/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 34

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.08.12 – 24.08.12)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 192 звернення громадян.

Проведено:
23.08.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (73 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Польська, 9, вул. Канатна,9, вул. Ковальська, 31, вул. Сегедська, 9а;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Пушкінська, 39, вул. Р.Кармена, 11а, вул. Пантелеймонівська, 74;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Троїцька, 18, пров. Світлий, 2, вул. М.Арнаутська, 49, 106, вул. Середньофонтанська, 30а, вул. Довженка, 8, вул. Транспортна, 9, вул. В.Арнаутська, 61, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Пироговска, 7/9, Французький бульвар, 29, вул. Семінарська, 26/28, пров. Госпітальний, 2, пров. Аркадіївський, 4;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Педагогічна, 18, пров. Середньофонтанський, 27, пров. Полуничний, 31;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Канатна, 102, вул. Семінарська, 15;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. М.Арнаутська, 65, вул. Довженка, 8, 8а, вул. Л. Толстого, 17;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Канатна, 36, Фонтанська дорога, 45, вул. М.Арнаутська, 68, просп. Олександрівський, 33, вул. Льва Толстого, 21;
- ремонт димарів: вул. Спиридонівська, 15.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
20-23.08.12 – участь у 14 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
20-23.08.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
20-23.08.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.08.12 – 24.08.12)

  
За звітний період до райадміністрації надійшло 41 звернення. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 7, 8 КП «ЖКС «Чорноморський» та 3, 4 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення загальноміського ярмарку за адресою: Куликове поле, 1;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 9 судових засіданнях;
2. надано відповідь запит державних установ;
3. надано 4 позовні заяви до Київського районного суду м. Одеси;
4. перевірено та завізовано 8 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі  
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 8 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- оформлено зміну особистих рахунків – 8 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 18 громадян.

Відділ освіти:
З метою реалізації Національного проекту «Відкритий світ» на базі 7-х класів усіх закладів освіти району (окрім економічного ліцею) у 2012-2013 н.р. в районі проводиться підготовка координаторів проекту у кожній школі та вчителів-предметників, а саме:
- у червні 2012 на міських курсах організованих представниками Національного проекту «Відкритий світ» були підготовлені тренери-методисти за проектом Ковтун Т.П. (ОНВК № 84) та Демченко С.М. (ОЗОШ № 80);
09-13.07.12 – курсову сертифіковану підготовку на базі ОНВК № 84 пройшли координатори проекту «Відкритий світ» ОЗОШ № 27, 55, 65, 78, 81, 85, 106, ОНВК «Гармонія»;
13-17.08.12 – на базі ОЗОШ № 80 організовані сертифіковані курси для підготовки координаторів проекту з ОЗОШ № 27, 28, 33, 51, 63, 72, 82, 86, 89 та гімназії № 9;
З 20.08.12 – розпочнеться підготовка вчителів в усіх закладах освіти координаторами для впровадження Національного проекту «Відкритий світ» у 2012-2013 н.р.
16.08.12 – закінчені роботи по капітальній реконструкції паркану та благоустрою території ДНЗ № 90.

14-17.08.12 – організована робота районної комісії щодо перевірки результатів проведення ремонтних робіт та готовності закладів освіти району до нового 2012-2013 н.р.

З 14.08.12 – комісія, у складі працівників відділу освіти, представників СЕС та МНС району, провели перевірку усіх навчальних закладів району.
20-23.08.12 – організована участь вчителів у секційних засідання предметних комісій з метою підготовки до нового навчального року.
22.08.12 – організована участь вчителів у щорічній обласній педагогічній конференції у приміщенні Одеського музичного театру ім. В. Водяного.
22.08.12 – організована участь колективів дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів у обласній виставці освітніх досягнень.
23-24.08.12 – проведені заходи до Дня українського прапору та Дня Незалежності України (за окремим планом).
21.08.12 – на базі ОЗОШ № 78 проведено засідання для відповідальних за організацію ведення обліку дітей та підлітків за мікрорайонами закріпленими за закладами освіти району.
17.08.12 – Начальник відділу освіти взяла участь у засіданні „круглого столу” з питання реалізації Програми „Збереження та розвитку російської мови” у закладах освіти.
25-26.08.12 – організоване безкоштовне відвідування Одеського луна-парку 280 учнями пільгових категорій закладів освіти району та їх батьками або опікунами. 
25.08.12 – організоване безкоштовне відвідування 150 вихованцями ДНЗ № 151 Одеського дельфінарію.

  
   
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(20.08.12 – 24.08.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 93 документа,
- відпрацьовано – 101,
- під контролем – 107,
- письмових звернень – 69.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у роботі комісії з телекомунікацій.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Прийнято участь у спільній роботі комісії з представниками інспекції з благоустрою, Суворовської СЕС, КП ЖКС «Пересипський» та Хаджибейського РВ міліції Суворовського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області стосовно вигрібної ями за адресою: вул. Червонослобідська, 5.
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Лиманна - по приведенню території до належного санітарного стану; Хаджибеївська дорога, 26 - по попередженню виникнення пожежі на стихійному звалищі; Латвійський узвіз - пров. 1-й Вапняний - по перевірці санітарно-технічного стану сходів; вул. Ген. Бочарова, 42, 44, 46 - по приведенню території парку до належного санітарного стану .

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Підготовлені матеріали на засідання міської координаційної ради 28.08.2012 року з питань: заборгованість підприємств району у виплаті заробітної плати та перед ПФУ; легалізація виплати заробітної плати та дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлено інформацію щодо аналізу наданих погоджень на розміщення об’єктів торгівлі та відповідності наданих дозволів кількості робочих місць до прокуратури Суворовського району.
Проведена робота з підприємствами та службами щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку району на 2013 рік.
Підготовлено інформацію щодо забруднення повітря промисловими підприємствами району, розташованих у санітарно-захисної зоні та відселення мешканців із санітарно-захисної зони ПАТ «Одеський НПЗ» до Обласної державної адміністрації.
Проведена робота з суб’єктами господарювання району з питання прийняття участі у проведенні виставки квітів у Суворовському районі з нагоди святкування Дня міста.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 3 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 8 документів.
Підготовлено та направлено 3 відповіді громадянам та установам.
7 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 4 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про надання статусу дитині;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації №162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 15 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Проведено засідання комісії з надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та сім’ям, на якому розглянуто 46 заяв та надано матеріальної допомоги на суму 22,2 тис. грн.
Згідно плану ведеться підготовка до районної виставки квітів, присвяченій 218 річниці заснування м. Одеси.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.
Взято участь у загальноміських заходах з нагоди святкування 21-ї річниці Незалежності України. Відбулася урочиста церемонія покладання вінків та квітів до пам’ятника Т.Г. Шевченка в парку ім. Т.Г. Шевченка.

  
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(20.08.12 – 24.08.12)
 

     
- з 30 липня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- до 28 серпня – робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
- 22-24 серпня – відбулася зустріч вихованців Одеського МДОСК «Вікторія» та школярів з видатними людьми.
- 24 серпня (о 17:30) – святковий концерт дитячих творчих колективів Одеського міського Палацу дитячої та юнацької творчості та Одеського міського Центру хореографічного мистецтва для вихованців Одеського МДОСК «Вікторія», присвячений 21-й річниці Незалежності України.
- 22-23 серпня – заходи в дошкільних навчальних закладах, присвячені 21-й річниці Незалежності України (за окремим планом).
- 23-26 серпня – «Вишиванковий фестиваль» на Приморському бульварі.

 
 
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(20.08.12 – 26.08.12)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
20.08.12
 
По адресу: пр-кт Маршала Жукова, 61 – упавшее дерево перегородило межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
21.08.12
 
По адресу: ул. Канатная, 76 – на стену 3-х этажного здания упало дерево
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшего дерева
22.08.12
 
По адресу: ул. Южная, 9, кв. 12 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
23.08.12
По адресу: пр-т Александровский / ул. Б. Арнаутской –
прорыв газопровода
Дежурная смена совместно с работниками «Одессагаз» установила ограждение аварийного участка
Куликово поле, 1 –
обеспечение проведения музыкального фестиваля
Дежурная смена провела обеспечение проведения музыкального фестиваля
24.08.12
По адресу: ул. Урожайная, 2 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. 10-го Апреля, 12 – упавшее дерево перегородило проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: пр-кт Шевченко, 6/1 – ветка дерева упала на электропровода
Дежурная смена провела освобождение электропроводов от упавшей ветки дерева
25.08.12
По адресу: ул. Ак. Сахарова, 36, кв. 500 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Пушкинская, 3 – дерево упало на тротуар и часть здания
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
26.08.12
По адресу: Николаевская дорога, 307-б –  упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена совместно с КП«Горзелентрест» провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Кузнечная, 51 –
дерево упало на опору Горсвета
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с металлической опоры и проезжей части дороги

  
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 496
из них передано:
- в ДГХ – 43,
- Оказана информационная помощь – 452,
- Ртуть – 1.
 
  
  
  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
27.09.2012 10:03

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/44313/