/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 39

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.09.12 – 28.09.12)
 

   
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 200 звернень громадян.

27.09.12 – засідання ради опіки та піклування;
28.09.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (101 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Середньофонтанська, 53/55, вул. Заславського, 27, вул. М.Арнаутська, 111, вул. М.Арнаутська, 94;
- поточний ремонт водостічних труб: просп. Шевченка, 11А, 15/2, Французький бульвар, 12/3;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Новосельського, 108, вул. Транспортна, 9, вул. Семінарська, 13, вул. Середньофонтанська, 53/55, 34а, пров. Матросова, 1, пров. Світлий, 2, 14, вул. Посмітного, 33, 25/2, пров. Полуничний, 31, вул. Отрадна, 9, пров. Пироговська, 3, 7/9, Французький бульвар, 29;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: пров. Артилерійський, 1/1, пров. Світлий, 14, пров. Пироговський, 3;
- поточний ремонт системи ЦО: пров. Економічний, 5, вул. Ковальська, 19, Французький бульвар, 12/1;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Ковальська, 59;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Транспортна, 7ж, пров. Волзький, 1, вул. Водопровідна, 3.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
24-28.09.12 – участь у 23 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
24-28.09.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
24-28.09.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
26-28.09.12 – районний етап міського конкурсу «Класний керівник» (місце проведення – ОЗОШ № 68, учасники – класні керівники закладів освіти);
27.09.12 – форум соціального партнерства «Одесса – мой город родной» (місце проведення – ОСШ № 117);
27.09.12 – районний семінар для вчителів географії «Використання інноваційних методів та технічних засобів на уроках географії» (місце проведення – ОЗОШ № 118, учасники – вчителі географії закладів освіти);
28.09.12 – святкування Всеукраїнського Дня бібліотек (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», учасники – бібліотекарі закладів освіти).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.09.12 – 28.09.12)

 
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 47 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 7 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 5 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1,2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5,6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

   
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні адміністративних послуг Одеської міської ради;
- проведення рейду з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: пр.. Ак. Глушко, 14 – пл. Дерев’янко;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 20 судових засіданнях;
2. надано відповіді на запити державних установ;
3. перевірено та завізовано 14 розпоряджень.
  
Відділ освіти:
Контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
В рамках міської програми „Освітні досягнення” проведені відкриті заходи в ОЗОШ № 82.
В рамках підготовки до реалізації Національного проекту „Відкритиій світ” для вчителів-координаторів проекту у закладах освіти району 25 вересня 2012 в Одеському навчально-виховному комплексі № 84 проведено відкритий урок у 7-Б класі за темою: «Народні думи. Дума «Про Марусю Богуславку». Вчителі на конкретному прикладі показали можливості та переваги організації уроку з використанням інтерактивних технологій, спільної онлайн-роботи в системі Інтернет, використання сервісів web.2 та інших сучасних методик. Безпосередньо на уроці учні працювали в вікі-середовищі, спільно створювали і редагували документи в онлайн-режимі, слухали думи, виконували роботу, користуючись пошуковими системами і виконували багато цікавих завдань.
На базі Одеського навчально-виховного комплексу № 84 Київським районним відділом МНС в Одеській області спільно з адміністрацією ОУКВ № 84 та обласною організацією «Школа безпеки» 25 вересня 2012 проведено акцію «Запобігти. Врятувати. Допомогти». У рамках акції в школі пройшли конкурс малюнків серед учнів 1-5-х класів, за підсумками якого 4-В, 4-Г, 2-Д та 3-Б були нагороджені спеціальними дипломами за активну участь; конкурс творів «Я – рятувальник» для учнів 8-11-х класів. Учні 6-7-х класів написали міні-диктанти на тему: «Надзвичайні ситуації». Учнями - учасниками «Школи безпеки» проведені показові виступи «Дії рятувальників у надзвичайних ситуаціях»: розгортання пожежної техніки, порятунок постраждалих та надання їм допомоги та інше.
27 вересня – в приміщенні Театру мод Перуцького пройшов І-й тур конкурсу команд КВН школярів міста, організований обласним та міським центрами зайнятості. Тема конкурсу – «Моя майбутня професія». У даному заході брали участь команди старшокласників Малиновського, Приморського та Київського районів міста Одеси. Київський район представляла команда учнів 9-го класу школи № 51 «Мишкова каша». За підсумками конкурсу команда набрала найвищі бали і пройшла у 2-й тур, який буде проходити в грудні 2012 року.
Згідно рекомендацій управління освіти та науки Одеської міської ради 28 вересня 2012 в ОЗОШ № 72 Київського району м. Одеси було проведено районний Форум соціального партнерства. У роботі форуму взяли участь 60 чоловік: учні 9-11 класів шкіл району, вчителі історії, керівники учнівських проектів конкурсу «Одеса – моє місто рідне», а також запрошені гості - члени районної ради ветеранів, голова благодійного фонду «Молода громада», методист ІМЦ управління освіти і науки Одеської міської ради, керівник гуртків ЦДЮТ «Евріка». Переможці районного етапу конкурсу дослідницьких проектів з історії та культури м.Одеси «Одеса – моє місто рідне» провели презентацію проектів: «Одеса архітектурна» (ЗОШ № 72, груповий проект); «Культурно-семантичний образ Одеси» (ЗОШ № 89, учні 10 - Б класу); «Стежина добра» (ЗОШ № 85); «Руська Італія або маленький Париж »(ЗОШ № 78, 10-А клас);« Архітектура – застигла музика» (ЗОШ № 78, 11-А клас); «Одеса – колиска світового музичного мистецтва» (ЗОШ № 82, 10 клас); «Криниці Одеси» (ЦДЮТ «Евріка»).
26 вересня – на базі школи № 82 в рамках тижня «Досягнення в освіті» пройшов «День відкритих дверей» в шкільній бібліотеці, приурочений Всеукраїнському дню бібліотек, під девізом: «Книга – вчитель, книга – наставник, книга – близький порадник і друг». У рамках цього свята були організовані книжкові виставки «Подорож у дивовижний світ книг», «Книжки про книжки»; виставка-конкурс дитячих малюнків «За життя з героями улюблених книг». Спільно з дитячою бібліотекою - філією № 22 проведений для учнів 6-х класів бібліотечний лабіринт «Берегиням книжкового саду». Співробітники бібліотеки розповідали хлопцям про появу перших книг, бібліотек. Провели захоплюючу вікторину по казках, розповідях, прислів'ям про книгу. В цей день також пройшла зустріч і з працівниками Одеської обласної бібліотеки для юнацтва ім. В.В. Маяковського, які для учнів 8-х класів провели віртуальну екскурсію «По книжковим скарбницям світу». Хлопцям були показані відеоролики про сучасних бібліотеках України, Росії, Німеччини, Америки, Китаю, Англії та інших країн.
Впродовж тижня організована участь талановитих дітей у Міжнародному фестивалі – «Пушкінська осінь в Одесі»,який пройшов на базі Одеського міського палацу дитячої та юнацької творчості.
27.09.12 – участь учнів старших класів економічного ліцею, ОЗОШ № 55, 63 у Дні відкритих дверей в Київському районному суді (вул. Варненська 3-в).
26-27.09.12 – організоване проведення для одинадцятикласників закладів освіти району зустрічей з представниками Одеського регіонального центру оцінювання якості знань з питання проведення ЗНО – 2013 відповідно до графіку.
28.09.12 – участь лідерів шкільного самоврядування – учнів 6-8 класів закладів освіти району у міській школі лідерів, яка пройшла на базі Одеського міського центру зайнятості.
29.09.12 – забезпечена участь учнів старших класів та вчителів закладів освіти району у перегляді футбольного матчу на стадіоні „Чорноморця”.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(24.09.12 – 28.09.12)
 

    
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 103 документа,
- відпрацьовано – 107,
- під контролем – 70,
- письмових звернень – 107.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку прибирання, покосу трави та поливу територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Північний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Взято участь у засіданні з питання Порядку компенсації затрат КП «ЖКС» з утримання безгосподарних територій та формування тарифу на відшкодування затрат КП «ЖКС» за утримання територій біля гаражів.
Проведено засідання комісії з питань відключення споживачів від систем централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва.
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Луцька – з питання будівництва храму; вул. Селищна, 3 – з питання захвату прибудинкової території, встановлення огорожі; вул. Ген. Бочарова, 28 – з питання реконструкції нежитлового приміщення; вул. Ак. Заболотного, 9 – з питання самовільного будівництва на території ПТУ №9; пр. Добровольського, 102, 73 – з питання організації фасадного виходу; Дніпропетровська дор., 97 – з питання виробництва будівельних робіт без дозволу; масив «Лузанівка» – з питання несанкціонованого звалища сміття; вул. Цегляна,5/3 – з питання видалення аварійних дерев, розташованих біля даного будинку; вул. Ак. Заболотного № 71 та № 79 – з питання ліквідації сміттєзвалища між будинками ; вул. Висоцького, 18-22 – з питання незакритої розкопки після проведення ремонтних робіт; вул. Затонського, 1 – з питання незадовільного прибирання прилеглої території; вул. М. Грушевського, 38-в – з питання організації облаштування виїзду для обслуговування мешканців відомчого жилого будинку.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Оброблено інформація та підготовлено протокол за підсумками засідання 13 вересня 2012 р. районної координаційної ради.
Підготовлено інформацію про виконання розпорядження міського голови від 14.06.2011р. №734-01р «Про організаційне та матеріально-технічне забезпечення у 2012 році другого Всеукраїнського перепису населення» станом на 20.09.2012 р.
Підготовлено інформацію щодо суб’єктів господарювання на засідання 26.09.2012р. міської координаційної ради по забезпеченню податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси в 2012 році.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за вересень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Направлені запити до служб, організацій району з метою підготовки інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 16 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 8 документів.
Підготовлено та направлено 3 відповіді громадянам та установам.
10 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини.
Проведено засідання ради опіки та піклування.
Проведено перевірку утримання усиновлених дітей у 7 сім'ях.

Відділ освіти:
Почесні караули навчальних закладів № 5, 7, 13, 15, 17, 40, 71, 125 взяли участь в урочистій лінійці, присвяченій передачі Вахти Пам'яті Поста № 1 в ЦПКіВ ім. Т.Г. Шевченка.
На базі РМК проведено засідання творчої групи вчителів української мови та літератури.
На базі РМК проведено засідання творчої групи вчителів іноземних мов.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Забезпечено проведення апаратної наради в.о. голови Суворовської районної адміністрації, підготовлений протокол наради.
Прийнято 18 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Організоване привітання мешканця Суворовського району з нагоди 100-річчя від Дня народження.
Проведено засідання районної комісії з висунення кандидатур на присвоєння почесного звання України «Мати - героїня», на якому розглянуто 1 заява.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(24.09.12 – 28.09.12)

 
24.09.12 – урочиста лінійка, присвячена передачі Почесної Вахти Пам'яті Почесними Караулами шкіл Малиновського району Почесним Караулам шкіл Суворовського району міста-героя Одеси;
- з 24 вересня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
- у Одеській ЗОШ №82 пройшли відкриті заходи «Освітянські досягнення»;
- у Одеській СШ №121 продовжується святкування заходів, які присвячені 75-річчю закладу;
- у вересні в бібліотеках у загальноосвітніх навчальних закладах організовані виставки книжок з історії м.Одеси;
27.09-02.10.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах проводиться конкурс стінгазет, присвячений Всеукраїнському Дню бібліотек;
27,28.09.12 – форуми соціального партнерства переможців міського конкурсу науково-дослідницьких та пошукових проектів з історії та культури рідного міста «Одесса – мой город родной»;
28.09.12 – у дошкільних навчальних закладах проведені заходи щодо святкування Всеукраїнського Дня дошкілля.

 
 
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(24.09.12 – 28.09.12)

 
Сотрудниками управления принято участие в заседаниях фокус-групп в части подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года, а именно:
26.09.12 – «Город интенсивного капитального строительства»;
28.09.12 – «Город с качественной и эффективной инфраструктуры»;
28.09.12 – «Жемчужина у моря (история города, культурная самобытность, архитектурный облик)».
Проводилось обновление базы данных предприятий сферы морехозяйственного комплекса города Одессы.
Подготовлены письма и докладная записка касательно предоставления ЗАО «Одесский автосборочный завод» на период реконструкции и становления льготы по уплате земельного налога.
Подготовлен ответ по распоряжению Одесского городского головы О порядке организации приема иностранных делегаций, групп и отдельных иностранцев исполнительными органами Одесского городского совета и работы с ними.
Осуществлялась разработка проекта Программы содействия привлечения инвестиций в экономику города Одессы на 2013-2015 годы.
Проводился сбор и обобщение информации по инвестиционным программам, финансирование которых предусматривает выделение средств из бюджета города в 2013-2015 гг.
27.09.12 – участие в Международном бизнес-форуме «Украина – Кипр. Новая эра экономических взаимоотношений».
Проанализированы предложения по перспективному развитию коммунальных предприятий города Одессы, обслуживающих прибрежную зону, разработаны и направлены в адрес управления экологии и развития рекреационных зон с целью обобщения рекомендации по указанному вопросу.
Подготовлен анализ деятельности коммунальных предприятий города Одессы, обслуживающих прибрежную зону за курортный сезон 2012 года.
26.0912 – подготовлена и проведена презентация касательно энергосберегающего освещения представителей SSTO Ltd с коммунальными предприятиями города Одессы.
Участие в заседании постоянной комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле, на котором рассматривался вопрос деятельности коммунальных предприятий города Одессы «ЖКС «Вузовский», «ЖКС «Порто-Франковский», «ЖКС «Северный».
Составлена опись документов КП «ОМИФЕР» для проведения процедуры ликвидации.
Рассмотрена 1 жалоба и 1 запрос прокуратуры по вопросу тарифов.
Подготовлено 2 ответа исполнителям услуг по вопросам установления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий, а также услуги отопления и горячего водоснабжения.
Подготовлены докладные записки о ходе выполнения протокольного поручения по вопросам установления тарифов на уборку бесхозных и прилегающих к гаражам территорий.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 5-и гражданам и организациям.
Подготовлена информация на заседание исполнительного комитета Одесского горсовета «О подведении итогов социально-экономического развития города Одессы за I полугодие 2012 года».
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей 4 коммунальных предприятий.

 
  
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(16.09.12 – 30.09.12)

 
У звітному періоді було зареєстровано 89 вхідних документів, з яких:
- від органів державної влади – 7,
- юридичних осіб – 50,
- фізичних осіб-підприємців – 32 документа.
Направлено 17 відповідей.
Станом на 30.09.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 13.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 6;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 24.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 18;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено: сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 40 шт.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 42 шт.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 80шт. 

Інспекційний відділ:
кількість актів перевірок – 164 шт.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 620 тис. грн. або 53% планових надходжень у поточному місяці.

Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 16.09.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:
Щодо розміщення соціальної реклами «Золотий Мангуст»:
2 од. формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
10 плакатів формату 1,2м х 1,8 м – для сіті-лайтів.

Розміщення соціальної реклами щодо відкриття дитячого садку:
40 од. формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
20 плакатів формату 1,2м х 1,8м – для сіті-лайтів;

Розміщення соціальної реклами щодо Консульства Грузії:
10 плакатів формату 1,2м х 1,8м – для сіті-лайтів;

Щодо розміщення афіш «Філармонія»:
20 од. 0,6м х 0,8м;

Щодо розміщення афіш «Російський театр»:
20 од. 0,6м х 0,8м;

Щодо розміщення афіш «Нікас Сафронов»:
20 од. 0,6м х 0,8м;

Щодо розміщення афіш «Авторські зустрічі»:
20 од. 0,6м х 0,8м .

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Вересень 2012)

 
За звітний період проведено:
- державну реєстрацію новостворених фізичних осіб-підприємців – 308;
- державну реєстрацію новостворених юридичних осіб – 119;
- включення до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 0;
- включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 0;
- внесення змін та доповнень фізичних осіб-підприємців – 1462;
- внесення змін та доповнень юридичних осіб – 1001;
- державну реєстрацію припинення діяльності фізичних осіб-підприємців – 167;
- державну реєстрацію припинення діяльності юридичних осіб – 41;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 2994;
- спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 1;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1158.
Взагалі за місяць проведено 7251 реєстраційна дія.

Загальний сектор відділу державних реєстраторів:
- 27 звернень від фізичних осіб;
- 21 звернення від юридичних осіб;
- 401 постанова та рішення суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 71 запит з правоохоронних органів та державних установ;
- 33 документа було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 94 реєстраційні картки отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 23 реєстраційні справи суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 18 балансів (річний фінансовий звіт);
- 7 повісток до суду;
- 4 ухвали про витребування документів;
- 47 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 111 повідомлень (18 – ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 28 реєстраційних справ відправлено по новому місцезнаходженню;
- 40 повідомлень про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи - підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 2826 одиниць.

Юридичний сектор відділу:
- надано 429 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 31 відповідь на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 18 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.10.2012 р. налічує – 189 036 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5300 реєстраційних справ;
- 84 реєстраційні справи було видано державними реєстраторами для роботи, відповідно журналів.
Вилучені та знищені згідно Акту №1 від 28.10.2011 р. (довідка №82 від 06.08.2012 р.) – 1796 реєстраційних справ.

Станом на 1 жовтня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 42 308;
- фізичних осіб - підприємців – 100 753.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Вересень 2012 року)

 
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць: на об'єкті культурної спадщини.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених Наказом Міністерства культури України від 07.06.2012 р. № 587 «Про делегування повноважень щодо погодження проектів відведення земельних ділянок органам охорони культурної спадщини нижчого рівня» - висновки по 70 об'єктам, з них 13 земельних ділянок, які відносяться до земель історико-культурного призначення і мають особливі умови і обмеження щодо їх використання.
Розробка програми - завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини.
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по вул. Нежінській, 61, вул. Катерининській, 18, вул. Віри Холодної, 5, пл. Грецькій,1.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: обстеження об'єктів по вул. Маразліївській, 46; вул. Новосельського, 78; пров. Канатний, 7, ріг М. Арнаутської; вул. Дерибасівській, 12; площі Катерининській, 5; вул. Новосельського, 66; вул. Успенська, 60, ріг пр. Олександрівського, 26.
Обстеження об'єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дощок (знаків).
Обстеження об'єктів для надання інформаційних довідок по вул. Ланжеронівській, 3; вул. Гоголя, 14, 17; вул. Успенська, 72, ріг вул. Кузьнечної, 54; вул. Пастера, 52; вул. 10 Квітня, 16; вул. Пантелеймонівській, 82; інформації щодо розробки ДПТ (детальне планування території) в межах вулиць Хімічної, Промислової, М. Грушевського і Ген. Плієва; щодо щомісячних звітів управління з погоджень проектів землеустрою земельних ділянок, розташованих на території міста Одеси; інформації щодо меж історичних ареалів та містобудівних особливостей території парку ім. Т.Г. Шевченка; програми збереження історичної забудови м. Одеси; інформації по пам'яткам монументального мистецтва місцевого та національного значення - пам'ятнику Дюку де Рішельє на Приморському бульварі, пам'ятнику графу М.С. Воронцову на Соборній площі; скульптурній композиції «Лев» та «Левиця» у Міському саду; пам'ятнику загиблим у Великій вітчизняній війні воїнам на території заводу «Більшовик» по Балтській дорозі, 42; пам'ятнику Отаману Головатому.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Рішельєвська, 53; вул. Дерибасівській, 12; вул. І.Буніна, 8; вул. Новосельського, 68, 100 (складання акту та постанови); пл. Грецька, 1; пров. Мукачівський, 4-В; Французький бульвар, 67; вул. Катерининська, 27; Воєнний узвіз, 13.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах: у цивільному суді 2 об'єкта; в адміністративному суді – 1 об'єкт; у господарському суді – 2 об'єкта; в окружному апеляційному суді – 2 об'єкта.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(24.09.12 – 30.09.12)
  

 

Дата
Что произошло
Принятые меры
24.09.12
 
Начальник КУ «Служба-077» -Думская площадь, 1 –проверка большого зала заседаний Одесского ГИК на предмет наличия ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения
Дежурная смена провела осмотр большого зала заседаний Одесского ГИК и прилегающих к нему помещений. ВОП, СДЯВ и источников ионизирующего излучения не обнаружено. Радиационный фон в норме
По адресу: ул. Дерибасовская, 18, кв. 12 –заклинило замок входной двериквартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионерке в открытии входной двери квартиры
По адресу: пер. Ватманский, 2 – часть дерева упала на газовую трубу
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей части дерева с газовой трубы
По адресу: пер. Маланова, 10, кв. 5 –змея заползла в квартиру
Дежурная смена провела работы по ловле и уничтожению змеи
25.09.12
 
По адресу: ул. Ланжероновская, 28, кв.10 –заклинила входная дверьквартиры
Дежурная смена оказала помощь больной пенсионеркев открытии заклинившей входной двери
По адресу: ул. Новобереговая, 2 -фрагмент каменного забора упал на тротуар
Дежурная смена провела разборку упавшего фрагмента забора; тротуар расчищен
26.09.12
 
По адресу: ул. Бабеля, 7 – разлив ртути натерритории въезда во дворучреждения
Дежурная смена провела обследование грунтовой поверхности на наличие ртути. Определена зона разлива ртути. Объект передан лаборатории химикорадиометрического контроля
По адресу: ул. Генерала Лазарева, 72 –частичное обрушение крыши
заброшенного цеха завода«Орион», примыкающего к жилым
постройкам
Дежурная смена провела обследование места обрушения и установила ограждение
27.09.12
 
ПоПо адресу: ул. Степовая, 50 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
28.09.12
По адресу: Люстдорфская дор., 88, кв.51 – разбит ртутный
термометр
Дежурная смена провела сбор
ртути ~ 3 гр и провела
демеркуризацию помещения
29.09.12
По адресу: ул.Льва Толстого, 14 – домашняя кошка на козырьке здания
Дежурная смена сняла кошку и передала хозяйке
По адресу: пл.Михайловская – обеспечение мероприятия «На Молдаванке музыка играет»
Дежурная смена провела обеспечение мероприятия
По адресу: ул.Софиевская, 5Б – домашняя кошка на дереве
Дежурная смена сняла кошку и передала хозяйке
30.09.12
По адресу: ул.Мариинская, 3/1, кв.15 –разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и
демеркуризацию помещения.
Парк «Преображенский» - в разрушенном кафе находится тяжело раненный мужчина
Дежурная смена провела эвакуацию тяжело раненного и передала его сотрудникам скорой помощи
По адресу: ул. Маразлиевская, 12, кв. 6 –парализованная женщина упала скровати
Дежурная смена подняла парализованную женщину на кровать.

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 501
из них передано:
- в УЖКХ – 35,
- Оказана информационная помощь – 463,
- Ртуть – 3.

 
  
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(24.09.12 – 30.09.12) 

    

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України
зі стрільби кульової
14-25.09.12
м. Львів
2
3-й чемпіонат світу з ушу
17-25.09.12
м. Макао (КНР)
 
3
Змагання з міні-футболу
26.09.12 з 18:30
30.09.12 з 10:00
м. Одеса,
сквер Космонавтів,
3-я ст. Великого Фонтану
4
Змагання з футболу
28.09.12
м.Іллічівськ
5
Відкритий Кубок м. Одеси
зі спортивного орієнтування
29.09.12
м.Южний
6
Відкриті обласні змагання
зі спортивного орієнтування
«Південна осінь»
 
30.09.12 з 11:00
м. Одеса,
Жевахова гора
7
Відкритий турнір з дзюдо, присвячений пам’яті
ЗТУ А. Матюшенко
28-30.09.12 з 10:00
Спортивна база СК «Краян»
 

  

    

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
12.11.2012 16:12

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45353/