23:06:59   |   11 декабря 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Информационный бюллетень / ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31

ИНФОРМАЦИОННЫЙ БЮЛЛЕТЕНЬ № 31 о работе исполнительных органов Одесского городского совета (за период с 30.07.07 по 03.08.07)

ПРИМОРСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.07 – 03.08.07)


На минулому тижні керівництвом райадміністрації на особистому прийомі з питань різного характеру було прийнято – 11 мешканців району.
В райадміністрацію надійшло 180 звернень громадян.
Керівництвом управління праці та соціального захисту населення було прийнято 42 громадянина, з них по консультативним питанням – 40.

За звітний період проведено:
30.07.07 – презентація соціальних ініціатив Президента України – зустріч керівництва Приморської райадміністрації з працівниками сфери комунального господарства, соціального захисту населення та педагогічними працівниками району ( кількість учасників – 250 осіб);
30.07.07 – засідання комісії з розгляду звернень громадян щодо відключення квартир від системи центрального опалення (розглянуто 57 звернень);
31.07.07 – районна координаційна рада з питань соціальної підтримки малозабезпечених верств населення;
01.08.07 – засідання штабу щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.;
03.08.07 – засідання адміністративної комісії.


Житлово-комунальний відділ
Розглянуто та надано відповіді на 17 письмових звернень громадян та 23 відповіді на звернення підприємств, установ та організацій. Розглянуто 37 звернень на „телефон довіри міського голови”.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем центрального опалення та гарячого водопостачання у житлових будинках та об’єктах соціально-громадського призначення під час опалювального сезону 2007 – 2008 р.р.
Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період 2007 – 2008 р.р.
Здійснено 7 виїздів для проведення обстеження житлових будинків щодо виконання поточного ремонту (вул.Канатна, 101-Б, вул.Канатна, 97, вул.Семінарська, 15, пров. О.Матросова,1, 2-й Куликовський пров., 3-А, вул. Дігтярна, 35, вул. Ніжинська,56).
З метою утримання території району в належному санітарному стані, недопущення скупчення побутових відходів, проводиться робота з контролю за укладанням договорів комерційними структурами на вивіз побутових відходів.
Постійно проводиться перевірка санітарного стану території району.

Відділ контролю за самовільним будівництвом
Розглянуто та надано обґрунтовані відповіді на 69 письмових звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
Прийнято 2 розпорядження райадміністрації по самовільному будівництву в районі.
Здійснено 5 виїздів для проведення обстеження житлових будинків та споруд з питань самовільного будівництва, які зазначені у зверненнях громадян.

Відділ організації торгівлі та побутового обслуговування населення
30.07-03.08.07 – проведено рейдові перевірки щодо припинення торгівлі у невстановлених місцях та без дозвільних документів з питань дотримання правил торгівлі та дотримання санітарних норм (місце проведення – Куликове поле);
30.07-03.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням літніх майданчиків на території району (місце проведення – вул .Коблевська,23);
30.07-03.08.07 – контроль за розміщенням та оформленням майданчиків для продажу баштанових культур (вул. Новосельського ріг Лютеранського пров.; вул.Софіївська ріг вул.Торгової, вул. Буніна ріг вул.Польської, вул.Базарна ріг вул. В.Арнаутської);
31.07.07 – перевірка суб’єктів підприємницької діяльності на відповідність місць для торгівлі, зазначених в „Дозволі” (місце проведення – вул.Торгова).

Відділ соціально-економічного розвитку району
30.07-03.08.07 – продовжено роботу по укладанню договорів з паркування автотранспорту (укладено 4 договори: 1 договір на цілодобову автопарковку та 3- на експлуатацію службових парковок);
30.07-03.08.07 – проводиться робота по виконанню протоколу доручень Першого заступника Одеського міського голови Ворохаєва А.І. від 04.06.2007 р. щодо перевірки будівельних майданчиків розташованих на території району;
01.08.07 – організовано транспорт для перевезення інвалідів на пляж.

Відділ у справах неповнолітніх  
30.07-03.08.07 – участь у 7 судових засіданнях щодо захисту інтересів неповнолітніх;
30.07-03.08.07 – проведено перевірку умов утримання та виховання дітей, які мешкають в неблагополучних сім’ях (перевірено 3 сім’ї);
01,02.08.07 – участь в регіональному тренінгу для державних службовців з протидії торгівлі людьми.

Відділ у справах культури, сім’ї, молоді та фізичної культури  
30.07-03.08.07 – продовження роботи щодо інвентаризації дитячих, спортивних та ігрових майданчиків на території району.

Управління праці та соціального захисту населення  
Сектором допомог та соціальних гарантій прийнято 169 заяв про призначення державної допомоги сім’ям.
Сектором субсидій прийнято 32 громадян, надано 11 відповідей на запити організацій, прийнято 5 заяв на призначення субсидій, призначено – 0.

Відділом соціальних інспекторів проведено 29 перевірок, в тому числі:
- з питань надання допомоги малозабезпеченим сім’ям – 10;
- по погашенню заборгованостей за комунальні послуги – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення ДСД – 1;
- перевірено довідок про доходи для призначення субсидій – 15;
- обстежено сімей-інвалідів – 2.


Відділом по обслуговуванню інвалідів прийнято 136 чоловік;
- прийнято 4 заяви на надання матеріальної допомоги;
- оформлено документів на придбання засобів реабілітації та пересування – 1;
- видано довідок „Діти війни” – 11;
- видано посвідчень „Ветеран праці” – 7;
- видано посвідчень ветеранам війни – 4;
- видано талонів на пільговий проїзд – 24;
- видано санаторно-курортних путівок – 1;
- прийнято заяв на встановлення статусу учасника війни – 7;
- видано направлень на протезно-ортопедичний завод – 18.
Постійно проводиться роз’яснювальна робота серед населення по призначенню субсидій та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та сім’ям з дітьми.


Сектором по трудових ресурсах та підготовці кадрів вивчено стан професійно-кваліфікаційної структури робочої сили, організації професійного навчання, підвищення кваліфікації кадрів, створення нових робочих місць на ТОВ «Ремтехморпорт».


Сектором по охороні праці та атестації робочих місць проведено перевірку з питань охорони праці та атестації робочих місць за умовами праці в загальноосвітній середній школі №105.
Сектором оплати праці здійснено перевірку щодо вивчення стану організації виробництва та праці на ТОВ «Жан», ТОВ «Сітітрейд», Трест «Укрмонтажхімзахист».



МАЛИНОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.07 – 05.08.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення створено 6 електронних картокпроведено корегування 2700 електронних карток осіб, які мають право на пільги;
- нараховані компенсаційні виплати на харчування 238 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Відділом субсидій з початку року прийнято 7719 звернень. За наслідками розгляду призначено 1545 субсидій, відмовлено по 125 зверненням.


Територіальним центром соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян надано:
- побутові та медичні послуги:
перукарські (7 перукарень району) – 99 чол. (693,00 грн.);
виготовлено окулярів магазином „Оптика" – 18 чол. на суму 3 60,00 грн. (спонсори району);
- медикаменти (аптека „Акс") – 10 чол. на суму 100,00 грн.
- банні – 178 чол.(3738,00 грн.);
- прання білизни – 114 чол.(2587,50 грн.);
- ремонт взуття – 27 чол. 270,00 грн.).
- забезпечено безкоштовним гарячим харчуванням 670 пенсіонерів в мережі їдалень „Ветеран", кафе „Восток" та „Академія" на суму 88440,00 грн.

Житлово-комунальне господарство
Житлово-комунальними службами району для ветеранів та малозабезпечених верств населення проведено ремонт сантехніки та трубопроводу:
- вул. Середня, 29;
- вул. Бабеля, 4.
Продовжуються роботи по благоустрою прибудинкових територій і магістральних колій.


Проведено:
30.07-04.08.07 – проведення рейдів щодо належного санітарного стану торгівельних об'єктів та прилеглої до них території;
30.07-04.08.07 – проведення рейдів по виявленню літніх майданчиків, що функціонують без дозвільних документів;
30.07-04.08.07 – проведення рейдів по виконанню робіт по благоустрою території району тротуарною плиткою;
03.08.07 – проведення районного об'їзду щодо належного санітарного стану території району;
30.07.07 – проведення прес-конференції з активом району щодо реалізації соціальних ініціатив Президента України;
30,31.07.07 – проведення перевірки санітарного стану території, прилеглої до спортивного клубу, розташованого за адресою: вул. Багрицького,12 та Інтернет - клубів (вул. вул. Гайдара, 12; Філатова, 29), згідно листа санітарно-епідеміологічної станції м. Одеси;
01.08.07 – організація та проведення екскурсії до Одеського порту для дітей з багатодітних сімей до Дня Військово-Морських Сил України;
05.08.07 – проведення екскурсії на Меморіал 411-ї батареї (до Дня Героїчної оборони м.Одеси) сумісно з районним товариством реабілітації дітей -інвалідів;
30.07-03.08.07 – проведення інвентаризації дитячих та спортивних майданчиків в районі.

 


КИЇВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.07 – 03.08.07)


Соціальна сфера
Управлінням праці та соціального захисту населення Київського району надано соціальну допомогу:
1. санаторно-курортне лікування – 10
2. пільг – 22
3. видано посвідчень – 48
- IB – 4
- УВ – 1
- СЗВ–10
- ВП – 33
- Встановлено статус – 9


4. Видано путівок – 1
- забезпечено візками – 1


5. Нараховано:
- компенсація за продукти харчування чорнобильцям 1та 2 категорії – 1938 чол.
За травень-червень 2007р. – 542 чол. / 94615,92 грн.  
- компенсація на оздоровлення чорнобильцям 1,2,3 кат. за 2007р. – 230 чол./ 26420,00 грн.
- дітям потерпілим від ЧК за березень 2007р. – 56 чол. - 3462,00грн.
- компенсація на проїзд чорнобильцям 3 чол./364,86 грн.
Прийнято заяв від громадян (пільговиків) для надання пільг готівкою на придбання за 2007р.:
Твердого палива – 4
Скрапленого газу – 4.

Проводилась робота зі списками підприємств-боржників із заробітної плати. Надавалась організаційно-методична допомога при укладанні колективних договорів, також надавались консультації щодо проведення індексації заробітної плати і нарахування компенсації за невчасно виплачену заробітну плату.

 
В межах міської цільової програми "Дешевий хліб" продовжується робота щодо надання підопічним територіального центру Київського району дотацій на придбання хлібобулочних виробів за допомогою 8 терміналів, за минулий тиждень 3963 чоловік отримали хлібобулочні вироби на суму 8053,84 грн.


Міська цільова програма "Надання допомоги у вигляді продуктів харчування та непродовольчих товарів соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2007 рік".


Гаряче харчування:
Станом на 01.08.2007р. отримали – 3458 чол./ 385411,42 грн., в т.ч.:
- бюджет – 205 8 чол./ 229401,3 5 грн.
- благодійні – 1400 чол./ 156010,07 грн.


Всього: 
-  їдальня "Ветеран-1" гарячих обідів: бюджет – 470 обідів/3000,00 грн.; благодійні – 650 обідів/4050,00 грн.
- їдальня "Ветеран-4"-гарячих обідів: - бюджет – 250 обідів/1500,00 грн.; - благодійні – 300 обідів/1950,00 грн.
- їдальня "Академія" - гарячих обідів: бюджет – 620 обідів/ 4500,00 грн.
- їдальня "Восток" – гарячих обідів: бюджет – 0.
Всього харчувалось – 458чол./13740,00 грн.


Всього з початку року за станом на 01.08.2007р.:
отримано продуктових наборів – 10473 шт. / 314493,74 грн.
за звітний період продуктових наборів не отримувалось і не видавалось.

В межах міської цільової програми "Надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення міста Одеси на 2006 рік" за минулий тиждень отримали:
- банні послуги – 4 чол./ 48,00 грн.
- прання – 15 чол.(51 кг)/229,80 грн.
- перукарські послуги – 2 чол.
Також 95 чол. отримали довідку на безкоштовне встановлення лічильників-водомірів, а 0 чол. було встановлено по раніше виданим довідкам.

Списки в КУ МЦГДУГЗ на 2007 рік
дітей сиріт, під опікою, дітей-інвалідів, що знаходяться на обліку в Київському територіальному центрі – 123 чол.
в т.ч. дітей-інвалідів – 41 чол.
дітей-сиріт – 82 чол.
Всього на обліку ТРЦ за станом на 01.08.07р. - 4307 чол.
В т.ч. надомне обслуговування – 1248 чол.
У відділі натуральної допомоги – 3059 чол.
За звітний період відпрацьовано – 43 листів.


За звітний період відділом по розгляду скарг та звернень громадян Київської райадміністрації проводилась робота з розгляду скарг, пропозицій, листів, одержаних в райадміністрації поштою та на особистому прийомі.
За вищезазначений період до адміністрації надійшло 81 звернення, усі були передані на розгляд керівництву райадміністрації.
На особистому прийомі було прийнято 19 громадян. Проводились консультації та роз'яснення громадянам, які звернулись до райадміністрації, про порядок
розв’язання виниклих питань та прохань.


Фахівцями загального відділу організована робота по попереджуючому контролю, за станом на 03.08.07р. канцелярія та протокольна частина загального відділу райадміністрації не має контрольних документів, термін виконання яких закінчився.


Житлово-комунальна сфера
Відділом обліку та розподілу житла за минулу неділю прийнято на квартирний (кооперативний облік) – 4 громадян; оформлено зміну особистих рахунків – 9 громадянам, прийнято на особистому прийомі – 11 громадян. На 06.08.07 і 08.08.07р. заплановано проведення особистого прийому громадян.


Відділом по контролю за незаконним будівництвом та за транспортними засобами розглянуто 16 скарг. Сумісно з представниками інспекції ДАБК проведено рейди по не допущенню самовільного будівництва в районі. Виявлено З об'єкти самовільного будівництва. Власникам, ведучим самовільно будівельні роботи, вручені приписи Київської райадміністрації. Проводиться робота з представниками організацій по заключению договорів за паркування автотранспорту. Сумісно з представниками прокуратури Київського району м. Одеси проведена перевірка законності проведення будівельних робіт в районі.


Відділом житлового господарства було розглянуто 36 листів громадян, які надійшли на адресу Київської райадміністрації. Підготовлена щотижнева інформація щодо підготовки систем теплопостачання, гарячого водопостачання і бойлерів у житлових будинках комунальної власності району до роботи у осінньо – зимовий період 2007-2008р.р.
Проведено 2 прийоми громадян з питань МВК, підготовлено 17 розпоряджень з питань МВК.
Співробітниками відділу житлового господарства за звітний період здійснено 3 виїзди для проведення обстеження житлових будинків, споруд і територій району з питань, які зазначені у зверненнях громадян, зі складанням відповідних актів обстеження.


Відділом благоустрою за звітний період було проведено :
- спільний з Інспекцією з благоустрою виїзд на територію ТЦ „Таврія Вузівський";
- підготовку проекту розпорядження з перевірки торгівельних об'єктів, які розташовані в пляжній зоні Київського району;
- здійснено перевірку санітарного стану та стану благоустрою дільниці №1 КП ДЄЗ „Чорноморське";
- здійснено виїзд в селище Чорноморка спільно з представниками Управління дорожнього господарства для вирішення питання стосовно ремонту дорожнього покриття по вул. Подвойского.
- розглянуто звернення мешканців Київського району, відносно відновлення скверу на 7 ст.В.Фонтану.

Відділ з надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
- виїзд на надзвичайні події з оформленням звітних документів;
- уточення переліку потенційно небезпечних об'єктів району;
Адміністративною комісією за період з 30.07.07 по 03.08.07р. було проведено:
- підготовка документів щодо проведення засідання адмінкомісії;
02.08.07 – проведення засідання адміністративної комісії (розглянуто 10 протоколів про адміністративні правопорушення);
- надання інформації до УЖКГ про роботу адміністративної комісії від 30.07.07р.;

Сектором оперативної інформації по телефону „0-50" було прийнято 61 звернення громадян. По всім зверненням інформація доводилась до відповідних служб та приймались необхідні міри. За звітний період виконано – 59 звернень, а 2 – відпрацьовуються.


Відділ розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення

31.07.07 – відділом організації торгівлі та побутового обслуговування разом з райСЕС проведено рейд по ліквідації стихійної торгівлі за адресою: вул. Люстдорфська дор.,27-29;
27.07-02.08.07 – перевірка об'єктів громадського харчування та торгівлі щодо дотримання ними санітарних норм та правил торгівлі;
27.07-02.08.07 – розглянуто та надано відповідей по 12 зверненням;
27.07-02.08.07 – підготовка узгоджень по розміщенню літніх майданчиків на території району та видача дозвілів на розміщення пересувних об'єктів торгівлі;
01.08.07 – відділом розвитку торгівлі та побутового обслуговування населення сумісно з відділом по контролю за незаконним будівництвом і співробітниками Київського РВ ОМУ УМВС проведено рейди по ліквідації стихійної торгівлі в районі, в тому числі за адресою: вул. Ак.Корольова/Ак.Глушка; по результатам рейду складені адміністративні протоколи.
02.08.07 – проведено рейд по перевірці СПД, розташованих у прибережній зоні за адресою: 12-13ст. В.Фонтану.

Організаційні заходи
Центром зайнятості Київського району було проведено:
31.07.07 – інформування присутніх про ринок праці, права та обов'язки безробітних, можливість навчання за спеціальностями, які користуються попитом на ринку праці.
01.08.07 – семінар для роботодавців.



СУВОРОВСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ
(30.07.07 – 03.08.07)


За минулий тиждень прийнято на особистому прийомі керівництвом райадміністрації 37 громадян; прийнято до розгляду 68 письмових звернень. По відповідних напрямках проведена така робота:

Відділом житлово-комунального господарства:
Підготовлено 29 відповідей на звернення громадян. Підготовлено 31 відповідь на звернення підприємств. Підготовлено 5 відповідей на депутатські звернення. Підготовлено 8 розпоряджень райадміністрації.


Щоденний контроль за роботою ліфтового устаткування в житлових будинках всіх форм власності.


Узагальнення, аналіз, звіт з виплати заробітної плати по КП «ДЄЗ». Звіт про надходження комунальних платежів по КП «ДЄЗ». Контроль за дотриманням графіку вивозу сміття фірмою ТОВ «Раф-плюс». Підготовка інформації про виконання протоколу доручень заступника міського голови Кучука М.І.


Робота по зверненням громадян на «Телефон довіри міського голови». Розглянуто 35 справ про адміністративні правопорушення.
Передані документи в Державну виконавчу службу для примусового виконання на особи, що не сплатили штраф у встановлений законом термін. Передана інформація про адміністративні правопорушення в ДВК, УЖКГ і ТЕК.


24.07.07 – проведено засідання з питання відключення споживачів від мереж центрального опалення та гарячого водопостачання.
25.07.07 – штаб з підготовки об'єктів всіх форм власності району до опаленого періоду 2007-2008 p.p.
Участь у комісії з матеріального стану громадян.


Робота по дорученням протоколу об'їзду району з питання санітарного стану. Виїзд за адресою: пр. Добровольського, 80, пр. Добровольського (на розі вул. Махачкалінської).
Комісійне обстеження за депутатським дорученням магазину «Таврія-В», розташованого у будинку № 123 по пр. Добровольського з представниками райадміністрації, КП „ДЄЗ" Марсельське" та директором магазину.
Укладено 5 договорів на службові парковки: філіал АБ «Південний», ВАТ «Цементний завод», ЗАТ «Югстройінвест», «Дінаті», СТО «Балківська, 5». Узгоджено схеми розміщення парковок.
Виїзд за адресами: Ленінградське шосе (з питання організації стоянки великовантажного транспорту).


Контроль санітарного стану та благоустрою території 15 автостоянок району: № 4-ВСА, а/с «Суворовська «Автостоп», №№ 17,32,33,34 – ВСА, «Москвич», «Восточная-1», «Восточная-2», «Степова», «Північна-1», «Герань», «Успех», «Світа¬нок».

Відділ у справах дітей
Відвідані 18 неблагополучных сімей.
Відвідані 2 неповнолітніх, які знаходяться на обліку за незаконний обіг нарко¬тичних речовин.
Проведено 7 бесід з неповнолітніми, які знаходяться на обліку за вчинення злочинів.
Прийняли участь у 16 судових засіданнях.
Підготовлено 3 розпорядження про влаштування дітей до Будинку дитини.
Підготовлено та направлено 14 запитів до різних установ.
Проведено 2 прийоми громадян.
Прийняли участь у засіданні ради опіки та піклування.
Підготовлений 1 висновок про можливість бути усиновлювачем та 1 висновок про доцільність усиновлення дитини іноземними громадянами.
Підготовлено 3 висновки про доцільність позбавлення батьківських прав батьків.
Відділом з організації торгівлі та побутового обслуговування населення : Проведення рейдів-перевірок щодо боротьби зі стихійною торгівлею у районі.
Робота спеціалістів відділу організації торгівлі та побутового обслуговування з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування розташованими на території ГП «Лузанівка», з питання дотримання об'єктами торгівлі та побутового обслуговування правил благоустрою.
Робота з підприємствами торгівлі та побутового обслуговування, розташованими по вул.Ген.Бочарова (дільниця від Дніпропетровської дороги до пр. Добровольського), вул.Висоцького щодо складання договорів з «Раф-плюс» на вивіз твердих побутових відходів.
Робота з керівниками торгових підприємств, розташованих в мікрорайонах „Зоряний", „Північний", „Марсельський", „Пересипський", щодо дотримання правил торгівлі та належного санітарного стану.
За незадовільний санітарний вигляд прилеглої території на підприємства торгівлі та побутового обслуговування складено 16 протоколів.

Відділ у справах культури, сім'ї, молоді та фізичної культури
Робота з громадськістю, робота „Телефону Довіри" – постійно.
30.07.07 – Надання заявниці Ахмадулліній матеріальної допомоги у вигляді засобів ди¬тячої особистої гігієни.
31.07-02.08.07 – Обстеження спортивних майданчиків.
Підготовка до виставки квітів - протягом тижня.
03.08.07 – Конкурс малюнків на асфальті.

Територіальний центр соціального обслуговування пенсіонерів та самотніх непрацездатних громадян:
Виконання міських цільових програм надання послуг та інших видів допомоги соціально незахищеним верствам населення :
- забезпечення гарячим харчуванням підопічних терцентру – 505 чол. на суму 9090 грн.;
- банні, пральні, перукарські послуги – 73 чол. на суму 317 грн.;
- отримали курс лікування у денному стаціонарі з гарячим харчуванням – 22 чол. на суму 1114 грн.;
- ремонт взуття – 5 чол. на суму 55 грн.;
- ремонт та виготовлення окулярів – 2 чол. на суму 55 грн.;
- надана адресна дотація та забезпечено безкоштовним хлібом – 1097 чол. на суму 9832 грн.;
Відпрацьовано 16 звернень громадян. Обслуговано 6 підопічних в бібліотеці при територіальному центрі.
Всього в рамках п'яти міських програм надано малозабезпеченим громадянам допомоги на суму 20688,00 грн.


Управління праці та соціального захисту населення
Проведено планову перевірку додержання трудового законодавства, стану безпеки праці та атестації робочих місць, та організації профнавчання підприємств, у тому числі: ТОВ «Укрторгбут», ТОВ «Елемент».
Складено актів перевірки достовірності інформації про доходи громадян на підприємствах міста – 1.
Проведено обстеження та перевірку житлово-побутових та матеріальних умов сімей зі складанням актів – 9.
Заповнено карток інвалідів – 4.
Перевірено пенсійних справ по додержанню вимог законодавства під час їх призначення та перерахунку виплати допомоги на поховання осіб – 109.
Проведено прийом документів у пільговиків – 34.
Прийнято громадян з заявами про призначення субсидії – 8.
Призначено субсидії сім'ям – 11.
Прийнято заяв для перерахунків субсидій – 8.
Видано посвідчень «Ветеран війни» та „Ветеран праці" – 5 та 11.
Видано талонів на пільговий проїзд ветеранам війни – 30.
Забезпечено засобами реабілітації інвалідів – 13.
Видано путівок в санаторій ветеранам війни – 2.
Прийнято начальником управління на особистому прийомі громадян – 87.

 

УПРАВЛЕНИЕ ЭКОНОМИКИ И РАЗВИТИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО
И МОРЕХОЗЯЙСТВЕННОГО КОМПЛЕКСА
(30.07.07 – 06.08.07)


1. На выполнение распоряжения городского головы от 20.04.07 г. №308-01-р «Об организации выполнения Соглашения между исполнительным комитетом Одесского городского совета, Одесской организацией работодателей и Федерацией профсоюзов Одесской области на 2007-2009 г.г.» подготовлен и направлен первому заместителю городского головы Ворохаеву А.И., Одесской организации работодателей и Федерации профсоюзов Одесской области отчет о выполнении положений Соглашения в 1 полугодии 2007 г.;
2. В рамках процедуры по присвоению кредитного рейтинга городу Одессе подготовлена и направлена в Ассоциацию городов Украины информация по основным показателям социально-экономического развития города за 2001-2006 г.г.;
3. На выполнение протокольного поручения первого заместителя головы Одесской областной государственной администрации Звягинцева Б.Г. и заместителя головы Одесского областного совета Тиндюка Н.А. от 08.06.2007 г. подготовлены и направлены в Главное управление статистики в Одесской области материалы по социально-экономическому потенциалу территориальной громады г. Одессы в 2005-2006 г.г.
4. Согласно резолюции первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. на запрос первого заместителя председателя Одессой областной государственной администрации Звягинцева Б.Г., начальнику Главного управления экономики облгосадминистрации Гордиенко А.Н. и начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергитического комплекса Одесского городского совета Рубле Н.В. предоставлена информация о мониторинге действующих тарифов на услуги теплоснабжения, водоснабжения и водоотведения за 1-е полугодие 2007 года.
5. Согласно поручения первого заместителя городского головы Ворохаева А.И. от 11.07.07 г. № 37-Т-427/2, а также во исполнение резолюции заведующего отделом по вопросам обращения граждан Аппарата Верховной Рады Украины Н. Адамович от 05.07.07 г. № 09-0598.15.06/05-07.07, рассмотрено обращение гражданки Толмачевой Л.Ф., проживающей по адресу: ул. Княжеская, 3, кв. 42, по вопросу разъяснения тарифов на услуги теплоснабжения в г. Одессе. Ответ по данному запросу отправлен начальнику управления жилищно-коммунального хозяйства и топливно-энергитического комплекса Рубле Н.В.
6. Направлен запрос начальнику управления финансов Бедреге С.Н. по вопросу предоставления информации о выделении финансовой поддержки коммунальным предприятиям в первом полугодии текущего года в разрезе каждого предприятия.
7. 02 августа 2007 года руководство управления и сотрудники отдела внешнеэкономической и выставочной деятельности в помещении выставочного комплекса Одесского морского торгового порта приняли участие в торжественной церемонии открытия VII Международной специализированной выставки «Ювелирный салон – 2007. Лето».
Данная выставка этим летом собрала большее количество участников (более 130) из Украины, России, Индии и Турции.
На выставке были представлены ювелирные украшения, драгоценные металлы и камни, часы, бижутерия, подарки, сувениры, лучшее торговое оборудование, упаковка, аксессуары, столовые приборы в ювелирном исполнении, а также оборудование для ювелирной промышленности.
В рамках Международной специализированной выставки «Ювелирный салон – 2007. Лето» был проведен конкурс ювелирных украшений «Лазурная волна», а также семинар «Программное обеспечение для ювелирных производств и магазинов».
8. На выполнение распоряжения Кабинета Министров Украины от 18.07.2007 г. №547-р « О благотворительной акции «Ты можешь им помочь», проводимой в Украине с 2 августа по 3 декабря с.г., управлением подготовлены и направлены письма руководителям субъектов предпринимательской деятельности города по их участию в указанной акции и оказанию финансовой помощи малообеспеченным слоям населения из числа ветеранов войны и труда, людей преклонного возраста, инвалидов, одиноких нетрудоспособных граждан, нуждающихся в социальной помощи и поддержке
9. Во исполнение письма Главного управления экономики облгосадминистрации от 10.07.2007 г. №533 относительно учреждения ежегодного конкурса «Лучший предприниматель Одесщины» управлением проведена работа с руководителями предприятий и предпринимателями города по их участию в конкурсе.
10. Управлением, совместно с коммунальным предприятием «Городской информационно-аналитический центр» Одесского городского совета, проводилась работа по информированию начинающих предпринимателей города о работе Информационно-консультативного офиса и подготовке информации на вопросы, поступающие на «горячую линию» офиса.



УПРАВЛЕНИЕ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ
(30.07.07 – 03.08.07)


30.07-03.08.07 – участие в комиссионной проверке детских ЛПУ города по вопросу организации и качества оказания медицинской помощи новорожденным.
31.07.07 – подготовка и представление в ОМО ОДКБ информации о ходе выполнения приказа «О проведении ревакцинации БЦЖ детскому населению г. Одессы».
31.07.07 – Завершена работа по формированию справочника показателей здоровья населения и деятельности ЛПУ г. Одессы за 6 месяцев 2007г. по сравнению с аналогичным периодом 2006г.
01-02.08.07 – осуществлена работа по приему медико-статистической информации по рейтинговой оценке деятельности ЛПУ города за 7 месяцев 2007г.
02.08.07 – подготовка и проведение заседание городской ЛКК по разбору случаев перинатальной и младенческой смертности.
03.08.07 – проверка гинекологического отделения КУ «ГБ № 5» по вопросу соблюдения санэпидрежима в учреждении и организации оказания ургентной помощи женскому населению.
03.08.07 – в ОИАЦМС представлена сводная информация по рейтинговой оценке деятельности ЛПУ г.Одессы за 7 месяцев 2007г.
03.08.07 – Подготовка информации по медицинскому обслуживанию населения г. Одессы за 2006г.



УПРАВЛЕНИЕ ЖИЛИЩНО-КОММУНАЛЬНОГО ХОЗЯЙСТВА
И ТОПЛИВНО-ЭНЕРГЕТИЧЕСКОГО КОМПЛЕКСА
(30.07.07 – 03.08.07)


1. Осуществлялся контроль за проведением капитального ремонта на 29-ти объектах:
ул. Дерибасовская, 9; ул. Ак. Королева, 64-а, 14; ул. Успенская, 83/85; ул. Балковская, 40; Адмиральский пр-т,1; Днепропетровская дорога,86; ул. Ак. Вильямса, 59-6; ул.Г.Петрова,27/6; ул. Терешковой,54; пр-т Шевченко, 25-а; ул. Высоцкого,9; ул. Марсельская, 2-а; ул. Черномарского Казачества, 55; ул. Маршала Жукова, 12,8; ул. Бунина,40; ул. Черняховского, 18; ул. Сегедская, 2, 7; ул. Новосельского, 46а; ул. Тенистая, 13; ул. Добровольского, 112; ул. Варненская, 12/4; Днепропетровская дор., 108; ул. Крапивницкого 18/22; ул. Запорожская, 10; Леваневского, 9а; Мечникова, 4.

2. Уровень сбора квартплаты составил – 106,3 %, сбор платы за водопотребление – 103,2%.

3. КП «Горзелентрест» за истекшую неделю по городу выполнена работа:
- обрезка деревьев – 23 шт. (сквер Полярников; сквер Прохоровский; парк Горького; Артпарк; ул. Пушкинская, 29; ул. Малиновского, 1-5; ул. Торговая, 51, 28; ул. Грушевского угол Ядова; сквер Старостина; парк Молодежный; ул. Запорожская, 22; ул. Гайдара, 21; ул. Ризовская угол Колонтаевская; ул. Южная, 17; 411 батарея; Лазарева, 82; ул. Разумовская, 26).
- валка деревьев – 26 шт. (парк Горького; Артпарк; парк Молодежный; ул. Запорожская,22; 411 батарея; ул.Лазарева, 82; ул. Разумовская, 26;).

4. КП «Одескоммунтранс» произведен отлов 67-ми бродячих собак.

5. КП "Одесгорсвет" произведена:
- замена светильников 22 шт. (ул. Канатная; Микрорайон Слободки; Сквер космонавтов; Площадь 10 апреля).
- ул. Агрономическая – замена аварийной опоры.

6. Осуществлялся контроль за обеспечением жилых домов водо- энергоснабжением, своевременным устранением возникших аварийных ситуаций.

7. Согласно графику производства работ КП «Сервисный центр» по установке приборов учета водопотребления в квартирах инвалидов войны, участников боевых действий, ветеранов обороны и освобождения г. Одессы, а также малоимущим гражданам по состоянию на 27.07.2007г. установлено 160 шт.



ПРЕДСТАВНИЦТВО ПО УПРАВЛІННЮ
КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ
(30.07.07 – 03.08.07)


1. Перераховано до міського бюджету – 7 277 753,62 грн.,
у тому числі:
- від відчуження – 3 592 457,25 грн.;
- від приватизації – 2 990 296,37 грн.;
- від оренди – 695 000,00 грн.

2. Укладено та продовжено договорів оренди – 12.



ИНСПЕКЦИЯ ПО БЛАГОУСТРОЙСТВУ ГОРОДА
(30.07.07 – 06.08.07)


- количество документов, поступивших в Инспекцию – 123;
- количество отработанных документов – 76;
- количество обращений граждан, поступивших в Инспекцию в течении недели – 3;
- количество подготовленных ответов на обращения граждан – 8;

- количество выданных ордеров:
плановых – 12;
аварийных – 45;

- количество составленных протоколов об административных
правонарушениях:
• Приморский район – 5;
• Киевский район – 2;
• Суворовский район – 3;
• Малиновский район – 4;

- количество выданных справок о приемке объектов по разделу «Благоустройство»:
1. СПД Кукуев А.М. – пр-т Ак.Глушко, 14 – кафе «Вегас»;
2. СПД Рябов Н.С. – проспект Ак.Глушко,14 – павильон по ремонту бытовой техники;
3. СПД Шелест В.Н. – ул. Средняя/ул. Балковской, 61-а – блок обслуживания автомобилей;
4. ООО «Прогресс-строй» – Гагаринское плато – гостиничный спортивно-оздоровительный комплекс;
- количество согласованных проектов по разделу «Благоустройство»;
5. ООО «Мечта» (от ул. Раскидайловской до ул. Ленинградской) – согласование предпроектных проработок, работ по реконструкции участка.



КП «СМЭП»
(30.07.07 – 03.08.07)


1. Получено заявок о неисправностях на светофорных объектах – 22.
2. Устранено неисправностей (по заявкам) – 22.
3. Заменено ламп – 447 шт.
4. Мониторинг состояния светофорных объектов – 81 ед.
5. Нанесена дорожная разметка – 642 кв.м, в т. ч. пластиком – 72 м.
6. Установлено дорожных знаков – 26 шт.
7. Заменено дорожных знаков – 5 шт.
8. Ремонт колонок (рихтовка) – 11 шт.
9. Покраска колонок – 12 шт.
10. Обрезка веток возле светофорных объектов – 7 шт.
11. Работы на светофорном объекте Колонтаевская – Косвенная копка траншеи прокладка кабеля 80 м.
12. Ремонт светофорного объекта после ДТП на Гайдара – Терешковой включен в работу на трех точках.
13. Замена УК на следующих светофорных объектах: Щорса – Гастелло, Филатова – кафе «Солнечное», Добровольского – Махачкалинская, Старопортофранковская – Ясиновского, Екатерининская – Жуковского, Старопортофранковская – Асташкина.
14. Адмиральский пр-т - ул. Краснова – ремонт тумблера.
15. Работы на объекте Разумовской – Серова (замена ПСТ, ПСС- 2, ремонт клемника, откопали люк, проложили трубу под кабель ,повесели кронштейн на опору, установили 2 транспортных и 2 пешеходных светофора, скоммутирован, в работе).
16. Ришельевская - Греческая – замена программы в ДКУ.
17. Ремонт аппаратуры на следующих объектах: Королева – Тополева, Балковская – Маловского.
18. Крыжановка - Днепропетровская дор. изменение режима работы.
19. Работы на объекте Итальянский бульвар – Старосенная (регулировка блока питания, замена интерфейса).
20. Монтаж и подключение системы видеонаблюдения в г. Ильичевск (в рамках проекта «Безопасный город»).
21. Монтаж видеокамеры в с. Александровка (г. Ильичевск, ж/д мост).
22. Установка «Говорящего светофора» на перекрестке ул. Ильфа и Петрова – Ак. Глушко.
23. Ремон (по месту) «Говорящего светофора» на перекрестке ул. Космонавтов – Гайдара.
24. Текущий ремонт: блоков питания; плат силовых тиристоров; модулей ключей; модулей интерфейса; модулей связи; модулей силовых каналов; модулей процессора; плат переключений светофорных сигналов.
25. Разработка программного обеспечения для контроллера ДКУ на светофорный объект № 44: Ришельевская – Греческая.
26. Подготовка уточненной и доработанной технической документации для согласования по светофорному объекту №175 пр-т Ак. Глушко — «Таврия-В».
27. Подготовка комплектов технической документации по светофорным объектам в местных концентрациях ДТП, предоставления УТАИ с целью проведения мероприятий по обеспечению безопасности дорожного движения.
28. Подготовка к открытым торгам с уменьшением цены на закупку светофоров светодиодных, контроллеров дорожных с радиоканалом.
29. Обработка информации по ДТП.
30. Работы по плановому обслуживанию оргтехники, компьютерной техники и программного обеспечения системы видеонаблюдения, оформление соответствующей внутренней документации.
31. Подготовлено ответов по фактам ДТП – 21.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗВИТИЯ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО РЫНКА
И ЗАЩИТЫ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
(30.07.07 – 05.08.07)


• Проверка СПД по выполнению решения исполнительного комитета Одесского городского совета от 26.12.06г. № 868 «О внесении изменений в решение исполнительного комитета Одесского городского совета от 10.09.2003г. №519 «Об утверждения Порядка выдачи разрешения на эксплуатацию объектов торговли, общественного питания и сферы услуг», а также соблюдения правил торговли, общественного питания и сферы услуг;
• Проводится мониторинг цен на продовольственные товары, которые реализуются на рынках города. Информация представляется в газету «Одесский вестник» для публикации;
• Отделом по вопросам защиты прав потребителей проводятся проверки СПД по поступающим заявлениям граждан, а так же по телефону доверия;
• На письмо Киевского РОВД от 03.07.2007г. проведены проверки рынков стройматериалов по адресам: 14 cт. Люстдорфской дороги и ул.Вильямса, 80а;
• За вышеуказанный период управлением выдано разрешений на размещение объекта торговли, общественного питания и сферы услуг – 102, принято на рассмотрение – 138. Выдано разрешений на эксплуатацию – 115, принято на рассмотрение – 107. Сумма местного сбора составила – 13750 грн.;
• Заключено договоров на аренду твердого покрытия – 37, поступило средств в местный бюджет арендной платы за отдельное индивидуально определенное имущество, которое является собственностью территориальной громады (твердое покрытие) – 67717 грн.;
• На основании решений исполнительного комитета Одесского городского совета демонтированы мелкорозничные торговые объекты по следующим адресам: ул. Космонавтов, 7, ул. Б.Арнаутская, 2б, пер. Книжный угол ул. Преображенской, 75, ул.Ильфа и Петрова, 11 (2 киоска), ул.Ильфа и Петрова,45, ул. Ак. Королева,118/2.



УПРАВЛЕНИЕ РАЗРЕШИТЕЛЬНЫХ И СОГЛАСОВАТЕЛЬНЫХ ПРОЦЕДУР
(30.07.07 – 05.08.07)


Кількість звернень суб’єктів господарювання через дозвільний центр:
- до представника місцевих дозвільних органів – 676;
- до адміністратора – 1068.

Кількість виданих документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 346;
- через адміністратора – 1075.

Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру:
- через представника місцевих дозвільних органів – 22;
- через адміністратора – 228.

Кількість зареєстрованих декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість відмов у реєстрації декларацій:
- через представника місцевих дозвільних органів – 0;
- через адміністратора – 0.

Кількість наданих консультацій:
- представником місцевих дозвільних органів – 676;
- адміністратором – 1041.



КП “ОДЕСГОРЭЛЕКТРОТРАНС”
(30.07.07 – 05.08.07)


1. КП «Одесгорэлектротранс» обеспечило выпуск подвижного состава:


в рабочие дни в количестве 269,5 ед., в т.ч.:
-по трамваю – 149 ед.
- по троллейбусу – 120,5 ед.


в выходные дни в количестве 201 ед., в т.ч.:
- по трамваю – 116 ед.
- по троллейбусу – 85 ед.


2. Доходы от перевозки платных пассажиров составили 514,27 тыс. грн., в том числе:
- доходы от реализации разовых билетов – 429,86 тыс. грн.
- доходы от реализации постоянных билетов – 82,68 тыс. грн.
- доходы от перевозки пассажиров м/а – 1, 73 тыс. грн.


3. Производятся работы по капитально-восстановительному ремонту и модернизации 4 ед. трамвайных вагонов. На среднем ремонте находятся 5 трамвая и 10 ед. троллейбусов.


4. Проведено техническое обслуживание подвижного состава (ТО-1, ТО-2):
- трамвай – 164 вагона,
- троллейбус – 159 машин.


5. Продолжаются внеплановые работы по ремонту трамвайных вагонов и троллейбусных машин, приведения путевого хозяйства в надлежащее состояние, а также ревизионный и текущий ремонт подстанций, кабельных и контактных сетей.



КП «СЛУЖБА ОПЕРАТИВНОГО РЕАГИРОВАНИЯ
НА ЧРЕЗВЫЧАЙНЫЕ СИТУАЦИИ «0-77»
(30.07.07 – 05.08.07)
  

 
Дата
 
Что произошло
Принятые меры
30.07.07
По адресу: Соборная площадь
(аптека Гаевского) – ветка дерева, упала на припаркованный автомобиль. Страховая компания, находится на месте происшествия.
Дежурной сменой была произведена распиловка и уборка аварийной ветки. Хозяин автомобиля отсутствовал. Претензий со стороны страховой компании и владельца автомобиля к сотрудникам дежурной смены нет.
По адресу: 8 ст. Б.Фонтана, яхт-клуб «Посейдон» –
к берегу прибило тело утопленника.
Сотрудниками «Скорой помощи» труп был извлечен из воды и передан на экспертизу. Личность утопленника установлена.
 
По адресу: ул. Базарная 24, кв.12 – с «новостроя» на прилегающий, к нему жилой 3-х этажный дом, упала часть лепного, декоративного карниза, пробив крышу и через открытый люк выхода на чердак, попала в квартиру верхнего этажа. 
Дежурной сменой проведена оценка последствий обрушения. Пострадавших нет.
По адресу: перекресток ул. Жуковского и Александровского проспекта – ДТП. По предварительным данным автомобиль перевернулся (требуется помощь в извлечении пассажиров)
Помощь в извлечении из автомобилей пострадавших лиц, не потребовалась. На момент прибытия дежурной смены сотрудники ГАИ и «Скорой помощи» находились на месте происшествия. Смертельных исходов нет.
31.07.07
По адресу: ул. Южная, 20, кв.1 – разбит ртутный
медицинский градусник.
Дежурная смена убрала ртуть и произвела демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Генерала Цветаева, 7 – упало дерево на проезжую часть.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
01.08.07
По адресу: ул. Терешковой, 15а, кв.12 – разбит
ртутный медицинский градусник
Дежурная смена убрала ртуть и произвела демеркуризацию помещения.
По адресу: ул. Затонского, 26 – на проезжую часть упало дерево.
Дежурная смена произвела распиловку и уборку дерева с проезжей части.
02.08.07
По адресу: ул. Софиевская,  13, горит чердачное перекрытие
Дежурная смена выехала на место и произвела эвакуацию жителей
 По адресу: ул. Разумовского, 26 –аварийное дерево
Дежурная смена выехала и произвела частичную уборку аварийного дерева
03.08.07
По адресу: ул. А. Невского, 39, училище № 5 – аварийное дерево. Часть дерева упала на здание училища. Оставшаяся часть создает угрозу для окружающих.
Дежурной сменой была произведена распиловка и уборка аварийного дерева.
Объездная дорога,
р-н Западного кладбища – ДТП
При столкновении маршрутного такси с легковым автомобилем пострадало 12 человек, 11 – госпитализировано,
из них 3-е детей.
Заброшенный пляж между пляжами «Аркадия» и «Дельфин» –
среди камней обнаружен труп.
Произведена оценка ситуации. Запланирован подъем на 04.08.07.
Перекресток
ул. Добровольского и ул. Кишиневской – ДТП
В результате лобового столкновения, двух легковых автомобилей, погибла неизвестная девушка (прим. 18 лет), вторая (прим. 17 лет) – в детской ОКБ, и 2-е мужчин направлены в 11 ГКБ.
04.08.07
В районе пляжа «Аркадия» за волнорезом в камнях обнаружен утопший.
Дежурная смена водолазов службы 077 прибыла на место, подъём утонувшего невозможен.
По адресу: пр-т Ак. Глушко, 11, кв.50 – Захлопнулась металлическая дверь, ключи остались в помещении.
Дежурная смена оказала помощь
в открытии двери.
Рынок «Анжелика» – ДТП, легковой автомобиль въехал под грузовой фургон. Мужчина 25 лет и женщина 60 лет, сын и мать –погибли.
Дежурная смена выехала для оказания помощи по извлечению тел.
05.08.07
По адресу: ул. Дерибасовская, 16 –
ювелирное украшение (кольцо) пережало палец на руке женщины
Дежурная смена оказала помощь в снятии кольца с пальца

Всего за указанный период в службу «077» поступило звонков – 423
из них передано:
- в УЖКХ – 31,
- оказана информационная помощь – 378,
- в КП «Зелентрест» – 7,
- в Общество защиты животных – 3,
- Ртуть – 2,
- ДТП – 2.



УПРАВЛІННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
(30.07.07 – 05.08.07)

Зміст заходу
Дата, час, місце проведення
1
Нарада працівників апарату управління щодо вирішення поточних питань
30.07.07
10.00
2
Нарада з директорами ДЮСШ, СДЮШОР щодо вирішення поточних питань:
- питання щодо необхідності якісного планування та своєчасного звітування щодо проведених змагань;
- питання щодо підготовки заходів, присвячених Дню Незалежності України;
- питання щодо підготовки шкіл до нового навчального року.
31.07.07
11.00
3
Пекінський Міжнародний турнір по У-ШУ Тренувальний збір
04-22.08.07
м. Пекін, КНР
Команда КПНЗ
„ДЮСШ з гімнастики №1"
4
Чемпіонат України зі скелелазіння
03.08-05.08.07
м. Українка
Команда КПНЗ
„ ДЮСШ зі скелелазіння
№ 12"
5
Міжнародний Чемпіонат Європи Окінавського Годзю - рю Карате - до і
Рюккю Кобудо Джундокан України
02.08-05.08.07
м. Одеса
Збірні команди Європи
6
Оздоровлення учнів ДЮСШ, СДЮШОР, підпорядкованих управлінню
Протягом тижня
учні ДЮСШ, СДЮШОР

 

УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ
(30.07.07 – 05.08.07)

Назва заходу
Дата та час проведення
Місце проведення
 
Відкриття виставки,
присвяченої 40-річчю поста № 1
01.08.07  
о 15:00
Одеська міська рада
Відкриття виставки живопису
художника В. Салатова
03.08.07
о 17:00
Муніціпальна галерея, Сабанєєв міст, 3
Благодійний концерт та виступи творчих колективів театру духової музики ім. О.Саліка для мешканців міста
05.07.07
18:30 - 21:00
Альтанка міського саду

 

 

 

Бюллетень подготовлен управлением информации
Одесского городского совета

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

11, 12,13 декабря
депутатские комиссии
ИЗМЕНЕНИЯ

Далее 14 декабря 17:00
20-летие БФ
«Молодой инвалид»

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее до 15 декабря
заявки от субъектов
хозяйствования в 
департамент
муниципальной
безопасности

Далее 15 декабря 9:00
общественные
слушания

Далее 15 декабря 14:00
КВН на «Кубок мэра»

Далее 28 декабря 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 1-10 июня 2018 г
ODESSA 
CLASSICS

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ЛИЦАМ С ИНВАЛИДНОСТЬЮ
работа транспорта,
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее