00:00:19   |   30 марта 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Продажа на аукционе
имущественного
комплекса
заявки до 4 апреля

Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее АРЕНДА помещений
заявки до 20, 31 марта

Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Новости / Сообщение об обнародовании проекта решения Одесского горсовета


Размещено: 15.04.2016 17:20:37

Сообщение об обнародовании проекта решения Одесского горсовета

Департамент экологии и развития рекреационных зон сообщает об обнародовании проекта решения горсовета о внесении изменений в Правила благоустройства территории города Одессы

Сообщение

об опубликовании проекта решения Одесского городского совета о внесении изменений в Правила благоустройства территории города Одессы (текстовой части) в новой редакции и анализа его регуляторного влияния


Во исполнение ст. 30, 33 Закона Украины «О местном самоуправлении в Украине», с целью урегулирования вопроса сбора, перевозки, обработки, утилизации, удаления и захоронения жидких бытовых отходов, а также усиления контроля за удалением зеленых насаждений департаментом экологии и развития рекреационных зон Одесского городского совета разработан проект решения исполнительного комитета Одесского городского совета «О внесении изменений в решение Одесского городского совета от 23.12.2011 г. № 1631-VI «Об утверждение Правил благоустройства территории города Одессы (текстовой части) в новой редакции».
Согласно статьям 9, 13 Закона Украины «Об основах государственной регуляторной политики в сфере хозяйственной деятельности» проект регуляторного акта в полном объеме и анализ его регуляторного влияния размещен на официальном сайте города Одессы omr.gov.ua в разделе «Регуляторная политика» и будет опубликован в газете «Одесский вестник».

Замечания и предложения к проекту решения принимаются в письменном и электронном виде в течение одного календарного месяца со дня его опубликования по адресу:
Департамент экологии и развития рекреационных зон Одесского городского совета, г. Одесса, ул. Дерибасовская, 14, 65026, e-mail: ecocity@omr.odessa.ua

 

 
ПРОЕКТ

Про внесення змін до рішення
Одеської міської ради від 23.12.2011 р.
№ 1631-VІ «Про затвердження Правил
благоустрою території міста Одеси
(текстової частини) у новій редакції»




Відповідно до пункту 44 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 5, 10, 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», з метою врегулювання питання вивезення та утилізації рідких побутових відходів та посилення контролю за збереженням зелених насаджень, Одеська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VІ «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції» (додається).
2. Здійснення заходів з відстеження результативності цього рішення покласти на департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради.
3. Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради оприлюднити це рішення у засобах масової інформації у встановленому законодавством порядку.
4. Дане рішення набуває чинності з дня його офіційного оприлюднення.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради із законності, депутатської етики і реалізації державної регуляторної політики та постійну комісію Одеської міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій.



Міський голова                                                                                       Г. Труханов



Проект рішення внесено постійною комісією Одеської міської ради
з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій


 

 

Додаток № 1
до рішення Одеської
міської ради
від _____________
№ ______________



Зміни до рішення Одеської міської ради
від 23.12.2011 р. № 1631-VІ «Про затвердження
Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)
у новій редакції»

 


1. Викласти п. 4.5. розділу 4 «Порядок утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою» в наступній редакції:
«4.5. Місця висадки та породи нових зелених насаджень визначаються за погодженням зі спеціалізованим підприємством КП «Міськзелентрест» та з районними адміністраціями Одеської міської ради.»;

2. Викласти п. 4.16.8. розділу 4 «Порядок утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою» в наступній редакції:
«4.16.8. У разі передачі у власність земельної ділянки, на якій знаходяться зелені насадження, крім випадків безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадян, до моменту прийняття рішення міською радою про передачу земельної ділянки у власність (її продажу) сплачується відновна вартість зелених насаджень.
Рішення міської ради про передачу земельної ділянки у власність (її продажу) приймається після подання фізичною чи юридичною особою документу, який підтверджує сплату відновної вартості зелених насаджень.
У разі прийняття міською радою рішення про відмову передачі або продажу земельної ділянки сплачена сума відновної вартості зелених насаджень повертається на рахунок платника.»;

3. Викласти абзац 2 п. 4.16.13. розділу 4 «Порядок утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою» в наступній редакції:
«У разі відведення земельної ділянки для вищезазначених потреб до моменту державної реєстрації прав на земельну ділянку замовник зобов’язаний укласти з КП «Міськзелентрест» охоронний договір (з графічними матеріалами) на зелені насадження, що знаходяться на земельній ділянці для будівництва індивідуальних житлових будинків, будинків садибного типу, спорудження інших об’єктів містобудування, а також реконструкції та капітального ремонту будівель та споруд, об’єктів благоустрою.»;

4. Викласти п. 7.14. розділу 7 «Порядок санітарного очищення території» в наступній редакції:
«7.14. Збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення відходів здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи» та Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць»;

5. Викласти п. 7.15. розділу 7 «Порядок санітарного очищення території» в наступній редакції:
«7.15. Вивезення сміття, твердих та рідких відходів здійснюється у спеціально відведені рішенням Одеської міської ради місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл спеціально уповноважених органів на видалення відходів або здійснення інших операцій з відходами.
Рідкі відходи, за відсутності централізованого водопостачання та водовідведення, допускається зберігати у вигрібних ямах (вигребах), збудованих відповідно до чинних в Україні стандартів. Вигріб має бути водонепроникним та мати кришку, що щільно прилягає, обладнаним відповідно вимог п. 2.22. Державних санітарних норм та правил утримання території населених місць.
Вивіз рідких відходів здійснюється спеціалізованими сервісними підприємствами, які визначаються на конкурсній основі, на підставі договорів. Приймання стічних вод здійснюється на зливних станціях Водоканалу на підставі договорів, укладених між виконавцем послуги та Водоканалом.».




Секретар ради                                                                                              О. Потапський

 




Аналіз регуляторного впливу –
проекту рішення Одеської міської ради
«Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 23.12.2011 р. № 1631-VI
«Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)

у новій редакції»


Цей аналіз підготовлено відповідно до ст. ст. 1, 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
Розділом 4 Правил благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції визначений порядок утримання зелених насаджень на об’єктах благоустрою.
Реалізація порядку створення нових і реконструкція наявних міських насаджень потребує спеціальних знань та практичних навичок у сфері озеленення.
На сьогоднішній день Правилами благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції визначено погодження місць висадки та порід нових зелених насаджень виключно за погодженням з районними адміністраціями Одеської міської ради.
Також, Правилами благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції чітко не визначено порядок сплати відновної вартості зелених насаджень, розташованих на земельних ділянках, які передаються у власність.
Крім того, під час складання КП «Міськзелентрест» охоронного договору на зелені насадження не готуються графічні матеріали розташування зелених насаджень, які надаються під охорону.
Однією з гостріших проблем забруднення морської води є скид неочищених стічних вод.
На території міста Одеси існує близько 29 тис. абонентів ТОВ «Інфокс» що отримують послуги водопостачання без послуг централізованого водовідведення.
На сьогоднішній день Правила благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції не містять чітких вимог у Порядку санітарного очищення території, які стосуються збирання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення рідких відходів, а також вимог щодо обладнання та розміщення вигребів.
Відсутність чітких вимог в Правилах благоустрою території міста Одеси (текстова частина) у новій редакції щодо поводження з рідкими відходами, створює екологічну небезпеку для міста, через повторне засмічення каналізаційної системи, ризик надходження в море неочищених міських стоків через систему зливового скиду від абонентів ТОВ «Інфокс», які не мають доступу до централізованої системи каналізації.

2. Визначення цілей регулювання.
Цілі, які мають бути досягнуті шляхом прийняття цього проекту рішення є такими:
- уточнення порядку видалення зелених насаджень та сплати відновної вартості зелених насаджень під час передачі земельної ділянки у власність відповідної особи, створення умов контролю за станом благоустрою території міста;
- чітке врегулювання питань, пов’язаних із порядком санітарного очищення території міста, в частині вивезення та утилізації рідких побутових відходів.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних та альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.
Виходячи з механізму правового регулювання визначено наступні альтернативи регулювання відносин у сфері благоустрою міста:
Альтернатива 1 – забезпечити дію механізму правового регулювання, який вже існує.
Альтернатива 2 – затвердити відповідні зміни окремим рішенням Одеської міської ради.
На підставі аналізу двох можливих альтернатив щодо врегулювання відносин у сфері благоустрою території, враховуючи, що діючий механізм не здатен вирішити існуючи проблеми, вважаємо, що затвердження відповідних змін, шляхом внесення їх до Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції, буде найбільш ефективним способом, так як надасть змогу громадянам та суб’єктам господарювання керуватись єдиними Правилами та вимогами в сфері благоустрою на території міста Одеси, що також забезпечить охорону території міста з урахуванням наявних історичних та культурних цінностей.
4. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Для розв'язання проблем визначених в розділі 1 цього Аналізу, пропонується:
- доповнити порядок погодження місць висадки та порід нових зелених насаджень шляхом залучення пропозицій та рекомендацій спеціалістів з озеленення КП «Міськзелентрест»;
- внести зміни до розділу 4 Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції, про те, що рішення міської ради про передачу земельної ділянки у власність (її продажу) приймається після подання фізичною чи юридичною особою документу, який підтверджує сплату відновної вартості зелених насаджень, оформлення КП «Міськзелентрест» охоронного договору з додаванням графічних матеріалів;
- внести відповідні зміни до розділу 7 «Порядок санітарного очищення території» Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) у новій редакції.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
Досягнення встановлених цілей, у разі прийняття запропонованого регуляторного акту, можливо через обґрунтовану мотивацію суб’єктів господарювання, громадян та підприємств всіх форм власності виконувати встановлені вимоги.
Вони ґрунтуються на чіткому визначені прав та обов’язків суб’єктів, на яких поширюється даний акт. Тобто, Одеська міська рада, на підставі чинного законодавства, чітко визначає обов’язки суб’єктів даних правовідносин, які мають виконувати встановлені вимоги. Простота виконання вимог, встановлених регуляторним актом та простота положень даного акту, що містить чітке обґрунтування поставлених завдань, є також однією з можливостей досягнення встановлених цілей. Таким чином, поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими втратами для суб’єктів господарювання, громадян та міста.
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигід суб’єктів господарювання, громадян та місцевої влади внаслідок дії регуляторного акта.
Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб'єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту, наведена таблиця за результатами прийняття зазначеного проекту.

Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Інтереси громадян
Усунення причин низької декоративності, недовговічності, захворювань та загибелі рослин, внаслідок дотримання технології садіння дерев і чагарників; впевненість у надходженні коштів відновної вартості зелених насаджень до бюджету міста; недопущення надходження в море неочищених міських стоків через систему зливового скиду, поліпшення якості морської води, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення
Витрати на сплату послуг з вивезення рідких побутових відходів
Інтереси міста
Покращення зовнішнього стану території міста Одеси; вдосконалення порядку та контролю сплати відновної вартості зелених насаджень у бюджет міста; покращення екологічного стану території міста Одеси, уникнення обставин забруднення довкілля міста, приведення у відповідність до вимог чинного законодавства Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)
не має
Інтереси суб’єктів
господарювання
Реалізація порядку створення нових і реконструкція наявних міських насаджень без додаткових витрат та упорядкування відносин між суб’єктами господарювання та уповноваженими органами, які здійснювати контроль за надходженням коштів та станом благоустрою
Витрати на сплату послуг з вивезення рідких побутових відходів
 
 
 
7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.
Термін дії регуляторного акту пропонується не обмежується у часі.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта.
Основними показниками результативності є дані про надходження коштів відновної вартості зелених насаджень до бюджету міста, кількість висаджених зелених насаджень КП «Міськзелентрест», показники якості морської води та показники співвідношення наданих послуг з водопостачання абонентам, які не мають доступу до системи централізованої каналізації, до об’єму прийнятих зливовими станціями ТОВ «Інфокс» рідких побутових відходів.


9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта у разі його прийняття.
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися згідно із положеннями ст. 10 Закону України «Про основні засади державної регуляторної політики».

Зауваження та пропозиції до проекту рішення приймаються протягом одного календарного місяця у письмовому та/або електронному вигляді за адресою:

Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради, м. Одеса, вул. Дерибасівська, 14, 65026, e-mail: ecocity@omr.odessa.ua протягом одного календарного місяця з моменту опублікування.




Директор департаменту                                                  Т.В. Касько
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

1-2 апреля
«Самый большой смайл»

Далее 28, 29, 30, марта
депутатские комиссии

Далее 28 марта 15:00
Выставка японского цветоделия

Далее 26 апреля 10:00 
СЕССИЯ ГОРСОВЕТА

Далее 29 – 31 марта 
конкурс философов
ОНУ им. Мечникова

Далее 3 апреля  9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция
Далее 30 марта - 2 апреля
ЮМОРИНА.
Программа

Далее апрель
ученический конкурс
«Известные одесситы»

Далее 29 марта 14:00
финал Чемпионата
КВН на «Кубок мэра»

Далее 2 апреля 11:00
Фестиваль творчества особенных детей

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее 4 апреля 14:00
Выставка живописи
Аллы Крикун

Далее 30 марта 11:00
ИСПОЛКОМ

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображеской

Далее до 30 марта
Дни Франкофонии
ПРОГРАММА

Далее 3 апреля 19:00
литературный вечер в Клубе одесситов

Далее до 28 апреля
регистрация на архитектурный конкурс.
Морской порт

Далее 1 апреля
регби Украина
– Португалия

Далее 29 марта 14.00
финал Чемпионата КВН на «Кубок мэра»

Далее 7 апреля 10:00-14:30 
тур-марафон Безопасность труда-2017

Далее до 2 апреля
выставка 
В. Покиданца
 
Далее 29-30 апреля
весенний вернисаж 
фотографий 

Далее 11 апреля
семинар для
руководителей
ОСМД, ЖСК, ОСОН

Далее до  9 апреля
марафон «Недели Добрых Дел»

Далее до 1 апреля 
Художественная
выставка
Т. Яблонской

Далее до 1 апреля
выставка П. Ганского

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее ПОСОБИЯ/ВЫПЛАТЫ
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее