/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 38

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.09.12 – 21.09.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 257 звернень громадян.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (103 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Новосельського, 100, вул. М.Арнаутська, 19, пров. Ватманський, 1;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Канатна, 95, просп. Гагаріна, 16/3, пров. Госпітальний, 2, вул. Посмітного, 25/3, вул. Сегедська, 16, вул. Спиридонівська, 18/24, 27, вул. Л.Толстого, 13, площа Старосінна, 7;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Канатна, 101/2, вул. Спиридонівська, 15;
- поточний ремонт системи ЦО: просп. Гагаріна, 23/5;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Старопортофранківська, 103Б, вул. Базарна, 100, вул. В.Арнаутська, 57, 81, 99, вул. Пушкінська, 62, 64, 76, вул. Пантелеймонівська, 62, пров. Ватманський, 6, просп. Шевченка, 11А, вул. Сегедська, 2А, 5Б;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. В .Арнаутська, 92/94;
- ремонт димарів: вул. Старопортофранківська, 137.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
17-21.09.12 – участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
17-21.09.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
17-21.09.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
17.09.12 (11:00) – святковий концерт для ветеранів, присвячений визволенню України від фашистських загарбників (місце проведення – Будинок офіцерів; учасники – учні ОЦДЮТ «Дивосвіт», ОСШ №35, № 59, ОНВК№ 90, ОЗОШ № 57);
17.09.12 – підведення підсумків дитячого конкурсу рукодільних робіт «Сонячний зайчик» (місце проведення - ОЦДЮТ «Дивосвіт», учасники – учні ОЦДЮТ «Дивосвіт»);
17-21.09.12 – тематичні виставки, «круглі столи», бесіди, присвячені життю і творчості І.В. Стравінського;
17-21.09.12 – персональна виставка дитячих малюнків вихованців ЦДТ «Моряна» (місце проведення – ЦДТ «Моряна»);
19-21.09.12 – відзначення в закладах освіти Дня партизанської слави: проведення акцій «Ветеран живе поруч», уроків пам’яті «Вони захищали вітчизну», виховних годин «Літопись мужності»;
20.09.12 – шкільний етап конкурсу творчих робіт учнів 9-11 класів «Моя правова освіта».

 
  
МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.09.12 – 21.09.12)

  
Проведено:
- рейди щодо приведення до належного санітарного стану торговельних об'єктів та прилеглої території, та наявність договору ТПВ;
- робота з підприємствами та організаціями стосовно проведення заходів з благоустрою території району;
- проведення рейдів з ліквідації стихійної торгівлі на терп торії району;
- роботи в Управлінні дозвільних та погоджувальних процедур щодо питань:
• прийняття від підприємців документів, їх перевірка та реєстрація;
• видача дозвільних документів.
- опрацювання контролю розпорядження ЦВК по усуненню неопрацьованих кратних включень у Державному реєстрі виборців, доручень ЦВК по неопрацьованим зверненням засобами АІТС ДРВ та неопрацьованих переадресувань, аналізу розбіжностей в даних при співставленні виборців та контролю достовірності даних;
- підготувати та відправити запити суб'єктам подання відомостей щодо падання уточнених даних про виборців Малиновського району м. Одеси.
- протягом тижня – надання ліків першої необхідності громадянам похилого віку, інвалідам, перебуваючим на обліку у територіальному центрі (пул. Пантелеймонівська, 101);
- організація роботи щодо проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2013»;
до 30.09.12 – організація та проведення в загальноосвітніх закладах району конкурсу плакатів рефератів творів па тему «Моя правова освіта»;
- на запит політичної партії Всеукраїнського об'єднання Батьківщина була надана відповідь щодо кількості виборців в Малиновському районі;
- здійснювався прийом громадян з метою перевірки своїх персональних даних (23 особи), складемо заяв (5 осіб) но внесенню змін. На телефон гарячої лінії поступило 21 дзвінок щодо перевірки своїх персональних даних. Скарг не поступило;
17.09.12 – Книжкова виставка «С любовью к книге» (до Всеукраїнського дня бібліотек) (вул. Степова,66);
18.09.12 (о 16:00) – проведення заняття ансамблю «Біла акація» за участю підопічних територіального Центру спільно з Радою Ветеранів (вул. Б.Хмельницького, 62);
18.09.12 – урочисте відкриття дошкільного закладу №195 (вул. Космонавтів, 29/4);
19.09.12 (12:00 до 16:00) – «Літературна гостина» - надання книг для читання підопічним територіального центру та мешканням Малиновського району (вул. Б.Хмельницького, 62);
20.09.12 (о 15:00) – АРТ-терапія для підопічних територіального центру (вул. Б.Хмельницького, 62);
20.09.12 – відвідування вистави Одеського драматичного театру учнями молодших класів загальноосвітніх закладів району (750) учнів;
22.09.12 – відзначення Дня партизанської слави. Приймуть участь учні О'ЮІ II №19,45,130;
23.09.12 (о 13:30) «В царстве Посейдона». Пізнавальний - екологічний урок. (Багатство та екологічні аспекти Світового океану), (вул. Космонавтів, 23/1);
Проведення районного конкурсу на кращий навчальний заклад «Панорама творчості» до 25 вересня 2012р.

Соціальна сфера
Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Малиновського району з 17 по 21 вересня поточного року надано:
- побутові та медичні послуги:
• перукарські послуги надано – 9 чол. на суму 63,00грн.;
• бані послуги – 3 чол. на суму 60,00грн.;
• прання білизни – 34 чол. на суму 1220,60 грн. (прання 1кг – 7,18 грн.);
• ремонт взуття – 5 чол. на суму 50,00 грн.;
• медикаменти від ООО «Санафарм» – 2 чол. на суму 200,00 грн.;
• медикаменти від «Благо» – 1 чол. на суму 60,00 грн;
• медикаменти від «АКС» – 2 чол. па суму 120,00 грн.;
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 901 пенсіонер в мережі їдалень «Ветеран-1», кафе «Восток», «Гранада», «Варіон» па суму 68025,50 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення:
- проведено прочистку трубопроводу каналізації у квартирі №30 по вул. Ген. Петрова, 49;
- проведено ремонт і фарбування парадної по вул. Лазарева, 57;
- проведено ремонт та фарбування фасадів по вул. Б.Хмельницького, 15/19, 27, 64;
- проведено установку внутрішньобудинкового розподільного електрощита по вул. Дальницькій, 27;
- проведено заміну (80м.п.) дворового водопроводу по вул. Б.Хмельницького, 39; Продовжуються роботи з благоустрою прибудинкових територій, парків і магістральних колій.
  

 
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(17.09.12 – 21.09.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшов 121 документ,
• відпрацьовано – 85,
• під контролем – 73,
• письмових звернень – 85.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено роботу щодо благоустрою пам’ятника космонавту Добровольському Г.Т., розташованого на прилеглій території КЦ «Зірковий».
Взято участь у засіданні з питання Порядку компенсації затрат КП «ЖКС» з утримання безгосподарних територій та формування тарифу на відшкодування затрат КП «ЖКС» за утримання територій біля гаражів.
Проведено засідання комісії з питань відключення споживачів від систем централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Проведено виїзд з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва у районі з представниками управління архітектури та інспекції ДАБК за адресами: вул. Ак. Заболотного, 9; вул. Бочарова, 28; вул. Жоліо-Кюрі, 34.
Взято участь у сумісній комісії управління архітектури та містобудування ОМР, інспекції ДАБК та дочірнього підприємства «Клінічний санаторій ім. Пирогова» стосовно питання самочинної прибудови до житлового будинку, що знаходиться на території санаторію.
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Бадаева, 14 – стосовно видалення пнів, розташованих на прилеглі території біля будинку приватного сектора; пров. Державіна – щодо облаштування таблиці з назвою зупинки «пров. Державіна»; прибережна зона біля садового товариства «Примор’я»; вул. Затонського, 2 – стосовно закриття розкопки після проведення ремонту водопроводу; вул. Ген. Бочарова, 42,44,46, – прибирання прилеглої території; вул. Г.Сталінграда, 52, кв. 59 – з питання умов проживання; вул. Паустовського, 9 – з питання обстеження покрівлі; вул. Ген. Бочарова, 22 – з питання обстеження дахової ринви; 1-й Соляний провулок, 3 – з питання реконструкції квартири; с. Крижанівка – з питання встановлення в’їзних знаків.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 32 справи.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблено інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 13 вересня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлено інформацію про підсумки роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в частині земельних питань та робочої групи з проведення обстеження території району станом на 21.09.2012 року до Управління земельних ресурсів Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про хід виконання розпорядження міського голови від 28.12.2011р. №2377-01р «Про організацію шефської роботи з військовими частинами, підрозділами, закладами Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, що дислокуються в місті Одесі у 2012 році» за 3 квартал 2012 року до Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради від 29.04.2011р. №716-VІ «Про продовження терміну дії рішення Одеської міської ради від 29.09.2006р. №323-V «Про затвердження Концепції охорони атмосферного повітря у м. Одесі на період до 2010 року» за підсумками ІІІ-го кварталу 2012 року до Управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію для формування єдиної бази даних «Паспорт регіону» до Управління економіки, промисловості та інвестицій.
Направлені запити до служб, організацій району з метою підготовки інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 19 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 6 документів.
Підготовлено та направлено 2 відповіді громадянам та установам.
12 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 2 висновки про доцільність усиновлення.
Проведено засідання ради опіки та піклування.
Проведено перевірку утримання усиновлених дітей у 6 сім'ях.

Відділ освіти:
На базі ОЗОШ № 125 проведено урочистий мітинг „Пам’ять про Вас вічно жива”, за участю ветеранів, духовенства, учнів ОЗОШ № 125.
При шкільному музеї ОСШ №17 проведено розширене засідання клубу „Пошук” на якому були присутні ветерани війни – учасники бойових дій «Григорівського десанту».
На базі ОСШ №17 проведена конференція обласної ради ветеранів Великої Вітчизняної війни та праці.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 14 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організоване привітання 3 мешканців Суворовського району з нагоди 100-річчя від Дня народження.
Проведені заходи відповідно до районного плану з відзначення Дня партизанської слави. Організовано урочисте покладання вінку та квітів до пам’ятника загиблим партизанам (вул. Ак. Воробйова, 26) за участю ветеранів, школярів та громадськості району, проведений мітинг „Поклонимося великим тим рокам”.
Прийнято участь в урочистій церемонії покладання квітів на Алеї Слави у парку ім. Т.Г. Шевченка, а також до пам'ятній плиті в Сквері Партизанської Слави.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(17.09.12 – 21.09.12)

 
- до 24 вересня відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Малиновського району м. Одеси;
- у Одеській ЗОШ №65 відбулися відкриті заходи «Освітянські досягнення»;
- у Одеській СШ №121 продовжується святкування заходів, які присвячені 75-річчю закладу;
- у вересні в бібліотеках у загальноосвітніх навчальних закладах організовані виставки книжок з історії м.Одеси;
- 21 вересня у загальноосвітніх навчальних закладах проведені виховні години та тематичні уроки, які присвячені Дню миру.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(17.09.12 – 21.09.12)

 
21.09.12 – участие в заседании фокус-группы «Конкурентоспособный город (экономика, бизнес, инвестиции)» в части подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года.
Проводился анализ деятельности промышленных предприятий города Одессы всех форм собственности в разрезе видов экономической деятельности.
Подготовлена информация о ходе выполнения мероприятий Программы поддержки малого предпринимательства в городе Одессе на 2012 – 2013 годы.
Подготовлена информация о результатах работы рабочей группы по выявлению инвестиционно привлекательных земельных участков.
Подготовлена докладная записка касательно предоставления ЗАО «Одесский автосборочный завод» льгот по уплате налога на землю.
Осуществлено оповещение предприятий и ВУЗов города Одессы относительно их участия в Экспертном совете по инновационным разработкам при управлении экономики, промышленности и инвестиций Одесского городского совета.
Осуществлено информирование бизнес-кругов города Одессы о возможности участия в V Международной специализированной выставке «Энергоэффективность 2012», которая состоится в г. Киеве в период с 06-09 ноября 2012г.
Подготовлен предварительный текст для приветственного выступления на международном бизнес-форуме «Украина-Кипр. Новый период экономических взаимоотношений».
Проводилось информирование бизнес-кругов г. Одессы о возможности участия в Международном бизнес-форуме «Украина-Кипр. Новый период экономических взаимоотношений», который состоится 27-28 сентября в г. Одессе.
Разрабатывался проект Программы привлечения инвестиций в экономику города Одессы на 2013-2015 гг.
Осуществлен сбор и обобщение информации по инвестиционным программам, финансирование которых предусматривает выделение средств с бюджета города в 2013-2015 гг.
22 сентября – участие в Круглом столе на тему «Привлечение иностранных инвестиций в Одесскую область (пищевую и винную индустрии, сельское хозяйство)» в рамках конференции-тренинга «Привлечение инвестиций в приграничный регион Украина-Румыния-Республика Молдова».
Рассмотрено 2 жалобы.
Подготовлена докладная записка касательно проведения общественных слушаний по «Порядку установления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий для ОСМД и ЖСК, внесенный Ассоциацией «Одесский жилищный союз» в порядке местной инициативы.
Подготовлена информация об объемах закупок и уровне средневзвешенных оптово-отпускных цен по состоянию на 18.09.2012 г.
Сотрудниками управления проведено совещание со специалистами КП ЖКС и районных администраций по вопросам установления тарифов на уборку бесхозных и прилегающих к гаражам и территорий.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 5-и гражданам и организациям.
Подготовлен и направлен ответ 4-м исполнителям услуг по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий.
Подготовлен мониторинг фактического уровня возмещения себестоимости жилищно-коммунальных услуг
действующими тарифами.
Проведены предварительные расчеты в части реализации проекта по организации системы оплаты услуг парковки с помощью мобильного телефона.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей 16 коммунальных предприятий, 2 штатных расписания.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(17.09.12 – 23.09.12)

  

Дата
Что произошло
Принятые меры
18.09.12
 
По адресу: пр-кт Шевченко, 8/4, кв. 26 – угроза падения оконной рамы балкона с 9-го этажа
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в демонтаже аварийной балконной рамы
19.09.12
 
По адресу: ул. М. Грушевского, 45, кв.8 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Сегедская, 23а, кв. 21 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеркев открытии входной двери квартиры
20.09.12
 
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – женщина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с распухшего пальца руки
21.09.12
 
По адресу: ул. Центрально-аэродромная, 23 – больная женщина упала в квартире
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «103» в обеспечении доступа к больной женщине
По адресу: ул. Хуторская угол ул. Степная – упавшая ветка дерева перегородила проезжую часть
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветки дерева
22.09.12
По адресу: ул. Слободская, 68 –упавшее дерево перегородило проезжую часть и тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
23.09.12
По адресу: пр. Маршала Жукова, 51, кв. 122 – резкий неприятный запах в квартире
Дежурная смена взяла замеры проб воздуха. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 485
из них передано:
- в УЖКХ – 28,
- Оказана информационная помощь – 457.

 

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(17.09.12 – 23.09.12)
  
  

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України
зі стрільби кульової
14-25.09.12
м. Львів
2
3-й чемпіонат світу з ушу
17-25.09.12
м. Макао (КНР)
 
3
Міжнародний турнір «Золота осінь»
з гімнастики художньої
20-23.09.12
м. Одеса,
вул. Комарова, 4а
4
Змагання з міні-футболу
20.09.12
з 19:30 год.
23.09.12
з 11:00 год.
м. Одеса, сквер Космонавтів,
3-я ст. Великого Фонтану
5
Кубок області з футболу
21, 22.09.12
с. Авангард
Овідіопольський р-н,
Одеська область
6
Чемпіонат Одеської області
з вітрильного спорту
22, 23.09.12 з 10:00 год.
Чорноморський яхт-клуб
7-9 траверси
пляж Отрада
7
Тестові змагання ІХ Всесвітніх ігор з гімнастики спортивної
22, 23.09.12
м. Калі (Колумбія)
8
Змагання з футболу в рамках дитячо-юнацької футбольної Ліги
23.09.12
м. Южний
 

    

  

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
09.11.2012 15:19

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45305/