19:06:40   |   20 ноября 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Новости / На обсуждение вынесен проект решения Одесского горсовета в сфере предпринимательства


Размещено: 18.04.2012 13:45:19

На обсуждение вынесен проект решения Одесского горсовета в сфере предпринимательства

На обсуждение вынесен проект решения Одесского горсовета «О Порядке размещения временных сооружений и средств передвижной сети для осуществления предпринимательской деятельности в г. Одессе»

На выполнение требований ст. 28 Закона Украины "О регулировании градостроительной деятельности" и Приказа Министерства регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства Украины от 21.10.2011 года № 244 "Об утверждении порядка размещения временных сооружений для осуществления предпринимательской деятельности" разработан проект решения Одесского городского совета «О порядке размещения временных сооружений и средств передвижной сети для осуществления предпринимательской деятельности».

Проект регуляторного акта в полном объеме и анализ его регуляторного влияния в соответствии со ст.ст. 9, 13 Закона Украины "Об основах государственной регуляторной политики в сфере хозяйственной деятельности" опубликован на официальном сайте Одессы omr.gov.ua в разделе "Регуляторная политика/Обсуждение проектов".
Замечания и предложения к проекту решения Одесского городского совета принимаются в письменном или электронном виде на протяжении одного календарного месяца со дня обнародования по адресу:
управление развития потребительского рынка и защиты прав потребителей Одесского городского совета
65045, г. Одесса, ул. Преображенская, 60.
e-mail: upr_torgovli@ukr.net

 
Повідомлення
про оприлюднення проекту рішення Одеської міської ради
 «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі»
 
 На виконання вимог ст. 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» розроблений проект рішення Одеської міської ради ««Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі».
Основною метою даного проекту регуляторного акту є:
- приведення у відповідність до діючого законодавства розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі;
- ефективне використання майна, що є в комунальній власності;
- збільшення надходжень до міського бюджету;
- приведення існуючих тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у відповідності до вимог Технічного регламенту будівель та споруд без улаштування фундаменту;
- забезпечення благоустрою території міста Одеси.
 
Проектом рішення пропонується:
1. Встановлювати тимчасові споруди згідно з комплексними схемами та архетипом, затвердженими Одеською міською радою на підставі паспорту прив’язки, виданого управлінням архітектури та містобудування та договору оренди майна, що є комунальною власністю.
2. Встановлювати засоби пересувної мережі згідно з схемами розміщення, затвердженими виконавчим комітетом Одеської міської ради та на підставі договорів оренди майна, що є комунальною власністю.
 
Зауваження і пропозиції до проекту рішення Одеської міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді протягом одного календарного місяця з дня його опублікування на адресу: 65045, м. Одеса, вул. Преображенська, 60.
 
 
 
 
 
 
П Р О Е К Т
 
Про Порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі
 
 
Керуючись пунктом 31 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 4, 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», відповідно до статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», статті 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 р. № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», наказом Міністерства зовнішньоекономічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369 «Про затвердження правил роботи дрібно-роздрібної торговельної мережі», наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 28.07.2004 р. № 281 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо базових моделей ринків з продажу продовольчих та непродовольчих товарів», з метою упорядкування розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі, більш ефективного використання комунального майна, що є власністю територіальної громади м. Одеси, Одеська міська рада
 
ВИРIШИЛА:
 
1. Затвердити Порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі (додаток № 1).
 
2. Встановити, що нові тимчасові споруди для здійснення підприємницької діяльності розміщуються відповідно до комплексних схем розміщення тимчасових споруд, затверджених рішенням Одеської міської ради, та затверджених архетипів.
 
3. Встановити, що засоби пересувної мережі та торговельні майданчики без тимчасових споруд розміщуються відповідно до схем розміщення пересувної мережі та торговельних майданчиків без тимчасових споруд, затверджених рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради.
 
4. Затвердити форму договору оренди комунального майна для розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі (додаток № 2).
 
5. Заборонити розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності на наступних територіях:
- прилеглих до Одеського національного академічного театру опери та балету;
- Думської площі.
 
6. Визначити, що розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у центральній частині міста в межах:
вул. Бєлінського, вул. Успенської, вул. Маразліївської, пров. Нахімова, Карантинного узвозу, Митної площі, вул. Приморської, вул. Старопортофранківської, вул. Пантелеймонівської, вул. Лейтенанта Шмідта, Італійського бульвару, а також на території обслуговування КП «Ланжерон»,КП «Гідропарк  «Лузанівка», КП «Узберіжжя», КП «Прибережно-експлуатаційне об’єднання Київського району», КП «Парки Одеси» здійснюється на конкурсних засадах. Конкурс проводиться на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради.
 
7. Рішення Одеської міської ради від 04.07.2007 p. № 1466-VI «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 р. № 1381-VI «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 04.07.2007 p. № 1466-VI», вважати таким, що втратило чинність.
 
8. По закінченню одного року з дня набуття чинності цього рішення департаменту розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради здійснити заходи з відстеження результативності Порядку розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі, розташованих без улаштування фундаментів.
 
9. Департаменту розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради забезпечити тиражування 200 екземплярів Порядку розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі для безкоштовного розповсюдження зацікавленим особам.
10. Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради оприлюднити це рішення в установленому порядку.
 
11. Рішення про Порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі набуває чинності через місяць з дня його затвердження Одеською міською радою, але не раніше дня його офіційного оприлюднення.
 
12. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з економічної, інвестиційної політики та торгівлі.
 
 
 
Міський голова                                                                            О. Костусєв

 
 
 
 
 
Додаток № 1
до рішення Одеської міської ради
від _____________
№ ______________
 
Порядок
розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі
для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі
 
1. Загальні положення
 
1.1. Порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі (далі – Порядок) регулює відносини між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання, які виникають у процесі розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності, розташованих без улаштування фундаментів у місті Одесі.
1.2. Терміни та визначення:
·        тимчасова споруда (далі – ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, встановлюється тимчасово без улаштування фундаменту;
·        стаціонарна ТС – споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м;
·        пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, в якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
·        засоби пересувної мережі – форма позамагазинного продажу товарів через автокафе, автоцистерни, лавки-автопричепи, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні прилавки, лотки, розноски, столи, зонти, маркізи тощо);
·        торговельний майданчик – замощена чи асфальтована ділянка території ринків чи автономна територія, призначена для торгівлі чи надання послуг, на якій відсутні ТС.
1.3. ТС, розташовані без улаштування фундаментів, для здійснення підприємницької діяльності розміщуються на території міста Одеси на підставі паспорта прив’язки та договору оренди комунального майна для розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі (далі – Договір).
1.4. Засоби пересувної мережі розміщуються на території міста Одеси на підставі схеми розміщення та договору оренди комунальної власності.
 
2. Комплексні схеми розміщення тимчасових споруд та схеми розміщення засобів пересувної мережі
 
2.1. Комплексна схема розміщення ТС та архетип розробляються за рішенням Одеської міської ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням Одеської міської ради. Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архетипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством:
2.1.1. Проект рішення Одеської міської ради готується постійною комісією Одеської міської ради з економічної, інвестиційної політики та торгівлі.
2.1.2. Комплексні схеми погоджуються:
- управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради;
- управлінням екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради – у рекреаційних та паркових зонах;
- департаментом розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради (далі – Департамент).
2.2. Схема розміщення засобів пересувної мережі розробляється суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджується рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради:
2.2.1. Проект рішення виконавчого комітету Одеської міської ради готується Департаментом. 
2.2.2. Схеми погоджуються:
- управлінням екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради – у рекреаційних та паркових зонах;
- районними адміністраціями Одеської міської ради (далі – РА) – на інших територіях міста.
 
3. Порядок розміщення тимчасових споруд
 
3.1. Для оформлення паспорта прив’язки ТС заявник звертається до управління архітектури ти містобудування Одеської міської ради (далі – УАМ) із заявою, до якої додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані суб’єктом господарювання у довільній формі на топографо-геодезичній основі (М 1:500);
- креслення контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
- реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).
 
У випадку, якщо ТС встановлюється за результатами конкурсу, заявник звертається до УАМ із заявою, до якої додаються:
 - графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані суб’єктом господарювання у довільній формі на топографо-геодезичній основі (М 1:500);
- креслення контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
- реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація);
- протокол конкурсу, завірений належним чином, де зазначено переможця.
3.2. УАМ протягом 7 робочих днів з дня отримання заяви та доданих матеріалів визначає відповідність намірів заявника щодо місця розташування ТС затвердженим комплексним схемам та будівельним нормам або надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення ТС, після чого надає повідомлення заявнику (додаток № 3).
3.3. УАМ протягом 3 робочих днів з дня визначення відповідності намірів заявника щодо місця розташування ТС будівельним нормам або надання аргументованої відмови щодо реалізації наміру розміщення ТС повідомляє про це Департамент.
3.4. Заявник після отримання від УАМ зазначених у пп. 2.2 повідомлень замовляє у виконавця, який має відповідну ліцензію:
- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500);
- ескізи фасадів у кольорі (М 1:50) – для ТС, а також у балансоутримувача інженерних мереж – технічні умови щодо інженерного забезпечення у випадку необхідності;
- схему благоустрою прилеглої території, яка містить озеленення, розміщення урн, освітлення, інші елементи благоустрою;
- технічні умови (за наявності).
3.5. Паспорт прив’язки ТС оформлюється УАМ протягом 10 робочих днів та підписується керівником (заступником) УАМ.
3.6. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.
3.7. При оформленні паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.
3.8. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:
- подання неповного пакета документів, визначених пп. 2.5 цього Порядку;
- подання недостовірних відомостей, зазначених у пп. 2.5  цього Порядку.
Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.
3.9. УАМ реєструє паспорт прив'язки в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.
3.10. УАМ у 3-денний строк з дня реєстрації надає копії паспортів прив’язки до Департаменту на паперових або електронних носіях.
3.11. Після отримання паспорта прив’язки ТС заявник звертається до Департаменту для укладення Договору.
3.12. Договір дає право на використання комунального майна для розміщення ТС терміном не більше ніж на термін дії паспорта прив’язки.
3.13. Плата за Договором стягується відповідно до чинного законодавства.
3.14. Строк дії паспорта прив'язки відповідно до генерального плану міста, плану зонування та детального плану територій, а також з урахуванням строків реалізації їх положень, не може перевищувати 5 років.
3.15. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки УАМ у паспорті прив'язки.
3.16. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.
3.17. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки.
3.18. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.
3.19. Після розміщення ТС замовник подає до Департаменту письмову заяву, в якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив’язки.
3.20. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – в УАМ.
3.21. Дія паспорта прив'язки призупиняється, анулюється, відновлюється за умов, передбачених чинним законодавством.
3.22. Розміщення ТС самовільно забороняється.
3.23. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
3.24. У разі, коли власник (користувач) має намір змінити естетичний вигляд ТС, він звертається до УАМ з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. УАМ розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник (заступник) органу з питань містобудування та архітектури візує нові ескізи фасадів ТС.
3.25. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства та погоджується з Департаментом.
3.26. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цього Порядку, дійсна до закінчення її терміну дії.
3.27. Засоби пересувної мережі (холодильне та інше обладнання), що розміщуються поряд з ТС, не можуть перевищувати 25 відсотків площі ТС і мають розміщуватись поряд з ТС на відстані не більше ніж 1 метр.
 
4. Порядок розміщення засобів пересувної мережі та торговельних майданчиків
без тимчасових споруд
 
4.1. Для оформлення схеми розміщення засобів пересувної мережі або торговельних майданчиків без ТС заявник звертається до РА із заявою затвердженого зразка  (додаток № 1), до якої додаються:
·                   схема розташування засобу пересувної мережі та торговельних майданчиків без ТС;
·                   місця підключення до інженерних мережі у випадку їх наявності;
·                   реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).
         4.2. РА у випадку наявності наміру у заявника розмістити засіб пересувної мережі або торговельний майданчик без ТС протягом трьох робочих днів дня з дня отримання заяви визначає відповідність намірів заявника місця розташування засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС затвердженим схемам та правилам благоустрою або надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС, після чого направляє повідомлення заявнику та до Департаменту (додаток № 4).
4.3. Заявник після отримання від РА зазначеного у пп. 3.2 повідомлення замовляє у виконавця, який має відповідну ліцензію:
- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500), яка містить озеленення, розміщення урн, освітлення, інші елементи благоустрою;
- схему благоустрою прилеглої території;
- технічні умови (за наявності).
4.4. При розміщенні засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС відновлення замовником благоустрою згідно зі схемою благоустрою прилеглої території є обов'язковим та здійснюється до подання заяви замовником про виконання вимог схеми розміщення.
4.5. Після виготовлення схеми розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС заявник звертається до Департаменту для укладення Договору.
4.6. Схема розміщення засобів пересувної мережі готується Департаментом та затверджується виконавчим комітетом Одеської міської ради.
4.7. Договір дає право на використання комунального майна для розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС терміном до одного року.
4.8. Плата за Договором стягується відповідно до чинного законодавства.
4.9. Самовільне розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС забороняється.
 
 
5. Особливості розміщення тимчасових споруд, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без тимчасових споруд в рекреаційних зонах (прибережна зона, парки, сквери тощо) 
 
5.1. ТС у рекреаційних зонах розміщуються на підставі затвердженої комплексної схеми згідно із затвердженими архетипами відповідно до розділів 2 та 3 цього Порядку.
5.2. Засоби пересувної мережі, торговельні майданчики без ТС в рекреаційних зонах розміщуються на підставі затвердженої схеми згідно із затвердженими архетипами відповідно до розділів 2 та 4 цього Порядку, при цьому, для оформлення схеми розміщення засобів пересувної мережі або торговельних майданчиків без ТС заявник звертається до управління екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.
5.3. Орендна плата за Договором при розміщенні ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС в рекреаційних зонах (прибережна зона, парки, сквери тощо) спрямовується комунальним підприємствам – балансоутримувачам таких територій, на фінансування заходів, передбачених планом благоустрою на поточний рік.
 
 
6. Розміщення ТС, засобів пересувної мережі торговельних майданчиків без ТС під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів
 
6.1. Загальноміські ярмарки, державні та місцеві святкові, урочисті масові заходи, пов’язані із розміщенням ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС проводяться на підставі розпорядження міського голови.
6.2. Ярмарки, урочисті масові заходи районного значення, пов’язані із розміщенням ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС проводяться на підставі розпорядження відповідної районної адміністрації Одеської міської ради.
6.3. Строк проведення заходів, передбачених пп. 5.1, 5.2, не може перевищувати 10 днів.
6.4. Під час проведення заходів, передбачених пп. 5.1, 5.2, ТС, засоби пересувної мережі, торговельні майданчики без ТС розміщуються на підставі плану-схеми, затвердженого розпорядженням про проведення заходу.
 
 
 7. Особливості розміщення тимчасових споруд, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без тимчасових споруд на території ринків
 
7.1. Розміщення ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС на території ринків визначається планом території ринку або проектною документацією ринку, затвердженою у встановленому законом порядку.
7.2. План території ринку виконується на геодезичній підоснові (М 1:500), в якому зазначається розмір земельної ділянки, що фактично використовується, площа земельної ділянки згідно з документами на землекористування, площа об’єктів нерухомого майна, площа ТС, засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків без ТС із зазначенням порядкового номера торгового місця та його власника, площа стоянок для транспортних засобів.
7.3. План території ринку затверджується виконавчим комітетом Одеської міської ради.
 
8. Контроль та демонтаж
 
8.1. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки, самовільного встановлення ТС, закінчення строку дії Договору (для засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС) такі об’єкти підлягають демонтажу. У цьому випадку Департамент надає особі припис про його демонтаж.
         8.2. У випадку невиконання припису про демонтаж демонтаж здійснюється на підставі наказу Департаменту та резолюції заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків за рахунок власника.
8.3. Демонтовані ТС, засоби пересувної мережі можуть бути повернуті власнику після відшкодування вартості їх зберігання, демонтажу, транспортування.
8.4. Демонтовані ТС, засоби пересувної мережі зберігаються протягом 3 місяців з дати проведення демонтажу. Подальше розпорядження ТС та засобами, термін зберігання яких сплинув, здійснюється Департаментом відповідно до вимог чинного законодавства.
 
 
 
Секретар ради                                                                            О. Бриндак

Додаток № 2

до рішення Одеської міської ради
від _____________
№ ______________
 
Договір
оренди комунального майна для розміщення тимчасових споруд,
засобів пересувної мережі, торговельних майданчиків
                                  
            м. Одеса                                                                               “____”___________20__р.
 
 
Департамент розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради в особі ___________________________________, який діє на підставі Положення про департамент (далі – Орендодавець), з одного боку та __________________, що діє на підставі Статуту (далі – Орендар), з іншого боку уклали договір про нижчевикладене:
 
 
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
 
             1.1. Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування окреме індивідуально визначене майно – елемент благоустрою, площею _____ кв.м,  
що знаходиться за адресою:
_________________________________________________________________________
межі якого визначені на генеральному плані схеми розміщення, виконаної _________________________________________,
експертна вартість якого складає:  _____________________.
             1.2. Вказане Майно передається в оренду для розміщення ТС, засобу пересувної мережі, торговельного майданчика без ТС.
             1.3. Строк дії договору оренди з _________ по __________.
 
2. УМОВИ ПЕРЕДАЧІ ТА ПОВЕРНЕННЯ МАЙНА
 
2.1. Вказане у пп. 1.1 майно (далі – Майно) повинно бути передано Орендарю протягом 10 днів після підписання договору й акта приймання-передачі та повинно бути використано виключно для розміщення ТС, засобу пересувної мережі, торговельного майданчика без ТС.
2.2. Передача Майна в оренду не тягне за собою виникнення в Орендаря права власності на це Майно. Власником Майна залишається територіальна громада м. Одеси.
2.3. Передача Майна в оренду здійснюється згідно з актом приймання-передачі (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору.
2.4. У разі припинення дії цього Договору або у випадку його дострокового розірвання Майно повертається Орендарем Орендодавцю у 15-денний термін за актом приймання-передачі, складеним на момент припинення дії цього Договору та звіреним з актом приймання-передачі Майна в оренду.
2.5. Майно вважається поверненим Орендодавцю з моменту підписання акта приймання-передачі.
 
 
 3. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
 
3.1. Орендна плата визначається на підставі ст. 19 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, рішення Одеської міської ради від 09.11.2005 р. № 4840-IV “Про нову редакцію Методики розрахунків граничних розмірів орендної плати за оренду майна, що у комунальній власності територіальної громади міста Одеси”.
3.2. За орендоване Майно Орендар зобов’язується сплачувати орендну плату відповідно до розрахунку, приведеного в додатку № 1 до Договору, що становить за перший після підписання договору місяць _______ (прописом) грн без урахування податку на додану вартість та індексу інфляції. Розмір орендної плати за кожний наступний місяць визначається шляхом коригування розміру орендної плати за минулий місяць на щомісячний індекс інфляції, що друкується Міністерством статистки України.
Орендар вносить орендну плату щомісячно до 15 числа поточного місяця незалежно від його господарської діяльності.
3.3. За повідомленням Орендодавця розмір орендної плати змінюється у випадках зміни методики її розрахунку, цін і тарифів та в інших випадках, передбачених законодавчими актами України та рішеннями Одеської міської ради з дня їх вступу у законну силу.
3.4. У випадку припинення дії цього Договору у зв’язку із закінченням строку чи у разі його дострокового розірвання Орендар сплачує орендну плату по день підписання акта приймання-передачі Майна.
 
4. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ОРЕНДОДАВЦЯ
 
4.1. Орендодавець зобов’язується передати в оренду Майно згідно з цим Договором та актом приймання-передачі.
4.2. Орендодавець має право контролювати стан, напрямки та ефективність використання майна, переданого в оренду.
4.3. Орендодавець має право виступати з ініціативою щодо внесення змін до договору оренди чи його розірвання в разі невикористання орендованого Майна протягом 3-х місяців або невиконання чи неналежного виконання цього Договору Орендарем.
4.4. Орендодавець не відповідає за зобов’язання Орендаря.
 
5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ ОРЕНДАРЯ
 
5.1. Орендар зобов’язується використовувати орендоване Майно за призначенням та згідно з  умовами цього Договору.
5.2. Своєчасно і в повному обсязі сплачувати орендну плату та податок на додану вартість.
5.3. Протягом дії цього Договору, крім своєчасного внесення орендної плати, Орендар зобов’язаний:
а) забезпечувати збереження орендованого Майна, своєчасно проводити необхідний його ремонт, запобігати його пошкодженню і псуванню;
б) утримувати орендоване Майно в технічно справному стані, забезпечувати його санітарний та екологічно чистий стан;
в) за свій рахунок проводити протипожежні заходи, нести матеріальну відповідальність за збитки, спричинені пожежею, що виникла з вини Орендаря;
г) виконувати рішення, розпорядження і накази місцевих органів влади;
ґ) протягом місяця після укладення цього Договору застрахувати орендоване Майно в порядку, визначеному чинним законодавством;
д) ризик випадкової загибелі чи пошкодження орендованого Майна несе Орендар з моменту укладення цього Договору;
е) забезпечити режим роботи тимчасової споруди (засобу пересувної мережі, торговельного майданчика) з ___ ___ по ___ ___ .
5.4. Орендар безперешкодно допускає представників Орендодавця в робочий час доби для контролю виконання правил використання Майна й обов’язків за Договором.
5.5. Після закінчення строку дії Договору чи у випадку його дострокового розірвання Орендар зобов’язаний у 15-денний термін здати Орендодавцю Майно за актом приймання-передачі в належному стані, не гіршому ніж на момент передачі його в оренду, з урахуванням нормального зносу, в повному обсязі, з усіма зробленими поліпшеннями, безоплатно.
5.6. Орендар має право здавати частину орендованого Майна в суборенду іншим особам чи організаціям лише за письмовим погодженням Орендодавця.
  У 5-денний термін з дати отримання згоди на суборенду надати до Департаменту копію договору суборенди, в іншому разі згода втрачає силу.
5.7. При необхідності, за вимогою сторін може бути здійснена перевірка розрахунків орендної плати Орендаря з Орендодавцем не пізніше 20 числа наступного місяця після звітного кварталу. Результати перевірки оформлюються актом, що підписується обома сторонами.
5.8. Орендар не відповідає за зобов’язання Орендодавця.
 
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
 
6.1. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором винна сторона відшкодовує іншій стороні завдані збитки згідно з чинним законодавством України. Відшкодування збитків не звільняє винну сторону від виконання умов договору.
6.2. За несвоєчасне внесення Орендарем орендної плати протягом 3-х місяців з дати закінчення строку платежу Договір підлягає розірванню згідно з чинним законодавством.
6.3. При порушенні правил експлуатації й утримання орендованого Майна, а також при невиконанні чи неналежному виконанні обов’язків за договором, Орендар сплачує Орендодавцю штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів прибутків громадян за кожне порушення, з усуненням наслідків невиконання чи неналежного виконання умов договору.
6.4. За несвоєчасне внесення орендної плати Орендар сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми просроченого платежу за кожен день просрочки.
 
7. ФОРС-МАЖОР
 
Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за Договором, якщо це невиконання було наслідком форс-мажорних обставин, за умови повідомлення стороною, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за Договором, протилежної сторони у 3-денний термін.
 
8. ОСОБЛИВІ УМОВИ
 
8.1. Взаємовідносини сторін, не врегульовані цим Договором, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
8.2. Відчуження орендованого Майна здійснюється згідно з чинним законодавством України.
8.3. Суперечки, що виникають між сторонами в ході виконання умов Договору, вирішуються за згодою сторін. Якщо згоди не буде досягнуто, справа передається на розгляд до господарського суду Одеської області.
8.4. Зміни, доповнення або розірвання Договору можуть мати місце за погодженням сторін. Якщо згоди не буде досягнуто, справа передається на розгляд господарського суду Одеської області.
Одностороння відмова від виконання умов Договору та внесення змін до нього не допускається.
8.5. Договір може бути розірваний на вимогу однієї зі сторін за рішенням господарського суду Одеської області у випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.6. Після закінчення строку дії Договору Орендар має переважне право на його продовження в разі належного виконання умов договору.
8.7. Реорганізація Орендодавця не є підставою для зміни умов або припинення дії цього Договору.
8.8. Дія Договору оренди припиняється внаслідок:
- закінчення строку, на який його було укладено;
- продажу об’єкта оренди за участю Орендаря після переходу права власності до нього;
- загибелі об’єкта оренди;
- достроково за згодою сторін або за рішенням господарського суду Одеської області;
- достроково в односторонньому порядку за ініціативою Орендодавця у випадку порушення Порядку;
- банкрутства або ліквідації Орендаря;
- прийняття рішення виконавчого комітету Одеської міської ради про демонтаж ТС, засобу пересувної мережі, торговельного майданчика без ТС;
- в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
8.9. Договір укладено в 2-х примірниках: Орендодавцю та Орендарю.
 
9. ДО ДОГОВОРУ ДОДАЄТЬСЯ
 
9.1. Перелік окремого індивідуально визначеного Майна (документ, що визначає межі та площу окремого індивідуально визначеного Майна (додаток № 2).
9.2. Розрахунок орендної плати (додаток № 1).
9.3. Акт приймання-передачі.
9.4. Висновок експерта про вартість окремого індивідуально визначеного Майна, що передається в оренду.
 
10. ЮРИДИЧНІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
 
 
 
            Орендодавець
 
 
 Орендар
 
 
 
 
 
  
 
 
Р О З Р А Х У Н О К
 
орендної плати за договором оренди окремого індивідуально визначеного майна № _____ від “____” ____________20____р.
 
Окремого індивідуально визначеного майна (елементу благоустрою площею _____ кв.м),
розташованого за адресою: __________________________________________.
Експертна вартість 1 кв.м = експертна оцінка (грн)/площа об’єкта (кв.м)
 
 
Вид
діяльності
 
Площа,
кв.м
Експертна вартість елементу благоустрою, грн
Відсоток від експертної вартості елементу благоустрою
Місячна орендна плата за експертною оцінкою, грн
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
АКТ
приймання-передачі окремого індивідуально визначеного майна
за договором оренди
 
Ми, що нижче підписалися, комісія у складі:
 
___________________________________________, голова комісії;
___________________________________________, член комісії;
___________________________________________,
діючи на підставі наказу начальника Департаменту, схеми розміщення та експертної оцінки, складеної _________________, склали цей акт передачі Орендареві окремого індивідуально визначеного майна (елементу благоустрою) за договором №_____ від “_____”______________20___р. згідно з рішенням Одеської міської ради                                     від 09.11.2005 р. № 4840 зі змінами, розташованого за адресою:
 
м. Одеса, ________________________________________________________________.
 
При передачі майна встановлено наступне:
 
Межі майна,  наданого в оренду, визначені на генеральному плані (М 1:500), де площа елемента благоустрою (окремого індивідуально-визначеного майна, що є власністю територіальної громади), на якому розміщені ТС, засіб пересувної мережі, торговельний майданчик без ТС, дорівнює _______ кв.м відповідно до схеми розміщення.
 
Здав:
 
Прийняв:
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Додаток № 3
до рішення Одеської міської ради
від _____________
№ ______________
 
Типова форма
повідомлення УАМ відповідності намірів замовника щодо місця розташування ТС
 
 
Замовнику ___________________________________________________,
                                   (найменування, ПІБ)
 
          _____________________________________________________________.
                                                    (адреса)
 
Ваш намір щодо місця розташування ТС наступної форми ___________,
за адресою _______________, у _________ районі міста Одеси, площею ______,
відповідає комплексній схемі розташування ТС (при наявності) та будівельним нормам.
 
Для встановлення ТС Вам необхідно:
1. Замовити в місячний строк у виконавця, який має відповідну ліцензію:
- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500);
- ескізи фасадів у кольорі (М1:50) – для ТС, а також у балансоутримувача інженерних мереж – технічні умови щодо інженерного забезпечення у випадку необхідності;
- схему благоустрою прилеглої території;
- технічні умови (за наявності).
2. У тижневий строк укласти з департаментом розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради договір.
3. Отримати паспорт прив’язки ТС в УАМ.
4. У тижневий строк після розміщення ТС подати заяву про виконання вимог паспорта прив’язки до департаменту розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради.
 
Підпис
М.П.
Секретар ради                                                            О. Бриндак

 
Додаток № 4
до рішення Одеської міської ради
від _____________
№ ______________
 
Типова форма
повідомлення РА про відповідність намірів замовника
щодо місця розташування засобу пересувної мережі та торговельного майданчика
 
 
Замовнику ___________________________________________________,
                               (найменування, ПІБ)
 
_____________________________________________________________.
                                                  (адреса)
 
Ваш намір щодо місця розташування засобу пересувної мережі (торговельного майданчика) наступної форми ___________, за адресою _______________, у _________ районі міста Одеси, площею ______, відповідає правилам благоустрою території міста Одеси.
 
Для встановлення засобу пересувної мережі (торговельного майданчика) Вам необхідно:
1. Замовити в місячний строк у виконавця, який має відповідну ліцензію:
- схему розміщення ТС;
- схему благоустрою прилеглої території;
- технічні умови (за наявності).
2. У тижневий строк укласти з департаментом розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради договір.
 
 
Підпис
М.П.
Секретар ради                                                            О. Бриндак

 
 
 
 
АНАЛІЗ
впливу регуляторного акта – проекту рішення Одеської міської ради
«Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі»
 
1.  Визначення та аналіз проблеми, яку передбачено розв’язати шляхом державного регулювання.
 
На теперішній час порядок установки та експлуатації пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі у місті Одесі (тимчасових споруд) для здійснення підприємницької діяльності регулюється рішенням Одеської міської ради від 04.07.2007 року № 1466-V «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 року № 1381-VI.
Статтею 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» встановлено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» визначений порядок розміщення тимчасових споруд.
До тимчасових споруд віднесені одноповерхові споруди (закритого чи відкритого типу) торговельного, побутового, соціально-культурного та іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, які виготовляються з полегшених конструкцій та встановлюються тимчасово без улаштування фундаментів, площею, що не перевищує по зовнішньому контуру 30 кв.м.
Порядком передбачено, що тимчасова споруда встановлюється на підставі паспорта, виданого управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради.
Порядок не передбачає надходження коштів до міського бюджету від використання майна комунальної власності для розміщення тимчасових споруд.
За своїми ознаками проект рішення Одеської міської ради «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі» належить до кола регуляторних актів, оскільки регулює адміністративні та господарські відносини між юридичними і фізичними особами-підприємцями, територіальною громадою м. Одеси і органами місцевого самоврядування під час розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі.
З метою дотримання принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності проект рішення Одеської міської ради розроблений управлінням розвитку споживчого ринку та захисту прав споживачів Одеської міської ради та постійною комісією Одеської міської ради з економічної, інвестиційної політики та торгівлі для проведення процедури оприлюднення та обговорення.
 
2.  Цілі державного регулювання.
 
2.1.  Приведення у відповідність проекту рішення Одеської міської ради «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі» до вимог Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
2.2.  Приведення існуючих тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності у відповідності до вимог Технічного регламенту будівель та споруд без улаштування фундаментів.
2.3.  Збільшення ефективності використання комунальної власності для розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі.
2.4.  Збільшення надходжень до міського бюджету від оренди майна, що є в комунальній власності.
Проект рішення не поширює свою силу прямо на інших жителів міста Одеси.
 
 3.  Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.
 
Альтернативою прийняття запропонованого рішення Одеської міської ради є:
-           залишення рішення Одеської міської ради від 07.04.2007 р. № 1466-V «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 р. № 1381-VI, без змін;
-           відміна рішення Одеської міської ради від 07.04.2007 р. № 1466-V              «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 р. № 1381-VI.
Залишення рішення Одеської міської ради рішення від 07.04.2007 р. № 1466-V «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 р.  № 1381-VI без змін, суперечить Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності” та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року № 244 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
Відміна рішення Одеської міської ради від 07.04.2007 р. № 1466-V «Про нову редакцію Правил установки та експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» зі змінами, внесеними рішенням Одеської міської ради від 19.10.2011 р. № 1381-VI, суперечить статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Неприйняття рішення призведе до втрат міського бюджету більш ніж 10 000 000 гривень.
 
4.  Механізм реалізації мети.
 
4.1.  Суб’єкт господарювання, який має намір встановити тимчасову споруду (далі – ТС), звертається із заявою до управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, а для встановлення засобу пересувної мережі – до районної адміністрації Одеської міської ради.
4.2.  Розміщення ТС здійснюється відповідно до комплексних схем та архетипу, затверджених Одеською міською радою.
4.3.  Розміщення засобів пересувної мережі здійснюється відповідно до схем, затверджених виконавчим комітетом Одеської міської ради.
4.4.  ТС розміщуються на території міста Одеси на підставі паспорта прив’язки та договору оренди комунального майна, а засоби пересувної мережі – на підставі схеми розміщення та договору оренди комунального майна.
4.5.  Термін дії договору встановлюється в залежності від терміну дії паспорта прив’язки (для ТС) та терміну дії схеми розміщення (для засобів пересувної мережі).
4.6.  Порядок регулює розміщення ТС та засобів пересувної мережі на території міста, у тому числі під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів.
4.7.  Паспорти прив’язки ТС видаються управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради, схеми розміщення засобів пересувної мережі виготовляються ліцензованою проектною організацією та затверджуються виконавчим комітетом Одеської міської ради.
4.8.  Договори оренди майна, що є в комунальній власності, для розміщення ТС та засобів пересувної мережі укладаються департаментом розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради.
 
5.  Обґрунтування можливості досягнення поставлених цілей у разі ухвалення запропонованого регуляторного акта і оцінка можливості проведення і виконання вимог регуляторного акта.
 
5.1.  Департамент розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради укладає договори оренди комунального майна, що є власністю територіальної громади, яке використовується для розміщення ТС та засобів пересувної мережі з суб’єктами господарювання, які мають наміри встановити ТС або засіб пересувної мережі.
Передбачається, що суб’єкти господарювання будуть неухильно під час встановлення ТС чи засобів пересувної мережі звертатись до департаменту розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради для укладення договору оренди комунального майна.
Укладення договорів оренди комунального майна для розміщення ТС та засобів пересувної мережі є ефективним інструментом з контролю за розміщенням споруд без улаштування фундаментів та забезпечення прибуткової частини міського бюджету.
 
 6.  Визначення очікуваних результатів ухвалення запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунку очікуваних витрат і вигод суб'єктів господарювання, громадян і органів місцевого самоврядування в результаті дії регуляторного акта.
 
6.1.  Ухвалення проекту рішення Одеської міської ради «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі» має наступні вигоди:
-  щорічні надходження до міського бюджету від оренди окремого, індивідуально визначеного майна складають приблизно 10 000 000 гривень;
-  забезпечення єдиного порядку та прозорості процедури видачі паспорта прив’язки ТС та укладення договорів оренди комунального майна для розміщення ТС та засобів пересувної мережі;
 -  зменшення рівня державного регулювання господарської діяльності.
6.2.  Ухвалення проекту рішення Одеської міської ради «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі» має наступні витрати:
-  витрати з місцевого бюджету на покриття видатків, пов’язаних з розробкою комплексних схем розміщення ТС та схем розміщення засобів пересувної мережі;
-  витрати на тиражування та оприлюднення прийнятого рішення.
 
7.  Обґрунтування запропонованого терміну дії регуляторного акта.
Термін дії запропонованого проекту рішення Одеської міської ради «Про нову редакцію Правил установки і експлуатації некапітальних пунктів дрібно-роздрібної торговельної мережі в місті Одесі» необмежений, тому що пов’язаний з регулярною та систематичною діяльністю місцевих дозвільних органів з укладення договорів оренди майна, що є в комунальній власності, під час розміщення ТС та засобів пересувної мережі.
 
8.  Визначення показників результативності регуляторного акта.
 
 Показниками результативності запропонованого проекту рішення Одеської міської ради є:
 - надходження орендної плати від комунального майна до міського бюджету;
 - кількість укладених договорів.
 
 9.  Визначення способів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності регуляторного акта у разі його ухвалення.
 Відстеження результативності проекту рішення Одеської міської ради  «Про порядок розміщення тимчасових споруд та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності у місті Одесі» шляхом аналізу статистичної інформації.
 Повторне проведення аналізу результативності регуляторного акта буде проведене через рік після набуття чинності.
 Зауваження і пропозиції до проекту рішення Одеської міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді протягом одного календарного місяця з дня його публікації за адресою: 65045, м. Одеса, вул. Преображенська, 60  (департамент розвитку споживчого ринку, захисту прав споживачів та благоустрою міста Одеської міської ради) і на e-mail:  upr_torgovli@ukr.net.
 
В.о. начальника управління
розвитку споживчого ринку
та захисту прав споживачів                                                        Г.О. Гросфілер
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

21 листопада 10:00
День Достоинства 
и Свободы

Далее 22, 23, 24 ноября
депутатская комиссия

Далее 30 ноября 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее 14 декабря 10:00
СЕССИЯ
трансляция

Далее 20 ноября 18:30
концерт к 500-летию
Реформации

Далее 25 ноября 10:00
турнир по бильярду

Далее до 26 ноября
Выставка «Украинская вышивка»

Далее 22 ноября 18:00
ВКО
презентация книги 
И. Рейдермана

Далее 23 ноября 15:00
к 125-летию
В. Холодной

Далее 24 ноября 16:00
Выставка Татьяны Поповиченко
«Лица улиц…

Далее 22-24 ноября 
выставка «АГРО-СФЕРА»

Далее 7-10 декабря
«Ювелирный 
салон»

Далее 29 ноября 10:00
конкурс по отбору субъектов оценочной деятельности

Далее 29 ноября по 1 декабря
конкурс «Юный виртуоз»

Далее до 6 декабря
выставка В. Химочки

Далее до 1 декабря
городской конкурс 
«Юный виртуоз»

Далее Работа транспорта 
в районе Пересыпи

Далее до 1 декабря
конкурс по благоустройству парка Шевченко

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее