/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 44

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.10.12 – 02.11.12)

    
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 230 звернень громадян. 
     
Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району.
Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району.
Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж.
Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (187 звернень громадян).

КП ЖКС:
29.10-02.11.12 – проводиться робота щодо підключення будинків комунальної власності до теплоносіїв.
- ремонт покрівлі: вул. Жуковського, 30;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Успенська, 56;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Буніна, 18;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Гавана, 6, пл. Катерининська, 3.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
29.10-02.11.12 – участь у 21 судовому засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
29.10-02.11.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
29.10-02.11.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

 
   
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.10.12 – 02.11.12)

  
Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 30 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 82 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію про хід включення відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 12.10.2012р. № 977-01 р «Про початок опалювального сезону 2012-2013р.р.» опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району. Щоденно співробітники відділу спілкувалися у телефонному режимі з керівниками ЖБК, ОСББ і відомчого житлового фонду з питання включення у житлових будинках систем опалення та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків за минулий опалювальний період.
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
07.11.12 – співробітники відділу провели збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Краснова, 14, просп. Ак. Глушка,21, 21/1 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розгляд план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

  
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
05, 09.11.12 – ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 зверненням громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
01.11.12 – засідання адміністративної комісії (розглянуто 30 протоколів про адміністративні правопорушення)
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- проведення консультацій відносно іпотечного кредитування;
- перереєстрація квартирно-облікових срав.

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 31 судовому засіданні;
2. надано відповідь на 6 звернень громадян;
3. перевірено та завізовано 12 розпоряджень.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка записів вхідних відомостей;
- самостійна обробка кратних включень;
- робота з вхідної кореспонденцією.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване відвідування літературного музею учнями закладів освіти району.
Протягом жовтня 2012 року в рамках міської програми „Чужих дітей не буває”з метою підтримки соціально незахищених категорій дітей у закладах освіти району проведена благодійна акція „Діти допоможіть дітям”. В рамках акції була надана речова допомога (канцелярські товари, миючі засоби, засоби гігієни, одяг, взуття, іграшки, солодощі, фрукти та овочі) для вихованців шкіл-інтернатів № 5 (ОЗОШ № 27, 63, 72, 78, 81, 86, 89, 106), № 34 (ОНВК „Гармонія”, ОВНК № 84, ОЗОШ № 82), № 88 (ОЗОШ № 85), № 97 (ОЗОШ № 55), № 87 (ОЗОШ № 106), Притулку № 1 (ОЗОШ № 28, економічний ліцей), спеціалізованого будинку дитини № 1 (ОЗОШ № 85, 106), санаторію „Степне повітря” (ОЗОШ № 65), Одеського реабілітаційного центру (ОЗОШ № 51) на загальну суму 21560 грн. Під час проведення акції була надана допомога 109 учням закладів освіти району, з числа дітей пільгового контингенту та дітей, які виховуються у неблагополучних родинах, на загальну суму близько 13790 грн. В рамках благодійної акції надана допомога учениці 5-В класу ОЗОШ № 55, хворої на лійкемію. В жовтні 2012 року 64 учням пільгових категорій закладів освіти району були надані безкоштовні квітки до Одеського академічного російського драматичного театру на виставу «Чиполіно». Відділом освіти та редакцією дитячого журналу «Бджілка» для 55 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування закладів освіти району проведена сумісна благодійна акція: безкоштовне відвідування кінотеатру. Щорічно в рамках благодійної акції «Діти, допоможіть дітям», учні ОЗОШ № 106 проводять акцію «Яблуко»: у цьому навчальному році учні ОЗОШ № 106 зібрали 310 кг яблук та передали їх вихованцям Спеціалізованого будинку дитини № 1 та Притулку № 1.
30.10.12 – проведена організаційна нарада для заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗНЗ та методистів ДНЗ з питання проведення атестації педагогічних працівників у 2012-2013 н.р.
З 02.11.12 – розпочата організація та проведення районних предметних олімпіад для учнів закладів освіти району. Проведені:
02.11.12 – з астрономії на базі ОНВК «Гармонія»;
03.11.12 – з французької мови на базі ОНВК № 84;
04.11.12 – української мови та літератури на базі ОСШ № 86.
29.10-03.11.12 – організована екскурсія до Угорщини для учнів ОЗОШ № 81.
01.11.12 – на базі ОЗОШ № 89 організована зустріч учнів школи з нападником Одеського „Чорноморця” Денисом Васіним з метою надання дітям безкоштовних квитків на матч.
04.11.12 – організоване відвідування учнями ОЗШ № 89 та 28 матчу „Чорноморець” – „Металург” на стадіоні „Чорноморця”.

  
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(29.10.12 – 02.11.12)

     
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 206 документів,

- відпрацьовано – 254,

- під контролем – 88,

- письмових звернень – 97.
   
Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян: з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку режиму прибирання прибудинкових територій, територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Здійснюється взаємодія з ЖБК, ОСББ, СОНами з приводу відпрацювання звернень громадян.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва з представниками Управління архітектури та містобудування ОМР.
Проведена робота з питання налагодження взаємодій сміттєвидаляючих компаній на території приватного сектору Суворовського району.
Взято участь у засіданні з питання організації контролю за спалюванням сміття на території міста.
Взято участь у комісійному обстеженні спільно з працівниками Інспекції з благоустрою міста щодо прийняття рішення з питання відкриття заїзду, закритого внаслідок облаштування тротуару та автостоянки біля ринку «Північний».
Взято участь у проведенні громадських слухань щодо обговорення проекту рішення «Про внесення змін до рішення Одеської міськради від 23.12.12р. № 1631-VІ «Про затвердження Правил благоустрою території м. Одеси (текстової частини) у новій редакції».
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: Хаджибеївська дорога, 26 (район кар’єру Цементного заводу) - спільно з Державною Екологічною інспекцією в Одеській області проведено перевірку додержання вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з відходами на території району з питання несанкціонованого звалища відходів; вул. Ак. Заболотного, 58 – з питання облаштування парковки; інвентаризація зупиночних комплексів на ділянці №9 КП ЖКС «Півничний»; вул. Хутірська, 34 - спільно з відділом торгівлі проведена перевірка щодо прибирання території прилеглої до автобусної зупинки ; вул. Марсельська, 32 - щодо облаштування пішохідної доріжки від вказаного будинку до будівлі церкви.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 2 підприємств району щодо заборгованості із виплати заробітної плати та перед ПФУ.
Проведено роботу зі службами, організаціями району по підготовці інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.
Оброблено інформацію та підготовлено протокол за підсумками проведення 18.10. 2012 р. засідання районної координаційної ради.
Підготовлені матеріали на засідання районної координаційної ради 08.11.2012 р. з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 12 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 4 документа.
Підготовлено та направлено 10 відповідей громадянам та установам.
5 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 4 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 2 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 висновки про позбавлення батьківських прав;
- 2 висновки про доцільність усиновлення;
- 1 подання до суду про встановлення опіки
Проведено засідання ради опіки та піклування.
Проведена звірка справ з прокуратурою Суворовського району.

Відділ освіти:
На базі РМК проведено засідання районної методичної комісії працівників психологічної служби ОДНЗ.
Учні початкової школи закладів освіти району відвідали виставу «Чіполліно» в Одеському Російському академічному драматичному театрі.
Пройшов районний етап конкурсу «Кращий педагогічний працівник ДНЗ -2012».
На базі РМК пройшло засідання районної методичної комісії працівників психологічної служби ОЗОШ.
Почалась перевірка закладів освіти щодо використання навчально-методичної літератури.
Базі ОЗОШ № 15 проведена районна учнівська олімпіада з астрономії.
На базі ОЗОШ № 23 проведена районна учнівська олімпіада з англійської мови.
На базі ОЗОШ № 22 проведена районна учнівська олімпіада з української мови та літератури.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо
благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені інформаційні матеріали, довідки, форми, які пов'язані з минулими виборами.

  
   
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(29.10.12 – 02.11.12)

  
31.10.12 – участие в работе фокус-группы по подготовке Стратегии социального и экономического развития города Одессы до 2022 года «Транспортный и деловой центр Черноморского региона».
Участие в организации и проведении II и III этапа семинар-тренингов, направленных на получение навыков по разработке бизнес-плана создания и развития предприятия; налогообложения малых предприятий, проведения экономических расчетов эффективности малого бизнеса; основ; основ маркетинга и менеджмента в малом бизнесе; механизмов начала инновационных проектов в информационных технологиях.
Подготовлена информация для предпринимателей относительно их участия в конкурсе на получение финансово-кредитной поддержки из областного бюджета.
Проводилась работа, а именно, подготовка искового заявления, в части признания банкротом КП «Питание».
Подготовлена докладная записка касательно отвода земельного участка под строительство жилья.
Подготовлены регламент и порядок проведения общественных слушаний регуляторного акта.
Подготовлено представление для участия в I туре конкурса «Лучший служащий органов местного самоуправления года».
Подготовлен отчет о мероприятиях, проводимых в октябре 2012 г. с целью привлечения инвестиций в город Одессу.
Подготовлен ответ касательно обращения исполнительного директора ООО «Международный аэропорт Одесса» о тарифах на тепловую энергию и услуги отопления и горячего водоснабжения.
Подготовлен ответ касательно 1 обращения о предоставлении информации по тарифам на услуги по содержанию дома и придомовой территории.
Продолжалась работа над обновлением контента инвестиционного веб-портала города Одессы.
Проводилась работа в части анализа отчетности коммунальных предприятий Одесского городского совета за 9 месяцев 2012 года.
Согласованы контракты 1 руководителя, 1 штатное расписание и 1 представление на премию коммунальных предприятий Одесского городского совета.
Рассмотрен 1 депутатский запрос. Ответ направлен заявителю.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 6-ти гражданам и организациям.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей.

 
  
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Жовтень 2012)

  
За звітний період проведено:
- державну реєстрацію новостворених фізичних осіб-підприємців – 284;
- державну реєстрацію новостворених юридичних осіб – 152;
- включення до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 96;
- включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 69;
- внесення змін та доповнень фізичної особи-підприємця – 1441;
- внесення змін та доповнень юридичної особи – 1099;
- державну реєстрацію припинення фізичних осіб-підприємців – 209;
- державну реєстрацію припинення юридичних осіб – 64;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3248;
- спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 0;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 1363.
Взагалі за місяць проведено 8025 реєстраційних дій. 

Загальним сектором відділу державних реєстраторів було зареєстровано 999 звернень, з них: 35 звернень – від фізичних осіб;
- 23 звернення від юридичних осіб;
- 350 постанова та рішення суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 117 запитів з правоохоронних органів та державних установ;
- 39 документів було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 120 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 20 реєстраційних справ суб'єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 5 балансів (річний фінансовий звіт);
- 12 повісток до суду;
- 6 ухвал про витребування документів;
- 17 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 211 повідомлень (18-ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 32 реєстраційні справи відправлено по-новому місцезнаходженню;
- 12 повідомлень про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи - підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 3633 одиниці.  
  
Юридичний сектор відділу:
- надано 424 консультації громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 46 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 19 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.11.2012 р. налічує:
- 189 650 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5240 реєстраційних справ;
- 86 реєстраційних справ було видано державним реєстраторам для роботи, відповідно до журналів.

Станом на 1 листопада 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку: юридичних осіб – 42 387; фізичних осіб - підприємців – 100 822.

  
   
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Жовтень 2012 року)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам’яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам’яток місцевого значення.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дощок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць: на об’єкті культурної спадщини.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам’яток міста Одеси в межах повноважень, визначених Наказом Міністерства культури України від 07.06.2012 р. № 587 «Про делегування повноважень щодо погодження проектів відведення земельних ділянок органам охорони культурної спадщини нижчого рівня» - висновки по 74 об’єктам, з них 3 земельні ділянки, які відносяться до земель історико-культурного призначення і мають особливі умови і обмеження щодо їх використання.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об’єктів культурної спадщини.
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по вул. Приморській, 17, вул. Софіївській, 1, вул. Новосельського, 100, вул. Дворянській, 7.
Проведення планових перевірок пам’яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: обстеження об’єктів по вул. Белинського, 11; пров. Лермонтовський,13; вул. Пастера, 44; пр. Олександрівський, 6, 8-10; вул. Новосельського, 100; вул. Грецька, 33; вул. Єврейська, 58; вул. Куйбишева, 37; вул. Преображенська, 1, 21, 45, 96; вул. Пантелеймонівській, 82, 84; вул. Грецька, 25, ріг вул. Катерининської, 25; вул. Гоголя, 17; Французьський бульвар, 17 (Мавританська арка), 67; вул. І. Буніна, 8; вул. Катерининська, 85.
Обстеження об’єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам’ятних дошок (знаків).
Обстеження об’єктів для надання інформаційних довідок по провулку Воронцовському, 4; інформації щодо пам’ятника національного значення Дюку де Рішєльє на Приморському бульварі; щодо діяльності управління за 2011 рік та 9 місяців 2012 року; щодо стану виконання плану заходів стратегічного розвитку Одеської агломерації; щодо щомісячних звітів управління з погоджень проектів землеустрою земельних ділянок, розташованих на території міста Одеси; інформації щодо проведення Координаційної ради; щодо історії створення та діяльності управління; щодо попередніх розрахунків «Програми включення до ЮНЕСКО історичної забудови м. Одеси на 2013-2015 роки»; інформації по пам’яткам археології місцевого та національного значення, розташованим на території м. Одеси; пам’ятнику Отаману Головатому; інформації щодо обласних міст, які увійшли до складу Ліги історичних міст України.
Обстеження об’єктів з метою надання приписів щодо охорони пам’яток місцевого значення, припинення робіт на пам’ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Дерибасівська, 12 (2 об’єкти); вул. Катерининська, 5, 7, 14 ріг вул. Дерибасівської, 16; пл. Соборна, 2, 10; вул. Преображенська, 45, 64; вул. Новосельського, 100; вул. Ланжеронівська, 26; провул. Лермонтовський, 13.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам’яткоохоронного законодавства по 7 об’єктах: у цивільному суді 2 об’єкта; в адміністративному суді – 1 об’єкт; у господарському суді – 2 об’єкта; в окружному апеляційному суді – 2 об’єкта.

 
   
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(29.10.12 – 04.11.12)
 

       

Дата
Что произошло
Принятые меры
29.10.12
 
По адресу: Люстдорфская дорога, 176, кв. 47 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого термометра и
демеркуризацию помещения
30.10.12
 
По адресу: ул. Ак. Королёва, 18, кв. 8 – котёнок застрял в вентиляционной шахте
Дежурная смена провела работы по извлечению котёнка из вентиляционной шахты
По адресу: ул. Преображенская, 49/51, кв. 1 – кошка застряла в барабане стиральной машины
Дежурная смена провела работы по извлечению кошки из барабана стиральной машины
31.10.12
 
По адресу: ул. Спиридоновская, 6 – упавшая ветвь дерева
перегородила проезжую часть
дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Вильямса, 59, корп.2, кв.12 –
больная женщина упала на пол и
не может самостоятельно
подняться
Дежурная смена оказала помощь женщине в поднятии с пола и уложив ее на кровать
По адресу: ул. Мясоедовская, 4 –
провал грунта на проезжей части
дороги
Дежурная смена установила ограждение места провала грунта
01.11.12
 
Дежурный диспетчер КДС - «058»
ул. Балтская дорога, 19 – дерево упало на газовую трубу
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с газовой трубы
По адресу: ул. Ришельевская, 67 - кот на козырьке балкона 3-го этажа
Дежурная смена сняла кота с козырька балкона и передала хозяину
02.11.12
            
По адресу: ул. Конная, 18 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
По адресу: ул. Балковская, 130 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
03.11.12
По адресу: ул. Б. Арнаутская 107, кв. 9 – кошка на козырьке балкона 3-го этажа
Дежурная смена провела работу по снятию кошки с козырька балкона 3-го этажа
По адресу: ул. Екатерининская, 14 – изъятие разбитого ртутного
термометра
Дежурная смена изъяла разбитый ртутный термометр для дальнейшей утилизации
04.11.12
По адресу: ул. Урожайная, 7 – упавшая ветвь дерева перегородила межквартальный проезд
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшей ветви дерева

  

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 478
из них передано:
- в УЖКХ – 19,
- Оказана информационная помощь – 458,
- Ртуть – 1
    
    
    

  
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
31.01.2013 17:50

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/47430/