільгових категорій у позаміському таборі «Вікторія» (ІІІ зміна).

  
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(23.07.12 – 27.07.12)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів.

 
05.06-30.07.12 – Почесні Караули загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси несуть Почесну Вахту Пам'яті на Посту №1 (Алея Слави в ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка);

 
02.06-28.08.12 – робота Одеського МДОСК «Вікторія» з оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(23.07.12 – 27.07.12)
 

    
27.07.12 – заседание фокус-группы «Конкурентоспособный город» по подготовке Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
24.07.12 – проведено заседание постоянной рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий.
Подготовлена докладная записка по итогам работы постоянной рабочей группы по оптимизации сети коммунальных предприятий с предложением относительно улучшения их работы, ликвидации и объединения коммунальных предприятий.
Подготовлена информация для предпринимателей относительно их участия в конкурсе на получение финансово-кредитной поддержки для реализации бизнес-проектов.
Подготовлен проект протокола поручений относительно подготовки информации о социально-экономических показателях г. Одессы для исследования украинско-канадского проекта международной технической помощи "Развитие способности к экономически обоснованному планированию развития областей и городов Украины".
Направлен для ознакомления руководителям исполнительных органов Одесского городского совета перечень приоритетных инвестиционных проектов, находящихся на стадии подготовки и реализации.
Подготовлена информация по проблемам развития малого предпринимательства в городе Одессе.
27.07.12 – участие во встрече с Председателем организационного комитета Кипрско-украинского бизнес-форума. Цель встречи – обсуждение вопроса относительно организации и проведения первого Кипрско-украинского бизнес-форума в Одессе.
Принимаются и анализируются отчеты о финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за І полугодие 2012 г.
Подготовлена информация о ходе выполнения за І полугодие 2012 года долгосрочной программы «Основные направления социально-экономического развития города Одессы на 2005 – 2015 годы».
Проводились переговоры с представителями бизнес структур г. Одессы относительно участия в Международной ярмарке в г. Марселе, которая состоится в период с 21 сентября по 01 октября 2012г.
Подготовлена и направлена в адрес Главного управления агропромышленного развития областной государственной администрации информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен (по состоянию на 23.07.2012 г.).
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован 1 контракт руководителя и штатное расписание 1 коммунального предприятия.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.07.12 – 31.07.12)

  
У звітному періоді був зареєстрований 91 вхідний документ:
- від органів державної влади – 5,
- юридичних осіб – 47,
- фізичних осіб-підприємців – 39.

 
Направлено 20 відповідей.
Станом на 31.07.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 52.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 8;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 26.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 46 ;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 40шт.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 20 шт.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 80шт. 

Інспекційний відділ:
кількість актів перевірок – 182 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 534 тис. грн. або 46% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16.07.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:
Щодо розміщення соціальної реклами Президент «Нове житло»:
- 10 од. формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 20 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Щодо розміщення соціальної реклами «Російська мова»:
10 од. формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Щодо розміщення соціальної реклами «Зелена хвиля»:
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів;
60 од. афіш формату 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Театр Маски»:
60 од. 0,6м х 0,8 м.

У наступному періоді з 01 серпня по 15 серпня 2012 р. продовжиться перевірка дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі. Одночасно, здійснюватимуться заходи по стягуванню коштів за розміщення зовнішньої реклами з подальшим перерахуванням до міського бюджету.

 
  
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(23.07.12 – 27.07.12)

 
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 249.

Кількість відпрацьованих документів – 104:
• видано планових ордерів – 14;
• видано аварійних ордерів – 74;
• загальне листування – 16.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 22.
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 06.

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 12;
• Київський район – 5;
• Суворовський район – 12;
• Малиновський район – 4.

Кількість виданих ордерів:
- планових – 14;
- аварійних – 74.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

Инспекцией по ст.152 КУоАП составлено 33 протокола об административных правонарушениях, из них:
- в Киевском районе – 5 протоколов;
- в Суворовском районе – 12 протоколов;
- в Приморском районе – 12 протоколов;
- в Малиновском районе – 4 протокола.

С 01 января с.г. инспекцией составлено – 599 протоколов об административных правонарушениях.

Административной комиссией Малиновской районной администрации рассмотрено 24 протокола об административных правонарушениях:
- по ст. 150 КУоАП – 20 протоколов;
- по ст. 152 КУоАП – 4 протокола.
С 01 января 2012г. – Административной комиссией Малиновской районной администрации:
- рассмотрено – 407 протоколов об административных правонарушениях.
- наложено штрафов на общую сумму – 39 тыс. 511 грн.
- фактически получено средств на сумму – 14 тыс. 382 грн.

Административной комиссией Киевской районной администрации не рассматривались протоколы об административных правонарушениях.
С 01 января 2012г. – Административной комиссией Киевской районной администрации:
- рассмотрено – 194 протокола об административных правонарушениях;
- наложено штрафов на общую сумму – 47 тыс. 344 грн.;
- фактически получено средств на сумму – 28 тыс. 762 грн.

Административной комиссией Суворовской районной администрации рассмотрено 5 протоколов об административных правонарушениях:
- по ст. 150 КУоАП – 2 протокола;
- по ст. 152 КУоАП – 3 протокола.
С 01 января 2012г. Административной комиссией Суворовской районной администрации:
- рассмотрено – 93 протокола об административных правонарушениях;
- наложено штрафов на общую сумму – 21 тыс. 777 грн.;
- фактически получено средств на сумму – 16 тыс. 324 грн.

Административной комиссией Приморской районной администрации рассмотрено 11 протоколов об административных правонарушениях:
- по ст. 150 КУоАП – 10 протоколов;
- - по ст. 152 КУоАП – 1 протокол.
С 01 января 2012г. Административной комиссией Киевской районной администрации:
- рассмотрено – 390 протоколов об административных правонарушениях;
- наложено штрафов на общую сумму – 55 тыс. 546 грн.
- фактически получено средств на сумму – 41 тыс. 827.84грн.

 

  
   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
20.09.2012 14:18

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44170/