23:53:16   |   25 июня 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Обсуждение проектов

Розміщено на офіційному сайті Одеської міської ради 10.03.2010р.

 Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Одеської міської ради
 
          Повідомлення про оприлюднення проекту рішення Одеської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші» та аналізу його регуляторного впливу.
          Відповідно до п. 1 протоколу доручень наданих першим заступником міського голови Ворохаєвим А.І. на апаратній нараді 27.07.2009 року юридичним департаментом Одеської міської ради спільно з інспекцією з благоустрою міста Одеської міської ради розроблений проект рішення Одеської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині  дотримання тиші».
          Вказаний документ передбачає вжиття необхідних заходів для забезпечення дотримання  допустимих рівнів шуму в місті Одесі та  захисту мешканців міста від шкідливого впливу шуму.
          Регуляторним актом пропонується :
          - зобов’язати підприємства, установи та організації, які використовують звуковідтворювальне обладнання, призводити розробку проектної документації щодо зменшення впливу, звукового навантаження на оточуюче середовище, та погоджувати вищезгадану документацію з органами санітарно-епідеміологічної служби;
          - зобов’язати підприємства,установи та організації, які використовують звуковідтворювальну апаратуру та музичні інструменти при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів тощо, призначати відповідальну посадову особу з забезпечення заходів щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами протягом усього робочого часу.
          Проект регуляторного акту в повному обсязі та аналіз його регуляторного впливу відповідно до ст.ст. 9 та 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» буде опубліковано у газеті «Одеський вісник» та на офіційному сайті Одеси omr.gov.ua в розділі «Обговорення проектів» не пізніше п'яти робочих днів після оприлюднення цього повідомлення.
          Зауваження і пропозиції до проекту рішення міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді на адресу інспекції з благоустрою міста  Одеської міської ради:         
 
65007, м. Одеса, вул. Мясоєдовська, 13
-------------------------------------------------
 
ПРОЕКТ
Рішення виконавчого комітету
Одеської міської ради
 
Про внесення на розгляд Одеської міської ради проекту рішення  
«Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради
від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території
міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші»          
                                                                                           
Відповідно до ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», з метою запобігання та зменшення шкідливого впливу шуму на здоров’я населення міста Одеси, виконавчий комітет Одеської міської ради
 
ВИРІШИВ:
          1. Внести на розгляд Одеської міської ради проект рішення Одеської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші» (додається).         
          2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Кучука М.І.
 
Міський голова                                                                  Е. Гурвіц
 Керуюча справами                                                          Т. Єршова
 
 
Додаток до рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
від
 
 
Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші»
 
           Відповідно до пункту 44 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного обслуговування населення», з метою запобігання та зменшення шкідливого впливу шуму на здоров’я населення міста, Одеська міська рада
 
ВИРІШИЛА :
 
1.    Викласти у новій редакції п. п. 5.8.5. Правил благоустрою території міста Одеси (текстову частину) затверджених рішенням Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V:
     «5.8.5. Підприємства, установи та організації, які використовують звуковідтворювальне обладнання, зобов’язані призводити розробку проектної документації щодо зменшення впливу звукового навантаження на оточуюче середовище, яка підлягає обов’язковому погодженню з органами санітарно-епідеміологічної служби».
 
2.    Доповнити п. п. 5.8.4. Правил благоустрою території міста Одеси (текстову частину) затверджених рішенням Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V підпунктом:
        «10) здійснення підприємствами, установами та організаціями, які використовують звуковідтворювальне обладнання на території пляжу Аркадія та прилеглій зоні відпочинку громадян, території пляжу Лузанівка -1, будь-яких видів діяльності, що супроводжується шумом, за умови виконання вимог п.п. 5.8.5.».
 
3.    Доповнити п. 5.8. Правил благоустрою території міста Одеси (текстову частину) затверджених рішенням Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V підпунктом:
        «5.8.6. Підприємства, установи та організації, які використовують звуковідтворювальну апаратуру та музичні інструменти при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів тощо, зобов’язані призначити відповідальну посадову особу з забезпечення заходів щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами протягом усього робочого часу».
 
4.    Заходи з відстеження результативності цього рішення покласти на інспекцію з благоустрою міста Одеської міської ради.
 
5.    Управлінню інформації Одеської міської ради (Щеглов Е.В.) оприлюднити це рішення у засобах масової інформації.
 
6.    Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Одеської міської ради з житлово-комунального господарства та розвитку паливно-енергетичного комплексу.
 
  
Міський голова                                                                                       Е. Гурвіц
Проект рішення внесений виконавчим комітетом Одеської міської ради
Керуюча справами                                                                                 Т. Єршова
 
 
 
Аналіз впливу регуляторного акта -
проекту рішення Одеської міської ради
«Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші ».
 
          Цей аналіз підготовлено згідно зі ст. ст. 1, 4, 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта».    
      
 
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.
      
          Шум є однією з форм фізичного (хвильового) забруднення. Шум – це сукупність звуків різноманітної частоти та інтенсивності. Шумове забруднення навколишнього середовища увесь час зростає. Слід зазначити, що в останні десятиліття рівень шуму зріс у 10-15 разів, особливо це стосується міських територій, про це свідчіть критичний рівень кількості звернень громадян до ОМУ УМВС України в Одеській області щодо порушення рівнів шуму,  ускладнюючи звичайний уклад життя людини. Як слідство, спостерігається людська стурбованість навколо питання додержання тиші у місті згідно з установленими санітарними нормами.
           Найбільша кількість порушень допустимих рівнів тиші спостерігається під час роботи закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального та грального бізнесу, культури, при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів. Особливо заважає шум закладів, що розташовані поблизу житлової зоні. Це означає, що існує необхідність  у захисті мешканців міста від негативного впливу шуму.               
          Враховуючи те, що вплив шумового забруднення не тільки негативно впливає на нормальну життєдіяльність людини, а ще й на організм людини та стан здоров’я, в місті Одесі виникла необхідність захисту людини від впливу шкідливого рівня шуму та прийняття відповідних змін до діючих нормативно – правових актів, а саме внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині що стосується дотримання тиші на території міста».      
  
2. Визначення цілей регулювання.
 
          Для вирішення зазначеної проблеми визначаються наступні цілі нормативно-правового регулювання:
 
1. Покращення умов проживання у житлових зонах міста.
2. Формування чітких вимог для забезпечення додержання допустимих рівнів шуму у місті.
3. Встановлення режимів роботи суб’єктів господарювання з урахуванням діючих санітарних норм та нормативних актів.
 
3. Визначення та оцінка усіх прийнятних та альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.
  
          В Україні існує наступний механізм правового регулювання відносин із захисту людини від шкідливого шуму:
– стаття 3 Конституції України;
– стаття 182 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
– стаття 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» ;
    п. 26 ст. 10 Закону України «Про міліцію»;
– «Санитарные нормы допустимого шума в помещениях жилых и общественных зданий и на территории жилой настройки», які затверджені наказом Головного державного санітарного лікаря СРСР від 03.08.1984 № 3077-84;
– п. 1 Положення про державну санітарно-епідеміологічну службу, яке затверджено постановою КМ України від 19.08.2002 року № 1218 (в редакції постанови КМ України від 24.09.2004 р. № 1273).
       Виходячи з механізму правового регулювання визначено наступні альтернативи регулювання відносин захисту людини від шкідливого шуму:
          Альтернатива 1 – врегулювати відносини захисту людини від шкідливого впливу шуму у м. Одесі, шляхом внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини) в частині дотримання тиші ».
          Альтернатива 2 – забезпечити дію механізму правового регулювання, який вже існує.
          Альтернатива 3 – на підставі здійснення контролю за дотриманням норм загальнодержавних нормативно-правових актів, видавати індивідуально-конкретні приписи окремим суб’єктам про утримання від дій та припинення бездіяльності, щодо забезпечення дотримання тиші.
      На підставі аналізу трьох можливих альтернатив щодо врегулювання відносин захисту людини від шкідливого впливу шуму, вважаємо, що внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші» буде найбільш впливовішим засобом  захисту мешканців міста, так як будуть існувати чіткі вимоги до підприємств, установ і організацій, які використовують звуковідтворювальне обладнання, а також будуть враховані особливості саме міста Одеси.
 
4. Механізми  та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
           Для розв'язання проблем визначених в розділі 1 цього Аналізу, пропонується застосувати наступні механізми та заходи.
Регуляторним актом пропонується внести зміни та доповнення до рішення Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші », а саме :
- зобов’язати підприємства, установи та організації, які використовують звуковідтворювальне обладнання, призводити розробку проектної документації щодо зменшення впливу, звукового навантаження на оточуюче середовище, та погоджувати вищезгадану документацію з органами санітарно-епідеміологічної служби;
- зобов’язати підприємства, установи та організації, які використовують звуковідтворювальну апаратуру та музичні інструменти при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів тощо, призначати відповідальну посадову особу з забезпечення заходів щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами протягом усього робочого часу.
 
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.
             Досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта можливо через обґрунтовану мотивацію суб'єктів господарювання, громадян, підприємств виконувати встановлені вимоги.   
          Вони ґрунтуються на чіткому визначенні прав та обов'язків суб'єктів, на яких поширюється даний акт. Тобто, Одеська міська рада, на підставі чинного законодавства, чітко регулює обов'язки суб'єктів даних правовідносин виконувати встановлені вимоги. Простота виконання вимог, встановлених регуляторним  актом та простота положень даного акту, що містить чітке обґрунтування поставлених завдань є також однією з можливостей досягнення встановлених цілей. Таким чином, поставлені цілі досягаються при виконанні вимог цього регуляторного акта з найменшими втратами для суб'єктів господарювання, громадян та міста.
 
6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, громадян та місцевої влади внаслідок дії регуляторного акта.
           Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, які виникають у різних груп суб'єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акту, буде наведена таблиця за результатами прийняття зазначеного проекту.  
Сфера впливу
Вигоди
Витрати
Інтереси
громадян
Реалізація прав та задоволення законних інтересів мешканців міста, зменшення шкідливого впливу шуму на здоров`я громадян
не має
Інтереси міста
Створення позитивного іміджу міста Одеси, забезпечення інтересів територіальної громади міста
Вжиття заходів та здійснення контролю за виконанням вимог регуляторного акту
Інтереси
суб’єктів
господарювання
Функціонування закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального та грального бізнесу, культури, при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів
Додаткові витрати, пов'язані з впровадженням регуляторного акта
 
  7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта .
 Термін дії регуляторного акту пропонується не обмежувати у часі. Його термін дії залежить від:
          - дії рішення Одеської міської ради від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)».  
 
8. Визначення показників результативності регуляторного акта.
        Основним показником впливу є показник кількості звернень з питань впливу шумового забруднення, які надійшли до органів місцевого самоврядування, Одеської міської санітарно-епідеміологічної станція, ОМУ УМВС України в Одеській області.
        Додаткових показників результативності впливу на час аналізу впливу не передбачається. Але в разі можливості в якості додаткового показника результативності Правил можуть бути використані матеріали узагальнення правоохоронної практики ОМУ УМВС України в Одеській області та матеріали вибіркових замірів Одеської міської санітарно-епідеміологічної станція в різних зонах міста . 
 
9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта у разі його прийняття.
 
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися на підставі статистичних даних виходячи із зазначених показників результативності.
Базове відстеження результативності здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту.
Повторне відстеження результативності даного регуляторного акту буде проведено через два роки з дня набрання ним чинності.
Періодичні відстеження результативності цього регуляторного акта здійснюються раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.
З повною версією проекту рішення Одеської міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення Одеської міської ради
від 22.01.2008 р. № 2153-V «Про затвердження Правил благоустрою території міста Одеси (текстової частини)» в частині дотримання тиші» та його аналізом регуляторного впливу можна ознайомитись на офіційному сайті Одеської міської ради www.odessa.ua у розділі «Обговорення проектів».    
Зауваження і пропозиції до проекту рішення міської ради приймаються в письмовому або електронному вигляді на адресу інспекції з благоустрою Одеської міської ради:
м. Одеса, вул. М’ясоєдовська , 13; e-mail: insp_blag@i. ua
тел. (048) 725-03-23.
 
та на адресу юридичного департаменту Одеської міської ради:
65004, м. Одеса, Думська площа, 1,
тел. 8 (048) 7259044
 
  
Начальник інспекції з благоустрою
міста Одеської міської ради                                                             Р.М. Мурадян
 
 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

26 и 27 июня 12:00
заседания Комиссии по общественному бюджету
проекты на 26 июня 
45 проектов

Далее 26 июня 09.00
аппаратное совещание
/прямая трансляция/

Далее с 23 июня
ко Дню ВМС
ПРОГРАММА

Далее 22-24 июня
Европейская неделя
устойчивой энергетики

Далее 24 июня 11:00
«Хочу в зоопарк»

Далее 20-30  июня
Программа 
ко Дню молодежи

Далее 24-25 июня 
Морской фестиваль

Далее 24-28 июня
фестиваль
"Хочу в Одессу"

Далее 24-28 июня
Фестиваль
«Жемчужина Черноморья»

Далее 23 июня 12:00
Профи Fest

Далее 23 и 24 июня
Бесплатные экскурсии
по Одессе

Далее 27-30 июня 18:00
Хоровой фестиваль «Радость»

Далее 4 июля 14:00
Всемирный клуб одесситов
«Неизвестный Жураковский»

Далее 8-25 июня в 16:00
выставка графики
Дом Блещунова

Далее 29 июня 11:00 
И С П О Л К О М

Далее 26 июля в 10:00 сессия 
Одесского горсовета
/прямая трансляция/

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее