/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 40

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.10.12 – 05.10.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 180 звернень громадян.

Проведено:
02.10.12 – засідання районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (247 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: пров. Ватманський, 1, пров. Волзький, 1, вул. Затишна, 12, Французький бульвар, 23/25, 11а, вул. Тираспольська, 24, Фонтанська дорога, 51а, 61;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Середньофонтанська, 12А, вул. Старопортофранківська, 133, 135, вул. Отрадна, 9, вул. Спиридонівська, 18/24, пров. Економічний, 2, вул. Педагогічна, 46;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Середньофонтанська, 12а, пров. Матросова, 5, вул. Пироговська, 7/9, Фонтанська дорога, 39;
- поточний ремонт системи ЦО: Фонтанська дорога, 57, 55, вул. Педагогічна, 46а;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Ковальська, 23, 44, вул. Асташкіна, 9, вул. Базарна, 67, 69, 71, 73, 75, 85, 94, 100, 102, 110;
- ремонт електрощитової та електропроводки: пров. Волзький, 20, Фонтанська дорога, 47;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Пироговська, 7/9, вул. Середньофонтанська, 12А, пров. Економічний, 5, Фонтанська дорога, 43.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
01-05.10.12 – участь у 23 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
01-05.10.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
01-05.10.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
01-03.10.12 – відзначення Дня ветерана і міжнародного дня громадян похилого віку: концертно-розважальна програма (29.09.12р., 11.00, місце проведення – міський сад); зустрічі з ветеранами праці; проведення родинних свят; благодійні акції «Ти можеш їм допомогти», «Ми поруч з Вами», «Турбота»;
05.10.12 – святковий концерт до 35-річчя заснування школи № 77 (місце проведення – ОЗОШ № 77);
05.10.12 – святкова програма для вчителів, присвячена 130-річчю з дня народження І.Стравінського та 140-річчю з дня народження С. Крушельницької (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна»);
06.10.12 – акція «Запобігти. Врятувати. Допомогти» (місце проведення – гімназія № 1, учасники – учні закладів освіти).

  
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.10.12 – 05.10.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 73 звернення. На особистому прийомі було прийнято 8 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3,4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7, 8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні адміністративних послуг Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- проведення рейду з ліквідації стихійної торгівлі за адресою: просп. Адміральський/вул. Суднобудівна, вул. Ак. Корольова, 76/1-92;
- розглянуто та надано відповіді на 10 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі:
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 12 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 23 протоколи про адміністративні правопорушення;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 22 судових засіданнях;
2. надано відповіді на запити державних установ;
3. перевірено та завізовано 15 розпоряджень.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.

  
   
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(01.10.12 – 05.10.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 116 документів,
• відпрацьовано – 75,
• під контролем – 53,
• письмових звернень – 111.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку режиму прибирання прибудинкових територій, територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Підготовлено проект рішення Одеської міської ради «Про визначення площ прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків, прибирання яких здійснюється двірниками комунальних підприємств житлово-комунальних сервісів Суворовського району м. Одеси» та направлено на узгодження до Юридичного департаменту Одеської міської ради.
Взято участь у засіданні робочої групи з вивчення ситуації щодо забруднення атмосферного повітря невизначеними підприємствами, які розташовані у санітарно-захисних зонах нафтопереробних підприємств та на полях фільтрації.
Проведено засідання комісії з питань відключення споживачів від систем централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Проведено інвентаризацію захисних споруд.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва за адресами: вул. Заболотного, 9; вул. Ген. Бочарова, 28; Дніпропетровська дор., 97; парк на вул. Луцької.
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: Хаджибеївська дор., 26 – спільно з працівниками інспекції з благоустрою проведено рейдову перевірку стосовно несанкціонованого скидання сміття; вул. С. Ядова, 63 – з питання незадовільного прибирання прилеглої території біля бойлерної, що знаходиться на балансі КП «Теплопостачання міста Одеси»; сквер «Молодіжний» – з питання необхідності прибирання залишків дорожнього покриття після облаштування місць паркування керівництвом ТОВ «Ринок «Північний»; Північна дорога – щодо ремонту пішохідної доріжки.
Проведено засідання адміністративної комісії, на якому розглянуто 25 справ.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу зі службами, організаціями району по підготовці інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.
Підготовлено та надано інформацію про фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування та темпи зростання прибутку прибуткових та збиткових підприємств від звичайної діяльності, які на останню звітну дату отримали значні суми збитків у розрізі галузей економіки за підсумками 1 півріччя 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про хід виконання рішення Одеської міської ради № 1629-VI від 23.12.2011р. «Про затвердження Програми підтримки малого підприємництва в місті Одесі на 2012-2013 роки» по Суворовському району за 9 місяців 2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.
Надано інформацію щодо виконання розпорядження міського голови від 07.11.2008р. № 1329-01р «Про Порядок розроблення, фінансування і моніторингу та оцінки міських цільових програм, звітності про їх виконання та включення до щорічних програм соціально-економічного розвитку міста Одеси» станом на 01.10.2012 року до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 11 документів.
Підготовлено та направлено 3 відповіді громадянам та установам.
8 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 5 розпоряджень про дозвіл на відчуження житла;
- 2 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 розпорядження про призначення опікуна;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав ;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав.
Проведено перевірку утримання усиновлених дітей у 2 сім'ях.

Відділ освіти:
На базі всіх загальноосвітніх навчальних закладів проведено заходи до Дня людей похилого віку.
На базі ОЗОШ № 44 проведено урочиста концертна програма, присвячена 50-річчю школи.
В залі Суворовської районної адміністрації проведені урочисті збори, що були присвячені Дню вчителя та підведенню підсумків підготовки до 2012/2013 навчального року.
В концертному залі Російського академічного драматичного театру педагогічні працівники району взяли участь у міській святковій програмі, що була присвячена Дню вчителя.
На базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені святкові та урочисті заходи до Дня вчителя.
Протягом тижня учні ОЗОШ № 71 несли Почесну Вахту Пам’яті на Посту №1 ЦПКіВ ім. Т.Г. Шевченка.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 14 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені інформаційні матеріали, довідки, форми, що пов'язані з підготовкою до майбутніх виборів.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

 
 
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(01.10.12 – 05.10.12)

 
- з 24 вересня – Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
- у Одеській ЗОШ №106 відбулися відкриті заходи «Освітянські досягнення»;
- у Одеській СШ №121 продовжується святкування заходів, які присвячені 75-річчю закладу;
27.09-02.10.12 – у загальноосвітніх навчальних закладах відбувся конкурс стінгазет, присвячений Всеукраїнському Дню бібліотек;
01-03 жовтня – у загальноосвітніх навчальних закладах проведені заходи до Дня людини похилого віку;
04 жовтня – святковий концерт для педагогічних працівників до Дня працівників освіти.

 
  
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(01.10.12 – 05.10.12)

  
Осуществлена работа в части подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года, а именно:
03.10.12 – подготовлено и проведено совещание Координационного совета;
04.10.12 – принято участие в работе фокус-группы «Транспортный и деловой центр Черноморского региона».

Участие в семинаре «Проектный менеджмент в сфере благоустройства и развития городских парков в условиях финансового кризиса» по разработке стратегического плана ревитализации парков города Одессы с минимальным использованием бюджетных средств.
Подготовлена докладная записка о работе рабочей группы по изучению альтернативного развития города Одессы и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях (Сухой порт).
Осуществлялась работа по сбору информации для рейтингового агентства «IBS-Рейтинг» с целью обновления кредитного рейтинга г. Одессы.
Проведен анализ деятельности коммунальных предприятий города Одессы в рамках договора с рейтинговым агентством «IBI-Рейтинг»
Подготовлен отчет о мероприятиях по привлечению инвестиций в экономику города в сентябре 2012 года.
Подготовлена информация о ходе выполнения в III квартале 2012 года распоряжения Кабинета Министров Украины от 12.07.2010 года №1437-р касательно утверждения плана мероприятий комплексного разрешения проблем социально-экономического развития гг. Днепропетровска, Донецка, Львова, Одессы и Харькова и перечень приоритетных инвестиционных проектов, требующих первоочередного финансирования в 2010-2012 годах.
Подготовлен ежемесячный мониторинг касательно тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Подготовлена информация касательно анализа, путей улучшения и ожидаемого выполнения показателей социально-экономического развития города Одессы по состоянию на 01.09.2012 года.
Подготовлен отчет на имя Одесского городского головы относительно бизнес-форума «Украина – Кипр. Новая эра экономических взаимоотношений».
Подготовлен мониторинг касательно тарифов на жилищно-коммунальные услуги. Подготовлена информация касательно введения в эксплуатацию новых промышленных объектов в сентябре 2012 года.
Подготовлена информация о ходе выполнения решения Одесского областного совета от 10.10.2010 г. № 1166-V «Об утверждении Программы поддержки малого предпринимательства в Одесской области на 2010-2012 годы» за 9 месяцев 2012 года в части, касающейся работы исполнительных органов Одесского городского совета.
Подготовлена информация касательно проблемных вопросов работы отраслей промышленности города Одессы и обеспечения их стабильного развития за сентябрь 2012 года.
Проведено информирование заместителей городского головы, а также руководителей структурных подразделений Одесского городского совета относительно возможности участия во Всеукраинском конкурсе проектов и программ развития местного самоуправления в 2013 году, а также внесении изменений в Положение о данном конкурсе.
Проводилось обновление контента инвестиционного веб-портала города Одессы.
Проводится анализ действующих субъектов хозяйствования сфере в морехозяйственного комплекса.
Подготовлен и направлен в адрес депутатской комиссии по экономической, инвестиционной политике и торговле анализ по итогам финансово-хозяйственной деятельности коммунальных предприятий ЖКС города Одессы за 8-м месяцев 2012 года.
Подготовлены на рассмотрение исполнительного комитета Одесского городского совета проекты решений о ликвидации коммунальных предприятий «Одесский муниципальный информационный фонд» и «Информресурс».
Подготовлены вопросы для включения в перспективный план работы исполнительного комитета Одесского городского совета на 2013 год и ориентировочный план работы на I квартал 2013 года.
Составлена опись документов КП «ОМИФЕР» для проведения процедуры ликвидации в разрезе каждой папки.
Рассмотрено 2 обращения граждан и 5 обращений юридических лиц.
Рассмотрен 1 запрос ГУМВС по вопросу установления тарифов для ОСМД «Сабанский».
Подготовлено 2 ответа исполнителям услуг по вопросам установления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий, а также услуги отопления и горячего водоснабжения.
Подготовлен на имя городского головы проект докладной записки касательно выполнения протокольного поручения по вопросам установления тарифов на уборку бесхозных и прилегающих к гаражам территорий.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 4-м гражданам и организациям.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей.
Согласованы контракты руководителей 5 и штатные расписания 2 коммунальных предприятий города Одессы.

 
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(01.10.12 – 07.10.12)
 

    

Дата
Что произошло
Принятые меры
01.10.12
 
По адресу: пр. Добровольского, 143, кв. 61 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и демеркуризацию помещения
02.10.12
По адресу: ул. Обнорского, 42 –
разбит ртутный термометр.
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр. и демеркуризацию помещения
03.10.12
По адресу: пер. Шампанский, стадион ОНУ им. Мечникова – проведение занятий по ГО со студентами
Дежурная смена провела подготовку места проведения занятий по ГО
По адресу: ул. Варненская, 7в –
домашние котята не могут самостоятельно выбраться из подвального помещения.
Дежурная смена извлекала котят из подвального помещения.
04.10.12
По адресу: пер. Шампанский, стадион ОНУ им. Мечникова – проведение занятий по ГО со студентами
Дежурная смена под руководством с начальником службы провела занятия со студентами ОНУ им. Мечникова по применению сил и средств ГО в ходе аварийно-спасательных работ
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 63а, кв. 71 – женщина не может самостоятельно снять кольцо с распухшего пальца руки
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с распухшего пальца руки
05.10.12
По адресу: ул. Махачкалинская, 1 кв. 150 – захлопнулась входная дверь в квартиру. В квартире находится маленький ребенок
Дежурная смена произвела открытие двери, обеспечив доступ родителей к ребёнку
Резкий, неприятный запах в районе Пересыпского моста и ул. Балковская
Дежурная смена произвела обследования района, наличие запаха не выявлено
06.10.12
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – просьба изъять разбитый ртутный термометр
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
По адресу: ул. Коминтерна, 102 –
разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3гр и демеркуризацию помещения
07.10.12
По адресу: ул. Окружная, 29 –
заклинило входную дверь квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери
По адресу: ул. Известковая, 76 –
упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с трамвайных путей маршрута №20
По адресу: ул. Жюлио Кюри, 52 –
домашняя кошка застряла на дереве
Дежурная смена сняла домашнюю кошку с дерева и передала хозяевам

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 485
из них передано:
- в УЖКХ – 46,
- Оказана информационная помощь – 400
   
   

УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(01.10.12 – 07.10.12)
 

       

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Змагання з футболу
01.10.12
м. Іллічівськ
2
Міжнародний турнір
зі спортивної акробатики, присвячений пам’яті ЗТ
В.П. Коркіна
02-08.10.12
м. Брест
3
Кубок світу
зі стрибків на батуті
03-06.10.12
м. Софія (Болгарія)
4
Змагання
з міні-футболу
03.10.12
07.10.12
м. Одеса,
сквер Космонавтів,
3-я ст. Великого Фонтану
5
Міжнародний турнір «Кубок Закарпаття»
05-10.10.12
м. Ужгород
6
Чемпіонат України з традиційного ушу
 
05-07.10.12
м. Бровари
7
Змагання з футболу
06.10.12
м. Южний
8
Кубок України зі скелелазіння , 2-етап (трудність, швидкість)
06-07.10.12
м. Нікополь
9
Змагання з футболу
07.10.12
м. Одеса, вул. Кримська, 74а
стадіон «Атлетик»

     

    

  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
12.11.2012 16:17

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45355/