23:50:06   |   25 июня 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Новости / На обсуждение вынесен проект решения о новой нормативной денежной оценке земли г. Одессы


Размещено: 18.07.2011 17:15:07

На обсуждение вынесен проект решения о новой нормативной денежной оценке земли г. Одессы

Сообщение об обнародовании проекта регуляторного акта о введении новой нормативной денежной оценки земли и фиксированных ставок при определении арендной платы за земли Одессы

СООБЩЕНИЕ
об обнародовании проекта регуляторного акта

Одесское городское управление земельных ресурсов Одесского городского совета сообщает об обнародовании проекта решения Одесского городского совета "Об утверждении фиксированных процентов при определении ставок арендной платы за земельные участки в г. Одессе" и анализа регуляторного влияния проекта.

Введение в действие новой нормативной денежной оценки земли и фиксированных ставок при определении арендной платы за земли города Одессы позволит увеличить поступления в бюджет города от платы за аренду земли практически вдвое, что, в свою очередь, обеспечит потребность в финансовых ресурсах для повышения пенсионного обеспечения, выплат помощи малообеспеченным слоям населения, повышения заработной платы работникам бюджетных учреждений, благоустройства города и т.п.

Замечания и предложения относительно проекта решения Одесского городского совета принимаются в письменном или электронном виде на протяжении одного календарного месяца со дня обнародования проекта по адресу:
Одесское городское управление земельных ресурсов Одесского городского совета:
65009 г. Одесса, ул. Черняховского, 6,
e-maіl: UZR@іnbox.ru  
тел. 30-53-73

и в адрес юридического департамента Одесского городского совета:
65004, г. Одесса, Думская площадь, 1
а также на e-maіl: reguljatornost@ukr.net  

С проектом можно ознакомиться на официальном сайте города Одессы omr.gov.ua  в разделе "Обсуждение проектов".
----------------------

ПРОЕКТ
  
Про затвердження фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки в м. Одеси
 
 
Керуючись статтями 12, 201 Земельного кодексу України, статтею 288 Податкового кодексу України, відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з урахуванням рекомендацій робочої групи з розробки пропозицій з встановлення фіксованих відсотків при визначенні річних ставок орендної плати за землю, створеної Розпорядженням міського голови №484-01р від 29.04.2011 року, на підставі рішення Одеської міської ради від 28. 12.2010 р. №241-VІ «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси», Одеська міська рада
ВИРІШИЛА:
1.    Затвердити фіксовані відсотки при визначені орендної плати за землі міста Одеси відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Одеси, затвердженої рішенням Одеської міської ради від  28. 12.2010 р. №241-VІ, що наводяться у додатку до цього рішення.
2.    Ввести в дію затверджені пунктом 1 цього рішення фіксовані відсотки орендної плати за землі міста Одеси з 01.01.2012 року.
3.    Доручити Одеському міському управлінню земельних ресурсів Одеської міської ради при підготовці договорів оренди земельних ділянок, договорів на дольову участь в землекористуванні з 01.01.2012 року застосовувати затверджені пунктом 1 цього рішення фіксовані відсотки орендної плати за землі міста Одеси.
4.     Одеському міському управлінню Одеської міської ради вжити заходи щодо внесення відповідних змін в договори оренди земельних ділянок та договори на дольову участь в землекористуванні.
5.    Доручити  Одеському міському управлінню земельних ресурсів Одеської міської ради провести заходи з відстеження результативності даного рішення через один рік з дня його прийняття.
6.    Доручити Департаменту інформації і зв’язків з громадськістю Одеської міської ради оприлюднити це рішення у встановленому порядку.
7.    Встановити, що рішення Одеської міської ради від 31.10.2000 року №1709-ХХІІІ «Об утверждении ставки арендной платы за пользование земельными участками в г. Одессе», від 26.03.2003 року № 1061-ХХІV «О внесении изменений и дополнений в решение Одесского городского совета от 31.10.2000 года №1709-ХХІІІ «Об утверждении ставки арендной платы за пользование земельными участками в г. Одессе», від 11.07.2003 р. №1310-ХХІV «О внесении изменений в решение Одесского городского совета от 26.03.2003 г. №1061-ХХІV» втрачають чинність з 01.01.2012 року.
8.    Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради із землеустрою та земельних правовідносин.
  
        Міський голова                                                                    О. Костусєв
 
Проект
Додаток 1
до рішення
Одеської міської ради
від___________
№____________
  
 
Перелік фіксованих відсотків
при нарахуванні ставок орендної плати на земельних ділянках у м. Одесі
(П Р О Е К Т)  

Цільове значення

 
 Ставки орендної платі
у %
1
Промисловість
3,0
2
Відкриті автостоянки:
- особистого автотранспорту громадян,
- підприємств
- гостеві
 
3,0
6,5
6,5
3
Автомийкі
10,0
4
Гаражні стоянки
-       Особистого транспорту
-       Транспорту підприємств
 
3,0
6,5
5
Підприємства базового обслуговування населення (пральня, перукарня, ательє,фотоательє, ремонтні майстерні, хімчистки, лазні, сауни та др.)
 
7,0
6
Готелі,
туркомплекси, бази відпочинку, пансіонати,
об’єкти оздоровчого призначення, турбази, кемпінги.
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
5,0
 
7
 
Адміністративні будинки, офіси
 
6,0
 
8
 
Паркінги (2-х та більше 2-х поверхів)
 
3,0
9
Автотехобслуговування (СТО)
 
8,0
10
Підприємства торгівлі :
- їдальні підприємств, учбових закладів, спеціалізовані магазини  з продажу хлібобулочних виробів та   молочних продуктів
-        ринки (у т.ч. оптові)
-       міні-ринки
-       магазини,
-        автосалони, торгово-виставочні комплекси
-       громадське харчування (ресторани, кафе, бари)
-       складські бази 
3,0
 
 
 
8,0
8,0
8,0
8,0
8,0
8,0
11
Гральний бізнес 
Об’єкти індустрії розваг:
- ночні клуби,
- дискотеки,
- боулінг
 
12,0
 
12
Банківські заклади
 
10,0
13
Автозаправні   станції
 
10,0
 
14
Об’єкти ЖКГ
 
3,0
15
Спортивно – оздоровчі спорудження, які використовуються згідно цільового призначення
3,0
16
       Експлуатація житлового фонду в межах норм на 1 одиницю – (багато квартирні дома, індивідуальна житлова забудова), кооперативні автостоянки для зберігання особистих  транспортних засобів; гаражно – будівельних, дачно – будівельні кооперативи; индивідуальні  гаражі и дачі громадян, садові товариства.
Будівництво багатоквартирних житлових будинків (з урахуванням вбудованих та вбудовано-прибудованих приміщень) – на період будівництва
3,0
17
Торгово- розважальні  комплекси
9,0
18
Розважальні  комплекси для дітей
 
5,0
19
Павільйони гральних автоматів
 
12,0
20
Інтернет-клуби, інтернет-кафе
12,0
21
Об’єкти кіноіндустрії
 
8,0
22
Об’єкти охорони здоров’я, які знаходяться у числі пільгових та об’єкти медицінського призначення:
-       аптеки, приватні стоматологічні кабінети, лікувальні косметичні центри, приватні клініки та кабінети
 
 
8,0
23
Ломбарди
12,0
24
Пункти обміну валют
12,0
25
Приватні школи, дитячі садки
3,0
26
Установи по наданню ритуальних послуг населенню
3,0
27
Релігійні організації
3,0
28
Об’єкти змішаного значенння:
 - при неможливості розподілу території по різному функціональному призначенню;
- благоустрій території
Використовується найбільш високий  коефіцієнт, якій застосовується до даного комплексу.
Використовується коефіцієнт по основному цільовому призначенню земельної ділянки
29
 
Об’єкти ( у т.ч. об’єкти МАФ), діяльність яких пов’язана з реалізацією (продажу друкованих видань,
змішаної, супроводжувальної групи товарів (у т.ч. друкованих видань)
 
3,0
 
 
10,0
30
Об’єкти МАФ, які надають послуги населенню
3,0
31
Примітка: об’єкти, яки не війшли в даний перелік -
10,0
 
 
 
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення Одеської міської ради «Про затвердження
фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати
 за земельні ділянки в м. Одесі»
 
 
1.      Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом регулювання господарських відносин.
 
Відповідно до ст. 9  Податкового кодексу України до загальнодержавних податків та зборів відноситься плата за землю.
На території міста Одеси розміри плати за землю встановлені рішенням сесії міської ради від 26.03.2003 року №1061-XXIII зі змінами та доповненнями. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.
З 1 січня 2012 року відповідно до рішення Одеської міської ради від 28.12.2010 року №41-VI вступає в дію нова нормативно - грошова оцінка земель міста Одеси для розрахунку річної орендної плати і плати за дольову участь у землекористуванні, вартість якої  збільшена в середньому в 2,68 разів.             
Збільшення нової нормативної грошової оцінки з порівнянням з діючою з 1999 року пов’язано з капіталізацією земель міста, сучасною зміною інфраструктури і таке інше.
Відповідно до ст. 288 Податкового кодексу України ставка орендної плати для земель несільськогосподарського призначення має бути не менш 3-х кратного розміру земельного податку, тобто 3-х відсотків від нормативної грошової оцінки землі, але не більш 12-ти відсотків.
У разі застосування існуючих фіксованих ставок до нової нормативної грошової оцінки вартість одного кв. м. орендованої земельної ділянки значно зросте, що може стати додатковим фінансовим тягарем для землекористувачів. Тому, пропонується застосувати, по відношенню к діючим, понижуючі фіксовані ставки до деяких об’єктів, розташованих на земельних ділянках в залежності від їх цільового призначення.
            Введення в дію нової нормативної грошової оцінки землі та фіксованих ставок при визначенні орендної плати за землі міста Одеси, незважаючи на пониження деяких фіксованих ставок, по відношенню до діючих, дасть можливість збільшити надходження до бюджету міста від плати за оренду землі практично вдвічі, що в свою чергу забезпечить потребу у фінансових ресурсах для підвищення пенсійного забезпечення, виплат допомоги малозабезпеченим верствам населення, підвищення заробітної плати працівникам бюджетних установ, благоустрою міста, тощо.
Необхідно також зауважити, що прийняття вказаного регуляторного акту скасовує дію раніше прийнятих локальних нормативно-правових актів:
рішення Одеської міської ради від 31.10.2000 року №1709-ХХІІІ «Об утверждении ставки арендной платы за пользование земельными участками в г. Одессе»;
 рішення Одеської міської ради від 26.03.2003 року № 1061-ХХІV «О внесении изменений и дополнений в решение Одесского городского совета от 31.10.2000 года №1709-ХХІІІ  «Об утверждении ставки арендной платы за пользование земельными участками в г. Одессе»;
рішення  Одеської міської ради від 11.07.2003 р. №1310-ХХІV «О внесении изменений в решение Одесского городского совета от 26.03.2003 г. №1061-ХХІV»
 
2.      Цілі державного регулювання.
Цілями прийняття і запровадження даного регуляторного акту є:
- дотримання законодавства, що регулює порядок нарахування орендної плати за землю у частині встановлення мінімальних ставок орендної плати - не менш 3-х відсотків від нормативної грошової оцінки землі;
- встановлення дещо менших деяких фіксованих ставок по відношенню до діючих;
- збільшення надходжень до бюджету міста, що забезпечить вирішення деяких соціально-економічних проблем міста,
- забезпечення прозорості дій Одеської міської ради та її відповідальності за результати приймаючих рішень.
 
3. Визначення та оцінка інших прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу
 
Досягнення встановленої цілі можливо наступними способами :
1. Відмова від запропонованого регулювання, тобто залишення без змін існуючої ситуації.
2. Прийняття Одеською міською радою рішення «Про затвердження фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки в місті Одесі».
Оцінюючи зазначені альтернативи, перевага була віддана останній, через те, що в цьому випадку досягти мети можливо в коротший термін, з меншими витратами, з урахуванням особливостей ситуації, яка склалася.
Перший спосіб не є прийнятним оскільки у разі залишення без змін існуючих ставок орендної плати за земельні ділянки, деякі землекористувачі, у зв’язку з неспроможністю їх сплати, будуть відмовлятись від земельних ділянок, що призведе до зменшення надходжень до міського бюджету від сплати орендної плати за землю.
 
          4. Механізм розв’язання проблеми
         
Досягнення визначеної мети планується шляхом прийняття даного рішення міською радою.
          Ступінь ефективності даного регуляторного акта буде оцінуватися за результатами аналізу розміру надходжень сум плати за оренду землі до бюджету.
 
          5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі     прийняття запропонованого регуляторного акта
         
Прийняття регуляторного акта дозволить зменшення деяких фіксованих ставок по відношенню до діючих у відсотках від нової нормативної грошової оцінки земельних ділянок, що зменшить фінансове навантаження на землекористувачів.
 
          6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта.
Головними очікуваними результатами є поповнення міського бюджету, прозорість діяльності міської ради при встановленні фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за землю.
 Прийняття рішення дозволить досягти встановлених цілей з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.
 
Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Органи місцевого самоврядування
Приведення орендної плати за землю у відповідність до норм законодавства.
Збільшення доходної частини бюджету.
Збільшення фінансування соціально-економічних програм.
Найбільш ефективне використання земельного фонду
Процедура розробки регуляторного акту(витрати робочого часу спеціалістів, що пов'язані з підготуванням, регуляторного акту, публікація у засобах масової інформації).
 
Суб'єкти підприємницької діяльності
Зменшення ставок орендної плати для відповідних суб’єктів господарювання.
Прозорість у визначенні орендних ставок.
Плата за землекористування.
Витрати на приведення у відповідність до даного рішення своєї діяльності
 
Споживачі
Покращення добробуту міста
 
 
 
            7. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту
 
Запропонований проект рішення вступить в силу з моменту його опублікування. Пропонується не обмежувати строк чинності регуляторного акту, що в повній мірі співвідноситься з цілями його прийняття та механізмом реалізації.
          Перегляд зазначеного рішення може бути здійснено у випадку виникнення відповідної необхідності.
         
          8. Показники результативності регуляторного акту
 
          Показниками, які характеризують наслідки дії регуляторного акта є:
-       надходження до міського бюджету орендної плати за землю;
-       розмір орендованих площ земельних ділянок;
-       кількість укладених додатків до договорів;
-       кількість всіх договорів оренди земельних ділянок.
    
          9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:
          Цільова група:суб'єкти підприємницької діяльності – платники орендної плати за землю.
          Базове відстеження результативності регуляторного акту здійснюється до вступу його в дію.
          Повторне відстеження результативності рішення міської ради буде здійснено через 1 рік після його вступу в дію.
          Періодичне відстеження результативності цього рішення буде проведене через 3 роки після повторного відстеження.
Відстеження результативності цього регуляторного акту здійснюватиметься статистичним методом.
         
Зауваження і пропозиції по проекту рішення Одеської міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді протягом одного календарного місяця з дня опублікування за адресою:
Одеське міське управління земельних ресурсів Одеської міської ради:
         65009 м. Одеса, вул. Черняховського, 6,
          e-mail: UZR@inbox.ru 
тел. 30-53-73
          і на адресу юридичного департаменту Одеської міської ради:
          65004, м. Одеса, Думська площа, 1
          а також на e-mail: reguljatornost@ukr.net
 
 
Перший заступник  начальника
Одеського міського управління
земельних ресурсів Одеської міської ради                                       О.М. Смирнов
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 и 27 июня 12:00
заседания Комиссии по общественному бюджету
проекты на 26 июня 
45 проектов

Далее 26 июня 09.00
аппаратное совещание
/прямая трансляция/

Далее с 23 июня
ко Дню ВМС
ПРОГРАММА

Далее 22-24 июня
Европейская неделя
устойчивой энергетики

Далее 24 июня 11:00
«Хочу в зоопарк»

Далее 20-30  июня
Программа 
ко Дню молодежи

Далее 24-25 июня 
Морской фестиваль

Далее 24-28 июня
фестиваль
"Хочу в Одессу"

Далее 24-28 июня
Фестиваль
«Жемчужина Черноморья»

Далее 23 июня 12:00
Профи Fest

Далее 23 и 24 июня
Бесплатные экскурсии
по Одессе

Далее 27-30 июня 18:00
Хоровой фестиваль «Радость»

Далее 4 июля 14:00
Всемирный клуб одесситов
«Неизвестный Жураковский»

Далее 8-25 июня в 16:00
выставка графики
Дом Блещунова

Далее 29 июня 11:00 
И С П О Л К О М

Далее 26 июля в 10:00 сессия 
Одесского горсовета
/прямая трансляция/

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее