/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 36

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 36

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.09.12 – 07.09.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло – 233 звернення громадян.

04.09.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (136 звернень громадян).

Роботи КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Волзький, 8, пров. Місячний, 2, вул. Сегедська, 16Б, 17А, просп. Гагаріна, 12, вул. М. Арнаутська, 11, вул. Базарна, 93, вул. Ковальська, 43, вул. Рішельєвська, 63;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М .Арнаутська, 11;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: площа Катерининська, 1, 7, вул. Транспортна, 7В, пров. Вознесенський, 20, вул. Пантелеймонівська, 15, 99, вул. Л. Толстого, 13, вул. Канатна, 85, пров. Пироговський, 6, Французький бульвар, 29, вул. М.Арнаутська, 87, вул. Катерининська, 91;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Воронцовський, 2, вул. Армійська, 4, просп. Шевченка, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Жуковського, 40, вул. Сегедська, 8, пров. Середньофонтанський, 16/18;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Водопровідна, 3, вул. Сегедська, 5Б, вул. В.Арнаутська, 89;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Віце-адмірала Жукова, 4, вул. Сегедська, 3, 21, просп. Шевченка, 10/7, вул. Асташкіна, 25;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Посмітного, 20;
- ремонт димарів: вул. Ковальска, 51.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
03-07.09.12 – участь у 4 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
03-07.09.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03-07.09.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.09.12 – 07.09.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 42 звернення. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 28 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 40 звернень мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід підготовки систем центрального опалення у житлових будинках та об'єктах соціальної сфери Київського району до роботи в опалювальний період 2012-2013 рр. та про результати виконання заходів з підготовки житлового фонду комунальної власності району до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. станом на 03.09.2012 р. та 07.09.2012 р.
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
Розглянуто, проаналізовано та надано відповіді на 5 звернень до Одеської облдержадміністрації мешканців району у межах Програми «Народний бюджет».
05.09.12 – проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Ак. Вільямса, 48/1, 48/2, 48/3, вул. Варненська, 7/3 з питання створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об'єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об'єктів щодо необхідності приведення об'єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№3, 4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері соціально-економічного розвитку населення
прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (22 громадян); підготовлено відповіді на 8 скарг від громадян та 4 запита організацій; підготовка матеріалів до координаційної наради з забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
05.09.12 – участь у роботі мобільної групи щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без правовстановлюючих документів та крупних землекористувачів, що не сплачують за землекористування;
05.09.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.

у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об'єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
06.09.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 36 протоколів про адміністративні порушення);
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 12 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 4 запити державних установ;
3. перевірено та завізовано 11 розпоряджень.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі  
- прийнято на квартирний (кооперативний) облік – 7 громадян;
- оформлено зміну особистих рахунків – 6 громадянам;
- прийнято на особистому прийомі – 22 громадян;
- обстежено житлові прийомі – 1 громадян.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
01.09.12 – в усіх закладах освіти району проведено Свято першого дзвоника.
01.09.12 – силами творчих колективів закладів освіти району організоване оформлення районної виставки квітів у парку Перемоги до Дня міста.
02.09.12 – біля Сіті-центру за адресою: вул. М. Жукова, 2 силами творчих колективів ОЦДЮТ „Еврика" організований концерт, присвячений Дню міста Одеси.
Впродовж тижня проведена сертифікована підготовка вчителів до впровадження Національного проекту „Відкритий світ" у 2012-2013 навчальному році, на базі закладів освіти району.
08.09.12 – організоване відвідування дитячого мюзиклу „Итак, мьі будем жить в Одессе" учнями пільгових категорій віком від 10-14 років у приміщенні Одеського театру музичної комедії;
- проведені наради для вчителів-предметників, щодо планування роботи на 2012-2013 н.р.
- проведена звірка щодо забезпечення підручниками закладів освіти району. Впродовж тижня проведений рейд „Урок" щодо виявлення дітей, які не приступили на навчання (станом на 01.09.2012 р.).

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.09.12 – 07.09.12)
 

    
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об’єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
- опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- підготувка та відправлення запитів суб’єктам подання відомостей щодо надання уточнених даних про виборців Малиновського району м. Одеси.
- надання ліків першої необхідності громадянам похилого віку, інвалідам, перебуваючим на обліку у територіальному центрі (вул. Пантелеймонівська, 101);
- організація роботи щодо проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2013»;
- на запит політичної партії Всеукраїнського об'єднання Батьківщина була надана відповідь щодо кількості виборців у Малиновському районі;
- здійснювався прийом громадян з метою перевірки своїх персональних даних (15 осіб), складено заяв (2) по внесенню змін. На телефон гарячої лінії поступило 20 дзвінків щодо перевірки своїх персональних даних. Скарг не поступало;
03.09.12 - покращений обід для підопічних територіального центру до дня міста у їдальні «Восток» (вул. Ак.Філатова,20);
03.09.12 – співробітники Малиновської райадміністрації вітали учасників війни – учасників оборони та визволення м. Одеси з 218 річницею з дня заснування м. Одеси;
04.09.12 – робота «Літературної гостинної» для підопічних територіального центру соціального обслуговування (бесіди про місце герой Одесу, про відомих мешканців міста) Малиновського району м. Одеси;
04.09.12 – у приміщенні бібліотеки № 46 (пров. Ген. Вишневського, 13);
проведені краєзнавчі бродилки «Одесса. Легенди і дійсність»;
04.09.12 – у приміщенні бібліотеки №24 (вул. Фабрична, 1/2) подорож вулицями міста «історія одеси в назвах вулиць»;
05-07.09.12 – перевірка приміщень дільничних виборчих комісій згідно «Вимог до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» постанови ЦВК від 19.01.2012 року №5.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 7 чол. на суму 49,00грн.;
• бані послуги – 2 чол. на суму 40,00грн.;
• прання білизни – 32 чол. на суму 1148,80 грн. (прання 1кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 3 чол. на суму 30,00 грн.;
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 40,00 грн.
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 3 чол. на суму 300,00 грн.;
• медикаменти від «Благо» – 5 чол. на суму 300,00 грн;
• медикаменти від «АКС» – 4 чол. на суму 240,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 901 пенсіонерів в мережі їдалень «Ветеран-1», кафе «Восток», «Гранада», «Варіон» на суму 68025,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено прочистку трубопроводу каналізації в квартирі №64 по вул. Космонавтів, 25/1 та у квартирі №56 по вул. Ак. Філатова, 86;
- відремонтовано змішувач гарячого та холодного водопостачання в квартирі №56 по 56 по вул. Ак. Філатова,86;
- проведено заміну змішувача гарячого та холодного водопостачання в квартирі № 99 по вул. 25 Чапаївської дивізії, 14;
- проведено ремонт зливного бочка по вул. Космонавтів, 21/1;
- проведено заміну розетки в квартирі №22 по вул. Космонавтів, 22;
- проведено заміну сифона у ванній у квартирі № 30 по вул. Генерала Петрова, 49.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(03.09.12 – 07.09.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 128 документів, відпрацьовано – 108, під контролем – 107, письмових звернень –72.
По відповідних напрямкам проведена така робота:

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведена перевірка прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлена узагальнена інформація щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у зустрічі з ініціативною групою мешканців будинку по вул. Отамана Головатого, 39 з питання створення ОСББ.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Взято участь у роботі комісій: реконструкція Кримського бульвару; з питань з телекомунікацій.
Взято участь у комісії в Управлінні економіки з питання встановлення тарифів.
Взято участь у сумісній комісії інспекції з благоустрою, управління архітектури та містобудування ОМР, КП ЖКС «Пересипський» стосовно питань облаштування огороджень клумб та самочинного будівництва за адресою: вул. Отамана Головатого, 18.
Проведена робота щодо упорядкування пам’ятника, розташованого на прилеглій території КЦ «Зірковий».
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами: вул. С. Ядова, 10 – з питання обстеження житлових умов у гуртожитку для інвалідів, які працюють на підприємстві ОВО «Електрик»; вул. Вапняна – з питання обстеження санітарного стану приватного сектору; вул. Отамана Головатого, 39 – з питання проведення індивідуального опалення в стоматологічній поліклініці №5 на першому поверсі, відключення опалення в квартирах 2, 3, 4, 5 поверхів та переводу квартир на індивідуальне опалення; вул. Ген. Бочарова, 21 та вул. Ак. Заболотного, 30 – з питання підготовки будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2012-2013р.р.; вул. Сахарова, 19, 20 – з питання розміщення автостоянки; вул. Вапняна, 14 – стосовно стану зливових каналів по даній вулиці; вул. Ген. Бочарова, 21 – щодо проведення робіт з видалення сухого дерева, розташованого на дитячому майданчику; вул. Кругова, 5, ЗС № 125 – з питання витікання холодної води та стосовно наявності безпритульних собак ; очищення району від несанкціонованих «дошок оголошень»; вул. Ак. Заболотного 30, 32, 34, вул. Кримська 72, 74 –з питання встановлення бетонного блоку, як засіб щодо перешкоджання проїзду автотранспорту у дворах.
Виїзд на причали з питання перевірки стану експлуатації берегової смоги.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці по підприємствам Суворовського району та надання даної інформацій до Управління економіки Одеської міської ради.
Підготовлені матеріали на засідання районної координаційної ради 13.09.2012 року з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлена інформація про виконання міських цільових програм за підсумками 8 місяців 2012 року.
Підготовлена інформація про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси, в частині земельних питань та стан надходжень орендної плати за землю станом на 01.09.2012 року та надання даної інформації до Одеської міської ради.

Сектором з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 8 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 7 документів.
Підготовлено та направлено 5 відповідей громадянам та установам.
6 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 1 розпорядження про призначення опікуна;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про доцільність усиновлення;
- 1 подання до суду про встановлення опіки.
Проведена звірка справ з прокуратурою Суворовського району.
Проводилася перевірка по утриманню усиновлених дітей 3 сімей.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлена та направлена щотижнева узагальнена інформація про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(03.09.12 – 07.09.12)

  
- з 30 липня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту № 1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- 01 вересня – проведені урочисті лінійки «Перший дзвінок», присвячених Дню знань (за окремим графіком);
- 02 вересня – учні загальноосвітніх навчальних закладів взяли участь у покладанні квітів до пам'ятників;
- 03 вересня – в загальноосвітніх навчальних закладах проведені відкриті уроки, присвячені історії м.Одеси та його символіці;
- 03-07 вересня – в загальноосвітніх навчальних закладах проведені конкурси дитячих малюнків «Одеса – моє рідне місто»;
- в Одеських ЗОШ №72 та СШ №121 відбулися відкриті заходи «Освітянські досягнення»;
у вересні в бібліотеках у загальноосвітніх навчальних закладах організовані виставки книжок з історії м.Одеси.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(03.09.12 – 07.09.12)

 
Проведена работа по подготовке грамот исполнительного комитета Одесского городского совета для награждения работников нефтяной, газовой и нефтеперерабатывающей промышленности.
07 сентября – участие в церемонии награждения, приуроченной ко Дню работника нефтяной, газовой и нефтеперерабатывающей промышленности.
Участие в заседании фокус-групп по подготовке Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года:
• «Город интенсивного капитального строительства» (03.09.2012 г.);
• «Гостеприимный город» (07.09.2012 г.).

 
04 сентября – участие во II заседании Организационного комитета по вопросам подготовки к проведению «Ришельевских академических чтений».
Проинформированы бизнес-круги города Одессы о проведении I Международного бизнес-форума «Украина-Кипр. Новый период экономических взаимоотношений», который пройдет 27 - 28 сентября 2012 г. в городе Одессе.
Проинформированы бизнес-круги города Одессы касательно участия в Бизнес-форуме, посвященному развитию сотрудничества между Одесской областью и провинцией Семнан Исламской Республики Иран.
Подготовлена информация касательно введения в эксплуатацию новых промышленных объектов в августе 2012 года.
Подготовлена информация касательно проблемных вопросов работы отраслей промышленности города Одессы и обеспечения их стабильного развития за август 2012 года.
Проводилось обновление информации Паспорта г. Одессы за 2011 год.
Подготовлена информация касательно участия коммунальных предприятий г. Одессы во 2-м симпозиуме «Индустрия будущего», проведение которого запланировано на 17-23 сентября 2012 года.
Подготовлена информации об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен (по состоянию на 04.09.2012 г.).
Рассмотрено 1 обращение благотворительного фонда «7 шляхів» относительно предоставления разрешения на временное пользование частью тротуара. Ответ направлен заявителю.
Подготовлены заявителям 3 информации относительно установления тарифов.
Рассмотрены 2 жалобы.
Сотрудниками управления проведено совещание со специалистами КП «ЖКС», районных администраций по вопросам установления тарифов на уборку бесхозной и прилегающей к гаражам и территории.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 7-ми гражданам и организациям.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний,
контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей 3 коммунальных предприятий.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(03.09.12 – 09.09.12) 

   

Дата
Что произошло
Принятые меры
03.09.12
 
По адресу: ул. Нежинская, 43, кв.6 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
Начальник КУ «Служба – «077» -
Куликово поле – обеспечение безопасности при проведении второго международного музыкального фестиваля «Встреча друзей»
Дежурная смена обеспечила безопасность проведения фестиваля «Встреча друзей»
04.09.12
 
По адресу: Люстдорфская дорога, 88, кв. 51 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 2гр и демеркуризацию помещения
05.09.12
 
По адресу: Лидерсовский бульвар, 11 – ветвь дерева упала на электропровода и легковой автомобиль
Дежурная смена провела освобождение электропроводов и легкового автомобиля «Фольксваген Поло», г.н. АА5469 IС от упавшей ветви дерева
06.09.12
 
Морской торговый порт – в земле обнаружены кости человека
Дежурная смена оказала помощь Приморскому РОВД в извлечении костей человека, обнаруженных на территории порта
07.09.12
По адресу: пер. Ботанический 4, кв. 26 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
08.09.12
По адресу: ул. Ген. Бочарова, 22а –
упавшая ветвь дерева перегородила межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева
09.09.12
По адресу: Шампанский пер., 12 – дерево упало на территории котельной №6
Дежурная смена провела обследование места падения тополя, распиловка и уборка упавшего дерева произведена работниками «Горзелентрест»
Аэропорт Одесса –
разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 449
из них передано:
- в УЖКХ – 36,
- Оказана информационная помощь – 413

    
      
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(03.09.12 – 09.09.12) 
    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України з вітрильного спорту (Олімпійські номери програми)
01-07.09.12
м. Севастополь
2
Чемпіонат України з дзюдо
05-09.09.12
м. Черкаси
3
Відбірковий турнір з футболу
05.09.12
м. Донецьк
4
Чемпіонат України з бадмінтону
06.09.12
м. Вінниця
5
Першість України з футболу
06.09.12
м. Херсон
Заходи, присвячені Дню фізичної культури та спорту
 
6
Міське свято, присвячене Дню фізичної культури та спорту
08.09.12
з 10.00 год.
Стадіон «Спартак»
7
Першість закладу з акробатики спортивної, присвячена Дню фізичної культури та спорту
08-09.09.12
з 15:00 год.
 м. Одеса,
КПНЗ «КДЮСШ №1»
вул. Катеринінська, 4/10

    
    

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
09.11.2012 14:12

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45300/