/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.12 – 03.08.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 234 звернення громадян.

Проведено:
26.07.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (77 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Місячний, 6, просп. Шевченка, 10/4, Французький бульвар, 41, вул. Спиридонівська, 21, площа Старосінна, 15, пров. Єлісаветградський, 8/10;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Канатна, 101В, вул. Преображенська, 94, вул. Пушкінська, 74, вул. Катерининська, 81, вул. Канатна, 9;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Спиридонівська, 21, вул. Рішельєвська, 66, пров. Вознесенський, 2, вул. Канатна, 10, вул. Буніна, 2;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 11, вул. Семінарська, 1/4, просп. Гагаріна, 6А, вул. Транспортна, 8, вул. Середньофонтанська, 34А, пров. Середньофонтанський, 16/18;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Пантелеймонівська, 12, вул. Л.Толстого, 21;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Світлий, 14, вул. Асташкіна, 25, 17, вул. Ковальська, 46, вул. В. Арнаутська, 95, 93, вул. Маразліївська, 12, вул. Канатна, 10.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
30.07-03.08.12 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
30.07-03.08.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
30.07-03.08.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.12 – 03.08.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 82 звернень.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
02.08.12 – прийняття участь у засіданні робочої групи з уточнення топонімічних назв м. Одеси та їх використання;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальнимй відділом за минулий тиждень підготовлено 25 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 50 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013рр. та про результати виконання заходів з підготовки житлового фонду комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. (станом на 31.07.2012р. та 03.08.2012р.).
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
Розглянуто, проаналізовано та надано відповіді на звернення до Одеської облдержадміністрації мешканців району у межах Програми «Народний бюджет».
02.08.12 – прийнято участь у комісійному обстеженні сумісно з представниками Одеської облдержадміністрації мешканців будинку ЖБК «Затишок-43» за адресою: вул. Ак. Вільямса, 43-а.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (12 громадян);
- підготовлено відповіді на 3 скарги від громадян та 9 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
01.08.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
01.08.12 – участь у засіданні координаційної наради із надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам Київського району.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 14 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 3 звернення громадян;
3. надано відповідь на 2 запита державних установ;
4. перевірено та завізовано 11 розпоряджень.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері опіки та піклування
- прийнято участь у 11 судових засіданнях;
- підготовка документів для розгляду на засіданнях ради опіки та піклування;
31.07.12 – проведено прийом громадян з питань, які потребують розгляду на засіданні ради опіки та піклування;
02.08.12 – підготовлено та проведено засідання ради опіки та піклування;
- відпрацювання документів, розглянутих на попередньому засіданні ради опіки та піклування.

у сфері обліку та розподілу житлової площі
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
30.07.12 – підведені підсумки несення Почесної Вахти Пам’яті учнями шкіл Київського району на Алеї Слави біля пам’ятнику невідомому матросу. Відповідно до наказу управління освіти та науки одеської міської ради від 23.07.2012 року кращим Почесним Караулом серед закладів освіти Київського району у 2012 році на Посту № 1 визначений Почесний Караул ОЗОШ № 65.
Впродовж тижня організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Впродовж тижня забезпечення огляду виставки екзотичних тварин «Джунглі-парк» на Морвокзалі учнями пільгових категорій закладів світи району
Організована видача підручників закладам освіти району.
Впродовж тижня проводиться контроль за проведенням у закладах освіти району ремонтних робіт щодо підготовки до нового 2012-2013 н.р.
Впродовж тижня організований відпочинок дітей пільгових категорій у позаміському таборі «Вікторія»(ІІІ зміна).

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(23.07.12 – 07.08.12)
 

    
За звітній період проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району;  

 
- роботи в дозвільному центрі щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
  
Опрацювання контролю розпорядження ЦІЖ по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦІЖ по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних.
Здійснено прийом 10 громадян з метою перевірки своїх персональних даних. На телефон «Гарячої лінії» поступило 5 дзвінків щодо перевірки своїх персональних даних.

24, 31.07.12 – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру;
25.07.12, 01.08.12 (з 12:00 до 16:00) – робота «Літературної гостинної» -надання книг для читання підопічним територіального центру та мешканцям району;
26.07.12 – проведення у бібліотеки-філії №6 (вул. Степова,66) книжкової виставки «Книги-ювіляри»;
27.07.12, 03.08.12 (о 12:00) – проведення заняття з арт-терапії психолога територіального центру з підопічними територіального центру (вул. Б.Хмельницького, 62).
28.07.12 – проведення виставки естетичної досконалості «Великі художники епохи» з циклу «Гордость мировой культуры» – в приміщенні бібліотеки-філії №35 (вул. Космонавтів, 23/1).
31.07.12 – в приміщенні бібліотеки-філії №42 пройшла книжкова виставка книги-ювіляра. 170 років книзі М.В.Гоголя «Мертвые души» та 180 років книзі «Вечера на хуторе близ Диканьки».
31.07-03.08.12 – проведено тренінг для координаторів шкіл-учасників І Національного проекту «Відкритий світ» – на базі ОНВК №53.
01.08.12 (о 10:00) – у приміщенні бібліотеки-філії№35 пройшла ілюстрована виставка «Морська слава України», присвячена Дню Військово-морських сил України.
02.08.12 – організація завозу підручників для учнів 11-х класів закладів освіти району.
03.08.12 – проведено засідання керівників районного методичного об'єднання з питань підготовки та проведення серпневих методичних об'єднань вчителів-предметників.
03.08.12 (9:30-12:00) – поздоровлення на дому 18 ветеранів війни-учасників 73-денної героїчної оборони м.Одеси від фашистських загарбників у Великій Вітчизняній війні.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) району надано:
- стипендію міського голови отримали 26 чоловік на суму 15600 грн. та реабілітовані громадяни – 6 чоловік на суму 3000 грн.
- матеріальну допомогу отримали: інваліди Афганці 64 чол. на суму 41400 грн.;
- члени сімей загиблих Афганців – 17 чоловік на суму 10200 грн.;
- діти та удови загиблих робітників МВС – 19 чоловік на суму 9500 грн.;
- 100-літні громадяни – 6 осіб на суму 3600 грн.;
- почесний громадянин м.Одеси – 1 особа на суму 1000 грн.;
- діти-сироти – 22 чоловіка на суму 11000 грн.;
- праведники – 2 чол. на суму 1000 грн.

Матеріальну допомогу від територіального центру отримали 26 громадян на суму 7000 грн.
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• бані послуги – 8 чол. на суму 160,00грн.;
• прання білизни – 73 чол. па суму 2620,70 грн.;
• ремонт взуття – 8 чол. на суму 80,0 грн.;
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 100 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 809 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1", кафе „Восток", „Варіон " на суму 61079,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Ведеться підготовка систем центрального опалення житлових будинків до роботи в осінньо-зимовий період.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних вулиць.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.12 – 03.08.12)

 
За звітний період до районної адміністрації надійшло 135 документів,
- відпрацьовано – 89,
- письмових звернень – 94.

Проведено:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено засідання штабу з підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011- 2012 р. р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питань підготовки об’єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Взято участь у роботі:
- топонімної комісії;
- у комісії з питань надання матеріальної допомоги;
- комісії з телекомунікацій;
- у комісії з розгляду питань, пов'язаних з відключенням споживачів від систем центрального опалення та гарячого водопостачання;
- у комісії з проведення безплатного ремонту інвалідам та іншим категоріям пільговиків.

Сумісно з представниками КП «Міські дороги» та Департаменту міського господарства проведено комісійне обстеження сходинок, які з’єднують селище Вапняне та Латвійський спуск.
Проведено обстеження території мікрорайону «Жеваховський» з питання наявності великої кількості течій трубопроводу холодної води.
Сумісно з представниками інспекції з благоустрою міста проведено обстеження санітарного стану будівлі за адресою: вул. Бочарова, 52 у зв’язку із неодноразовими зверненнями громадян щодо незадовільного санітарного стану.
Поведена перевірка стосовно покосу трави та поливу території у районі.
Проведено обстеження з виходом на місце : вул. Воробйова, 36, Слобідська, Червонослобідська, Балтська дорога ; сел. Шевченко, вул. 10-я Лінія - з питання самочинного будівництва.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 19 липня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за липень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведена робота з підприємствами, службами району щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку на 2013 рік.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 5 документів.
Підготовлено та направлено 9 відповідей громадянам та установам.
5-ти громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 2 висновки про доцільність усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо
благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 21 громадянин з питань надання матеріальної допомоги.
Організовано та проведено вшанування учасників героїчної оборони м. Одеси в роки Великої Вітчизняної війни з врученням подарунків та квітів, проживаючих у Суворовському районі.
Ведеться підготовка до святкування 218-ої річниці заснування м. Одеси. Підготовлений план заходів, розробляється концепція районної виставки квітів.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради. 

    
      
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(30.07.12 – 03.08.12) 

    
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
05.06-30.07.12 – Почесні Караули загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси несуть Почесну Вахту Пам'яті на Посту №1 (Алея Слави в ЦПКтаВ ім. Т.Г. Шевченка);
30.07.12 – передача Почесної Вахти Пам’яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району.
02.06-28.08.12 – робота Одеського МДОСК «Вікторія» з оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(30.07.12 – 03.08.12)

  
Подготовлена информация о фактических поступлениях от долевого участия субъектов хозяйствования и выполнению мероприятий по благоустройству (с фотофиксацией) предприятий, обслуживающих прибрежную зону.
02.08.12 – совещание по вопросу участия г. Одессы в реализации национальных проектов под председательством Одесского городского головы.
Подготовлена информация для субъектов хозяйствования о выставочно-ярмарочных мероприятиях:
- XVII Международной ярмарки ремесел в г. Милане;
- XXXII Международной научно-практической конференции «UKR-POWER 2012» «Энергосберегающие и энергоэффективные технологии в коммунальной и промыитенной энергетике. Инновации и инвестиции в отрасль» в г. Ялте;
- VIII Международном Салоне изобретений и новых технологий «Новое время» в г. Севастополе.

Проведена работа с субъектами хозяйствования по их привлечению к участию в приведенных выше выставочно-ярмарочных мероприятиях.
Подготовлены и направлены руководству предложения относительно проведения украинско-турецкого бизнес-форума.
Подготовлены предложения о награждении предпринимателей Почетной грамотой председателя Одесской обгосадминистрации.
Подготовлен ежемесячный мониторинг тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Направлена информация на запрос Главного управления развития инфраструктуры и энергосбережения Одесской областной госадминистрации.
Подготовлены совещания с участием руководителей коммунальных предприятий «Земельно-кадастровое бюро при УЗР», «Городская хозрасчетная консультативная поликлиника» по вопросам оптимизации их деятельности.
Подготовлен и направлен на согласование проект решения исполнительного комитета «О создании комиссии по ликвидации коммунального предприятия «Одесский муниципальный ипотечный фонд экономического развития».
Принимаются и анализируются отчеты о финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за 1-е полугодие 2012 г.
Заполняются сводные таблицы о финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий за І-е полугодие 2012 года на основании предоставленной КП отчетности.
Ежедневно проводится консультация бухгалтеров, экономистов и директоров коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован 1 контракт на руководителя, 1 штатное расписание коммунального предприятия, 3 представления на премию.
Рассмотрено 5 жалоб.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 8-ми гражданам и организациям.
Направлен ответ на депутатский запрос по вопросу повышения тарифов на жилищно-коммунальные услуги для граждан г. Одессы. 

     
     
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(30.07.12 – 03.08.12)
 

   
У звітному періоді було зареєстровано 75 вхідних документів:
- від органів державної влади – 10,
- юридичних осіб – 38,
- фізичних осіб-підприємців – 27 документів.

 
Направлено 27 відповідей.

 
Станом на 15.08.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 79.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 22.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 16;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено: сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 40шт.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 25 шт.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 160шт.

Інспекційний відділ:
кількість актів перевірок – 188 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 1 млн. 50 тис. грн. або 90% планових надходжень у поточному місяці.
Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 01.08.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:
Щодо розміщення соціальної реклами Президент «Нове житло»:
- 10 од. формату 3м х 6 м для стаціонарних щитів;
- 20 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Щодо розміщення сюжету соціальної реклами «Збереження та розвитку російської мови в Одесі»:
10 формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів.

Щодо розміщення соціальної реклами «Кубок Президента України з єдиноборств»:
4 од. формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;

Щодо розміщення соціальної реклами «Ветерани»:
1 од. формату 3м х 6м для стаціонарних щитів;

Щодо розміщення соціальної реклами «Зелена хвиля»:
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м для сіті-лайтів;

Щодо розміщення афіш «Зустріч друзів»:
60 од. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Єдиноборства»:
100 од. 0,6м х 0,8 м

 
 
ІНСПЕКЦІЯ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
(30.07.12 – 03.08.12)

  
Кількість документів, що надійшли до інспекції – 245.

Кількість відпрацьованих документів – 125:
• видано планових ордерів – 23;
• видано аварійних ордерів – 88;
• загальне листування – 236.

Кількість звернень громадян, що надійшли до інспекції – 9.
Кількість наданих відповідей на звернення громадян – 9.

Кількість складених протоколів про адміністративні правопорушення:
• Приморський район – 8;
• Київський район – 2;
• Суворовський район – 0;
• Малиновський район – 18.

Організаційні заходи:
- щотижнево по вівторках о 15:00 проходить засідання робочої комісії з видалення зелених насаджень;
- щотижнево по понеділках проводиться нарада з представниками комунальних підприємств стосовно виконання земляних робіт та якості відновлення розкопок.

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Липень 2012
)

 
За звітний період проведено:
- державну реєстрацію новостворених фізичних осіб-підприємців – 400;
- державну реєстрацію новостворених юридичних осіб – 147;
- включення до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 0;
- включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 0;
- внесення змін та доповнень фізичних осіб-підприємців – 2527;
- внесення змін та доповнень юридичних осіб – 1490;
- державну реєстрацію припинення діяльності фізичних осіб-підприємців – 284;
- державну реєстрацію припинення діяльності юридичних осіб – 39;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 4640;
- спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 6;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1615.
Взагалі за місяць проведено 11148 реєстраційних дій.

Загальний сектор відділу державних реєстраторів:
- 30 звернень від фізичних осіб;
- 46 звернень від юридичних осіб;
- 92 постанови та рішення суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 133 запити з правоохоронних органів та державних установ;
- 40 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 170 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 36 реєстраційних справ суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 668 балансів (річний фінансовий звіт);
- 4 повістки до суду;
- 5 ухвал про витребування документів;
- 63 постанови про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 228 повідомлень (18- ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 20 реєстраційних справ відправлені по новому місцезнаходженню;
- 30 повідомлень про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи - підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 4094 одиниці.

Юридичний сектор відділу:
- надано 460 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 58 відповідей на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 3 судові справи.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.08.2012 р. налічує – 187 815 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 10 726 реєстраційних справ;
- 58 реєстраційних справ було видано державними реєстраторами для роботи, відповідно журналів.

Станом на 1 серпня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 42 153;
- фізичних осіб - підприємців – 100 395.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Липень 2012 року)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням; надання інформації щодо влаштування вивіски та рекламної конструкції на будівлі по вул. Дерибасівській, 15.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених Наказом Міністерства культури України від 07.06.2012 р. № 587 «Про делегування повноважень щодо погодження проектів відведення земельних ділянок органам охорони культурної спадщини нижчого рівня» - висновки по 139 об'єктам, з них земельні ділянки, які відносяться до земель історико-культурного призначення і мають особливі умови і обмеження щодо їх використання: по вул. Пантелеймонівській, 58; вул. Катерининській, 11; вул. Шестакова, 65; пров. Морський, 5;
вул. Чорноморського Козацтва, 70/2; вул. 39-а Лінія, 4 А; вул. Гоголя, 12; вул. Ланжеронівська, 20/22; вул. Рельєфна, 19; вул. Нежданової, 32.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини.
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по вул. Щепкіна, 17; вул. Жуковського, 36; вул. Старопортофранківській, 24.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: обстеження об'єктів по вул. Катерининській, 19 і 33; вул. Дерибасівській, 12 і 27 (ріг пл. Грецької, 1); вул. В. Арнаутській, 71; вул. Гоголя, 11, 12; вул. Пантелеймонівській, 82; вул. Пушкінській, 16; вул. М. Арнаутській, 82; вул. Успенській, 60; вул. Троїцькій, 32; пров. Лермонтовський, 13.
Обстеження об'єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дощок (знаків).
Обстеження об'єктів для надання довідок по вул. Пушкінській, 75; вул. Градоначальницькій, 22; вул. Дідріхсона, 25; вул. Пастера, 21/23; вул. Комітетській, 4/6; пров. Північному, 14; вул. Петренка, 2; вул. Хлібна Гавань, 4; вул. Церковній,29; вул. Чорноморського Козацтва, 70; вул. Гоголя, 1/3; вул. Гаванній, 6; вул. Осташкіна, 15; вул. Балтська дорога, 42 (тер. заводу «Большевик»); сквер на 5-й ст. Великого Фонтану біля пам'ятника героям-льотчикам 69-ого авіаполку.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Ланжеронівська, 13 (складання адміністративного акту і постанови); вул. Князівська, 40; пров. Каретний, 17; вул. Катерининська, 1 вул. Катерининська, 19; Олександрівський проспект, 4.

Участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах:
- у цивільному суді – 3 об'єкта;
- в адміністративному суді – 1 об'єкт;
- у господарському суді – 2 об'єкта;
- в окружному апеляційному суді – 1 об'єкт;
- складання апеляційної скарги щодо судової справи по вул. Гоголя, 12.

 
  
  
  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
20.09.2012 15:28

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44180/