/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 33

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.12 – 17.08.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 254 звернення громадян.

Проведено:

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (99 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Пушкінська, 16, просп. Олександрівський, 27, просп. Шевченка, 27;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Грецька, 35, вул. Дігтярна, 3, вул. Ковальська, 36, вул. Спиридонівська, 27, вул. Середньофонтанська, 12, 16/18, вул. Старопортофранківська, 137, вул. Утьосова, 11, просп. Гагаріна,16/2, пров. Світлий, 14, вул. Посмітного, 11, вул. Педагогічна, 20, пров. Економічний, 3, вул. Пироговська, 3, вул. Піонерська, 3, пров. Волзький, 20;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Дерибасівська, 9, вул. Успенська, 56, вул. Середньофонтанська, 12, пров. Матросова, 1, Італійський бульвар, 11, вул. Черняховського, 7А, просп. Шевченка, 23, Французький бульвар, 14А, вул. Артилерійська, 1/1, вул. Утьосова, 16;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Л. Толстого, 13, вул. Леваневського, 9, Італійський бульвар, 5, вул. Сегедська, 14;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Посмітного, 25/2, вул.М.Арнаутська,4, вул. Старопортофранківська, 95, 97;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Новосельського, 94, вул. Пантелеймонівська, 12, пров. 2-ий Куликовський, 3А, Французький бульвар, 12/1, 22б, просп. Шевченка, 19, 23, 15/2, вул. Сегедська, 12А, пров. 2-ий Артилерійський, 6, вул. Старопортофранківська, 133.
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Артилерійська, 1/1, вул. Середньофонтанська, 12, Італійський бульвар, 8.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
13-17.08.12 – участь у 11 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
13-17.08.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.
 
Відділ ведення Державного реєстру виборців:
13-17.08.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців. 
  

     
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.12 – 17.08.12)

  
За звітний період до райадміністрації надійшло 47 звернень. На особистому прийомі було прийнято 5 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (14 громадян);
- підготовлено відповіді на 8 скарг від громадян та 45 запитів організацій;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
15.08.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 18 судових засіданнях;
2. надано відповідь запит державних установ;
3. надано відповідь на запит публічної інформації;
4. перевірено та завізовано 11 розпоряджень.

 
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 2 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
16.08.12 – проведено засідання адміністративної комісії (розглянуто 25 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.12 – 17.08.12)

 
Проведено:
- рейдів щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- протягом тижня – робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району; 
  
протягом тижня – проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району;

- роботи в дозвільному центрі щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
- Опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих ратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- Здійснено прийом 10 громадян з метою перевірки своїх персональних даних. На телефон «Гарячої лінії» поступило 5 дзвінків щодо перевірки своїх персональних даних.
14.08.12 (16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б.Хмельницького, 62);
15.08.12 (12:00-16:00) – «Літературна гостинна» – надання книг підопічним територіального центру для читання (вул.Б.Хмельницького, 62);
16.08.12 (о 13:00) – проведення заняття з арт-терапії психолога територіального центру з підопічними територіального центру (вул. Б.Хмельницького, 62).
14-17.08.12 – перевірка готовності навчальних закладів району до нового 2012/2013 навчального року.
07-27.08.12 – організація оздоровлення 44 учнів пільгового контингенту у міському таборі «Вікторія»;
09-29.08.12 – організація оздоровлення двох обдарованих учнів у таборі відпочинку «Молода гвардія» та двох дітей у Міжнародному таборі відпочинку «Артек».

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 8 чол. на суму 56,00грн.;
• бані послуги – 1 чол. на суму 20,00грн.;
• прання білизни – 23 чол. на суму 825,70 грн.;
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,00 грн.;
• медикаменти від аптеки ТОВ «Санафарм» – 3 чол. на суму 300,00 грн.
• медикаменти від аптеки «Благо» – 5 чол. на суму 300,00 грн.
• медикаменти від аптеки «АКС» – 4 чол. на суму 240,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 877 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран-1”, кафе „Восток”, «Гранада», «Варіон» на суму 66213,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено прочистку трубопроводу каналізації у квартирі по вул. І.Рабіна, 16;
- проведено заміну сифону на кухні квартири по вул.Космонавтів, 56а.

Ведеться підготовка систем центрального опалення житлових будинків до роботи в осінньо-зимовий період.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних вулиць. 

   
     
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(13.08.12 – 17.08.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшов 91 документ,
• відпрацьовано – 39,
• під контролем – 98,
• письмових звернень – 111. 

 
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у роботі: комісії з телекомунікацій; комісії з питання реконструкції Кримського бульвару; комісії з питання провалля, яке сталося за адресою: вул. 29-Лінія,6.
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами: просп. Добровольського, 122-128; Хаджибеївська дор., 241-а - з питання самочинного будівництва; вул. Ядова, 6-а - перевірка землекористування та землевідведення; вул. Виставочна, 3 - з питання самочинної реконструкції; вул. Ніжданової, 9 - міжсусідський конфлікт; вул. Червонослобідська, 11 - з питання ремонту фасаду вказаного житлового будинку; вул. Бочарова, 52 - з питання санітарного стану пункту прийому склотари.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена робота щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради 16.08.2012 з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведена робота з керівниками 15 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання 16 серпня 2012 року районної координаційної ради з питань:
- легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці;
- отримання СГ нової нормативно-грошової оцінки землі; перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3-х кратного розміру земельного податку;
- про хід виконання рішень одеської міської ради в частині оформлення договору оренди.
Оброблена інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 16 серпня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району станом на 17.08.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлена інформація про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01 р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 20.08.2012 р.
Підготовлений інформаційний матеріал, необхідний для внесення змін в проект генерального плану м. Одеси, до Управління архітектури та містобудівництва Одеської міської ради.
Проведена робота з підприємствами та службами щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку району на 2013 рік.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 7 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 15 документів.
Підготовлено та направлено 5 відповідей громадянам та установам.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 5 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 14 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Згідно плану ведеться підготовка до районної виставки квітів, присвяченій 218 річниці заснування м. Одеси.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради. 
  

   
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(13.08.12 – 17.08.12)

 
- з 30 липня – несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- до 28 серпня проводиться робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
- 13-14 серпня на базі Одеської СШ№40 відбувся семінар тренерів-координаторів навчальних закладів Національного проекту «Відкритий світ» в Суворовському районі;
- 17 серпня (о 10:00) відбулася зустріч з представниками галузі «Освіта» м. Миколаїв у рамках проведення Всеукраїнської акції «Новые стандарты – новая школа». 

 

  
   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
26.09.2012 14:23

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44300/