05:11:58   |   20 августа 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Новости / В Одессе на обсуждение вынесен проект относительно Правил благоустройства


Размещено: 06.08.2012 18:20:00

В Одессе на обсуждение вынесен проект относительно Правил благоустройства

На обсуждение вынесен проект решения Одесского горсовета о внесении ряда изменений в Правила благоустройства территории города

Повідомлення

про оприлюднення проекту рішення Одеської міської ради «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради
від 23.12.2011 р. № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції» та аналізу його регуляторного впливу


На виконання ст. ст. 26, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 року № 1045
«Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» юридичним департаментом Одеської міської ради та управлінням екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради розроблений проект рішення Одеської міської ради «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI
«Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції».
Основною метою даного проекту регуляторного акта є:
- приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства;
- врегулювання питань пов’язаних з демонтажем елементів благоустрою, встановлених/розміщених з порушенням вимог чинного законодавства;
- створення умов щодо захисту, відновлення та дотримання сприятливого для життєдіяльності людини середовища;
- покращення санітарно-естетичного стану міста.
Проектом пропонується у формі внесення змін до існуючих Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції:
- затвердити Порядок демонтажу елементів благоустрою, встановлених/розміщених з порушенням вимог чинного законодавства;
- затвердити Порядок визначення відновної вартості зелених насаджень та Порядок видалення зелених насаджень на території міста Одеси у новій редакції.

Проект регуляторного акту в повному обсязі та аналіз його регуляторного впливу відповідно до ст. ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» розміщено на офіційному сайті Одеси omr.gov.ua у розділі „Регуляторна політика" та буде опубліковано у газеті „Одеський вісник».
Зауваження і пропозиції до проекту рішення Одеської міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді протягом одного календарного місяця з дня його опублікування на адресу:
Юридичного департаменту Одеської міської ради: 65004, м. Одеса, Думська площа,1,
е-mail: reguljatornost@ukr.net 

 

 



ПРОЕКТ


Про внесення змін
до рішення Одеської міської ради
від 23.12.2011 р. № 1631-VI
«Про затвердження Правил
благоустрою території міста Одеси
(текстової частини) у новій редакції»


Відповідно до ст. ст. 26, 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 10 «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 року № 1045
«Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах», з метою врегулювання порядку розміщення елементів благоустрою у місті Одесі, приведенню рішення відповідно до вимог чинного законодавства та посиленню вимог до охорони і збереження території міста, Одеська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції» (додаються).
2. Викласти додаток 4 до Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції затверджених рішенням Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI у новій редакції (додається).
3. Доповнити Правила благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції затверджені рішенням Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI додатком 6 (додається).
4. Визначити районні адміністрації Одеської міської ради уповноваженими органами з демонтажу елементів благоустрою встановлених з порушенням Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції у межах відповідних районів.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Одеської міської ради з економічної, інвестиційної політики та торгівлі; із законності, правопорядку і реалізації державної регуляторної політики; з екології та надзвичайних ситуацій.

Міський голова О. Костусєв

 

 



Додаток до рішення
Одеської міської ради
від __________ №_________



Зміни до Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)
у новій редакції



1. Пункт 3.1.6. Правил викласти у наступній редакції:

3.1.6. Елементами благоустрою є:
- покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів;
- зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об'єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях;
- будівлі та споруди системи збирання і вивезення відходів;
- засоби та обладнання зовнішнього освітлення;
- технічні засоби регулювання дорожнього руху;
- будівлі та споруди системи інженерного захисту території;
- малі архітектурні форми (павільйони і навіси на зупинках громадського транспорту, фонтани, питні фонтани, перголи, альтанки, грибки, гардероби, декоративні скульптури, пам'ятники, кабіни для роздягання, металеві гаражі, бювети, лави, урни, паркани, лавки, огорожі, вази, контейнери для квітів, декоративні басейни);
- побутове та комунальне обладнання території житлової забудови (сміттєзбірники, майданчики для сушіння білизни, відпочинку населення);
- споруди водопостачання на об'єктах благоустрою (насосні станції біля водойм для поливу, пожежні водойми, водойми, в тому числі штучні, гідранти, шахтні та механічні колодязі, пункти заправок водою поливально-мийних машин).
- інші елементи благоустрою, визначені нормативно-правовими актами.

2. Доповнити Правила пунктами 3.1.15, 3.1.16. наступного змісту:

3.1.15. Забороняється розміщення/встановлення елементів благоустрою з порушенням вимог встановлених чинним законодавством, цими Правилами та іншими рішеннями Одеської міської ради в сфері благоустрою.
3.1.16. Елементи благоустрою встановлені/розміщені з порушенням вимог встановлених Правилами благоустрою міста Одеси підлягають демонтажу за кошти особи, що здійснила встановлення, у терміни, визначені в приписі уповноваженого виконавчого органу Одеської міської ради.
- якщо особа, що розмістила/встановила елемент благоустрою з порушенням Правил, не здійснила демонтаж у визначені строки, демонтаж елементу благоустрою здійснюється в порядку, встановленому додатку 6 цих Правил.
- особа, яка розмістила/встановила елемент благоустрою з порушенням Правил, не набуває права власності на нього.


3. Доповнити пункт 9.1. підпунктом 30 наступного змісту:

30) розміщувати/встановлювати елементи благоустрою з порушенням вимог встановлених чинним законодавством, цими Правилами та іншими рішеннями Одеської міської ради в сфері благоустрою.


4. Доповнити пункт 11.2. підпунктом 5 наступного змісту:

5) демонтажу елементів благоустрою встановлених з порушенням Правил.



5. Викласти п. 4.16. Правил в наступній редакції:

4.16. Порядок видалення зелених насаджень на території міста Одеси:
4.16.1. Порядок видалення зелених насаджень на території міста Одеси визначає процедуру видалення дерев, кущів, газонів і квітників (далі - зелені насадження) на території міста Одеси, який розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 р. № 1045 «Про затвердження порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників на території населеного пункту».
4.16.2. Видалення зелених насаджень на території міста Одеси здійснюється за рішенням уповноваженого виконавчого органу Одеської міської ради (далі – Компетентний орган) на підставі ордера (крім випадків, передбачених окремими пунктами цього Порядку).
4.16.3. Підставою для прийняття рішення про видалення зелених насаджень є заява юридичної чи фізичної особи (далі – заявник) про видалення зелених насаджень до Компетентного органу.
До заяви заявник додає схему розташування зелених насаджень (копію якої направляє в КП «Міськзелентрест»), що підлягають видаленню, та з урахуванням конкретних обставин інші обґрунтовуючі документи.
4.16.4. Компетентний орган затверджує склад комісії з видалення зелених насаджень на території міста Одеси (далі – комісія).
До складу комісії входить представник заявника (юридична чи фізична особа), власник (користувач) земельної ділянки, Компетентного органу, територіального органу Держекоінспекції та інші зацікавлені організації.
Діяльність комісії в частині проведення обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, нарахування відновної вартості, оформлення акта обстеження координується Компетентним органом.
Забезпечення діяльності комісії в частині обстеження зелених насаджень, покладається на КП «Міськзелентрест».
4.16.5. Комісія у п`ятиденний (а у разі, якщо кількість дерев перевищує 50 од. або площа ділянки складає 1 га і більше, - десятиденний) строк після надходження заяви про видалення зелених насаджень визначає стан зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, і складає акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню (далі - акт) за зразком, затвердженим Мінрегіоном.
4.16.6. Голова комісії готує в триденний строк проект рішення Компетентного органу про видалення зелених насаджень, в якому зазначаються дані про кількість зелених насаджень, що підлягають видаленню і що залишаються на земельній ділянці. Компетентний орган у місячний строк після надходження проекту рішення приймає рішення про видалення зелених насаджень і наступного дня видає заявнику його копію для оплати відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться у випадках, передбачених пунктом 6 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 року № 1045.
4.16.7. Ордер на видалення зелених насаджень Компетентний орган видає не пізніше наступного робочого дня після подання заявником документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
4.16.8. У разі передачі у власність земельної ділянки, на якій знаходяться зелені насадження, крім випадків безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян, до моменту прийняття рішення міською радою про передачу земельної ділянки у власність (її продажу) сплачується відновна вартість зелених насаджень.
У разі прийняття міською радою рішення про відмову передачі або продажу земельної ділянки сплачена сума відновної вартості зелених насаджень повертається на рахунок платника.
4.16.9. Видалення зелених насаджень на території меморіального комплексу та кладовища здійснюється за рішенням балансоутримувача без сплати їх відновної вартості.
4.16.10. Видалення зелених насаджень на земельній ділянці, яка перебуває у приватній власності, та на присадибній ділянці здійснюється за рішенням власника (користувача) земельної ділянки без сплати їх відновної вартості.
Відновна вартість зелених насаджень, розташованих на земельній ділянці, що відведена в установленому порядку фізичній або юридичній особі (крім відновної вартості зелених насаджень, посаджених (створених) цією особою), сплачується під час передачі такої ділянки у власність відповідної особи на підставі акту інветаризації зелених насаджень, складеного підприємством, установою або організацією, що має відповідну ліцензію.
4.16.11. Видалення аварійних, сухостійних та фаутних дерев на об`єкті благоустрою загального користування (парки, сквери, бульвари, зелені насадження вздовж вулиць та доріг тощо) здійснює балансоутримувач на підставі акта обстеження зелених насаджень та рішення Компетентного органу, що складається відповідно до цього Порядку.
4.16.12. Видалення зелених насаджень при встановленні тимчасових споруд та малих архітектурних форм здійснюється на підставі ордера, виданого Компетентним органом згідно з актом обстеження зелених насаджень після сплати відновної вартості.
4.16.13. Видалення зелених насаджень в межах земельної ділянки, відведеної у власність або користування суб’єктам господарювання для будівництва об’єктів містобудування, а також реконструкції та капітального ремонту будівель і споруд, об’єктів благоустрою, здійснюється на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт, що подається до територіальних органів Державної архітектурно-будівельної інспекції України відповідно до статей 35-37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У разі відведення земельної ділянки для вищезазначених потреб до моменту державної реєстрації прав на земельну ділянку замовник зобов’язаний укласти з КП «Міськзелентрест» охоронний договір на зелені насадження, що знаходяться на земельній ділянці для будівництва індивідуальних житлових будинків, будинків садибного типу, спорудження інших об’єктів містобудування, а також реконструкції та капітального ремонту будівель та споруд, об’єктів благоустрою.
Відповідно до охоронного договору на зелені насадження власник чи користувач земельної ділянки бере на себе зобов’язання зберігати та утримувати в належному стані зелені насадження, які знаходяться в межах земельної ділянки.
У випадку невиконання умов договору особа, яка взяла на себе зобов’язання, повинна сплатити відновну вартість зелених насаджень та штраф в розмірі 150 % відновної вартості (що є видом забезпечення виконання зобов’язань за договором).
Контроль за станом виконання охоронного договору на зелені насадження здійснює КП «Міськзелентрест».
Охоронним договором на зелені насадження встановлюється порядок та періодичність проведення планових перевірок стану зелених насаджень.
Охоронний договір укладається на підставі акта обстеження зелених насаджень (результату інвентаризації), складеного підприємством, установою або організацією, що має відповідну ліцензію.
4.16.14. У процесі ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації, а також у разі, коли стан зелених насаджень загрожує життю, здоров’ю громадян чи майну громадян та/або юридичних осіб, видалення зелених насаджень, які підлягають знесенню, здійснюється з подальшим оформленням акта обстеження відповідно до цього Порядку.
Заява про оформлення акта обстеження видалених зелених насаджень разом з матеріалами фотофіксації повинна бути подана заявником до Компетентного органу та КП «Міськзелентрест» протягом трьох календарних днів з дати аварійного знесення зелених насаджень.
4.16.15. Обов`язковому відновленню у повному обсязі підлягають зелені насадження після їх видалення під час виконання окремих видів робіт, а саме: ліквідації аварійної ситуації на інженерних мережах населеного пункту, проведення ремонтних та експлуатаційних робіт в охоронній зоні повітряних ліній електропередачі на трансформаторній підстанції і розподільчому пункті системи енергопостачання, мережі водо-, теплопостачання та водовідведення, телекомунікаційній і кабельній електромережі, ліквідації наслідків стихійного лиха, аварійної та надзвичайної ситуації.
4.16.16. Санітарне, омолоджувальне та формувальне обрізання дерев не є видаленням зелених насаджень і проводиться за рішенням балансоутримувача без рішення Компетентного органу та оформлення акта обстеження зелених насаджень.
4.16.17. Деревина дерев, що знесені на територіях зелених насаджень місць загального користування, обмеженого користування та спеціального призначення, передається до КП «Міськзелентрест».




Секретар ради О.Б. Бриндак













Додаток № 4
до Правил благоустрою
території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції


ПОРЯДОК
визначення відновної вартості зелених насаджень у місті Одесі

1. Загальні положення
1.1. Порядок визначення відновної вартості зелених насаджень у місті Одесі встановлює механізм визначення відновної вартості зелених насаджень (дерев, кущів, газонів, квітників), що підлягає сплаті при видаленні зелених насаджень або при їх втраті у зв'язку із відведенням земельної ділянки у встановленому порядку юридичній або фізичній особі.
1.2. Порядок визначення відновної вартості всіх видів зелених насаджень у місті Одесі розроблено відповідно до: Закону України
«Про благоустрій населених пунктів»; Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. № 1045; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України (далі – Правила), затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006р. № 105, на підставі Методики визначення відновної вартості зелених насаджень (далі – Методика), затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 12.05.2009р. № 127. При цьому враховано особливості створення та утримання зелених насаджень м. Одеси та нормативні документи, прийняті Кабінетом Міністрів України, Мінекономіки і Держкомстатом України та іншими державними відомствами з питань визначення та переоцінки балансової вартості основних фондів.
1.3. Відновна вартість зелених насаджень – це вартість, яка визначає їхню цінність, включаючи витрати на відновлення.

2. Визначення відновної вартості зелених насаджень та порядок її сплати:
2.1. Визначення відновної вартості зелених насаджень здійснюється комісією з видалення зелених насаджень, створеною відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. № 1045, яка складає акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню, зразок якого наведений у додатку 1 до Методики.
2.2. Проект розрахунку з визначення відновної вартості зелених насаджень у м. Одесі, які підлягають видаленню, готується комунальним підприємством «Міськзелентрест» з врахуванням вимог цього Порядку безкоштовно.
2.3. Визначення (розрахунок) відновної вартості зелених насаджень у м. Одесі, які підлягають видаленню, здійснюється відповідно до вимог Методики.
2.4. Зони містобудівної цінності визначаються від міського центру – Спасо-Преображенського Кафедрального собору, що знаходиться по
вул. Преображенській на Соборній площі.
2.5. Видалення зелених насаджень здійснюється на підставі ордера на видалення зелених насаджень, виданого Компетентним органом, зразок якого наведений у додатку № 2 до Методики.
2.6. Відновна вартість зелених насаджень сплачується до місцевого бюджету.
2.7. Ордер на знесення, пересадку зелених насаджень уповноважений виконавчий орган Одеської міської ради видає не пізніше наступного робочого дня після подання заявником документа про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню.
2.8. Сухостійні та аварійні дерева оцінці не підлягають і зносяться без сплати відновної вартості на підставі акту обстеження їх стану комісією з видалення зелених насаджень та рішення Компетентного органу.
2.9. Сплата відновної вартості зелених насаджень не проводиться у випадках, передбачених п. 6 Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006р. № 1045.


Секретар ради О.Б. Бриндак



















Додаток № 6
до Правил благоустрою
території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції

ПОРЯДОК
демонтажу елементів благоустрою у місті Одесі


1. Демонтаж, перевезення, зберігання розміщених/встановлених з порушенням Правил благоустрою міста Одеси (далі – Правил) елементів благоустрою, власники яких ухиляються від демонтажу або власники яких не відомі, здійснюються уповноваженим виконавчим органом Одеської міської ради за кошти міського бюджету з наступним відшкодуванням усіх витрат власником елементу благоустрою, винним у порушенні Правил благоустрою.
2. Рішення про демонтаж розміщених/встановлених з порушенням Правил елементів благоустрою приймається уповноваженим виконавчим органом Одеської міської ради з урахуванням пропозицій органів, що виявили такі елементи благоустрою.
3. У разі виявлення елементу благоустрою розміщеного/встановленого з порушенням Правил, уповноваженим органом Одеської міської ради вноситься припис його власнику з вимогою усунення порушень шляхом проведення демонтажу ціого елементу благоустрою протягом трьох робочих днів.
Протягом зазначеного терміну власник зобов'язаний за власний рахунок здійснити демонтаж елементу благоустрою розміщеного/встановленого з порушенням Правил та провести за власні кошти відновлення порушеного благоустрою на місці розміщення/встановлення даного елементу благоустрою.
У разі невиконання власником вимог припису або неможливості встановити власника уповноважений виконавчий орган Одеської міської ради здійснює демонтаж елементу благоустрою розміщеного/встановленого з порушенням Правил за рахунок коштів міського бюджету з подальшим відшкодуванням усіх витрат власником, винним у порушенні благоустрою.
Для проведення демонтажу уповноважений орган Одеської міської ради складає акт зовнішнього огляду (акт демонтажу) елементу благоустрою розміщеного/встановленого з порушенням Правил у трьох примірниках, що має містити такі дані:
- дата та час складання акту, адреса розташування елементу благоустрою і підстава для його демонтажу;
- прізвище, ім'я, по батькові та посада уповноваженої особи, яка складає акт та бере участь у демонтажі та перевезенні елементу благоустрою;
- опис елементу благоустрою (геометричні параметри, матеріал, наявність підключення до мереж електро- та водопостачання), перелік візуально виявлених недоліків, пошкоджень з обов'язковою фотофіксацією з усіх боків.
4. Після складання акта демонтажу елементу благоустрою він опечатуються та перевозиться на майданчик тимчасового зберігання, де передаються відповідальній особі під розпис.
Відповідальність згідно з законодавством за збереження та неушкодженість елементів благоустрою при їх демонтажі, транспортуванні до спеціально обладнаних майданчиків та зберіганні несе уповноважений виконавчий орган Одеської міської ради.
5. Демонтовані елементи благоустрою повертаються власнику або його представнику на підставі документів, що підтверджують право власності за актом приймання-передачі після оплати ним робіт з демонтажу, перевезення, розвантаження та зберігання елементів благоустрою, відновленню благоустрою на місці розміщення/встановлення елементів благоустрою з порушенням Правил згідно з затвердженими тарифами.
У разі, якщо протягом шести місяців з дати демонтажу від власника або його представника не надходить заява про повернення демонтованого елементу благоустрою, зазначене майно може бути реалізоване за ціною, визначеною незалежною експертною оцінкою.


Секретар ради О.Б. Бриндак

 

 

Аналіз регуляторного впливу -
проекту рішення Одеської міської ради
 «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р.
№ 1631-VI «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції»
 
Цей аналіз підготовлено відповідно до ст. ст. 1, 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».
      
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
 
На даний час в рамках сучасного розвитку міста стає необхідність врегулювання питання створення прийнятних умов життєдіяльності громадян в оточуючому середовищі, які повинні забезпечити, зокрема, і засоби його благоустрою. Одна з найголовніших вимог до них – забезпечення комфортних умов перебування людей в громадських містах.
Відсутність встановленого Порядку демонтажу елементів благоустрою, не дає змогу контролювати та забезпечувати охорону і збереження території міста Одеси для створення відповідних сприятливих умов.
Вказана проблема, в першу чергу, негативним чином впливає на мешканців міста, тому що перешкоджає забезпеченню сприятливого для життєдіяльності людини середовища, належного санітарного стану, збереження об’єктів та елементів благоустрою.
Крім того, 11.04.2012 року було внесено зміни до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006 р. № 1045.
Враховуючи, що дана проблема не може бути вирішена шляхом застосування ринкових механізмів, а  потребує саме державного регулювання, тому що стосується соціально важливих питань з приводу погіршення стану благоустрою територій міста та питання безпеки мешканців міста, та з метою приведення Правил до вимог чинного законодавства необхідно внести зміни до існуючих Правил благоустрою.
 
2. Визначення цілей регулювання.
Цілями запропонованого регулювання є:
- приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства;
- врегулювання питань пов’язаних з демонтажем елементів благоустрою, встановлених/розміщених з порушенням вимог чинного законодавства;
- створення умов щодо захисту, відновлення та дотримання сприятливого для життєдіяльності людини середовища;
- покращення санітарно-естетичного стану міста.
 
3. Визначення та оцінка усіх прийнятних та альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.
        
Виходячи з механізму правового регулювання визначено наступні альтернативи регулювання відносин у сфері благоустрою міста:
Альтернатива 1 – забезпечити дію механізму правового регулювання, який вже існує.
Альтернатива 2 – затвердити відповідні зміни окремим рішенням Одеської міської ради.
На підставі аналізу двох можливих альтернатив щодо врегулювання відносин у сфері благоустрою території враховуючи, що діючий механізм не здатен вирішити існуючи проблеми вважаємо, що затвердження відповідних змін, шляхом внесення їх до Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції буде найбільш ефективнішим способом, так як надасть змогу громадянам та суб’єктам господарювання керуватись єдиними Правилами та вимогами в сфері благоустрою на території міста Одеси.
 
4. Механізми  та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
 
Для розв'язання проблем визначених в розділі 1 цього Аналізу, пропонується у формі внесення змін до існуючих Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції:
- затвердити Порядок демонтажу елементів благоустрою, встановлених/розміщених з порушенням вимог чинного законодавства;
- затвердити Порядок визначення відновної вартості зелених насаджень та Порядок видалення зелених насаджень на території міста Одеси у новій редакції.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта можливо через обґрунтовану мотивацію суб'єктів господарювання, громадян, підприємств всіх форм власності виконувати встановлені вимоги.
Вони ґрунтуються на чіткому визначенні прав та обов'язків суб'єктів, на яких поширюється даний акт. Тобто, Одеська міська рада, на підставі чинного законодавства, чітко визначає обов'язки суб'єктів даних правовідносин, які мають виконувати встановлені вимоги. Простота виконання вимог, встановлених регуляторним  актом та простота положень даного акту, що містить чітке обґрунтування поставлених завдань є також однією з можливостей досягнення встановлених цілей. Таким чином, поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими втратами для суб'єктів господарювання, громадян та міста.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, громадян та місцевої влади внаслідок дії регуляторного акта.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб'єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту, буде наведена таблиця за результатами прийняття зазначеного проекту.
 
Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Інтереси громадян
Реалізація прав та задоволення законних інтересів мешканців міста, створення прийнятних умов життєдіяльності в оточуючому середовищі, недопущення обмеження вільного пересування, допомога у реалізації конституційного права на загальне використання природних ресурсів територій
не має
Інтереси міста
Покращення зовнішнього стану території міста Одеси, забезпечення інтересів територіальної громади міста, покращення санітарного стану міста
Вжиття заходів та здійснення контролю за виконанням вимог регуляторного акту в межах існуючих штатів фінансування
Інтереси суб’єктів
господарювання
Упорядкування відносин між суб’єктами господарювання та контролюючими органами
Витрати на відновлення вартості зелених насаджень відповідно до чинного законодавства,  витрати на демонтаж елементу благоустрою, у разі порушення вимог чинного законодавства при його розміщенні.
 
 
 
7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта .
 
Термін дії регуляторного акту пропонується не обмежувати у часі.
 
8. Визначення показників результативності регуляторного акта.
 
Основним показником впливу є показник кількості виданих ордерів на видалення, знесення, пересадку зелених насаджень, сплата відновленої вартості зелених насаджень, яка надійшла до місцевого бюджету, кількість демонтованих елементів благоустрою.
 
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта у разі його прийняття.
 
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних виходячи із значень показників результативності. Базове та повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено у строки встановленні чинним законодавством.
З повною версією проекту рішення разом з аналізом його регуляторного впливу можна ознайомитися на офіційному сайті Одеської міської ради omr.gov.ua в рубриці «Регуляторна політика» та у газеті «Одеській вісник».
Зауваження і пропозиції до проекту рішення Одеської міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді на адресу:
 
Юридичний департамент Одеської міської ради: 65004, м. Одеса, Думська площа,1,
 
 
 
 
Директор
юридичного департаменту
Одеської міської ради                                                              М.О. Єремєєнко
 

 

 



 

АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

19 августа с 18.00
велопробег «Girls.Love.Bike»

Далее 20 августа 14:00
Чемпионат по дрифтингу

Далее 21 августа 09.00 
аппаратное совещание

Далее 19-20 августа
Спортивная выставка
"SEANERGY GLOBAL"

Далее 22 августа 10:00 
Памяти защитников правопорядка

Далее 23 августа 18:00
Фестиваль степа

Далее 12-24 августа 
Выставка живописи Ирины Кобылянской

Далее 20 сентября 10:00
С Е С С И Я

Далее 22 августа 14:00 
депутатские комиссии

Далее 31 августа 11:00
И С П О Л К О М

Далее Конкурс для размещения
бизнес-офисов
срок подачи заявок
продлен до 15 сентября

Далее Конкурс бизнес-проектов
срок подачи заявок
продлен до 15 сентября

Далее изменения в движении транспорта 
август

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее