/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 37

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.12 – 14.09.12) 

   
За період в райадміністрацію надійшло – 233 звернення громадян.

Проведено:
04.09.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (136 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Волзький, 8, пров. Місячний, 2, вул. Сегедська, 16Б, 17А, пр-кт Гагаріна, 12, вул. М. Арнаутська, 11, вул. Базарна, 93, вул. Ковальська, 43, вул. Рішельєвська, 63;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. М .Арнаутська, 11;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: площа Катерининська, 1, 7, вул. Транспортна, 7В, пров. Вознесенський, 20, вул. Пантелеймонівська, 15, 99, вул. Л. Толстого, 13, вул. Канатна, 85, пров. Пироговський, 6, Французький бульвар, 29, вул. М.Арнаутська, 87, вул. Катерининська, 91;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Воронцовський, 2, вул. Армійська, 4, просп. Шевченка, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Жуковського, 40, вул. Сегедська, 8, пров. Середньофонтанський, 16/18;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Водопровідна, 3, вул. Сегедська, 5Б, вул. В.Арнаутська, 89;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Віце-адмірала Жукова, 4, вул. Сегедська, 3, 21, просп. Шевченка, 10/7, вул. Асташкіна, 25;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Посмітного, 20;
- ремонт димарів: вул. Ковальська, 51.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
03-07.09.12 – участь у 4 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
03-07.09.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
03-07.09.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців. 
  
    

КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.12 – 14.09.12) 

   
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 63 звернення. На особистому прийомі було прийнято 15 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5, 6 КП «ЖКС «Чорноморський» та 1, 2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні адміністративних послуг Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 9 звернень громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 21 судовому засіданні;
2. надано відповідь на 5 запити державних установ;
3. перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня проведений рейд „Урок” щодо виявлення дітей, які не приступили на навчання станом на 01.09.2012.
13.09.12 – в газеті „Одеський вісник” надруковане інтерв’ю з начальником відділу освіти Київської райадміністрації.
15.09.12 – на території меморіального комплексу 411 батареї організована участь шкільних команд ОЗОШ № 82, 72 у проведенні І етапу ІІ регіонального військово-патріотичного фестивалю „Патріот”. За підсумками фестивалю команда ОЗОШ 3 82 – посіла ІІІ місце, ОЗОШ № 72 – ІV місце.
12-14.09.12 – організована участь команди учнів ОЗОШ № 81 у обласній спартакіаді з допризовної підготовки (команда посла – ІV місце).
15.09.12 – організована участь збірної команди району у міських спортивних змаганнях „Юні надії Одеси”, які пройшли на стадіоні „Динамо”.
10.09.12 – у приміщенні районного методичного кабінету проведена презентація постачальників харчової продукції ПП „Олімпія-Сервіс” для завідуючих дошкільними навчальними закладами району (інформація про захід розміщена на сайті м. Одеси)
14.09.12 – у приміщенні Одеського російського драматичного театру організована участь 150 дітей в V ювілейному Всеукраїнському фестивалі російської поезії „Пушкін в Одесі”.
Впродовж тижня у закладах освіти району проведений моніторинг з математики у 5 кл. на виконання наказу Президента України щодо покращення якості у викладанні предметів природничо-математичного напряму.
16.09.12 – в літературному музеї відбулося урочисте засідання громадської організації «Український клуб Одеси», на якому були підведені підсумки конкурсу педагогів - україністів на кращий конспект уроку української мови, який проходив у березні нинішнього року. Журі конкурсу визначило кращих вчителів, які професійно і творчо навчають і виховують учнів у дусі поваги до національної культури, історичної пам'яті, формування національної свідомості та духовності українського народу.

Впродовж тижня у рамках міський програмі „Освітні досягнення” проведені відкриті заходи в ОЗОШ № 28.

 
   
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.12 – 14.09.12)

  
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПB;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на території району;
- робота в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.

- опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- підготувати та відправити запити суб'єктам подання відомостей щодо надання уточнених даних про виборців Малиновського району м. Одеси.
- надання ліків першої необхідності громадянам похилого віку, інвалідам, перебуваючим на обліку у територіальному центрі (вул. Пантелеймонівська, 101) ;
- організація роботи щодо проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року - 2013»;
до 30.09.12 – організація та проведення в загальноосвітніх закладах району конкурсу плакатів рефератів творів па тему «Моя правова освіта»;
на запит політичної партії Всеукраїнського об'єднання Батьківщина була надана відповідь щодо кількості виборців у Малиновському районі;
- прийом громадян з метою перевірки своїх персональних даних (17 осіб), складено заяв (5) по внесенню змін. На телефон гарячої лінії поступило 20 дзвінків щодо перевірки своїх персональних даних. Скарг не поступило;
10.09.12 – організація та проведения першості району з кросу серед учнів 5-1 1 класів;
10.09.12 – у приміщенні бібліотеки №39 (вул. Варненська, 12-а) грайлики-відгадайлики «Зайчикові загадки, лисичкині відгадки»;
11.09.12 (о 16:00) – проведения заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б.Хмельницького, 62);
12.09.12 (з 12:00 до 16:00) – робота «Літературної гостинної» для підопічних територіального центру соціального обслуговування та мешканців Малиновського району м. Одеси; (вул. Б.Хмельницького, 62);
13.09.12 (о 15:00) – АРТ-терапія для підопічних територіальною центру (вул. Б.Хмельницького, 62);
13.09.12 – книжкова виставка книги-юбіляра. 60 лет книги Е. Хемингуэя «Старик и море»;
14.09.12 (о 13:30) – у СШ №100 (вул. Варненська, 100) «Орієнтири бібліознанія. Бібліотечний урок. Екскурсія»;
до 25 вересня – районний конкурс на кращий навчальний заклад «Панорама творчості».

Соціальна сфера
Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 8 чол. на суму 56,00грн.;
• бані послуги – 2 чол. на суму 40,00грн.;
• прання білизни – 34 чол. па суму 1220,60 грн. (прання 1 кг – 7,1 8 грн.);
• ремонт взуття – 4 чол. па суму 40,0 гри.:
• виготовлення окулярів (магазин «Оптика») – 1 чол. на суму 62,00 грн.
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 4 чол. на суму 400,00 грн.;
• медикаменти від «Благо» – 2 чол. на суму 120,00 грн.;
• медикаменти від «АКС» – 3 чол. на суму 180,00 грн.
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 901 пенсіонера із мережі їдалень «Ветеран-1», кафе «Восток», «Гранада», «Варіон» на суму 68025,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено ремонт 1 парадної (4 поверхи) по вул. Середній, 9;
- установлено лавку у дворі по вул. Болгарській, 42;
- проведено заміну (35 м.п.) дворової каналізаціі, пристрій 3-х каналізаційних колодязів по вул. Б.Хмельницького, 84;
- проведено покраску фасаду та установку воріт по вул. Б.Хмельницького, 33;
- проведено ремонт та покраска фасаду по вул. вул. Б.Хмельницького, 98, 23;
- проведено установку воріт по вул. Болгарській, 16;
- ремонт м'якої покрівлі: вул. Балківська, 183; вул. Головківська, 62, 62/1.

Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(10.09.12 – 14.09.12)

  
За минулий тиждень до райадміністрації надійшло 126 документів,
- відпрацьовано – 68,
- під контролем – 83,
- письмових звернень – 84.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського
господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Взято участь у роботі комісій: з питань з телекомунікацій; з питань встановлення тарифів в Управлінні економіки.
Взято участь у сумісній комісії з представниками інспекції з благоустрою, управління архітектури та містобудування ОМР, СЕС Суворовського району та ДП «Дитячий центр «Молода Гвардія» стосовно питання облаштування труби водовідводу на територію центру суміжним землекористувачем по вул. 1-а Садова, 22.
Взято участь у сумісній комісії з представниками філії «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфокс» по обстеженню зовнішніх мереж гуртожитку за адресою вул. Затонського, 17.
Підготовлено проект рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про визначення площ прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків, прибирання яких здійснюється двірниками комунальних підприємств житлово-комунальних сервісів Суворовського району м. Одеси».
Взято участь у прес - конференції на тему «Старт проекту Громадська безпека в м. Одеса».
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Отамана Головатого, 39 – з питання проведення індивідуального опалення в стоматологічній поліклініці №5 на першому поверсі, відключення опалення в квартирах 2, 3, 4, 5 поверхів та переводу квартир на індивідуальне опалення; вул. Ген. Бочарова, 21 та вул. Ак. Заболотного, 30 - з питання підготовки будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2012-2013 рр.; 1-й Соляний пров., 3 - з питання будівництва мансарди; вул. Сахарова,13 – з питання планування автостоянки.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу щодо підготовки матеріалів щодо засідання районної координаційної ради 13.09.2012 з питань легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено роботу з керівниками 11 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено засідання 13 вересня 2012 року районної координаційної ради з питань : легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Отримання СГ нової нормативно-грошової оцінки землі; перегляд розміру орендної плати по договорам оренди землі зі ставкою нижче 3-х кратного розміру земельного податку; про хід виконання рішень Одеської міської ради в частині оформлення договору оренди.
Оброблено інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 13 вересня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлено інформацію про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району станом на 14.09.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 20.08.2012р.
Підготовлено інформаційний матеріал, необхідний для внесення змін в проект генерального плану м. Одеси, до Управління архітектури та містобудівництва Одеської міської ради.
Проведено роботу з підприємствами та службами щодо надання пропозицій до Програми соціально-економічного розвитку району на 2013 рік.
Підготовлено інформацію щодо результатів роботи районної координаційної ради із легалізації виплати заробітної плати за 8 місяців 2012 року до Департаменту фінансів та Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про підсумки роботи промислових підприємств району та їхню заборгованість перед бюджетом, Пенсійним фондом та по виплаті заробітної плати за серпень 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Проведено виїзд із комісією до підприємств району щодо благоустрою прилеглої території та фасадів будівель та доведення їх до належного санітарного стану.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 7 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 5 документів.
Підготовлено та направлено 5 відповідей громадянам та установам.
17 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 2 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про доцільність усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.
Проведено перевірку утримання усиновлених дітей у 9 сім'ях.

Відділ освіти:
На базі районного методичного кабінету проведено засідання творчої групи вчителів російської мови та літератури щодо планування роботи районної методичної комісії.
На базі районного відділу освіти проведено прийом довідок, підтверджуючих працевлаштування випускників 9, 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
Керівники МО, методисти фізичного виховання та предмету „Захист Вітчизни” взяли участь у міській нараді на базі ГМЦ.
Працівниками РВО, СЕС, МЧС проведено перевірку готовності дошкільних навчальних закладів до 2012/2013 навчального року.
На базі ОЗОШ № 22 проведено семінар вчителів початкової школи та заступників директора з навчально-виховної роботи з питань «Впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти».
На Меморіалі героїчної оборони Одеси 411-ї берегової батареї команда „ОНВК Гімназія № 7” та ОЗОШ № 23 (посіли І місце) взяли участь в ІІ Регіональному військово – патріотичному фестивалі „Патріот”.
На спортивній базі стадіону „Динамо”, Французький бульвар, 27 збірні команди району учнів ОЗОШ № 14, 22, 73 взяли участь у дитячому спортивному святі „Юні надії” серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів Одеської області.
Протягом тижня на базі РВО проводився прийом статистичних звітів.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації,
забезпечено проведення апаратної наради, підготовлено протокол наради.
Прийнято 16 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організовано урочистий захід, присвячений Дню підприємця: зустріч в.о. голови Суворовської районної адміністрації з підприємцями Суворовського району з врученням 17 подяк.
Організовано урочисте підведення підсумків, присвячених святкуванню Дня міста з врученням почесних грамот, дипломів учасникам районної виставки квітів та проведенням святкового концерту.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(10.09.12 – 14.09.12)

 
- з 30 липня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту № 1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- у Одеській ЗОШ №28 відбулися відкриті заходи «Освітянські досягнення»;
- у Одеській СШ №121 продовжується святкування заходів, які присвячені 75-річчю закладу;
- у вересні в бібліотеках у загальноосвітніх навчальних закладах організовані виставки книжок з історії м. Одеси.

 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(10.09.12 – 14.09.12)

  
12.09.12 – участие в заседании фокус-группы «Город с качественной и эффективной инфраструктурой» в части подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
07-08 сентября – участие в IV Международном Экономическом форуме «Инновации. Инвестиции. Харьковские инициативы!».
Сотрудники управления приняли участие во II Международном Инвестиционном форуме Севастополя ISIF.
Подготовлены выставочные стенды с целью использования их в рамках презентационных мероприятий, направленных на привлечение инвестиций в город Одессу.
12-14 сентября – участие в международной специализированной выставке «Электроника и энергетика», где были представлены законченные опытные образцы инновационных разработок Одесского регионального отделения Инновационной палаты Украины.
Проведена работа с руководителем выставочной компании «Центр выставочных технологий» по организации и участию в данной выставке изделий и продукции рационализаторов-изобретателей города Одессы.
По случаю празднования Дня изобретателя и рационализатора Украины, подготовлены грамоты исполнительного комитета Одесского городского совета для награждения лучших работников инновационной сферы.
Рассмотрено обращение ЧП «АМСТОР Инрернэшнл Груп» относительно внедрения энергосберегающих технологий для отопления бюджетных и других предприятий, учреждений и организаций города.
Подготовлена информация по развитию и поддержке малого предпринимательства в городе Одессе за первое полугодие 2012 года.
Проинформированы бизнес-круги города Одессы о возможности участия в следующих мероприятиях:
• Выставка «Электроника и Энергетика», г. Одесса, 12-14 сентября 2012 г.
• Международный бизнес-форум «Украина – Кипр. Новый период экономических взаимоотношений», г. Одесса, 27-28 сентября 2012 г.
• «Национальный день вина», г. Кишинэу, Молдова, 06-07 октября 2012 г.
Подготовлена информация относительно поступления налога на прибыль и части чистой прибыли, подлежащей отчислению в бюджет города (дивидендов) коммунальных предприятий.
Подготовлен перечень мероприятий и памятных дат, проведение которых запланировано на октябрь 2012 года.
Подготовлен анализ условий сотрудничества Одесского городского совета с международными рейтинговыми агентствами.
Подготовлены предложения касательно использования туристического логотипа города Одессы в коммерческих целях.
Подготовлена информации об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 11.09.2012 г.
Подготовлен перечень инвестиционных проектов, которые находятся на стадии разработки и реализации.
Подготовлены 4 проекта решения по установлению тарифов на услуги СДПТ и 1 проект решения на услуги отопления.
Рассмотрен 1 депутатский запрос по вопросу тарифов на услуги СДПТ для ОСМД «Эксклюзив».
Проведены совещания со специалистами КП ЖКС и районных администраций по вопросам установления тарифов на уборку бесхозных и прилегающих к гаражам и территорий.
Подготовлена докладная записка касательно вышеуказанных вопросов.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 8-и гражданам и организациям.
Подготовлена аналитическая записка по установлению тарифов на услуги СДПТ для 4-х домов и услуги отопления для 1-го дома.
Направлено в ГНИ Малиновского района разъяснение о задолженности КП «Питание» по налогу на землю.
Подготовлен перечень коммунальных предприятий, подотчетных управлению.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний, контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей 3 коммунальных предприятий.

  
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(10.09.12 – 14.09.12)

  
У звітному періоді було зареєстровано 42 вхідних документа, з яких:
- від органів державної влади – 12,
- юридичних осіб – 14,
- фізичних осіб-підприємців – 16 документів.
Направлено 20 відповідей.
Станом на 15.09.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 66.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 26.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 59;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено: сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 30шт.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 42 шт.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 250шт.

Інспекційний відділ:
кількість актів перевірок – 213 од.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 915 тис. 924 грн. або 78% планових надходжень у поточному місяці.

Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 01.09.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:
З 01.09.
12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси :

Щодо розміщення соціальної реклами «Золотий Мангуст»:
2 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
10 плакатів формату 1,2м х 1,8м для сіті-лайтів.

Розміщення соціальної реклами щодо відкриття дитячого садку:
40 формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
20 плакатів формату 1,2м х 1,8м – для сіті-лайтів;

Щодо розміщення афіш «Філармонія»
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Театр Музкомедії»
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Музей Блещунова»
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Російський театр»
50шт. 0,6м х 0,8 м;

Щодо розміщення афіш «Ралі»
50шт. 0,6м х 0,8 м . 

     
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(10.09.12 – 16.09.12)
 
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
10.09.12
 
По адресу: ул. Ген. Петрова, 76, кв. 54 –захлопнулась входная дверь в квартиру. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена провела открытие дверей квартиры, обеспечив доступ родителей к ребенку
11.09.12
 
По адресу: ул. Тенистая, 15, кв. 63 – резкийнеприятный запах в квартире
Дежурная смена провелазабор проб воздуха,источник резкогонеприятного запаха необнаружен
12.09.12
 
По адресу: ул. Гераневая, 5 –упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
13.09.12
 
По адресу: ул. Зоопарковая, 8, кв. 13 –заклинила дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии заклинившей двери квартиры
14.09.12
По адресу: ул. Жаботинского, 19 –разбит ртутный медицинский градусник
Дежурная смена провела демеркуризацию местаразлива ртути
15.09.12
По адресу: ул. Преображенская, 50 – упавшая ветвь дерева перегородила проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Фонтанская дорога, 47, кв. 35 – заклинило замок входной двери в квартиру
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
16.09.12
По адресу: пр-кт М. Жукова, 14/2, кв. 16 –заклинило замок двери тамбура
Дежурная смена оказала помощь инвалида 2-й группы, Ткаченко В.И., в открытии входной двери квартиры

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 432
из них передано:
- в УЖКХ – 92,
- Оказана информационная помощь – 340.

  
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(10.09.12 – 16.09.12)

  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Змагання з міні-футболу
12.09.12
з 18:30 год.
сквер Космонавтів
2
Змагання з футболу
на Кубок мера м. Арциз
15.09.12
м. Арциз
3
Першість України з футболу
16.09.12
з 11:30
стадіон «Краян»
4
Фінальні змагання з футболу
на «Кубок мера»
14.09.12
з 15:00
футбольне поле
ПКта В ім. Горького
5
Чемпіонат Одеської області
з вітрильного спорту
15-16.09.12
Чорноморський яхт-клуб
7-9 траверси
пляж Отрада

  
   
   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
09.11.2012 14:29

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45303/