/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 32

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.12 – 10.08.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 264 звернення громадян.

Проведено:
09.08.12 – засідання ради опіки та піклування;
10.08.12 – зсідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (81 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Воронцовський, 4, вул. Канатна, 101в, Французький бульвар, 13, вул. Ковальська, 43;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пушкінська, 69, вул. Водопровідна, 3 вул. Старопортофранківська, 137, 139, вул. Канатна, 81;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Преображенська, 74, Фонтанська дорога, 57а, пров. 6-й Басейний, 8, вул. Канатна, 81, вул. Тираспольська, 13, пров. Сільськогосподарський, 5, вул. Спиридонівська, 18/24, просп. Шевченка, 7;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Маяковського, 6, 5, вул. Середньофонтанська, 63, вул. Преображенська, 83, вул. Л.Шмідта, 22, вул. М. Арнаутська, 51;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Преображенська, 42, вул. Семінарська, 15, вул. Рішельєвська, 63, вул. Педагогічна, 20;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): пров. 1-й Водопровідний, 10/13, вул. Дігтярна, 13;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Новощіпний ряд, 11/1, вул. В.Арнаутська, 93.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
06-10.08.12 – участь у 5 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
06-10.08.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
06-10.08.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.12 – 10.08.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 82 звернення.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (26 громадян);
- підготовлено відповіді на 5 скарг від громадян та 7 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
08.08.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 8 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 16 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 2 запита державних установ;
3. перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 5 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 5 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 17 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організована робота щодо проведення щорічного обліку дітей та підлітків шкільного віку у Київському районі.
Організована видача підручників закладам освіти району.
Впродовж тижня проводиться контроль за проведенням у закладах освіти району ремонтних робіт щодо підготовки до нового 2012-2013 н.р.
06.08.12 – організований відпочинок дітей пільгових категорій у позаміському таборі «Вікторія»(ІV зміна).
09.08.12 – проведені організаційної наради керівників закладів освіти району з підготовки до нового навчального 2012-2013 навчального року.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(06.08.12 – 10.08.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 118 документів,
- відпрацьовано – 147,
- під контролем – 143,
- письмових звернень – 117.

Проведено:
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:  
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено засідання штабу з підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011- 2012 р.р. за участю служб району.
Взято участь у засіданні з питань підготовки об'єктів к опалювальному сезону 2011-2012р.р. у Департаменті міського господарства Одеської міської ради.
Проведена перевірка по прибиранню з виходом у район покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів та інших споруд.
Взято участь у роботі : комісії щодо реконструкції парку «Молодіжний»; комісії з телекомунікацій.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради 16.08.2012 з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлена інформація щодо результатів роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень-липень 2012 року до Департаменту фінансів Одеської міської ради.
Направлені листи Управлінням Одеської міської ради, підприємствам щодо надання інформаційного матеріалу, необхідного для внесення змін в проект генерального плану міста Одеси.
Підготовлена та надана інформація щодо підсумків роботи промислових підприємств Суворовського району м. Одеси за липень 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведена робота з підприємствами та службами району щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку на 2013 рік.

Сектором з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 9 судових засіданнях. Прийнято на розгляд 17 документів.
Підготовлено та направлено 4 відповіді громадянам та установам.
14 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав. Підготовлено :
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини. Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб'єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об'єктів, ринків, АЗС, об'єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 18 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Згідно плану ведеться підготовка до районної виставки квітів, присвяченій 218 річниці заснування м. Одеси.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв'язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(06.08.12 – 10.08.12)

 
- з 30 липня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Київського району м. Одеси;
02.06-28.08.12 – проводиться робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
08.08.12 – у приміщенні Одеської міської ради відбувся брифінг на тему: «О ходе подготовки учреждений образования к новому 2012-2013 учебному году»;
09.08.12 – у приміщенні Одеської міської ради відбувся брифінг на тему: «Реализация Национального проекта «Открытый мир» в школах города Одессы».

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(06.08.12 – 12.08.12)

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
06.08.12
 
По адресу: ул. Пастера, 22 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
07.08.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – изъятие металлических стержней и пастообразного вещества
Дежурная смена изъяла у следователя Хмельницкого ОМ Малиновского РО ОГУ ГУМВД Украины 13 металлических стержней тёмно-коричневого цвета, весом 3500 гр. и металлический контейнер, содержащий пастообразное вещество оранжево-красного цвета, весом 3750гр для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Болгарская, 43, кв. 13 – провал пола квартиры в подвал
Дежурная смена провела осмотр провала пола в квартире на площади 3м², глубиной 30см.
08.08.12
 
По адресу: ул. Танкерная, 5а –
дерево упало на площадку детского сада №173
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
09.08.12
По адресу: пер. Пионерский, 8 (детский оздоровительный лагерь «Знамя») – дерево упало на газовую трубу
Дежурная смена провела   уборку и распиловку упавшего дерева с газовой трубы
10.08.12
По адресу: ул. Паустовского, 27, кв. 109 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути~3гр и демеркуризацию помещения
11.08.12
По адресу: ул. Канатная, 95, кв. 46 – кот застрял на карнизе на уровне 2-го этажа
Дежурная смена провела работы по снятию кота с карниза окна на уровне 2-го этажа
12.08.12
По адресу: 4-й деревообделочный пер., 10 – упавшее дерево перегородило часть тротуара
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Балковская, 30 –
кот застрял на дереве
Дежурная смена провела работы по снятию кота с дерева.

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 492
из них передано:
- в ДГХ – 48,
- Оказана информационная помощь – 444.
 
  
  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
26.09.2012 14:12

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44299/