/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 35

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.08.12 – 31.08.12)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 188 звернень громадян.
   
Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (80 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Базарна, 4, вул. Маразліївська, 5, пров. Богданова, 11, вул. Посмітного, 20, вул. Сегедська, 16, пров. Вознесенський, 26, вул. Канатна, 74, вул. Рішельєвська, 53, вул. Пушкінська, 68, вул. Старопортофранківська, 137, вул. Ковальська, 23, 49, вул. Л. Толстого, 21, вул. Пушкінська, 68, вул. М. Арнаутська, 102, вул. В. Арнаутська, 55, просп. Олександрівський, 34;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: пров. Ламаний, 1, вул. Тираспольська, 17, вул. Середньофонтанська, 63, просп. Шевченка, 8/8, вул. Армійська, 15;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Князівська, 9, пров. Світлий, 2, пров. Вознесенський, 2, вул. М. Арнаутська, 17, вул. Армійська, 12/2;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Шевченка, 17;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Преображенська, 61;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Посмітного, 33, вул. Асташкіна, 3, вул. Сегедська, 12;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: Фонтанська дорога, 57а, вул. Транспортна, 7в;
- ремонт димарів: пров. 1-й Водопровідний, 7.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
27-31.08.12 – участь у 6 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
27-31.08.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
27-31.08.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
31.08.12
– концертні виступи на Всеукраїнській велоестафеті «Спорт для всіх єднає Україну» (місце проведення - Думська площа, учасники - вихованці ЦДЮТ «Самоцвіт»);
01.09.12 – свято «Перший дзвоник»;
01.09.12 – свято для першокласників (місце проведення - стадіон Юридичної академії);
02.09.12 – участь учнів закладів освіти у покладанні квітів до пам'ятників М.С. Воронцова, Г.Г. Маразлі, І.М. Дерібаса, Дюка де Рішельє, засновникам Одеси;
02.09.12 – проведення районного фестивалю серед учнівської молоді «Ах, Одесса» (місце проведення – Соборна площа зі сторони вул. Дерибасівської, учасники – вихованці ЦДЮТ «Дивосвіт», «Моряна»);
02.09.12 – розважальна вистава для дітей «Шар-шоу або пригоди в Шарляндії» (місце проведення – Соборна площа зі сторони вул. Дерибасівської).

  
   
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.08.12 – 31.08.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 47 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 26 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 37 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013рр. та про результати виконання заходів з підготовки житлового фонду комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. станом на 27.08.2012р. та 31.08.2012р.
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
Розглянуто, проаналізовано та надано відповіді на 12 звернень до Одеської облдержадміністрації мешканців району у межах Програми «Народний бюджет».
29.08.2012р. проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: просп. Ак. Глушка, 30/1, вул.. Ол. Невського, 41 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- участь у заходах щодо підготовки проведення загальноміського ярмарку за адресою: Куликове поле, 1;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 13 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 2 запита державних установ;
3. перевірено та завізовано 14 розпоряджень.

  
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 7 громадян;
- оформлено та видано ордерів – 2 громадянам;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 13 громадян.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(27.08.12 – 31.08.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 114 документів, відпрацьовано – 151, під контролем – 118, письмових звернень – 104.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у роботі комісій: реконструкція Кримського бульвару; з питань з телекомунікацій.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Лиманна – з питання приведення території до належного санітарного стану; житловий будинок та поліклініка № 8 по вул. Головатого, 39 – з питання теплопостачання.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведена робота з підприємствами та службами щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку району на 2013 рік.
Проведена робота з суб’єктами господарювання району з питання прийняття участі у проведенні виставки квітів у Суворовському районі з нагоди святкування Дня міста.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 8 документів.
Підготовлено та направлено 5 відповідей громадянам та установам.
4 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 2 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 1 розпорядження про призначення опікуна;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про доцільність усиновлення;
- 2 подання до суду про встановлення опіки.
Проведена звірка справ з прокуратурою Суворовського району.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 12 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Всі відділи брали участь в організації та проведенні заходів, присвячених 218-ої річниці міста.
Підготовлена і направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(27.08.12 – 31.08.12)

 
Протягом тижня управлінням проводилася робота щодо виконання річного плану роботи та розпорядчих документів відповідних органів:
- з 30 липня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- до 28 серпня – робота МДОСК «Вікторія» та оздоровлення вихованців інтернатів та загальноосвітніх навчальних закладів;
- 30 серпня – проведена міська серпнева конференція педагогічних працівників міста Одеси;
- 31 серпня – вручення подарків дітям в Одеській школі-інтернаті №5, спеціальної школи №75, Дитячому будинку №9, «Перлинка».

  
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(20.08.12 – 31.08.12)

  
28 августа – участие в совместном заседании городской рабочей группы относительно погашения задолженности по выплате заработной платы, ее легализации и занятости населения.
31 августа – подготовка материалов и проведение мероприятия по награждению 6 субъектов хозяйствования по случаю чествования Дня предпринимателя.
28-31 августа – в рамках выполнения Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012-2013 годы по реализации проекта по созданию бизнес-инкубатора, управлением, совместно с Центром бизнес-образования Одесского национального экономического университета, проведен первый цикл семинаров-тренингов и консультаций, направленный на получение навыков по разработке бизнес-плана, созданию и развитию предприятия, налогообложению малых предприятий, проведение экономических расчетов эффективности малого бизнеса, основ маркетинга и менеджмента в малом бизнесе, механизмов формирования инновационных проектов в информационных технологиях (стартапов). В семинаре приняли участие 35 участников, которым по окончанию семинаров-тренингов были вручены сертификаты.
16 августа – участие в совещании рабочей группы по реализации в городе Одессе проекта организации системы оплаты услуг парковки при помощи мобильного телефона.
Проинформированы бизнес-круги города Одесса о возможности участия с 23 по 27 ноября 2012 года в г. Ташкент (Узбекистан) в VI Международной промышленной ярмарке и Кооперационной бирже.
31 августа – заседание рабочей группы «Конкурентоспособный город» в рамках подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
Подготовлены предложения относительно кандидатур на должность Почетного консула Латвийской Республики в Одессе.
28 августа – участие в заседании круглого стола «Конкурентоспособный город – проблемы и пути разрешения».
Подготовлена информация относительно социально-экономических показателей г. Одессы для проведения исследования украинско-канадского Проекта международной технической помощи «Развитие способности к экономически обоснованному планированию развития областей и городов Украины».
Проводилось обновление информации Паспорта г. Одессы за 2011 год.
Изучен проект Программы торгово-экономического, научно-технического и гуманитарного сотрудничества между исполнительным комитетом Одесского городского совета и Правительством Санкт-Петербурга Российской Федерации. Подготовлены и направлены предложения по данному вопросу в адрес департамента международных связей Одесского городского совета.
Подготовлен отчет Программы социально-экономического развития города Одессы за I полугодие 2012 года.
Проводилась подготовка проекта Программы социально-экономического развития города Одессы на 2013 год.
Осуществлялась подготовка информации на заседание исполнительного комитета Одесского городского совета «О подведении итогов социально-экономического развития г. Одессы за I полугодие 2012 года».
Подготовлена информация относительно коммунальных предприятий, предоставляющих услуги жилищно-коммунального хозяйства.
Подготовлены информации об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен (по состоянию на 21 и 28.08.2012 г.).
Подготовлено решение исполнительного комитета Одесского городского совета «О создании комиссии по ликвидации коммунального предприятия «Одесский муниципальный ипотечный фонд экономического развития».
Подготовлены 3 решения об установлении тарифов на содержание домов и придомовых территорий, принятые исполкомом Одесского горсовета 29.08.2012 года.
Подготовлена информация о ходе инвентаризации количества коммунальных предприятий территориальной громады города Одессы.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 12-ти гражданам и организациям.
Проведена консультационная работа с лифтовыми организациями относительно установления тарифа для технического обслуживания базового лифта.
Проведена проверка расчетов тарифов по возмещению расходов КП «ЖКС» на содержание территории возле гаражей.
Сотрудниками управления проведено совещание со специалистами КП «ЖКС», районных администраций, а также департамента городского хозяйства Одесского городского совета по вопросам установления тарифов на уборку бесхозных территорий, территорий прилегающих к гаражам и другим вопросам в рамках компетенции.
Подготовлена докладная записка на имя председателя постоянной комиссии по жилищно-коммунальному хозяйству, структуре самоорганизации населения и развитию топливно-энергетического комплекса по вопросам отсутствия технических паспортов у ОСМД и ЖКС, а также невозможности заключения с членами ОСМД и ЖКС прямых договоров с ООО «Инфоксводоканал» и ОАО «ЭК Одессаоблэнерго».
Рассмотрена 1 жалоба и 1 обращение об установлении тарифов на содержание дома и придомовой территории.
Рассмотрены 2 жалобы и 1 интерактивный запрос относительно деятельности промышленных предприятий города Одессы и использования их ведомственного жилья.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласован 1 контракт руководителя коммунального предприятия.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.08.12 – 31.08.12)

  
У звітному періоді було зареєстровано 87 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 8,
- юридичних осіб – 51,
- фізичних осіб-підприємців – 28 документів.
Направлено 17 відповідей.
Станом на 15.08.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 50.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 4;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 21.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 96;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено: сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 160шт.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 81 шт.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 200шт. 

Інспекційний відділ:
кількість актів перевірок – 150 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 420 тис. грн. або 36% планових надходжень у поточному місяці.

Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16.08.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:
Щодо розміщення сюжету соціальної реклами «День міста 2012»:
51 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
110 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

Щодо розміщення сюжету соціальної реклами «День незалежності України»:
30 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
50 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів;

Щодо розміщення афіш Філармонійного оркестру:
50 шт. 0,6м х 0,8м;

Щодо розміщення афіш Театру музичної комедії:
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш Російського театру:
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Одеський дворик – 3»:
50шт. 0,6м х 0,8 м .

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Серпень 2012)

 
За звітний період проведено:
- державну реєстрацію новостворених фізичних осіб-підприємців – 425;
- державну реєстрацію новостворених юридичних осіб – 160;
- включення до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 0;
- включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 0;
- внесення змін та доповнень фізичних осіб-підприємців – 1363;
- внесення змін та доповнень юридичних осіб – 1377;
- державну реєстрацію припинення діяльності фізичних осіб-підприємців – 225;
- державну реєстрацію припинення діяльності юридичних осіб – 47;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3266;
- спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 3;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1553.
Взагалі за місяць проведено 8419 реєстраційних дій.

Загальний сектор відділу державних реєстраторів:
- 32 звернення від фізичних осіб;
- 17 звернень від юридичних осіб;
- 337 постанов та рішень суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 104 запити з правоохоронних органів та державних установ;
- 54 документа було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 125 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 27 реєстраційних справ суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 653 баланси (річний фінансовий звіт);
- 11 повісток до суду;
- 5 ухвал про витребування документів;
- 41 постанова про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 106 повідомлень (18 – ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 33 реєстраційні справи відправлені по новому місцезнаходженню;
- 24 повідомлення про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи - підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 4611 одиниць.

Юридичний сектор:
- надано 241 консультацію громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 33 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 18 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу станом на 01.09.2012 р. налічує – 186 549 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). 
 
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 7052 реєстраційні справи;
- 96 реєстраційних справ було видано державними реєстраторами для роботи, відповідно журналів.
Вилучені та знищені згідно Акту №1 від 28.10.2011 р. (довідка №82 від 06.08.2012 р.) – 1796 реєстраційних справ.

Станом на 1 вересня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 42 247;
- фізичних осіб - підприємців – 100 605.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Серпень 2012 року)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення по вул. Катерининській, 25.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць: на об'єкті культурної спадщини – металевій огорожі біля будинку по вул. Артилерійській, 2.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених Наказом Міністерства культури України від 07.06.2012 р. № 587 «Про делегування повноважень щодо погодження проектів відведення земельних ділянок органам охорони культурної спадщини нижчого рівня» - висновки по 139 об'єктам, з них 10 земельних ділянок, які відносяться до земель історико-культурного призначення і мають особливі умови і обмеження щодо їх використання.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини.
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по вул. Софіївська, 26.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: обстеження об'єктів по вул. В. Арнаутській, 91; вул. Новосельського, 75, 100; вул. Дерибасівській, 12; вул. Торговій, 10; пров. Лермонтовському,13; пров. Воронцовському, 2 (колонада), 8; пров. Маланова, 18; вул. Ланжеронівській, 13; пр. Олександрівському, 6; Фонтанській дорозі, 4; вул. Артилерійській, 2; вул. Маразліївській, 36, 46; Французькому бульвару, 17; пров. Пироговському, 6; вул. Коблевській, 29; вул. Князівській, 12; площі Катерининській, 5; вул. 7-й Пересипській, 14; вул. Утьосова, 16.
З нагоди дня міста під контролем управління, як місцевого спеціально уповноваженого органу охорони культурної спадщини, силами ЖКС Приморського району було проведене відновлення пошкоджених кутових частин та очистка цоколю пам'ятника М.С. Воронцову на Соборній площі; фарбування штукатурного шару колон та цокольної частини колонади (бельведеру) Воронцовського палацу по Воронцовському провулку, 2; поточний ремонт та фарбування постаментів скульптурної композиції «Лев» та «Левиця» у Міському саду.
Обстеження об'єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дощок (знаків).
Обстеження об'єктів для надання довідок по вул. Ланжеронівській, 28; вул. Разумовська, 2/4; інформації щодо корегування розділу Генерального плану м. Одеси; щодо щомісячних звітів управління з погоджень проектів землеустрою земельних ділянок, розташованих на території міста Одеси; інформації щодо меж історичних ареалів для розробки планів-схем дислокації об'єктів розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі; щодо розміщення малих архітектурних форм на території історичного центру міста; інформації щодо містобудівних особливостей площі Катерининської та пам'ятника засновникам м. Одеси тощо.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Успенська, 60; вул. Князівська, 16, 40; вул. Маразліївська, 46; вул. Пушкінська, 19.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах: у цивільному суді 3 об'єкта; в адміністративному суді – 1 об'єкт; у господарському суді – 2 об'єкта; в окружному апеляційному суді – 1 об'єкт.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(27.08.12 – 02.09.12)

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
27.08.12
 
По адресу: ул. Новосельского, 64 – ветвь дерева упала во дворе дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
28.08.12
 
По адресу: ул. Канатная, 76 – дерево упало на стену 3-х этажного здания.
Дежурная смена провела уборку и распиловку упавшего дерева.
29.08.12
 
Начальник КУ «Служба – «077» - Думская площадь, 1 –
осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК на наличие ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела проверку большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Канатная, 101/2 –
дерево упало на газопровод
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с газопровода
30.08.12
 
По адресу: ул. Мечникова, 8 – резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена провела забор проб воздуха, источник резкого неприятного запаха не обнаружен
31.08.12
По адресу: ул. Бочарова, 18, кв. 67 – рой ос находится на балконе 3-го этажа
Дежурная смена провела работы по ликвидации роя ос, находящихся на балконе 3-го этажа
01.09.12
По адресу: ул. Ромашковая, 32 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева
02.09.12
По адресу: пер. Чайковского, 14, кв. 26 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
Начальник КУ «Служба – «077» - Потемкинская лестница – обеспечение безопасности при проведении мероприятий, посвященных празднованию Дня города
Дежурная смена обеспечила безопасность при проведении празднования Дня города

 

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 493
из них передано:
- в УЖКХ – 50,
- Оказана информационная помощь – 443.

  
   
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(27.08.12 – 02.09.12)
 
    
 

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат Одеської області
з кульової стрільби
27-29.08.12 з 15:00
м.Одеса, тир ОНПУ
2
Ігри, естафети, зустрічі
з ветеранами спорту
31.08.12 з 10:00
м.Одеса,
КПНЗ «КДЮСШ №3»
вул. Вільямса, 79
3
Чемпіонат Одеської області
з вітрильного спорту
01-02.09.12 з 14:00 
м.Одеса, КПНЗ«ДЮСШ№13», траверси 7-9
4
Оздоровлення вихованців КПНЗ
Протягом тижня
Заходи,
присвячені Дню міста
5
Першість КПНЗ «КДЮСШ №1»
з ушу, присвячена Дню міста
01.09.12 з 15:00,
м.Одеса,
КПНЗ «КДЮСШ №1»
вул. Катеринінська, 4/10
6
Показові виступи
зі спортивної акробатики,
присвячені Дню міста
01-02.09.12 з 11:00
м.Одеса,
КПНЗ «КДЮСШ №3»
вул. Вільямса, 79
7
Змагання згімнастики спортивної (загально-фізична підготовка)
01.09.12 з 15:00
м.Одеса,
КПНЗ «СДЮСШОР №10»
8
Традиційний баскетбольний турнір, присвячений Дню міста
02.09.12 з 10:00
м.Одеса,
ОНУ «ОЮА»

  

   
  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
09.11.2012 09:18

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45285/