/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 45

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.12 – 09.11.12)
 

   

За звітний період в райадміністрацію надійшло – 444 звернення громадян.

Проведено:
07.11.12 – засідання адміністративної комісії;
08.11.12 – засідання ради опіки та піклування.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (355 звернень громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Базарна, 32, просп. Шевченка, 27А, 11, Французький бульвар. 41, вул. Спиридонівська, 14, вул. Коблевська. 30, вул. Р.Кармена, 11, пров. Полуничний, 27, 29, вул. Пантелеймонівська, 12, вул. М.Арнаутська, 65, вул. Л. Шмідта, 5;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Коблевська,20, вул. Спиридонівська, 15;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: вул. Ковальська, 33, вул. Середньофонтанська, 4, вул. Л. Шмідта, 20, вул. Спиридонівська, 25, вул. Пантелеймонівська, 101, пров. Єлісаветградський, 8/10, вул. Канатна, 132;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Базарна, 77, 38, вул. Куйбишева, 35, вул. Тіниста, 3, пров. Світлий, 14;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Грецька, 45, Французький бульвар, 12/2, 22-б, вул. Новосельського, 100, вул. Сегедська, 12-а, Фонтанська дорога, 59, 39, 15-а, вул. Довженка, 8-а, вул. Канатна, 100/4, пров. Артилерійський, 1/1, вул. Транспортна, 10, вул. Марийська, 6, вул. Сегедська, 12, вул. Семінарська, 15-б, вул. Середньофонтанська, 34-а, вул. Канатна, 100/1, вул. Канатна, 132, просп. Шевченка, 27-а, 15/4, 21, пров. Економічний, 3;
- роботи із підтримання належного санітарного стану території (розпил та вивезення дерев, обрізання гілок, миття турнікетів, парапетів, помивка зупиночного комплексу, вивезення сміття, фарбування лавок, воріт, парканів, покіс трави, очистка підвалів тощо): вул. Рішельєвська, 58, пров. Віце-адмірала Жукова, 4, вул. Заславського, 5, вул. Пантелеймонівська, 64, вул. Льва Толстого, 17;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Новосельського, 40, вул. Канатна, 97, вул. Пироговська, 7/9, вул. Водопровідна, 2/4;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Рішельєвська, 45, вул. Сегедська, 12а, вул. Пироговська, 27, 27а, просп. Шевченка, 19, вул. Армійська, 8, вул. Посмітного, 25/3, пров. Світлий, 14;
- ремонт димарів: вул. Тираспольська, 33, вул. Ковальська, 49;
- ремонт теплотраси: вул. Маріїнська, 6, вул. Пироговська, 27, 27а.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
05-16.11.12 – участь у 44 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
05-16.11.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
05-16.11.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
05.11.12 – концертна програма для дітей (місце проведення – школа-інтернат№ 91, вул. Репіна, 1);
05.11.12 – відкриття районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» (місце проведення – ОЗОШ№ 57);
06-08.11.12 – проведення конкурсних уроків «Учитель року – 2013» (місце проведення – гімназія № 2, гімназія №1, ОЗОШ № 101, ОСШ№ 121, ОЗОШ№ 122);
05-14.11.12 – районний етап конкурсу «Кращий педагогічний працівник дошкільного навчального закладу» (місце проведення – ОДНЗ);
08.11.12 – конкурсно-розважальна програма «Казкова країна» (місце проведення – ЦДЮТ «Дивосвіт»);
09.11.12 – відзначення Дня української писемності: літературні читання; конкурс творів «Моя рідна мова»; тематичні виставки в бібліотеках;
12.11.12 – концертна програма для ветеранів (місце проведення – Очний шпиталь, учасники – вихованці ЦЦЮТ «Моряна»);
14, 15.11.12 – конкурс читців поетів прозаїків «Срібне слово» (місце проведення – 14.11.12 – ЦЦЮТ «Моряна», 15.11.12 – ЦЦЮТ «Дивосвіт», учасники – учні закладів освіти);
16.11.12 – лекторій «Альбом мистецтв» (місце проведення – ЦДЮТ «Моряна», учасники – учні закладів освіти);
17.11.12 – участь у міському конкурсі дитячого малюнку «Кольори Одеси» (місце проведення – благодійний фонд ім. Б.Дерев'янко, учасники – учні та вихованці закладів освіти).

 
 
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.12 – 09.11.12)

 
За звітний період до райадміністрації надійшло 49 звернень. На особистому прийомі було прийнято 9 громадян.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами з питань оренди нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом підготовлено 30 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 82 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
Підготовлено та надано до департаменту міського господарства інформацію
про хід включення відповідно до розпорядження Одеського міського голови від 12.10.2012р. № 977-01 р «Про початок опалювального сезону 2012-2013р.р.» опалення у житлових будинках та об’єктах соціальної сфери Київського району. Щоденно співробітники відділу спілкувалися у телефонному режимі з керівниками ЖБК, ОСББ і відомчого житлового фонду з питання включення у житлових будинках систем опалення та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків за минулий опалювальний період.
Щоденно проводились зустрічі-наради з керівниками ЖБК, ОСББ та відомчого житлового фонду з питання підготовки житлових будинків до роботи у осінньо-зимовий період 2012-2013 рр. та погашення заборгованості за теплопостачання та гаряче водопостачання будинків у минулий період.
07.11.12 – співробітники відділу провели збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Краснова, 14, просп. Ак. Глушка, 21, 21/1 – з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїздів на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 1, 2 КП «ЖКС «Чорноморський» та 5, 6 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розгляд план-схеми, які надані підприємствами, організаціями, установами для погодження території, яка підлягає прибиранню.

Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
05, 09.11.12 – ведення прийому в дозвільному центрі управління економіки, промисловості та інвестицій Одеської міської ради;
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді на 12 зверненням громадян та організацій.

Адміністративна комісія:
- контроль за дотриманням вимог законодавства при наданні протоколів до адміністративної комісії;
- надання інформації до інспекції з благоустрою про роботу адміністративної комісії;
- проведення роботи з уповноваженими особами, які мають право складати адміністративні протоколи щодо дотримання адміністративного законодавства;
- проведення роботи з виконавчою службою органів юстиції з питань примусового стягнення адміністративних штрафів;
- консультативна робота з громадянами;
- аналіз роботи уповноважених осіб щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення.
01.11.12 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 30 протоколів про адміністративні правопорушення).
   
Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- оформлено та видано ордерів – 1 громадянину;
- прийнято на особистому прийомі – 14 громадян;
- проведення консультацій відносно іпотечного кредитування;
- перереєстрація квартирно-облікових срав.

Відділ правового забезпечення:
1. прийнято участь у 31 судовому засіданні;
2. надано відповіді на 6 звернень громадян;
3. перевірено та завізовано 12 розпоряджень.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
- виявлення кратних включень та формування відповідних запитів до Київського РВ УМВС в Одеській області;
- обробка записів вхідних відомостей;
- самостійна обробка кратних включень;
- робота з вхідної кореспонденцією.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
По понеділкам та середам проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване відвідування літературного музею учнями закладів освіти району.
З 02.11.12 – розпочата організація та проведення районних предметних олімпіад для учнів закладів освіти району.
Проведено:
07.11.12 – з географії на базі ОНВК „Гармонія”;
09.11.12 – з правознавства на базі ОЗОШ № 55;
10.11.12 – з трудового навчання та базі гімназії № 9 та ОЗОШ № 63;
12.11.12 – з історії на базі ОЗОШ № 72.

Впродовж тижня забезпечене проведення „круглих столів” з проблем профілактики наркоманії, венеричних захворювань, ВІЛ-інфекції/СНІДу у І півріччі 2012-2013 н.р. для учнів 7-9 класів (відповідно до графіку).
Впродовж тижня у закладах освіти проводиться благодійна акція „Діти, допоможіть дітям” для надання допомоги дітям від 0-х до 3-х років, що перебувають у будинку дитини при ЧВК – 74.
07.11.12 – на базі ОНВК „Гармонія” проведена організаційна нарада для заступників директорів з виховної роботи з питання профілактики правопорушень та негативних проявів серед неповнолітніх, попередження жорстокого поводження по відношенню до дітей.
10.11.12 – організована участь дітей у міської олімпіади з російської мови для учнів 5-11 класів в рамках програми «Збереження та розвитку російської мови на 2011-2015 роки» на базі ОНВК № 4.
10.11.12 – організована участь учнів у науково-практичній конференції «Історичні науки-крок молоді у ХХІ століття», яка відбулась на базі історичного факультету ОНУ ім. І.І. Мечникова.
10-11.12.12 – організована участь у конкурсі поліглотів в рамках VІ фестивалю «Райдуга» на базі ПУПДУ ім. К.Д. Ушинського.
Впродовж тижня у рамках міський програмі „Освітні досягнення” проведені відкриті заходи в ОЗОШ № 33.
06.11.12 – представники відділу освіти та РМК взяли участь в організаційній нараді з питання профілактики правопорушень та негативних проявів серед неповнолітніх, попередження жорстокого поводження по відношенню до дітей на базі інформаційно-методичного центру управління освіти та науки Одеської міської ради.
05.11.12 – в середній школі № 28 відбувся районний етап конкурсу "Учитель року - 2013". У конкурсі взяли участь 18 вчителів в 4 номінаціях: «фізика» – 6 вчителів (СШ № 55, 63, 86, 106, ЗНВК № 84 та ЗНВК «Гармонія»), «інформатика» – 6 вчителів (СШ № 28, 55, 80, 81, 106, ЗНВК «Гармонія»), «французька мова» – 3 вчителя (ЗНВК № 84, СШ № 72, 86), «музика» – 3 вчителя (ЗОШ № 65, 72, 106). 

     
      
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(05.11.12 – 09.11.12)

  
За минулий тиждень до районної адміністрації надійшло 97 документів,
• відпрацьовано – 194,
• під контролем – 124,
• письмових звернень – 123.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлені відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян: з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку режиму прибирання прибудинкових територій, територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Здійснюється взаємодія з ЖБК, ОСББ, СОНами з приводу відпрацювання звернень громадян.
Підготовлені та направлені інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва з представниками Управління архітектури та містобудування ОМР.
Проведена робота з питання налагодження взаємодій сміттєвидаляючих компаній на території приватного сектору Суворовського району.
Взято участь у засіданні з питання організації контролю за спалюванням сміття на території міста.
Підготовлені та направлені листи до Управління земельних ресурсів, Управління екології та розвитку рекреаційних зон, Суворовського РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області, СЕС м. Одеси та Суворовського району стосовно утворення несанкціонованих звалищ за адресами: вул. Хуторська, 70, колишній кар’єр Цементного заводу з боків пров. Хуторського та вул Ак. Панкратової, а також Хаджибеївської дороги, 26.
Проведені обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Вапняна 52-а – з питання відкритих каналізаційних люків, розташованих на тротуарі навпроти заводу ПАТ ВО «Стальканат-Сілур»; вул. Кап. Кузнєцова від вул. Суворовської 5-ої до вул. Суворовської 8-ої – з питання асфальтування вул. Капітана Кузнєцова, а також необхідності відновлення зовнішнього освітлення ; вул. Лиманна – з питання підтоплення житлових будинків.

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено роботу з керівниками 15 підприємств району з метою їх подальшого запрошення на засідання районної координаційної ради з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Підготовлені матеріали на засідання районної координаційної ради (08.11.2012 р.) з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Проведено роботу зі службами, організаціями району по підготовці інформації за підсумками 9 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району.
Підготовлено інформацію щодо підсумків роботи народно - господарського комплексу району за 9 місяців 2012 року до Департаменту фінансів ОМР.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 10 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 6 документів.
Підготовлено та направлено 8 відповідей громадянам та установам.
7 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.
Підготовлено:
- 3 розпорядження про надання статусу дитині;
- 2 розпорядження про втрату статусу дитини;
- 3 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про влаштування дитини;
- 2 подання до суду про встановлення опіки.

Відділ освіти:
Протягом тижня в районі проведено 1-й районний (вибірковий ) етап І-го міського туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року-2013» (іноземна мова на базі ОСШ № 17; інформатика на базі ОСШ № 40; музика на базі ОНВК № 24;фізика на базі ОЗОШ № 113).
Учні закладів освіти району відвідали виставу «Чіполліно» в Одеському Російському академічному драматичному театрі.
На базі ЦДЮТ «Зоресвіт» проведено районний етап огляду – конкурсу «Екологічний ярмарок – 2012».
Протягом тижня учнями закладів освіти району відвідані музеї міста (за окремим графіком).
Протягом тижня учні ОСШ № 17 несли Почесну Вахту Пам’яті на Посту № 1 в ЦПКіВ ім. Т.Г. Шевченка.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 17 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлені матеріали на апаратну нараду в.о. голови Суворовської районної адміністрації.

  
   
УПРАВЛІНЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(05.11.12 – 09.11.12)

  
- з 24 вересня – відбувається Несення Почесної Вахти Пам'яті на Посту №1 Почесними Караулами загальноосвітніх навчальних закладів Суворовського району м. Одеси;
- учні загальноосвітніх навчальних закладів відвідують музеї м. Одеси (за окремим графіком);
- проведені відкриті заходи на базі Одеської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів №33;
- 09 листопада – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені заходи до Дня української писемності і мови;
- 09 листопада – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведений методичний фестиваль за підсумками міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»;
- 08-09 листопада – на базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені заходи до Міжнародного дня боротьби проти фашизму, расизму та антисемітизму;
- продовжується проведення на базі загальноосвітніх навчальних закладів міських конкурсів педагогічної майстерності «Учитель року», «Кращий педагогічний працівник дошкільного навчального закладу». 

      
       
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(05.11.12 – 11.11.12) 

       

Дата
Что произошло
Принятые меры
05.11.12
 
По адресу: ул. Жолио Кюри 24, кв. 58 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам РОВД, обеспечив доступ в квартиру
По адресу: Польский сп.,69, кв. 9 – просьба оказать помощь бригаде «103»
Дежурная смена оказала помощь бригаде «Скорой помощи» в транспортировке больной женщины из квартиры
По адресу: ул. Пантелеймоновская, 54 – разлив ртути в результате повреждения технического термометра
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 7гр для дальнейшей утилизации
По адресу: Шампанский пер. 9, кв. 26 – оказание помощи семье пенсионеров
Дежурная смена оказала помощь парализованной женщине и тяжело больному мужчине в транспортировке их из квартиры для доставки в лечебное учреждение
06.11.12
 
По адресу: ул. Заньковецкая, 19 – командно- штабные учения МЧС
Дежурная смена приняла участие в командно-штабных учениях МЧС
07.11.12
 
По адресу: пр-кт М. Жукова, 5, кв. 106 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения
08.11.12
 
По адресу: ул. Водопроводная (напротив въезда на автостанцию «Привоз») – провал грунта на проезжей части дороги
Дежурная смена установила ограждение места провала грунта
09.11.12
По адресу: ул. Дидрихсона, 27, кв. 235 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела уборку разбитого градусника и демеркуризацию помещения
10.11.12
По адресу: ул. Паустовского, 25 – упавшее дерево перегородило проезжую часть дороги
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева с проезжей части дороги
11.11.12
По адресу: Фонтанская дорога, 12, кв. 13 – разбит ртутный термометр
Дежурная смена провела сбор ртути ~ 3 гр и демеркуризацию помещения

        

Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 465
из них передано:
- в УЖКХ – 15,
- Оказана информационная помощь – 446,
- Ртуть – 4.
     
  
  

Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
04.02.2013 16:01

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/47485/