/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 41

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.10.12 – 12.10.12)

 
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 210 звернень громадян.

Проведено:
11.10.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (149 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Польська, 21, вул. Канатна, 101А, просп. Шевченка, 8А, вул. Пантелеймонівська, 12, пров. Катаєва, 8, вул. Новосельського, 100;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: Італійський бульвар, 8, вул. Спиридонівська, 18/24, вул. Рішельєвська, 73, вул. Одеса-Головна, 35, пров. Вознесенський, 23, пров. Єлісаветградський, просп. Шевченка, 17, 25;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Троїцька, 6, вул. Пироговська, 7/9, Фонтанська дорога, 39;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Ланжеронівська, 21, вул. Р. Кармена, 8, вул. Преображенська, 50, вул. Черняховського, 1, просп. Шевченка, 8/4, 15/4, вул. Сегедська, 2, 8, Французький бульвар, 12/2;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): Військовий узвіз, 8, вул. Успенська, 78, вул. Тираспольська, 33, вул. Базарна, 77;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Преображенська, 49/51, Французький бульвар, 22 Б;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Пироговська, 7/9.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
08-12.10.12 – участь у 25 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
08-12.10.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
08-12.10.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
08.10.12 – концертна програма для ветеранів (місце проведення – Очний шпиталь, учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»);
11.10.12 – районний етап міського конкурсу творчих робіт учнів 9-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів «Моя правова освіта» на тему «Скажемо «ні» насильству в сім’ї» (місце проведення – Юридичний ліцей, учасники – учні закладів освіти);
11, 12.10.12 – районні військово-спортивні ігри «Сокіл» та «Зірниця» (місце проведення ОНВК № 90);
14.10.12 – участь учнів ОЗОШ № 16 у VІІІ традиційному загальноміському зльоті учнівських козацьких самоврядних організацій шкіл міста Одеси, присвяченому Дню Українського козацтва (місце проведення гімназія № 9, учасники – учні закладів освіти);
11, 12.10.12 – районний етап конкурсу професійної майстерності «Кращий учитель російської мови та літератури міста Одеси» (місце проведення – ОЗОШ № 101);
12.10.12 – «Лідер в тобі» – тренінг в рамках роботи районної школи лідерів (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»);
13.10.12 – концертна програма для дітей з вадами слуху (місце проведення – інтернат № 97, вул. Рєпіна, учасники – вихованці ЦДЮТ «Моряна»).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.10.12 – 12.10.12) 

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 63 звернення. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 5,6 КП «ЖКС «Чорноморський» та 1,2 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розглянуто план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- ведення прийому в управлінні адміністративних послуг Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 11 звернень громадян та організацій.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі  
- прийнято на особистому прийомі – 18 громадян.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- підготовка документів щодо проведення засідання адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
В рамках міської програми „Освітні досягнення” проведені відкриті заходи в ОЗОШ № 51.
01 жовтня – організоване проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у І півріччі 2012-2013 н.р. для учнів 7-9 класів (відповідно до графіку).
Впродовж тижня у закладах освіти організоване проведення профілактичних заходів у рамках місячнику з профілактики правопорушень та негативних явищ серед неповнолітніх:
- посилення контролю за проведення профілактичних заходів щодо вільного виходу дітей зі школи без нагляду дорослих під час навчального процесу та попередження тютюнопаління та алкоголізму серед неповнолітніх.
- забезпечення умови для проведення заходів лекцій – зустрічей учнів старших класів з представниками КМСД на базі закладів освіти району (відповідно до графіку з 01.10.2012).
- залучення представників правоохоронних органів до участі у засіданнях Координаційної ради та проведення сумісних рейдів та інше.
10 жовтня – в Одеській загальноосвітній школі № 63 відбулося спортивне свято «Мама, тато, я - спортивна сім'я», присвячена Всесвітньому дню психічного здоров'я. Це свято було проведено за сприянням Одеської обласної Федерації спорту інвалідів з порушеннями розумового і психічного розвитку. Гостями на заході були спортсмени збірної Федерації спорту інвалідів. Серед учнів 3, 4 - А класів були проведені естафети. Діти разом з батьками брали участь у змаганнях. Після змагань відбулося нагородження переможців. Учасники змагань були нагороджені пам'ятними подарунками. Кожен клас отримав диплом і кубок.
11 жовтня – в школі № 80 був проведений міський семінар для викладачів краєзнавчого курсу «Одеса – моє місто рідне». Тема семінару – «Курс «Одеса – моє місто рідне», його роль і місце в цивільно - патріотичному становленні особистості».
В Київському районі 20 навчальних закладів, в яких на виконання «Програми збереження і розвитку російської мови в місті Одесі на період 2011 - 2015г.г.». Цей курс був запроваджений в 2011 році. За минулий навчальний рік курс прослухали 1605 восьмикласників в 58 класах шкіл. У роботі семінару брали участь 20 викладачів району, а також вчителі школи-інтернату № 5, НВК «Надія».
08 жовтня – з нагоди Дня працівників освіти організоване відвідування педагогічними працівниками району комедії М.В. Гоголя „Одруження” .
12 жовтня – організовано проведення районного конкурсу творчих робіт учнів 9-11 класів „Моя правова освіта” за темою: „Скажемо „Ні” насильству у сім’ї”. Учні представили свої роботи у трьох номінаціях: „Кращий реферат” (І- ОЗОШ № 55, ІІ – ОЗОШ № 89, 72, ІІІ – 72, 78, 81), „Кращий твір” (І – ОЗОШ № 63, ІІ – 106, ОНВК „Гармонія”, ІІІ – ОЗОШ № 78, 55, 65), „Кращий плакат” (І – економічний ліцей, ІІ – ОЗОШ № 106, 65).

Впродовж тижня в закладах освіти району проведені тижні правових знань.
10 жовтня – у приміщенні ОЗОШ № 33 проведений районний етап конкурсу професійної майстерності „Лучший учитель русского языка”. За результатами конкурсу І місце посіла вчитель ОНВК № 84, ІІ - ОЗОШ № 28, 89, ІІІ – ОЗОШ № 55, 78, 80.
Впродовж тижня забезпечена участь вчителів-україністів у Всеукраїнському професійному конкурсі „Соняшник – учитель 2012” (інтерактивно).
Впродовж тижня забезпечена участь учнів закладів освіти району в обласній конференції „Козацькі скриньки” (лист відділу освіти Київської райадміністрації від 02.20.2012 № 1574)
05 жовтня – організоване відвідування педпрацівниками виступу Одеського філармонічного оркестру до Дня працівників освіти.
Впродовж тижня в закладах освіти району проведена акція АНТІТЕРОР: розміщені на інформаційних стендах у закладах освіти району інформаційної листівки Департаменту оборонної роботи, цивільної оборони, взаємодії з правоохоронними органами та МНС Одеської міської ради, проведені обговорення правил поведінки у незвичайних ситуаціях на класних годинах.
08 жовтня – на базі ОЦДЮТ «Еврика» проведена виставка „Щедрість рідної землі”, в який взяли участь 19 навчально-виховних закладів освіти району, зокрема: економічний ліцей, ОНВК «Гармонія», гімназія № 9, ОНВК № 84, ОЗОШ №№ 27, 28, 33, 51, 55, 63, 65, 72, 80, 81, 82, 85, 86, 106, ОНВК № 263 і ОЦДЮТ «Еврика». За активну участь у проведенні виставки „Щедрість рідної землі” оголошені переможцями:
II місце – гімназія № 9, ОЗОШ № 63;
III місце – ОНВК «Гармонія», ОЗОШ №№ 82, 85, 106 та ОЦДЮТ «Еврика».
09-10 жовтня – організоване відвідування вистави „Чиполіно” учнями молодших класів закладів освіти району у приміщенні Одеського академічного російського драматичного театру.

 
Впродовж тижня організоване відвідування літературного музею учнями закладів освіти району. 

      
      
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(08.10.12 – 12.10.12)

 
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 136 документів,
• відпрацьовано – 101,
• під контролем – 43,
• письмових звернень – 108.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян, згідно з графіком, з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що
надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку режиму прибирання прибудинкових територій, територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського
господарства.
Проведено зустріч з головою ЖБК «Ленінський-25» з метою благоустрою дитячих майданчиків по пр. Добровольського, 154, 156; Дніпропетровська дорога, 134; частини будинку по вул. Паустовського, 31.
Проведено засідання комісії з питань відключення споживачів від систем централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Підготовлена та направлена інформація про формування Програми «Одеський дворик на 2013-2015 р.р.» до Департаменту міського господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва з представниками Управління архітектури та містобудування ОМР.
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Ак. Заболотного, 58 – з питання демонтажу юніпаркеров; вул. Ген. Бочарова, №№ 42,44,46 - спільно з працівниками Інспекції з благоустрою стосовно прибирання прилеглої території між будинками; вул. Академіка Заболотного, 79, 67, 67 кор. I та II, вул. Сахарова, 20 - спільно з працівниками відділу торгівлі проведено обстеження прилеглої території до ТЦ «Ізумруд» на предмет облаштування плиткою зеленої зони та наявності контейнерів для вивозу твердих побутових відходів біля домів.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу зі службами, організаціями району по підготовці інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.
Надано інформацію про хід виконання заходів «Програми зайнятості м. Одеси на 2012-2013 роки» за підсумками 9-ті місяців 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Надано інформацію на рішення виконавчого комітету від 05.03.12р. № 84 «Про затвердження «Основних напрямків діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у вирішенні проблем інвалідів на період до 2020 року» за підсумками 9-ті місяців 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Надано інформацію щодо виконання розпорядження міського голови від 15.05.2012р. №442-01р «Про затвердження порядку роботи виконавчих органів Одеської міської ради з інвесторами» за підсумками 9- ті місяців 2012 року в частині впровадження інвестицій на підприємствах району до Управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію щодо результатів роботи районної координаційної ради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси за січень-вересень 2012 року до Департаменту фінансів Одеської міської ради.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за вересень 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Підготовлено та надано інформацію про результати діяльності Суворовської райадміністрації за 9 місяців 2012 року в порівнянні з періодами минулих років Одеському міському голові.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 11 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 11 документів.
Підготовлено та направлено 13 відповідей громадянам та установам.
9 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 1 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 5 розпоряджень про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 1 розпорядження про призначення опікуна;
- 3 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про доцільність усиновлення;
- 2 подання до суду про встановлення опіки.

 
Проведено 4 обстеження житлово-побутових умов недієздатних громадян.
Проведено засідання ради опіки та піклування.

Відділ освіти:
На базі БТЮ «Тоніка» для керівників гуртків декоративно-ужиткового спрямування області проведено майстер-клас.
На базі ОЗОШ № 15 проведені конкурсні уроки в рамках «Кращий вчитель російської мови та літератури».
Керівники гуртків ПНЗ з музично-інструментального жанру взяли участь у обласному семінарі – практикумі, який проводився на базі методичного центру художньо-естетичного виховання дітей та молоді ПНПУ ім. К.Д. Ушинського.
На базі РМК проведена презентація досвіду роботи вчителів російської мови та літератури та підведені підсумки конкурсу «Кращий вчитель російської мови та літератури».
На базі РМК проведено районний етап конкурсу «Моя правова освіта».
Протягом тижня учні ОСШ № 40 несли Почесну Вахту Пам’яті на Посту №1 ЦПКіВ ім. Т.Г.Шевченка.

Відділ з організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 16 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені інформаційні матеріали, довідки, форми, що пов'язані з підготовкою до майбутніх виборів.
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в. о. голови Суворовської районної адміністрації.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради. 

     
      
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(08.10.12 – 12.10.12)

 
Участие в заседаниях фокус-групп в части подготовки Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года, а именно:
10.10.12 – «Город с качественной и эффективной инфраструктурой»;
11.10.12 – «Жемчужина у моря (история города, культурная самобытность, архитектурный облик».
10.10.12 – проведено совещание с представителями районных отделов образования по вопросу расчетов арендной платы, ее поступления и использования учреждениями образования.
Подготовлен перечень инвестиционных проектов города Одессы, находящихся на стадии разработки.
Подготовлена докладная записка касательно результатов финансово-хозяйственной деятельности КП «Городская хозрасчетная консультативная поликлиника».
Подготовлен сравнительный анализ КП «Одесский городской землеустроительный центр» и КП «Земельно-кадастровое бюро при управлении земельных ресурсов».
Подготовлена информация о ходе выполнения за III квартал 2012 года Плана первоочередных мероприятий социально-экономического развития города Одессы и Одесской области.
Проведен сбор информации и последующее её обощение для рейтингового агентства «IBI-Рейтинг» с целью обновления кредитного рейтинга города Одессы.
Проведен сбор и обобщение информации для Одесской областной государственной администрации относительно состояния выполнения Плана мероприятий на 2011-2012 годы Стратегического плана повышения конкурентоспособности и экономического развития Одесской агломерации.
Проводилось изучение альтернативного развития города Одессы и Одесского морского торгового порта на заболоченных территориях (Сухой порт).
Проводилось обновление контента инвестиционного веб-портала города Одессы.
Проводится анализ действующих субъектов хозяйствования сфере в морехозяйственного комплекса.
Рассмотрено 1 обращение граждан и 2 обращения юридических лиц.
Подготовлен 1 ответ исполнителю услуг по вопросу установления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 7-и гражданам и организациям.
Согласован 1 контракт руководителя и 1 штатное расписание коммунальных предприятий города Одессы.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей. 

    
      
КП «ОДЕСРЕКЛАМА»
(01.10.12 – 14.10.12)

  
У звітному періоді було зареєстровано 38 вхідних документа, з яких:
- від органів державної влади – 5,
- юридичних осіб – 12,
- фізичних осіб-підприємців – 16 документів.

 
Направлено 16 відповідей.

 
Станом на 15.10.2012 р. в КП «Одесреклама» контрольних документів, термін виконання яких минув, немає.

Договірний відділ:
- укладено договорів на право тимчасового користування місцями для розташування рекламних засобів – 23.

Юридичний відділ:
- прийнято участь у судових засіданнях – 4;
- проведена робота з ДВС у справах, які знаходяться на виконанні – 28.

Технічний відділ:
• робота з дотримання порядку розміщення зовнішньої реклами та вивісок – кількість демонтованих конструкцій – 0;
• в рамках реалізації міських програм і заходів виготовлено та розміщено: сюжетів соціальної реклами:
- сіті-лайти(1,2мх1,8м) – 35 од.;
- стаціонарний щит (3м х 6м) – 19 од.;
- афіши (0,6м х 0,8м) – 20 од.

Інспекційний відділ:
- кількість актів перевірок – 123 од.

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету протягом звітного періоду перераховано 757 тис. грн. або 65% планових надходжень у поточному місяці.

Інспекторами КП «Одесреклама» проводиться перевірка суб’єктів господарювання на предмет дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Одесі (стел, стаціонарних, фасадних та нестандартних рекламних конструкцій), за результатами якої планується провести демонтаж незаконно встановлених рекламних засобів.

З 01.10.12 – організовано розміщення сюжетів соціальної реклами на рекламоносіях, розташованих на території міста Одеси:

Щодо розміщення соціальної реклами «Золотий Мангуст»:
19 од. формату 3м х 6м – для стаціонарних щитів;
35 плакатів формату 1,2м х 1,8м – для сіті-лайтів.

Щодо розміщення афіш «Філармонія»:  
20 од. 0,6м х 0,8 м . 

    
     
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(08.10.12 – 14.10.12)
 
  

Дата
Что произошло
Принятые меры
08.10.12
 
По адресу: проспект Шевченко 10/7, кв.9 – дерево упало на стену жилого
дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева упавшего на стену жилого 5-ти этажного дома
По адресу: ул. Космонавтов, 18 – дерево упало на автомобиль
Дежурная смена провела работы по подъему, распиловке и уборке дерева, упавшего на автомобиль «Тойота Ярис»
По адресу: ул. Ген. Петрова, 14 – дерево упало на забор хлебзавода «Одесский Каравай» и тротуар
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Ришельевская, угол ул. Троицкая – дерево упало на троллейбусные провода
Дежурная смена провела обследование места падения дерева и установила аварийное ограждение
По адресу: ул. Приморская, 3 – дерево упало на провода ЛЭП над проезжей частью улицы
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресу: ул. Балковская, 131 – дерево упало на крышу жилого дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку дерева упавшего на жилой дом
09.10.12
 
По адресу: пер. Азарова, 11а – обрушение части фронтона здания
Дежурная смена провела ограждение опасного участка, информация передана ДГХ
10.10.12
 
По адресу: ул. В.Терешковой 14а, кв.75 – ребёнок закрыл входную дверь на щеколду и остался один в
квартире
Дежурная смена открыла входную дверь квартиры, обеспечив доступ родителей к ребёнку
По адресу: пер. Маяковского, 8 -мужчина упал с высоты на крышу одноэтажной пристройки
Дежурная смена провела работы по снятию пострадавшего 38-ми лет с крыши пристройки и передала его сотрудникам «Скорой помощи»
По адресу: ул. М. Говорова, 26 –разбит ртутный термометр
Дежурная сменой провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
По адресу: ул. Головковская, 2, кв. 115 – разбит ртутный термометр
Дежурная сменой провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
11.10.12
 
По адресу: ул. Белинского, 8 –домашняя кошка на козырьке здания
Дежурная смена сняла домашнюю кошку с козырька балкона и передала ее хозяйке
По адресу: ул. Садовая, 21 – возможность повторного возгорания помещения
Дежурная смена провела обследование подвального помещения на предмет повторного возгорания. Доступ в подвальное помещение закрыт
12.10.12
По адресу: ул. Ак. Вильямса, 20, кв. 7 – разбит медицинский ртутный
термометр
Дежурная смена провела демеркуризацию места разлива ртути
13.10.12
По адресу: ул. Маршала Малиновского, 53 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: Николаевская дорога, 168 – дерево упало на трамвайные пути
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
По адресам: ул. Люстдорфская дорога, 3; ул. Болыпая Арнаутская, 24; ул.Черноморского Казачества, 49 – упавшие деревья перегородили проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев
14.10.12
По адресу: ул. М. Арнаутская, 72, кв. 31 – женщина упала с кровати и не может самостоятельно подняться
Дежурная смена оказала помощь родственникам, по перемещению женщины, с весом более 200 кг, с пола на кровать
По адресу: ул. Нежинская, 37 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: пер. Мукачевский, 1 – упавшее дерево перегородило проходы к парадным дома
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева, освободив проходы к парадным дома
По адресу: ул. Судостроительная, 7 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Садовая, 16 – кошка застряла на карнизе второго этажа жилого здания
Дежурная смена провела работы по снятию кошки с карниза жилого здания

   

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 505
из них передано:
- в УЖКХ – 42,
- Оказана информационная помощь – 462,
- Ртуть – 1

     
    
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(08.10.12 – 14.10.12) 
     

п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
 
Чемпіонат України з футболу
07-10.10.12
м. Євпаторія
2
Чемпіонат України
зі спортивної акробатики
08-І2.10.12
м. Вінниця
3
Змагання з футболу
13.10.12
м. Одеса,
вул. Кримська, 74-а
стадіон «Атлетик»
4
Змагання з футболу
13.10.12
м. Одеса,
навально-тренувальна база «Чорноморець»
5
Першість ДЮСШ №11
 з футболу
13, 14.10.12
м. Одеса,
стадіон (парк ім. Горького)
6
Змагання з футболу
у рамках дитячо-юнацької футбольної Ліги
14.10.12
смт. Маринівка,
Миколаївська область

   
    

   

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
29.11.2012 10:50

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/45727/