22:39:51   |   23 августа 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Городские программы
Регуляторная политика
Публичные закупки
Международное сотрудничество
Карта Одессы
Виртуальная Одесса
Кино об Одессе
Фотоальбом города
Городская символика
Театры Одессы
Музеи Одессы
Памятники Одессы
Парки Одессы
Одесский зоопарк
Гостиницы Одессы
Одесса туристическая
О городе
В помощь предпринимателям
Правовая консультация
Одесса в цифрах
Предприятия Одессы
Городской транспорт, схема
движения
Аварийные и справочные службы
Искать
Подписаться на новости
Конкурс по назначению управляющих домами
Далее С 1 января - новая нормативная денежная оценка земель
Далее Одесгорэлектротранс
приглашение к кредитованию

Далее Правила пропускного
режима в здание
Одесского горсовета

Далее ОБЪЯВЛЕНИЯ
о намерении
изменения тарифов

Далее ВАКАНСИИ
Далее "УКРПОЧТА"
оплата платежей

Далее Предприятие инвалидов
Услуги по пошиву

Далее "Одесская городская типография"
полиграфические услуги

Далее Предприятие УТОС
предлагает продукцию

Далее



/ Главная / Обсуждение проектов / ПРОЕКТ рішення виконавчого комітету

ПРОЕКТ рішення виконавчого комітету

"Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі"

26 лютого 2011 року відбулось громадське обговорення проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Одеса».
За результатами проведення громадського обговорення проект було доопрацьовано з урахуванням пропозицій і зауважень, внесених фізичними і юридичними особами, а також юридичним департаментом Одеської міської ради.

 

 

 

ПРОЕКТ доопрацьований (на 04.03.2011 року)

 

 

Про затвердження Концепції
розвитку зовнішньої реклами
у місті Одесі



Відповідно до п. п 7, 13 п. "а" ч. 1 ст. 30, ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою реалізації заходів з впорядкування розміщення та уніфікації засобів зовнішньої реклами, що розміщуються у межах міста, виконавчий комітет Одеської міської ради вирішив:

1. Затвердити Концепцію розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (додається).
2. Управлінню реклами Одеської міської ради (Рогачко Л.О.):
- забезпечити підготовку проектів рішень, необхідних для приведення актів Одеської міської ради та її виконавчого комітету у відповідність до цього рішення;
- здійснювати заходи з відстеження результативності цього рішення.
3. Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради (Ткач І.І.) оприлюднити це рішення у встановленому законодавством порядку.
4 Визнати такими, що втратили чинність:
- рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.12.2006 року № 733 "Про затвердження Концепції міського дизайну "Міське середовище";
- рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26.07.2007 року № 863 "Про Порядок проведення конкурсу на розробку комплексного дизайн-проекту щодо улаштування об'єктів міського середовища".
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Черненка С.О.

Міський голова О. Костусєв
Керуюча справами Т. Герасименко

Додаток
до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради
№ _________
від «___» ________ 2011 року


Концепція
розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі

1. Загальні положення

1.1. Концепція розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (далі – Концепція) розроблена з метою формування єдиної міської політики у сфері зовнішньої реклами, активізації взаємодії органів місцевого самоврядування та та учасників відповідних господарських відносин у напрямку підвищення ефективності використання міської території для цілей розповсюдження зовнішньої реклами забезпечення у процесі розміщення рекламних засобів розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету збереження цілісності оточуючої забудови, стимулювання інвестиційної діяльності рекламних операторів на прозорих та зрозумілих засадах гарантування захисту інвестицій.
1.2. Концепція на довгострокову перспективу визначає основні напрямки та принципи здійснення регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами та є базою для нормотворчої діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у цій сфері.
1.3. Проблеми, на вирішення яких спрямована Концепція:
 надмірна концентрація та хаотичність розміщення рекламних засобів на вузлових дорогах, площах, територіях великого скупчення людей та транспорту;
 неузгодженість між собою типів та форматів рекламних засобів, що перешкоджає формуванню єдиного ансамблю міського середовища та порушує візуальну цілісність міського простору;
 застарілість переважної більшості встановлених у місті рекламних засобів;
 превалювання великоформатних рекламних засобів, що знижує рівень ефективності сприйняття зовнішньої реклами та створює враження перенасиченості нею міського простору;
 відсутність зацікавленості рекламних операторів у відновленні та заміні парку існуючих рекламних засобів;
 відсутність механізму формування єдиного підходу до розміщення навісних рекламних засобів на фасадах будівель у центральній та інших частинах міста.
1.4. Правову основу Концепції складають: Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону культурної спадщини», постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та інші акти законодавства, а також правові акти Одеської міської ради, її виконавчих органів, що з питань зовнішньої реклами.

2. Засади територіальної
організації рекламно-інформаційного простору

2.1. Основу територіального розміщення зовнішньої реклами має складати розподіл міста на зони залежно від історико-культурної і архітектурної цінності оточуючої забудови, рівня концентрації пішоходів та транспорту на окремих ділянках (вулицях, площах, бульварах тощо), типології елементів місцевого середовища та інших, у тому числі, й функціонально-планувальних, чинників.
2.2. На основі узагальнення практичного досвіду застосування зонального розподілу, для подальшого регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті встановлюються наступні зони:
2.2.1. Перша зона, що включає центральну частину міста в межах вулиць Бєлінського, Успенської, Маразліївської, провулку Нахімова,
Карантинного узвозу, Митної площі, вулиць Приморської,
Старопортофранківської, Пантелеймонівської, Лейтенанта Шмідта, Італійського бульвару.
До даної зони також входять Привокзальна площа, Французький бульвар, Лідерсовський бульвар та проспект Шевченка.
Відрізок вулиці Балківської у межах Херсонського скверу, що замикає першу зону між вулицями Приморською та Старопортофранківською, до території першої зони не належить.
У межах першої зони окремою територією є історичний ареал. Його межа, для цілей застосування, визначених цією Концепцією, проходить по вулицях Преображенській, Єлісаветинській, Дворянській, Новосельського, Спиридонівській, Буніна, Польській, вздовж Польського узвозу, охоплює Митну площу, вулиці Ланжеронівську та Пушкінську, Думську площу, Приморський бульвар, Бульвар мистецтв та замикається знову на вулиці Преображенській.
Для цілей регулювання підзона історичного ареалу позначається індексом «А1», а решта території першої зони є підзоною, що позначається індексом «А2».
2.2.2. Друга зона включає міські площі та вулиці поза межами першої зони.
Друга зона залежно від ступеню ефективності сприйняття зовнішньої реклами, обумовленого просторовими характеристиками міського середовища, містобудівними, ергономічними та іншими об’єктивними чинниками, поділяється на дві підзони, що позначаються індексами «В1» та «В2».
До підзони В1 відносяться:
Міські площі: Бориса Дерев'янка, Десятого квітня, Куликове поле, Михайлівська, Незалежності, Старосінна, Толбухіна.
Вулиці: Південна дорога, Миколаївська дорога, Чорноморського козацтва, Отамана Головатого, Балківська, Михайла Грушевського, Щорса, Черняховського, Сегедська, Богдана Хмельницького, Краснова, Адміральський проспект, Канатна (в частині, що не включена до першої зони), Дніпропетровська дорога, проспект Гагаріна, Фонтанська дорога, Середньофонтанська, Люстдорфська дорога, Академіка Філатова,
25-ї Чапаєвської дивізії, Космонавтів, проспект Маршала Жукова, проспект Академіка Глушка, Львівська, Генуезька, Академіка Корольова, Овідіопольська дорога, Іванівський переїзд, проспект Добровольського, Колонтаївська, Прохорівська, Космонавта Комарова, Водопровідна, Центральний аеропорт, Мельницька, Дальницька.
До підзони В2 належать вулиці: Разумовська, Градоначальницька, Чернишевського, Піонерська, Гайдара, Генерала Петрова, Маршала Малиновського, Академіка Заболотного, Іцхака Рабіна, Розкидайлівська, М’ясоєдовська, Мечникова (у межах вулиці Болгарської та провулку Високого), провулок Високий (у межах вулиць Водопровідної та Мечникова), Ленінградське шосе, Генерала Бочарова, Варненська, Радісна.
2.2.3. Третя зона включає решту території міста та позначається індексом «С». Третя зона на підзони не поділяється.

3. Принципи розміщення засобів зовнішньої реклами
на основі зонального розподілу

3.1. З метою подолання проблем, визначених у п. 1.3. Концепції, подальше розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів стандарту «City» та більшого формату у випадках, передбачених цією Концепцією, має здійснюватись відповідно до схем комплексного розміщення зовнішньої реклами, що затверджуються виконавчим комітетом Одеської міської ради.
3.2. Схема комплексного розміщення зовнішньої реклами – це топографічна схема, яка визначає місця та спосіб розташування рекламних засобів на окремій ділянці міського простору, а також типи, формати, технологічні та конструктивні характеристики рекламних засобів, розміщення яких допускається у межах схеми.
3.3. Під час розробки схеми обов’язково враховуються усі вимоги щодо розміщення засобів зовнішньої реклами, що передбачені чинними актами законодавства, цією Концепцією та іншими нормативно-правовими актами органів місцевого самоврядування міста.
3.4. Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються суб’єктами господарювання, що мають ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності, на замовлення комунального підприємства «Одесреклама» зробленого за дорученням робочого органу.
3.5. Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються на основі дослідження характеру архітектури оточуючої забудови, а також з урахуванням ергономічних, топогеодезичних, містобудівних особливостей міського простору, наявності архітектурних та історичних пам’яток, специфіки природного ландшафту, історико-культурних традицій, рівня концентрації населення.
3.6. Розробка схем комплексного розміщення зовнішньої реклами проводиться з дотриманням таких принципів та вимог:
 пріоритет архітектури оточуючої забудови та необхідності збереження візуальної цілісності міського простору;
 компроміс інтересів територіальної громади міста та розповсюджувачів зовнішньої реклами;
 впровадження сучасних технологій виготовлення та розміщення рекламних засобів;
 використання загальноприйнятих стандартних типів та форматів рекламних засобів;
 узгодження рекламних засобів, що розташовуються вздовж проїзної частини вулиць, доріг, інших територій, за висотою розміщення, напрямом рекламної площини, а також типом та форматом.
 урахування обґрунтованих пропозицій громадськості, наданих у процесі розробки схем.
3.7. Завершена схема комплексного розміщення зовнішньої реклами за підписом керівника робочого органу передається на розгляд виконавчого комітету Одеської міської ради.
3.8. Після затвердження схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами виконавчий комітет Одеської міської ради приймає рішення про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідно до затвердженої схеми.
3.9. Видача дозволів та укладання договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами згідно затвердженої схеми, відбувається відповідно до процедури, визначеної чинними правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі.
3.10. У випадку повернення схеми на доопрацювання повторний розгляд виконавчим комітетом Одеської міської ради питання про її затвердження відбувається після усунення підстав, що стали причиною для повернення такої схеми на доопрацювання.
3.11. Після закінчення терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих на підставі затвердженої схеми, такі дозволи продовжуються робочим органом на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами, до якої додається висновок ліцензованої установи (підприємства, організації тощо) про відповідність конструкції (конструкцій) вимогам нормативних документів щодо її надійності та безпечності. Робочий орган відмовляє у продовженні дозволу (дозволів) у випадку ненадання розповсюджувачем зовнішньої реклами такого висновку.
Відмова у продовженні дозволу з інших підстав не допускається.
3.12. Одночасно з продовженням терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих відповідно до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами, відбувається продовження терміну дії договору (договорів) про надання в тимчасове користування відповідних місць для розміщення рекламних засобів.
3.13. Розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів стандарту «City» та більшого формату, на місцях що не увійшли до затвердженої схеми, відбувається виключно після прийняття виконавчим комітетом Одеської міської ради рішення про внесення необхідних змін до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами.
3.14. Реалізація комплексного розміщення рекламних засобів може передбачати розміщення поряд з рекламними засобами також елементів благоустрою соціального призначення у формі інвестицій у розвиток інфраструктури міста Одеси.
3.15. У разі досягнення згоди розповсюджувачів зовнішньої реклами, що приймають участь у реалізації схеми комплексного розміщення, щодо розміщення елементів благоустрою соціального призначення, між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчим комітетом Одеської міської ради укладається інвестиційна угода про умови та порядок здійснення інвестування, яка має передбачати умови внесення та гарантії захисту відповідних інвестицій.
Відмова від укладання або зволікання з укладанням такої угоди з боку виконавчого комітету Одеської міської ради є підставою для відмови від внесення відповідних інвестицій.
3.16. Розробка схем комплексного розміщення зовнішньої реклами є обов’язковою для підзон А1, А2, В1, а також поза межами вказаних зон у місцях вузлових транспортних розв’язок.
3.17. На решті території міста схеми комплексного розміщення засобів зовнішньої реклами розробляються за окремими рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради за наявності обґрунтованої потреби у цьому.
3.18. Якщо у зв’язку з затвердженням схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами виникає потреба у зміні технологічної схеми та/або місця розташування рекламного засобу, що розміщується на підставі чинного дозволу, розповсюджувач зовнішньої реклами подає до робочого органу заяву про внесення відповідних змін у дозвіл.
Зазначена заява розглядається згідно встановленого порядку.
Після внесення таких змін розповсюджувач зовнішньої реклами змінює технологічну схему та/або місце розташування рекламного засобу у строк, встановлений робочим органом.

4. Загальні вимоги до засобів зовнішньої реклами

4.1. Вимоги до розміщення рекламних засобів визначаються Правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, що затверджуються виконавчим комітетом Одеської міської ради з урахуванням положень цієї Концепції.
4.2. З метою досягнення цілей, сформульованих цією Концепцією для розміщення зовнішньої реклами, застосовуються наступні умови щодо типу та формату рекламних засобів залежно від місця їх розташування:
4.2.1. у підзоні А1 допускається встановлення наземних стаціонарних рекламних засобів з форматом рекламної площини не більше
4,5 кв.м;
4.2.2. у підзоні А2 формат рекламної площини наземного стаціонарного рекламного засобу не може перевищувати 9 кв.м за виключенням Італійського бульвару, вулиці Приморської та Привокзальної площі, у межах яких дозволяється розміщувати наземні стаціонарні рекламні засоби з форматом рекламної площини до 12 кв.м;
4.2.3. для підзон В1 та В2 обмеження щодо формату рекламної площини наземних стаціонарних рекламних засобів можуть встановлюватись у схемах комплексного розміщення зовнішньої реклами у залежності від специфіки міського простору у межах території, що визначаються такими схемами;
4.2.4. у межах міської території не допускається розміщення навісних рекламних засобів на опорах ліній електромереж, ліній міського транспорту, опорах вуличних ліхтарів зовнішнього освітлення, а також розміщення будь-яких навісних конструкцій (тролів), що розташовуються у поперек або уздовж руху транспорту та пішоходів;
4.2.5. у межах міської території розміщення зовнішньої реклами на елементах вуличного обладнання, що забезпечує безпеку руху транспорту та пішоходів, допускається виключно за погодженням з органами державної автомобільної інспекції;
4.2.6. стаціонарні рекламні засоби, розміщені на територіях, що є межею двох різних зон, не повинні створювати візуальний конфлікт між собою.
4.3. Розміщення навісних рекламних засобів на фасадах будинків у підзонах А1 та А2 не повинно завдавати шкоди їх архітектурним характеристикам. З цією метою робочий орган за погодженням з відповідними органами охорони культурної спадщини та архітектури Одеської міської ради вправі надавати рекомендації щодо розмірів, типів та інших ознак навісних рекламних засобів, що розміщуються на фасадах окремих будинків та споруд у межах вказаних зон.

5. Прикінцеві та перехідні положення

5.1. Розробка та затвердження схем комплексного розміщення зовнішньої реклами здійснюється поступово.
5.2. Гарантії, визначені цією Концепцією, повною мірою поширюються на реалізовані схеми розміщення елементів міського дизайну, затверджені рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по вул. Генуезькій та
пл. Десятого квітня» № 365 від 29.06.2010 року, «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по Люстдорфській дорозі (у межах від 1-ї до 7-ї станції Люстдорфської дороги)» № 403 від 29.07.2010 року, «Про затвердження типів та схеми розміщення елементів міського дизайну по Фонтанській дорозі (у межах від 4-ї станції Великого Фонтану до вул. Львівської)» № 39 від 25.02.2010 року.


Керуюча справами Т. Герасименко

 

 

 

 

-----------------------------------

ПРОЕКТ опубликован в газете «Одесский вестник» № 20 (4855) от 08.02.2011 г. (стр. 5-6)

.




Про затвердження Концепції
розвитку зовнішньої реклами
у місті Одесі


Відповідно до п. п 7, 13 п. "а" ч. 1 ст. 30, ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою реалізації заходів з впорядкування розміщення та уніфікації засобів зовнішньої реклами, що розміщуються у межах міста, виконавчий комітет Одеської міської ради вирішив:

1. Затвердити Концепцію розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (додається);
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 14.12.2006 року № 733 "Про затвердження Концепції міського дизайну "Міське середовище";
3. Управлінню з питань міського дизайну та реклами (Л.О. Рогачко) вжити заходи щодо приведення у відповідність до затвердженої Концепції положень інших нормативно-правових актів Одеської міської ради та її виконавчих органів відповідно до встановленого порядку.

Міський голова О. Костусєв

Керуюча справами Т. Герасименко

 

Додаток
до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради
№ _________
від «___» ________ 2011 року
 
 
Концепція
розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі
 
1.    Загальні положення
 
1.1.        Концепція розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі (далі – Концепція) розроблена з метою формування єдиної міської політики у сфері зовнішньої реклами, активізації взаємодії уповноважених органів, підприємств, установ та організацій Одеської міської ради та учасників відповідного ринку у напрямку підвищення ефективності використання рекламно-інформаційного потенціалу міста, забезпечення у процесі розміщення засобів зовнішньої реклами розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету щодо збереження цілісності оточуючої забудови, стимулювання інвестиційної діяльності рекламних операторів на прозорих та зрозумілих засадах гарантування захисту інвестицій.
1.2.        Концепція на довгострокову перспективу визначає основні напрямки й керівні принципи здійснення регулювання у сфері зовнішньої реклами та є базою для відповідної нормотворчої діяльності виконавчого комітету та інших уповноважених органів Одеської міської ради.
1.3.        Проблеми, на вирішення яких спрямована Концепція:
-          надмірна концентрація та хаотичність розміщення засобів зовнішньої реклами на вузлових дорогах, площах, територіях великого скупчення людей та транспорту;
-          неузгодженість між собою типів та форматів рекламоносіїв, що перешкоджає формуванню єдиного ансамблю зовнішнього рекламного середовища та порушує візуальну цілісність міського простору;
-          застарілість переважної більшості встановлених у місті рекламоносіїв;
-          превалювання великоформатних рекламоносіїв, що знижує рівень ефективності сприйняття зовнішньої реклами та створює враження перенасиченості міського простору рекламними засобами;
-          відсутність зацікавленості рекламних операторів у відновленні та заміні парку існуючих спеціальних конструкцій;
-          відсутність механізму формування єдиного підходу до розміщення навісних конструкцій на фасадах будівель у центральній та інших частинах міста.
1.4.        Правову основу Концепції складають: Закони України «Про місцеве самоврядування», «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», «Про охорону культурної спадщини», Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та інші акти законодавства, а також правові акти Одеської міської ради, її виконавчих органів, що торкаються питань розміщення засобів зовнішньої реклами.
 
2.    Засади територіальної
організації рекламно-інформаційного простору
 
2.1.        Основу територіального розміщення зовнішньої реклами має складати розподіл міста на зони залежно від історико-культурної й архітектурної цінності оточуючої забудови, рівня концентрації пішоходів та транспорту на окремих ділянках (вулицях, площах, бульварах тощо), типології елементів місцевого середовища та інших, у тому числі й функціонально-планувальних, об’єктивних чинників.
2.2.        На основі узагальнення практичного досвіду застосування зонального розподілу, запровадженого рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 434 від 22.04.2008 року «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі у новій редакції», для подальшого регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у місті встановлюються наступні зони:
2.2.1.   Перша зона, що включає центральну частину міста в межах
вул. Бєлінського, вул. Успенської, вул. Маразліївської, пров. Нахімова,
вул. Карантинної, Митної площі, вул. Приморської, Херсонського скверу,
вул. Старопортофранківської, вул. Пантелеймонівської, вул. Лейтенанта Шмідта, Італійського бульвару.
До даної зони також входять Привокзальна площа, Французький бульвар, Лідерсовський бульвар та проспект Шевченка.
У межах першої зони окремою територією є історичний ареал. Його межа проходить по вулицях: Преображенській, Єлісаветинській, Дворянській, Новосельського, Спиридонівській, І.Буніна, вздовж Польського узвозу, охоплює Митну площу, вулиці Ланжеронівську та Пушкінську, Думську площу, Приморський Бульвар, Бульвар мистецтв та замикається знову на вулиці Преображенській.
Для цілей регулювання зона історичного ареалу позначається умовним індексом «А1», а решта території першої зони – індексом «А2».
2.2.2.   Друга зона включає міські площі та вулиці поза межами першої зони.
Міські площі: Куликове поле, Десятого квітня, Толбухіна, Бориса Дерев'янка, Незалежності, Михайлівська. Вулиці: Південна дорога, Миколаївська дорога, Чорноморського козацтва, Отамана Головатого, Балківська, Михайла Грушевського, Щорса, Черняховського, Сегедська, Богдана Хмельницького, Краснова, Адміральський просп., Канатна (в частині, що не включена до першої зони), Дніпропетровська дорога, просп. Гагаріна, Фонтанська дорога, Середньофонтанська, Люстдорфська дорога, Академіка Філатова, 25-ї Чапаєвської дивізії, Космонавтів, просп. Маршала Жукова, просп. Академіка Глушка, Львівська, Генуезька, Академіка Корольова, Овідіопольська дорога, Іванівський переїзд, проспект Добровольського, Колонтаївська, Прохорівська, Космонавта Комарова, Водопровідна, Разумовська, Градоначальницька, Дальницька, Мельницька, Чернишевського, Піонерська, Гайдара, Генерала Петрова, Маршала Малиновського, Академіка Заболотного, Іцхака Рабіна, Розкидайлівська, М’ясоєдівська, Мечникова (у межах 2-го Водопровідного провулку та провулку Високого), провулок Високий (у межах Водопровідної та Мечникова), Ленінградське шосе, Генерала Бочарова, Варненська, Центральний аеропорт, Радісна.
Друга зона залежно від ступеню ефективності сприйняття зовнішньої реклами, обумовленого просторовими характеристиками міського середовища, містобудівними, ергономічними та іншими об’єктивними чинниками, поділяється на дві підзони, що позначаються умовними індексами «В1» та «В2».
До зони В1 відносяться: міські площі - Куликове поле, Десятого квітня, Толбухіна, Бориса Дерев’янка, Незалежності, Михайлівська; вулиці – Південна дорога, Миколаївська дорога, Чорноморського козацтва, Отамана Головатого, Балківська, Михайла Грушевського, Щорса, Черняховського, Сегедська, Богдана Хмельницького, Краснова, Адміральський просп., Канатна (в частині, що не включена до першої зони), Дніпропетровська дорога, просп. Гагаріна, Фонтанська дорога, Середньофонтанська, Люстдорфська дорога, Академіка Філатова, 25-ї Чапаєвської дивізії, Космонавтів, просп. Маршала Жукова, просп. Академіка Глушка, Львівська, Генуезька, Академіка Корольова, Овідіопольська дорога, Іванівський переїзд, проспект Добровольського, Колонтаївська, Прохорівська, Космонавта Комарова, Водопровідна.
До зони В2 належать вулиці: Разумовська, Градоначальницька, Дальницька, Мельницька, Чернишевського, Піонерська, Гайдара, Генерала Петрова, Маршала Малиновського, Академіка Заболотного, Іцхака Рабіна, Розкидайлівська, М’ясоєдівська, Мечникова (у межах 2-го Водопровідного провулку та провулку Високого), провулок Високий (у межах Водопровідної та Мечникова), Ленінградське шосе, Генерала Бочарова, Варненська, Центральний аеропорт, Радісна.
2.2.3.   Третя зона включає решту території міста та позначається умовним індексом «С».
 
3.      Принципи розміщення засобів зовнішньої реклами
на основі зонального розподілу
 
3.1.       З метою подолання проблем, визначених у п. 1.3. Концепції, подальше розміщення рекламних конструкцій має здійснюватись відповідно до комплексних схем розміщення зовнішньої реклами, затверджених виконавчим комітетом Одеської міської ради.
Розробка таких схем є обов’язковою у випадках, передбачених цією Концепцією.
3.2.       Комплексна схема розміщення зовнішньої реклами – це затверджена рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради топографічна схема, яка визначає місця та спосіб розташування рекламних засобів з прив’язкою їх до місцевості, а також можливі типи та формати рекламних конструкцій, що підлягають установці у межах території, що визначається такою схемою.
3.3.       Під час розробки схеми обов’язково враховуються усі вимоги щодо розміщення засобів зовнішньої реклами, що передбачені чинними актами законодавства, цією Концепцією, іншими правовими актами органів місцевого самоврядування.
3.4.       Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються суб’єктами господарювання, що мають ліцензію на здійснення відповідного виду діяльності, на замовлення комунального підприємства «Одесреклама» за дорученням робочого органу.
3.5.       Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами розробляються на основі дослідження характеру архітектури оточуючої забудови, а також з урахуванням ергономічних, топогеодезичних, містобудівних особливостей міського простору, наявності архітектурних та історичних пам’яток, специфіки природного ландшафту, історико-культурних традицій, рівня концентрації населення.
3.6.       Розробка схем розміщення зовнішньої реклами проводиться з дотриманням таких принципів та вимог:
-           пріоритет архітектури оточуючої забудови та необхідності збереження візуальної цілісності міського простору;
-           компроміс інтересів територіальної громади міста та розповсюджувачів зовнішньої реклами;
-           впровадження сучасних технологій виготовлення та розміщення рекламних засобів;
-           використання загальноприйнятих стандартних типів та форматів рекламних конструкцій;
-           дотримання встановлених чинним законодавством відстаней від поверхні дорожнього покриття, якщо поверхня рекламного засобу виступає за межі краю проїзної частини та відстаней між рекламними засобами;
-           узгодження рекламних засобів, що розташовуються вздовж проїзної частини вулиць, доріг, інших територій, за висотою розміщення, напрямом рекламної площини, а також типом та форматом;
-           забезпечення видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування.
3.7.       Схема комплексного розміщення засобів зовнішньої реклами після її завершення за підписом керівника робочого органу передається на розгляд виконавчого комітету Одеської міської ради.
3.8.       За наслідками розгляду схеми виконавчий комітет Одеської міської ради приймає одне з таких рішень:
а)     про затвердження схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами;
б)     про повернення схеми на доопрацювання.
3.9.       Після затвердження схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами виконавчий комітет Одеської міської ради приймає рішення про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідно до затвердженої схеми.
3.10.    Видача дозволів та укладання договорів на право тимчасового користування місцями для розміщення зовнішньої реклами згідно затвердженої схеми, відбувається відповідно до процедури, визначеної правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, що діятимуть на момент вирішення вказаного питання.
3.11.    У випадку повернення схеми на доопрацювання повторний розгляд виконавчим комітетом Одеської міської ради питання про її затвердження відбувається після усунення підстав, що стали причиною для повернення такої схеми на доопрацювання.
3.12.    Після закінчення терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих на підставі затвердженої схеми, такі дозволи продовжуються робочим органом на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами, до якої додається висновок ліцензованої установи (підприємства, організації тощо) про відповідність конструкції (конструкцій) вимогам нормативних документів щодо її надійності та безпечності. Робочий орган відмовляє у продовженні дозволу (дозволів) у випадку ненадання розповсюджувачем зовнішньої реклами такого висновку.
Відмова у продовженні дозволу з інших підстав не допускається.
3.13.    Одночасно з продовженням терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, виданих відповідно до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами, відбувається продовження терміну дії договору (договорів) про надання в тимчасове користування відповідних місць для розміщення рекламних засобів.
3.14.    Розміщення наземних стаціонарних засобів зовнішньої реклами стандарту «City» та більшого формату, що не увійшли до затвердженої схеми, відбувається виключно на підставі рішення виконавчого комітету Одеської міської ради про внесення змін до затвердженої схеми комплексного розміщення зовнішніх засобів.
3.15.    Реалізація комплексного розміщення рекламних засобів може передбачати розміщення поряд з рекламними засобами також елементів благоустрою соціального призначення у формі інвестицій у розвиток соціальної інфраструктури міста Одеси.
3.16.    У разі досягнення згоди розповсюджувачів зовнішньої реклами, що приймають участь у реалізації схеми комплексного розміщення, щодо розміщення елементів благоустрою соціального призначення, між розповсюджувачами зовнішньої реклами та виконавчим комітетом Одеської міської ради укладається інвестиційна угода про умови та порядок здійснення інвестування, яка має передбачати умови внесення та гарантії захисту відповідних інвестицій.
Відмова від укладання або зволікання з укладанням такої угоди з боку виконавчого комітету Одеської міської ради є підставою для відмови від внесення відповідних інвестицій.
3.17.    Розробка схем комплексного розміщення зовнішньої реклами є обов’язковою для зон А1, А2, В1, а також поза межами вказаних зон у місцях вузлових транспортних розв’язок.
Щодо решти території міста питання розташування рекламних засобів на підставі схем комплексного розміщення вирішується залежно від наявних містобудівних умов (завершення реконструкції або ремонту вулиць та доріг, здійснення робіт щодо благоустрою територій тощо) за рішенням робочого органу.
3.18.    Затвердження виконавчим комітетом Одеської міської ради схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами є зміною містобудівної ситуації у межах визначеної схемою території.
Засоби зовнішньої реклами, що розміщуються на підставі чинних дозволів , мають бути приведені у відповідність до неї у строк, встановлений робочим органом. У разі недосягнення згоди з цього питання, такі рекламні засоби підлягають переміщенню поза межі визначеної схемою території. У випадку відмови розповсюджувача зовнішньої реклами виконати переміщення рекламного засобу (рекламних засобів) останні підлягають демонтажу відповідно до встановленого порядку.
 
4.      Загальні вимоги до засобів зовнішньої реклами
 
4.1.       Вимоги до розміщення рекламних засобів визначається Правилами розміщення зовнішньої реклами у місті Одесі, що затверджуються виконавчим комітетом Одеської міської ради відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України
№ 2067 від 29.12.2003 року, та з урахуванням положень цієї Концепції.
4.2.       З метою досягнення цілей, сформульованих цією Концепцією для розміщення зовнішньої реклами, застосовуються наступні умови щодо типу та формату рекламних засобів залежно від зони їх розташування:
4.2.1. у зоні А1 допускається встановлення виключно рекламних засобів з форматом рекламної площини не більше 4,5 кв.м;
4.2.2. у зоні А2 формат рекламної площини рекламного засобу не може перевищувати 9 кв.м за виключенням Італійського бульвару та Привокзальної площі, у межах яких дозволяється розміщувати рекламні засоби з форматом рекламної площини до 12 кв.м;
4.2.3.  для зони В1 та В2 обмеження щодо формату рекламної площини рекламних засобів можуть встановлювати у схемах комплексного розміщення зовнішньої реклами у залежності від специфіки міського простору у межах території, що визначаються такими схемами;
4.2.4. у межах міської території не допускається розміщення навісних рекламних засобів на опорах ліній електромереж, ліній міського транспорту, опорах вуличних ліхтарів зовнішнього освітлення, а також розміщення будь-яких навісних конструкцій, що розташовуються у поперек руху транспорту та пішоходів;
4.2.5. у межах міської території не допускається розміщення зовнішньої реклами на елементах вуличного обладнання, що забезпечує безпеку руху транспорту та пішоходів.
4.3. Розміщення навісних рекламних конструкцій на фасадах будинків у зонах А1 та А2 не повинно завдавати шкоди їх архітектурним характеристикам. З цією метою робочий орган за погодженням з органами охорони культурної спадщини та архітектури вправі надавати обов’язкові до виконання рекомендації щодо розмірів, типів та інших ознак навісних рекламних засобів, що розміщуються на фасадах окремих будинків та споруд у межах вказаних зон.

 

Аналіз регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Одеської міської ради
«Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі»
 
Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003р. №1160-ІV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. №308, визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі» як регуляторного акту.
 
1.    Опис проблеми
Надмірна концентрація та хаотичність розміщення засобів зовнішньої реклами на вузлових дорогах, площах, територіях великого скупчення людей та транспорту; неузгодженість між собою типів та форматів рекламоносіїв, що перешкоджає формуванню єдиного ансамблю зовнішнього рекламного середовища та порушує візуальну цілісність міського простору; застарілість переважної більшості встановлених у місті рекламоносіїв; превалювання великоформатних рекламоносіїв, що знижує рівень ефективності сприйняття зовнішньої реклами та створює враження перенасиченості міського простору рекламними засобами; відсутність зацікавленості рекламних операторів у відновленні та заміні парку існуючих спеціальних конструкцій; відсутність механізму формування єдиного підходу до розміщення навісних конструкцій на фасадах будівель у центральній та інших частинах міста.
Вирішення вказаного переліку проблем потребує прийняття комплексного нормативного акту. З цією метою розроблено проект рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі».
 
2. Визначення цілей державного регулювання
Основними цілями державного регулювання є формування єдиної міської політики у сфері зовнішньої реклами, активізації взаємодії уповноважених органів, підприємств, установ та організацій Одеської міської ради та учасників відповідного ринку у напрямку підвищення ефективності використання рекламно-інформаційного потенціалу міста, забезпечення у процесі розміщення засобів зовнішньої реклами розумного балансу комерційних інтересів та пріоритету щодо збереження цілісності оточуючої забудови, стимулювання інвестиційної діяльності рекламних операторів на прозорих та зрозумілих засадах гарантування захисту інвестицій.
 
3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів стосовно переваги обраного способу
Перевага обраного виду правового регулювання над усіма іншими можливими способами ґрунтується на імперативності (загальнообов'язковості) рішень виконавчого комітету міської ради для виконання на території міста Одеси, що передбачено ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
Вирішення проблеми зазначеної у пункті 1 цього аналізу можливе лише шляхом прийняття відповідного рішення.
 
4. Опис механізмів та заходів, що  пропонується для вирішення проблеми
Зазначені проблеми у проекті рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі» вирішуються за рахунок впровадження на території міста нормативної бази щодо:
- впровадження нового зонування міської території;
- визначеність типу та формату рекламних засобів залежно від зони їх розташування;
- благоустрій згідно схем комплексного розміщення зовнішньої реклами та інше.
 
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Прийняття зазначеного регуляторного акта врегулює правові відносини, що виникають між розповсюджувачами зовнішньої реклами та уповноваженим робочим органом у процесі розміщення рекламних конструкцій, а також надасть можливість більш повного та досконалого регулювання розташування реклами за рахунок впровадження нових вимог до розміщення рекламоносіїв на території міста.
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання чинності.
 
6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Внаслідок прийняття Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі буде впорядковано процеси розміщення рекламоносіїв та врегульовано відносини розповсюджувачів зовнішньої реклами з органами місцевого самоврядування під час виконання робіт з розташування рекламних засобів, та їх використання.
 
7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта
Строк дії зазначеного регуляторного акта необмежений.
У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього будуть вноситься відповідні зміни.
При виникнення змін у чинному законодавстві, які можуть впливати надію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися відповідні корективи.
 
8. Визначення показників результативності акта
Результативність регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Одеської міської ради «Про затвердження Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі» визначатиметься за такими показниками:
1.             формування єдиного підходу до розміщення ремних конструкцій у зонах міста;
2.             зменшення концентрації конструкцій у вузлових точках міста;
3.             ефективність застосування схемного способу благоустрою;
4.             активність інвестиційної діяльності рекламних операторів;
5.             естетичні зміни в процесі реалізації вказаної концепції.
 
9. Визначення заходів, з допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності акта
Визначення результативності Концепції розвитку зовнішньої реклами у місті Одесі визначається за річними звітними показниками Управління з питань міського дизайну та реклами Одеської міської ради.
Пропозиції та зауваження до проекту рішення приймаються від фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця з дня його оприлюднення.
Зауваження та пропозиції стосовно проекту регуляторного акту від фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця з дня його оприлюднення на адресу: 65026, м. Одеса, вул. Леха Качинського, 5,      
тел.: 715-02-04, факс: 715-03-93, e-mail: dizain-reklamaogs@mail.ru.
 
 
 
 
АДМИНУСЛУГИ
Далее РЕГИСТРАЦИЯ
В ОДЕССЕ

Далее

28 августа 9:00
аппаратное совещание
прямая трансляция

Далее 24 августа 
День Независимости

Далее 23-27 августа
Вышиванковый фестиваль

Далее 23 августа 18:00
Фестиваль степа

Далее 29 августа 16:00
Презентация 70-го альманаха «Дерибасовская-Ришельевская»

Далее 31 августа 11:00
И С П О Л К О М

Далее 25 августа 18:00
Фотосалон «Город у
моря 2017»

Далее 25 августа 17:00
Презентация выпуска альманаха
тихоокеанской Канады «Бриз»

Далее 28 августа
выставка ко Дню города
в музее им. Блещунова

Далее 12-24 августа 
Выставка живописи Ирины Кобылянской

Далее 8-17 сентября
«Бархатный сезон в Одесской опере»

Далее 20 сентября 10:00
С Е С С И Я

Далее Конкурс для размещения
бизнес-офисов
срок подачи заявок
продлен до 15 сентября

Далее Конкурс бизнес-проектов
срок подачи заявок
продлен до 15 сентября

Далее изменения в движении транспорта 
август

Далее С 17 марта 
работа транспорта
на/с пос. Котовского

Далее С 17 марта
работа транспорта
по ул. Преображенской

Далее 27-29 сентября 
Международный Черноморский Транспортный Форум

Далее Местные инициативы
Сбор подписей

Далее
Г Р А Ф И К
приема граждан

Далее Территориальное Соглашение
2017-2019гг.

Далее Спортивный
ПЛАН-КАЛЕНДАРЬ

Далее ОСМД ОДЕССЫ
Далее Разработка концепции развития Центрального исторического ареала Одессы
Далее Выставки и ярмарки
в 2017 году

Далее ВЫБОРЫ
Далее ГЕНПЛАН ОДЕССЫ
Далее ОСОБЕННОСТИ
ПОГРАНИЧНОГО
РЕЖИМА

Далее ЭНЕРГОСБЕРЕЖЕНИЕ
Получение компенсации по кредитам
на энергосберегающие
мероприятия

Далее ПРАВИЛА ПОВЕДЕНИЯ в чрезвычайных ситуациях
Далее Реестр общественных и благотворительных организаций г. Одессы
Далее ДОСТУП К ПУБЛИЧНОЙ
ИНФОРМАЦИИ

Далее ИНВАЛИДАМ
работа транспорта
информационные материалы

Далее Защита прав интеллектуальной собственности
Далее А Д М И Н У С Л У Г И
Далее Молодежный совет
Далее ЦЕНТР ЗАНЯТОСТИ
ТРУДОУСТРОЙСТВО
переподготовка кадров

Далее Жилищные субсидии: изменения
Далее ПРОЕКТЫ
решений исполкома

Далее Т А Р И Ф Ы
Далее Пенсионный фонд Украины в районах Одессы
Далее ЗАЩИТА ПРАВ
ПОТРЕБИТЕЛЕЙ

Далее П Р О Е К Т Ы
решений горсовета

Далее