/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 48

о работе исполнительных органов Одесского городского совета

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.12 – 30.11.12)

  
За звітний період в райадміністрацію надійшло – 207 звернень громадян.

Проведено:
30.11.12 – проведення об'їзду території району керівництвом райадміністрації;
30.11.12 – засідання адміністративної комісії.

Житлово-комунальний відділ:
Організація проведення заходів з поліпшення санітарного стану та благоустрою території району.
Контроль за надходженням платежів від населення за комунальні послуги.
Контроль щодо своєчасного закриття розкопувань на території району. Контроль за роботою ліфтів у житлових будинках району. Контроль щодо незаконного розміщення телекомунікаційних мереж. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян на «телефон довіри міського голови» (193 звернення громадян).

КП ЖКС:
- ремонт покрівлі: вул. Польська, 17, вул. Довженка, 8А, 10а, Фонтанська дорога, 55, пров. Вознесенський, 13, пров. Ватманський, 4, вул. Дігтярна, 6, вул. Спиридонівська, 18/24, пров. Мукачівський, 5, вул. Пироговська, 5;
- поточний ремонт водостічних труб: вул. Середньофонтанська, 26/28. вул. Л. Шмідта, 25;
- поточний ремонт та прочистка каналізації: Французький бульвар, 12/4, 22а, вул. Педагогічна, 20, пров. Обсерваторний, 6, вул. Середньофонтанська, 12А, 53/55, вул. Новосельського, 92, вул. Канатна, 75, вул. Водопровідна, 28, вул. Л. Толстого, 13, вул. Транспортна, 8, 76, вул. Сегедська, 1/3, 1/1, 5Б, просп. Гагаріна, 23/5;
- поточний ремонт систем холодного водопостачання: вул. Польська, 17, вул. Пушкінська, 35, Фонтанська дорога, 39;
- поточний ремонт системи ЦО: вул. Мечникова, 55, Фонтанська дорога, 15А, вул. Сонячна, 10, вул. Пироговська, 7/9;
- ремонт електрощитової та електропроводки: вул. Рішельєвська, 76, вул. Буніна, 18, вул. М. Арнаутська, 113, вул. Пироговська, 7/9;
- поточний ремонт систем гарячого водопостачання: вул. Посмітного, 25/3, вул. Сегедська, 9.

Відділ забезпечення роботи органу опіки та піклування:
26-30.11.12 –участь у 15 судових засіданнях щодо захисту інтересів дітей;
26-30.11.12 – підготовка розпоряджень та висновків з питань, які розглянуті на засіданні ради опіки та піклування.

Відділ ведення Державного реєстру виборців:
26-30.11.12 – поновлення та уточнення бази даних Державного реєстру виборців.

Відділ освіти:
26.11.12 – фінал районних змагань з шашок (місце проведення – ОЗОШ№ 16);
28.11.12 – районний конкурс-фестиваль «Заспіваймо пісню веселеньку» (місце проведення – ЦЦЮТ «Моряна», учасники – учні закладів освіти);
29.11.12 – районний етап Всеукраїнського конкурсу знавців Української мови ім.. П. Яцика (місце проведення – ОЗОШ №79, учасники - учні закладів освіти);
30.11.12 – районний конкурс «Брейн - ринг» (місце проведення -ЦЦЮТ «Дивосвіт», учасники - учні закладів освіти).

 
  
КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.12 – 30.11.12)

  
За звітний період до Київської райадміністрації надійшло 46 звернень, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації. На особистому прийомі було прийнято 2 громадянина.

Організаційно-кадровий відділ:
- підготовка матеріалів на апаратну нараду голови Київської районної адміністрації, ведення протоколу апаратної наради голови Київської районної адміністрації та контроль його виконання;
- робота з документами по оренді нежитлових приміщень Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- підготовка щотижневої зведеної інформації стосовно поточної діяльності Київської районної адміністрації Одеської міської ради;
- контроль за виконанням протоколів доручення Одеського міського голови та його заступників;
- підготовка відповідей на звернення громадян та оформлення запитів до організацій.

Комунальним відділом за минулий тиждень підготовлено 39 листів та відповідей на звернення громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації.
Підготовлена щотижнева інформація по оплаті населенням району комунальних послуг та інформація про заборгованість по заробітній платі КП ЖКС району.
Розглянуто та надано відповіді на 51 звернення мешканців Київського району, які надійшли по «телефону довіри міського голови».
27.11.12 –проведено збори з мешканцями житлових будинків за адресами: вул. Ак. Вільямса, 57, вул. Героїв Прикордонників, 2 з питання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
28.11.12 –проведено прийом у Єдиному дозвільному центрі.
30.11.12 – прийнято участь у комісійному обстежені житлового будинку ОСББ «Злагода» за адресою: вул. 25-ої Чапаївської дивізії.
Проводиться щоденний прийом громадян з питань надання житлово-комунальних послуг.

Відділ благоустрою території:
- проведено 7 виїзду на об’єкти для розгляду заяв та підготовки кінцевої відповіді;
- обхід району з метою вручення приписів власникам торгівельних об’єктів щодо необхідності приведення об’єктів до належного санітарного стану;
- перевірка дільниць №№ 3,4 КП «ЖКС «Чорноморський» та 7,8 КП «ЖКС «Вузівський»;
- розгляд план-схеми, які надані закладами освіти для узгодження території, яка підлягає прибиранню.

 
Відділ організації торгівлі, побутового обслуговування та соціально-економічного розвитку району:
у сфері організації торгівлі, побутового обслуговування
- робота з СПД щодо приведення в належний санітарний стан торгівельних об’єктів та благоустрою прилеглої до них території;
- розглянуто та надано відповіді по 9 листам.
у сфері соціально-економічного розвитку населення
- прийом та консультації громадян Київського району щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам (17 громадян);
- підготовлено відповіді на 9 скарг від громадян та 7 запитів організацій;
27.11.12 – участь у засіданні комісії щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам Київського району;
- підготовка матеріалів до координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році;
28.11.12 – участь у засіданні координаційної наради із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету міста Одеси та державного бюджету у 2012 році.
28.11.12 – участь у роботі мобільної групи щодо обстеження території району з метою виявлення земельних ділянок, які обслуговуються або використовуються без право установчих документів.

Відділ обліку та розподілу житлової площі, питань опіки та піклування:
у сфері обліку та розподілу житлової площі
- прийнято на особистому прийомі – 15 громадян;
- обстежено житлові умови – у 3-х громадян;

Відділ правового забезпечення:
1. прийняття участь у 27 судових засіданнях;
2. надано відповідь на 2 звернення громадянина;
3. надано відповідь на запит державних установ;
4. перевірено та завізовано 14 розпоряджень.

Відділ освіти:
Впродовж тижня проводився контроль за станом офіційних сайтів відділу освіти та закладів освіти району.
Що понеділка та що середи проводиться постановка на облік дітей дошкільного віку для подальшого оформлення у дошкільні навчальні заклади району.
Впродовж тижня організоване відвідування літературного музею учнями закладів освіти району.
З 02.11.12 – розпочата організація та проведення районних предметних олімпіад для учнів закладів освіти району. Впродовж тижня проведені:
27.11.12 – з екології в ОЗОШ № 28;
28.11.12 – з фізики в гімназії № 9;
29.11.12 – з педагогіки та психології в МУПК;

Впродовж тижня:

- у рамках міської програми „Освітні досягнення” проведені відкриті заходи в ОЗОШ № 81; 

- організоване проведення конкурсів, присвячених 50-річниці утворення Київського району за темами: «Наш район через 50 років», «Київський район: вчора, сьогодні, завтра», «Київський район на картах Одеси та Європи», «Рідний район очима дітей», «Одесса-мой город родной: Взгляд в будущее района» з номінацій:
-„література”;
-„журналістика”;
-«малюнки, плакати»;
-«фотографії»;
- «вироби з природних матеріалів»;
- „презентація”;
- „архітектура”.

29.11.12 – на базі ОЗОШ № 78 проведений „круглий стіл” за темою „Права дитини в Україні” для учнів 8-9 класів закладів освіти району, заступників директорів з виховної роботи за участю представників відділу освіти Київської райадміністрації, КМСД Київського РВ та Таїровського ВМ, територіального відділу Служби у справах дітей, Одеського міського центру соціальної служби сім’ї, дітей, та молоді. Під час проведення „круглого столу” були розглянути питання збереження прав дітей, питання профілактики негативних проявів, питання дітей на працю та інші. Учасникам круглого столу було запропоновано перегляд відео фільму Служби у справах дітей Одеської міської ради щодо можливості підлітків влаштовуватись до роботи.
28.11.12 – на базі ОЗОШ № 81 пройшов Європейський день демократії, в рамках якого проведена театралізована вистава «Історія розвитку демократії» для учнів 8-х та 9-х класів школи. Глядачі ознайомилися з етапами розвитку демократії від Стародавньої Греції до наших днів. Провідна ідея виступу - становлення ідеї демократії найтіснішим чином було пов'язано з формуванням ідеї прав людини. Круглий стіл, присвячений «Гендерної політики в українському суспільстві», з учнями 10-х класів провів Усенко Олександр, студент ІУ курсу Міжнародного гуманітарного університету Інституту національного та міжнародного права. Хлопці активно вступили в дискусію про умови реалізації на території нашої країни ст. 21 Конституції України про рівні конституційні права і свободи громадян, ст. 34 про гарантованому праві на свободу думки і слова, на свободу вираження своїх поглядів і переконань. Результатом роботи стало усвідомлення учнями наступного факту - внесок кожного громадянина є необхідною для зміцнення конституційних основ держави.
23.11.12 – в рамках проведення тижня Європейської демократії в Одеській гімназії № 9 відбувся фестиваль – конкурс «Відкрий свою Європу» серед учнів 4 (8) – 5 (9) – х класів. У підготовці до конкурсу учні вели пошуково – дослідницьку роботу, та використовували набуті знання у конкурсі. Це має вплив на формування світогляду та критичного мислення в позаурочній діяльності з предметів природничого (географія) та гуманітарного циклу (світова література, художня культура, історія, музика, хореографія та ін.). Також підбір матеріалу сприяє набуттю дітьми надбань народів інших країн, виховання поваги до культури та звичаїв інших народів, що забезпечує виховання всебічно розвиненого інтелігентного громадянина.
30.11.12 – на базі Економічного ліцею пройшов День ліцею в рамках якого пройшов День шкільного самоврядування.
В усіх закладах освіти впродовж тижня проведення тематичні класні години за темою: „Права дитини в Україні”.
В рамках підготовки до Дня шкільного самоврядування в Київський районній адміністрації проведена зустріч з старшокласниками та анкетування кандидатів на участь у заходах до Дня шкільного самоврядування.
26.11.12 – забезпечена участь керівників ЗНЗ їх заступників, класних керівників, представників педагогічної та батьківської громадськості у семінарі-зустрічі з представниками Одеського регіонального центру оцінювання якості знань у приміщенні ОЗОШ № 65.
27.12.12 – надана матеріальна допомога учневі ОЗОШ № 82 Яковлєву І. – дитині-інваліду в рамках програми „Рівність”.
29.12.12 – організована участь переможців районного етапу у міському етапі конкурсу «Срібне слово».
30.11.12 – організована участь учнів ОЗОШ № 27, 28, 33, гімназії № 9, у творчій зустрічі клубів лідерів «Паруса досягнень».
30.11.12 – організована участь учнів закладів освіти району у конкурсі дитячих малюнків «Осінній вернісаж»
Впродовж тижня організована участь учнів закладів освіти району у обласному фестивалі інформаційних учнівських проектів „Что за прелесть эти сказки”
29.11.12 – забезпечена участь учнів випускних класів ОЗОШ № 63 (15 дітей) у Ярмарку професій Одеського технікуму залізничного транспорту.

 
  
СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(26.11.12 – 30.11.12)

 
За звітний тиждень до районної адміністрації надійшло 83 документа,
• відпрацьовано – 127,
• під контролем – 114,
• письмових звернень – 97.

Відділ житлово-комунального господарства та будівництва:
Підготовлено відповіді на звернення громадян з житлово-комунальних питань, на звернення підприємств.
Ведеться прийом громадян: з житлово-комунальних питань, роботи парковок та стоянок, затвердження розрахунку ідеальних часток у домоволодіннях, затвердження містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, нового будівництва.
Здійснюється щоденний контроль за роботою ліфтового обладнання в житлових будинках всіх форм власності.
Підготовлено звіт про надходження комунальних платежів по КП «ЖКС» «Північний» та «Пересипський».
Підготовлено щотижневий звіт про виконання заявок мешканців Суворовського району, що надійшли до служби оперативного реагування «0-50» Суворовської райадміністрації, диспетчерських служб дільниць КП ЖКС «Північний» та КП ЖКС «Пересипський», КП «Аварійна служба Суворовського району».
Проведено перевірку режиму прибирання прибудинкових територій, територій прилеглих до підприємств, організацій, торгівельних павільйонів і других споруджень в мікрорайонах «Пересипський» та «Північний».
Підготовлено та направлено узагальнену інформацію щодо проведеної роботи КП «ЖКС «Півничний» та «Пересипський» з боржниками, по призначенню субсидій до Департаменту міського господарства.
Ведеться консультативна робота з питань взаємодії з СОНами.
Здійснюється взаємодія з ЖБК, ОСББ, СОНами з приводу відпрацювання звернень
громадян.
Підготовлено та направлено інформації по ОСББ та ЖБК району до Департаменту міського господарства.
Проведено об’їзд території району з метою виявлення об’єктів самочинного будівництва з представниками Управління архітектури та містобудування ОМР.
Проведено обстеження з виходом на місце за адресами: вул. Марсельська, 52; пр. Добровольського, 98 - перевірено доцільність встановлення паркану на прибудинковій території; вул. Сахарова, 36 - перевірка дозвільних документів на встановлення дитячого майданчика на території, прилеглій до ТЦ «Ізумруд»; спільно з майстрами дільниці № 2 КП «ЖКС «Пересипський» проведено перевірку щодо прибирання відокремленим структурним підрозділом № 5 підбордюрного каменю по ул. Ат Головатого, а також прилеглої території АИС-автоцентр за адресою: Миколаївська дорога, 307-а; вул. Слобідська, 44 - спільно з працівниками ВАТ «Енергопостачальна Компанія «Одесаобленерго» проведено перевірку дотримання Правил користування електричною енергією для населення.
Надано відомості про загальну площу твердого покриття в районі для підготовки інформації до Національної комісії, яка здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг з надання загального обсягу дощових стоків, які потрапляють в каналізаційну мережу м. Одеси до ТОВ «Інфокс».

Відділ соціально-економічного розвитку району:
Проведено щотижневий аналіз економічно-виробничої діяльності промислових підприємств в умовах фінансово-економічної кризи (щотижневий моніторинг).
Проведено аналіз заходів щодо дотримання мінімальних державних гарантій з оплати праці по підприємствам Суворовського району.
Проведено підготовку матеріалів до засідання районної координаційної ради 06.12.2012 р. з питання легалізації виплати заробітної плати та про стан дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Направлено запити до підприємств, служб району, управлінь Одеської міської ради з метою підготовки інформації за підсумками 12 місяців 2012 року щодо роботи народно - господарського комплексу району та інвестиційної діяльності підприємства.
Підготовлено інформацію про проведену роботу районною координаційною радою із забезпечення податкових та інших надходжень до бюджету м. Одеси та про вжиті заходи щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати за листопад 2012 року до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради.
Проведено підготовку матеріалів до засідання 28.11.2012 року районної комісії сприяння другому Всеукраїнському перепису населення 2012 року.
Підготовлено доповіді до круглого столу на 28.11.12 року на тему: «Поліпшення умов життєдіяльності осіб з обмеженими можливостями» до Департаменту праці та соціальної політики ОМР.

Сектор з питань забезпечення діяльності органу опіки та піклування:
Прийнято участь у 17 судових засіданнях.
Прийнято на розгляд 4 документа.
Підготовлено та направлено 6 відповідей громадянам та установам.
5 громадянам надана консультативна допомога з питань захисту житлових та майнових прав дітей, працевлаштування підлітків, позбавлення батьківських прав.

Підготовлено:
- 3 розпорядження про дозвіл на відчуження житла;
- 1 розпорядження про призначення опікуна;
- 1 розпорядження про надання статусу дитині;
- 1 висновок про позбавлення батьківських прав;
- 1 висновок про місце проживання дитини;
- 2 подання до суду про встановлення опіки.

Відділ освіти:
Почесні Караули закладів освіти № 5, 7, 13, 15, 17, 40, 71, 125 взяли участь в урочистій лінійці, присвяченій підсумкам несення Почесної Вахти Пам’яті на Посту № 1 в ЦПКіВ ім. Т.Г.Шевченка.
На базі загальноосвітніх навчальних закладів проведені загальношкільні заходи щодо ушанування пам’яті жертв голодомору.
На базі ЕНЦ проведено районний етап обласного конкурсу – захисту науково-дослідницьких проектів та авторських розробок з винахідництва «Молодь досліджує світ».
На базі СЮТ «Сігма», ЕНЦ «Афаліна» проведено засідання журі районного етапу МАН.
На базі ОНВК № 49 проведено І (вибірковий) тур ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади по фізиці.
На базі ОЗОШ № 22 перевірено виконання контрольних завдань з базових дисциплін районного етапу конкурсу МАН.
На базі ОЗОШ № 71 проведено районний етап конкурсу ім. П. Яцика.
Вихованці ЕНЦ «Афаліна» взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Юний селекціонер – генетик», який проходив на базі обласного гуманітарного центру позашкільної освіти.
На базі загальноосвітніх навчальних закладів освіти проведені загальношкільні заходи щодо боротьби з ВІЧ/СНІдом.
Протягом тижня на базі ЕНЦ проведено районний етап конкурсу дитячої творчості «Діти за чисту енергію».

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення:
Проведено рейди-перевірки щодо ліквідації стихійної торгівлі у районі відповідно до розпорядження голови Суворовської райадміністрації № 162 р від 18.03.2011р. «Про проведення заходів щодо ліквідації несанкціонованої торгівлі на території Суворовського району м. Одеси».
Постійно ведеться робота щодо оновлення дислокації підприємств торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування району.
Ведеться робота з суб’єктами господарської діяльності незалежно від форм власності щодо благоустрою прилеглої території до торгових об’єктів, ринків, АЗС, об’єктів побутового обслуговування.

Відділ організаційного та інформаційного забезпечення:
Прийнято 12 громадян з питань надання матеріальної допомоги.
Підготовлено і направлено щотижневу узагальнену інформацію про заходи, що проводяться в районі та поточної діяльності Суворовської районної адміністрації до Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради.

  
  
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ
(26.11.12 – 30.11.12)

   
26 листопада – проведена урочиста лінійка на «Посту №1» біля пам'ятника Невідомому матросу на Алеї Слави у ЦПКіВ ім. Г.Г.Шевченка, яка була присвячена підсумкам несення Почесної Вахти Пам'яті Почесними караулами загальноосвітніх навчальних закладів м. Одеси у 2012 році;
29 листопада – в приміщенні КПНЗ «Одеський міський Палац дитячої та юнацької творчості» пройшов XII міський гсонкурс читців, поетів, прозаїків «Срібне слово» - пам'яті поета, педагога Ю. Юрка;
- районний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012-2013 навчальному році (за окремим графіком);
26-30 листопада – учні загальноосвітніх навчальних закладів м.Одеси відвідували Одеський державний літературний музей (на виконання Програми «Збереження та розвитку російської мови в місті Одесі па період 2011-2015 р.р.»).

    
       
УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ, ПРОМЫШЛЕННОСТИ И ИНВЕСТИЦИЙ
(26.11.12 – 30.11.12)

     
Участие в заседании круглого стола на тему: «Социальный диалог, как путь разрешения социальных проблем территориальной громады города».
Участие в заседании Приморского районного суда города Одессы по делу № 15422/5244/12 относительно задержки в выплате заработной платы уволенного сотрудника КП «Питание».
Участие в плановых занятиях по вопросам мобилизационной подготовки, проводимых департаментом оборонной работы, гражданской обороны, взаимодействия с правоохранительными органами и МЧС Одесского городского совета.
Внесены на рассмотрение очередного заседания исполкома Одесского горсовета и опубликованы на официальном сайте города проекты решений:
- О внесении на рассмотрение Одесского городского совета проекта решения «Об утверждении акта комиссии по ликвидации управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности Одесского городского совета и ликвидационного баланса»;
- О внесении на рассмотрение Одесского городского совета проекта решения «Об утверждении акта комиссии по ликвидации департамента стратегических и инфраструктурных проектов Одесского городского совета и ликвидационного баланса».
Подписаны обходные листы ГНИ Приморского района относительно ликвидации управления экономики, инвестиционной политики и внешнеэкономической деятельности, а также департамента стратегических и инфраструктурных проектов Одесского городского совета.
Подготовлена докладная записка касательно проведения инвентаризации коммунальных предприятий.
Подготовлен ежемесячный мониторинг тарифов на жилищно-коммунальные услуги.
Подготовлен перечень лучших представителей предприятий города для приглашения их на торжественный прием городского головы.
Подготовлена информация относительно планов сотрудничества с рейтинговыми агентствами в 2013 году.
Подготовлена информация по проблемному вопросу с ООО «ОлимпКомсервис» и ОСМД «Подкова на Фонтане».
Подготовлена информация относительно ситуации, сложившейся при сдаче в аренду помещений учебными заведениями города Одессы, а также относительно информации, регламентирующей действующие жилищно-коммунальные услуги.
Проведен перечень инвестиционных проектов города Одессы, которые находятся на стадиях разработки, проектирования и реализации.
Подготовлено письмо в управление охраны объектов культурного наследия Одесской облгосадминистрации относительно приведения площади арендуемого помещения в соответствие с площадью, указанной в техническом паспорте.
Проведена разъяснительная работа по вопросам соблюдения законных прав и привилегий работающих инвалидов, выполнение работодателем норматива по созданию рабочих мест для инвалидов, создание рабочего места инвалида под конкретное лицо с учетом рекомендаций медико-социальной экспертной комиссии.
Рассмотрено5 жалоб.
Подготовлен ответ заявителю относительно сотрудничества Одесского городского совета с бизнес-центром ООО «Бизнес-платформа».
Подготовлена информация касательно проведения пивного фестиваля «Октоберфест».
Подготовлен и направлен ответ в адрес КП «Сервисный центр».
Подготовлен и направлен ответ в адрес ТОВ «Инфокс».
Подготовлен и направлен ответ исполнителю услуг по вопросу установления тарифов на услуги отопления и горячего водоснабжения, а также ответ исполнителю услуг по вопросуустановления тарифов на услуги по содержанию домов, сооружений и придомовых территорий.
Подготовлены материалы к участию в заседании Административной коллегии Одесского областного территориального отделения АМК Украины относительно рассмотрения дела № 68-01/2012.
Продолжалась работа над обновлением контента инвестиционного веб-портала города Одессы.
Проводилась работа по размещению в помещениях районных администраций Одесского городского совета, районных управлений Пенсионного фонда Украины, районных налоговых инспекциях информационных плакатов для субъектов хозяйствования о работе Одесского городского бизнес-инкубатора.
Проводилась защита финансовых планов коммунальных предприятий на 2013 год.
Согласовано дополнительное соглашение к контракту руководителя и штатные расписания 2 коммунальных предприятий Одесского городского совета.
Предоставлены консультации по тарифам на жилищно-коммунальные услуги 17-и гражданам и организациям.
Оказана методическая помощь бухгалтерам, экономистам и директорам коммунальных предприятий по вопросам, касающимся отчетности, финансовых планов, штатных расписаний и контрактов руководителей.

  
   
ВІДДІЛ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ
(Листопад 2012 року)

  
Проведено за звітний період:
- державну реєстрацію новостворених фізичних осіб-підприємців – 311;
- державну реєстрацію новостворених юридичних осіб – 162;
- включення до Єдиного державного реєстру фізичних осіб-підприємців – 153;
- включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб – 49;
- внесення змін та доповнень фізичних осіб-підприємців – 2221;
- внесення змін та доповнень юридичних осіб – 1700;
- державну реєстрацію припинення діяльності фізичних осіб-підприємців – 231;
- державну реєстрацію припинення діяльності юридичних осіб – 47;
- видано довідок, виписок та витягів із Єдиного державного реєстру – 3713;
- спрощену процедуру державної реєстрації припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця відповідно до Закону про реєстрацію – 12;
- інші реєстраційні дії (постановка на облік, зняття з обліку, відмітка про подання фінансової звітності, підтвердження відомостей про юридичну особу) – 2266.
Взагалі за місяць проведено 10865 реєстраційних дій.

Загальний сектор відділу державних реєстраторів:
- 40 звернень від фізичних осіб;
- 20 звернень від юридичних осіб;
- 112 постанов та рішення суду про припинення підприємницької діяльності і банкрутство;
- 133 запита з правоохоронних органів та державних установ;
- 42 документа було одержано з виконавчого комітету Одеської міської ради;
- 159 реєстраційних карток отримано з Одеського обласного управління юстиції та його територіальних органів для внесення до ЄДР запису про проведення відповідної реєстраційної дії щодо юридичної особи;
- 30 реєстраційних справ суб’єктів господарювання (взятих на облік), які переїхали до Одеси;
- 12 балансів (річний фінансовий звіт);
- 5 повісток до суду;
- 4 ухвали про витребування документів;
- 10 постанов про проведення виїмки документів реєстраційних справ;
- 361 повідомлення (18 – ОПП), отримані з державних податкових адміністрацій;
Всі звернення розглянуті в установлений законодавством строк та на потребуючі були надані відповіді.
- 38 реєстраційних справ відправлено по новому місцезнаходженню;
- 18 повідомлень про процес спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи та фізичної особи - підприємця шляхом її ліквідації.

Документообіг у загальному секторі за місяць склав 3670 одиниць.

Юридичний сектор відділу:
- надано 525 консультацій громадянам з основних питань державної реєстрації;
- надано 52 відповіді на звернення громадян та органів виконавчої та судової влади;
- в провадженні юридичного сектору знаходяться 18 судових справ.

База даних сектору реєстраційних справ відділу на 01.12.2012 р. налічує – 190 614 одиниць (реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Протягом місяця сектором було прийнято від державних реєстраторів:
- 5869 реєстраційних справ;
- 31 реєстраційна справа була видана державними реєстраторами для роботи, відповідно журналів.

Станом на 01 грудня 2012 року у відділі державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради знаходяться на обліку:
- юридичних осіб – 42 497;
- фізичних осіб - підприємців – 100 893.

  
   
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ОБ’ЄКТІВ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ
(Листопад 2012 року)

  
Забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм та проектів, реалізація яких може позначитися на стані об'єктів культурної спадщини.
Надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи здійснюються за відсутності затверджених або погоджених програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
Надання висновків юридичним та фізичним особам щодо відчуження або передачі у володіння, користування або управління пам'яток місцевого значення по пл. Катерининській, 8.
Надання висновків по містобудівним обґрунтуванням та історико-містобудівним обґрунтуванням.
Надання довідок щодо можливості встановлення меморіальних дошок на пам'ятках місцевого значення, в зонах їх охорони та в історичних ареалах населених місць: на об'єкті культурної спадщини.
Надання висновків щодо надання або вилучення в установленому порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в межах територій історичних ареалів, комплексної охоронної зони і зон охорони пам'яток міста Одеси в межах повноважень, визначених Наказом Міністерства культури України від 07.06.2012 р. № 587 «Про делегування повноважень щодо погодження проектів відведення земельних ділянок органам охорони культурної спадщини нижчого рівня» - висновки по 49 об'єктам, з них 3 земельні ділянки, які відносяться до земель історико-культурного призначення і мають особливі умови і обмеження щодо їх використання.
Розробка програми – завдання на реставрацію, реабілітацію, консервацію, пристосування об'єктів культурної спадщини – на розроблення науково-проектної документації з комплексного благоустрою і реабілітації об'єкта природно-заповідного фонду місцевого значення, розташованого в Центральному історичному ареалі м. Одеси – Одеського зоологічного парку загальнодержавного значення.
Надання висновків по науково-проектній документації на проведення робіт по вул. Маразліївська, 6; вул. Дворянській, 8; вул. Преображенська, 50; на проведення робіт з розміщення кабельної продукції на об'єктах, розташованих в Центральному історичному ареалі; по детальному плану території в районі вул. Іцхака Рабіна та вул. Радісної.
Проведення планових перевірок пам'яток історії та культури, архітектури та містобудування, палацево-паркових комплексів з метою забезпечення належного їх використання та запобігання порушень у сфері охорони культурної спадщини: обстеження об'єктів по вул. Катерининської, 20; пров. Мукачевському, 6; вул. Маразліївській, 36; 46; вул. Дерибасівській, 23; вул. Гоголя, 12; 17; вул. Новосельського, 78; вул. Пироговській, 13; вул. Софіївській, 13; вул. Садовій, 21; складання 29 планових актів обстеження житлових будівель, розташованих на територіях історичних ареалів м. Одеси.
Обстеження об'єктів для надання довідок; щодо можливості встановлення меморіальних пам'ятних дошок (знаків): щодо можливості встановлення пам'ятника М.Добровольському.
Обстеження об'єктів для надання інформаційних довідок по вул. Садовій, 21; вул. Грецькій, 33; вул. М.Арнаутській, 24; вул. Успенській, 60; вул. Преображенській, 58; інформації щодо 4-х Одеських мостів, розташованих у Центральному історичному ареалі; щодо пам'ятника О.І. Марінеско; стану виконання заходів зі збереження об'єктів культурної спадщини м. Одеси за 11 місяців 2012 року; щодо щомісячних звітів управління з погоджень проектів землеустрою земельних ділянок, розташованих на території міста Одеси; щодо Всеукраїнського конкурсу проектів; щодо конкурсу «Кращий службовець»; інформація до управління економки ОМР та голови комісії з міського дизайну та охороні об'єктів культурної спадщини ОМР по міській цільовій програмі включення центральної історичної частини забудови Одеси до основного Списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО на 2013-2015 роки; інформаційний запит до ректора Одеської Державної академії будівництва та архітектури; інформації щодо реєстру адміністративних послуг; щодо фінансової підтримки ремонтно-реставраційних робіт на об'єктах культурної спадщини у 2013 році; інформаційна довідка щодо парків (9 об'єктів) у м. Одесі.
Обстеження об'єктів з метою надання приписів щодо охорони пам'яток місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках, їхніх територіях та в зонах охорони по наступним адресам: вул. Дерибасівська, 12; вул. Ланжеронівська,26;пл. Соборна, 2; вул. Пастера, 19 (2 об'єкти); вул. Гаванна, 11; Приморський бульвар, 1; вул. Старопортофранківська, ріг вул. Градоначальницької.
Управління бере участь у цивільних та господарських справах судів у якості третьої особи за порушення чинного пам'яткоохоронного законодавства по 7 об'єктах: у цивільному суді 2 об'єкта; в адміністративному суді – 1 об'єкт; у господарському суді – 2 об'єкта; в окружному апеляційному суді – 2 об'єкта.

  
  
КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «15-77»
(26.11.12 – 02.12.12)

   

 
Дата
Что произошло
Принятые меры
26.11.12
 
По адресу: ул. Мясоедовская, 4 –  резкий неприятный запах в подъезде дома
Дежурная смена взяла замеры проб воздуха в подъезде дома. Источник резкого неприятного запаха не обнаружен
27.11.12
 
По адресу: ул. Левитана 79, кв. 3 - ребёнок, 2,5 лет, закрылся в квартире
Дежурная смена провела работы по открытию входной двери, обеспечив доступ родителей к ребёнку
28.11.12
 
По адресу: ул. Варненская, 4, кв. 35 – пожилой мужчина не может
самостоятельно выбраться из
подвального помещения
Дежурная смена помогла
пенсионеру Будинкова Л.А.
выбраться из подвального
помещения и доставила его
домой
По адресу: ул. Малиновского, 35, кв. 11 – домашняя кошка упала с балкона 4-го этажа на наружный блок кондиционера 2-го этажа
Дежурная смена сняла кошку с наружного блока кондиционера и передала хозяйке
29.11.12
 
По адресу: Николаевская дорога, 307, кв. 208 – ребенок пяти лет закрылся в квартире
Дежурная смена провела работы по открытию входной двери, обеспечив доступ родителей к ребёнку
30.11.12
По адресу: ул. В. Высоцкого, 7, кв. 18 – тяжело больной мужчина не в состоянии самостоятельно добраться до машины «Скорой помощи»
Дежурная смена оказала помощь сотрудникам «103» в транспортировке тяжело больного мужчины с большим весом к машине «Скорой помощи»
По адресу: ул. Екатерининская, 84/86, кв. 17 – заклинило замок входной двери квартиры
Дежурная смена оказала помощь пенсионеру в открытии входной двери квартиры
01.12.12
По адресу: пр-кт Шевченко, 8г – найден металлический контейнер с ртутью.
Дежурная смена изъяла металлический контейнер с ртутью (вес контейнера с ртутью = 3 кг) для дальнейшей утилизации
По адресу: Соборная площадь, 4 –упавшее дерево перегородило въезд во двор
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавшего дерева
02.12.12
По адресу: ул. Марсельская, 27 –домашний котенок упал в основание фонарного столба
Дежурная смена извлекла котенка и передала его хозяйке
По адресу: Лузановка, остановка «Продмаш» – 5 упавших деревьев
Дежурная смена провела распиловку и уборку упавших деревьев
   
Всего за указанный период в службу «15-77» поступило звонков – 482
из них передано:
- в УЖКХ – 164,
- Оказана информационная помощь – 317,
- Ртуть – 1
     
 
УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(26.11.12 – 02.12.12) 
 
п/п
Зміст заходу
Дата, час,
місце проведення
1
Чемпіонат України з дзюдо
28.11-01.12.12
м. Чернівці
2
Міжнародний турнір з гандболу «Народження надій»
28.11-02.12.12
м. Київ
3
Фінал Кубку України
зі скелелазіння
29.11 – 03.12.12
м. Харків
4
Спартакіада, присвячена Міжнародному Дню інвалідів з шахів, шашок, дартсу, метання м'яча у кошик, техніки володіння коляскою на швидкість та подолання перешкод
30.11.12
м.Одеса,
спортивна база СК «Краян»
5
VII Чемпіонат України з баскетболу (вища Ліга)
01.12.12
м. Одеса
вул. Пушкінська, 49
6
Міжнародний турнір з гімнастики художньої «Зимняя фантазия»
01-12.12.12
м. Харків
 
  

   
Бюллетень подготовлен управлением информации
Департамента информации и связей с общественностью
Одесского городского совета



Страница создана:

Опубликована на сайте:

Полный адрес страницы:
07.02.2013 14:58

http://omr.gov.ua/

http://omr.gov.ua/ru/info/47577/