06:43:01   |   12 грудня 2017   |   EN | RU | UA

webcam
Міські програми
Обговорення проектів
Публічні закупівлі
Міжнародне співробітництво
Мапа Одеси
Віртуальна Одеса
Кіно про Одесу
Фотоальбом міста
Символіка міста
Театри Одеси
Музеї Одеси
Пам'ятники Одеси
Парки Одеси
Одеський зоопарк
Готелi Одеси
Одеса туристична
Про місто
В допомогу підприємцям
Правова консультація
Одеса в цифрах
Пiдприємства Одеси
Схема руху міського транспорту
Аварійні й довідкові служби
Шукати
Пiдписатися на новини
Конкурс з призначення управителів будинків
Далі ОГОЛОШЕННЯ
про намір
зміни тарифів

Далі ВАКАНСІЇ
Далі Правила пропуску в будівлю Одеської міськради
Далі «УКРПОШТА»
оплата платежів

Далі ЗВЕРНЕННЯ до бажаючих взяти на виховання дітей, позбавлених батьківського піклування
Далі Оголошення про збір та видачу пожертвувань
Далі



/ Головна / Новини / Обговорення проекту рішення виконкому Одеської міськради


Розміщено: 14.11.2006 10:04:01

Обговорення проекту рішення виконкому Одеської міськради

Розпочато обговорення проекту рішення виконкому Одеської міської ради "Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси"

ПРОЕКТ
 
Рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
  
Про встановлення розміру плати за
користування даними Реєстру документів
дозвільного характеру м. Одеси
                                                    
           Відповідно до п.п. 2 п. «а» cт. 28 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, частини 2 ст. 6 Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, з метою надання послуг користування Реєстром документів дозвільного характеру м. Одеси виконавчий комітет Одеської міської ради
 ВИРІШИВ:
           1. Встановити розмір плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси (додається), розрахований згідно з Методичними рекомендаціями, затвердженими наказом Державного комітету з регуляторної політики та підприємництва України від 01.02.2006 року.
2. Покласти виконання заходів з відстеження результативності цього акта на управління дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради.
3. Управлінню інформації Одеської міської ради оприлюднити це рішення в встановленому порядку.
4. Це рішення набуває чинності з 01.01.2007 року.
5. Управлінню дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради забезпечити тиражування цього рішення у необхідної кількості з метою безкоштовного розповсюдження зацікавленим особам.
6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Ворохаєва А.І.
    
 Міський голова                                                                           Е. Гурвіц
 Керуюча справами                                                                     Т. Єршова   
 
 
Додаток до рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
від
Розмір плати за користування даними
Реєстру документів дозвільного характеру
м. Одеси
Розрахунок складових частин витрат:
середній час виконання послуги – 1 година;
баланс робочого часу в 2006 році – 250 день x 8 год. – 5 год. = 1995 год;
середньомісячний баланс робочого часу – 1995 год. : 12 міс. = 166,3 год.  

 
1
Витратні матеріали:
0,80 грн. + 0,03 грн. = 0,83 грн.
 
0,83 грн.
Заміна картриджа для принтера 1 раз на квартал
400,00 грн.
400,00 грн. : (166,3 x 3) x 1 год. = 0,80 грн.
Вартість паперу 1 пачка (500 аркушів), за місяць 100 аркушів паперу
22, 00 грн.
4,4 грн. : 166,3 x 3 x 1 год. = 0,03 грн.
2
Витрати на послуги зв’язку:
 
 
 
3,60 грн.
 
Надання консультацій та повідомлень користувачам по телефону (в межах України)
0,72 грн. x 5 хв. =3,60 грн.
3
Поштові витрати на відправлення довідки
 
 
0,85 грн.
 
4
Витрати на технічне обслуговування комп’ютера
 
 
 
0,28 грн.
10 % від вартості комп’ютера
5500,00 грн. x 10% = 550.00 грн.
550,00 грн. . x 1995 год. x 1 год. = 0,28 грн.
 
Усього витрат:
 
5,56 грн.

Вартість послуг вказана без податку на додану вартість.
 
 
 
Керуюча справами                                                                       Т. Єршова
 
Аналіз впливу регуляторного акту -
проекту рішення виконавчого комітету Одеської міської ради
„Про встановлення розміру плати за користування даними
Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси”
            Проект рішення виконавчого комітету Одеської міської ради „Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру” розроблено управлінням дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради.
1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання
Законом України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” (далі – Закон) передбачається видачу документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами за принципом організаційної єдності, що потребує наявність адміністратора, який здійснює діяльність пов’язану використанням реєстру документів дозвільного характеру. Частиною 2 ст. 6 Закону передбачено, що за користування даними реєстру документів дозвільного характеру справляється плата, розмір якої встановлюється міською радою. Плата передбачається на покриття витрат пов’язаних з користуванням комп’ютерною технікою, вартості паперу, витрат на послуги зв’язку, поштові витрати,
Запроваджений Законом принцип користування даними Реєстру документів дозвільного характеру є принципово новим для України і тому процедура отримання довідок з Реєстру документів дозвільного характеру за таким принципом потребує чіткої регламентації тарифів, з метою виключення помилок у роботі дозвільних органів.
Дія зазначеного Закону направлена на дерегулювання державної політики у сфері господарської діяльності та прозорості влади у прийнятті рішень у сфері підприємницької діяльності.
Прийняття представленого проекту рішення направлена на виконання Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
2. Ціль державного регулювання
Нормативно-правове забезпечення взаємодії адміністратора з дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань надання послуг користування даними Реєстру документів дозвільного характеру з метою полегшення взаємовідносин при отриманні довідок з єдиного загальнодержавного реєстру.
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей
Альтернативними способами досягнення встановленої мети два, які складаються у прийнятті або не прийнятті запропонованого проекту.
В випадку неприйняття запропонованого регуляторного акта, витрати пов’язані з користуванням підприємцями даними Реєстру документів дозвільного характеру покриватимуться за кошти місцевого бюджету, що тягне за собою додаткові витрати для місцевого бюджету.
Прийняття зазначеного проекту є обов’язковим оскільки воно прямо передбачається нормами Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”. На виконання зазначеного Державним комітетом з регуляторної політики та підприємництва України, розроблені методичні рекомендації та затверджена калькуляція витрат на виготовлення довідок з Реєстру (наказ від 01.02.2006 року).
 
4. Механізм, який пропонується застосовувати для роз’яснення проблеми і відповідних заходів
Представлений проект регуляторного акту передбачає встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру. Плата за користування Реєстром документів дозвільного характеру вноситься суб’єктами господарювання та громадянами до місцевого бюджету.
Акт доводиться до відома суб’єктів господарювання через друковані засоби масової інформації та розміщення на офіційному інтернет-сайті Одеської міської ради omr.gov.ua та шляхом розміщення на інформаційних стендах в місцевому дозвільному центрі тощо.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта
Впровадження цього регуляторного акту дозволить встановити розмір плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру, що враховує витрати, пов’язані з наданням довідок. Розмір плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру встановлюється на підставі розрахункової калькуляції. У калькуляції враховуються витрати, пов’язані з прийняттям запиту користувача, пошуком необхідної інформації, формуванням і видачею відповідних довідок. До калькуляції також включається компенсація за витратні матеріали, відшкодування витрат на технічне обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, послуги зв’язку, поштові витрати.
Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта полягає у рівні дотримання чинного законодавства сторонами взаємовідносин.
Зовнішні чинники не будуть впливати на дію зазначеного акту.
6. Очікуванні результати прийняття акта
           Впровадження цього регуляторного акту дозволить забезпечити видачу довідок з Реєстру документів дозвільного характеру, в порядку встановленому Законом та врегулювати взаємовідносини між адміністратором, місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання, та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо проходження дозвільних процедур. 

Вигоди
Витрати
СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ДЕРЖАВИ
Формування єдиного загальнодержавного реєстру документів дозвільного характеру
Витрати пов’язані з налагодженням програмного забезпечення місцевих дозвільних органів
СФЕРА ІНТЕРЕСІВ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Зручне отримання довідок суб’єктами господарювання та фізичними особами з Реєстру документів дозвільного характеру
Внесення плати до місцевого бюджету за оформлення довідок з Реєстру документів дозвільного характеру
СФЕРА ІНТЕРЕСІВ ГРОМАДЯН
Можливість отримання інформації про суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
Внесення плати за отримання довідки з Реєстру документів дозвільного характеру.

 
7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акту.
Запропонований регуляторний акт приймається з необмеженим строком дії, оскільки ведення реєстру є постійним та безстроковим.
Цей акт вступає в силу з 01.01.2007 року, що означається початком видачі довідок з Реєстру документів дозвільного характеру, відповідно до п. 7 Наказу Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 22.09.2006 № 82
          8. Показники результативності акта
          Регуляторний акт досягне своєї мети, якщо:
-       кількість наданих даних з Реєстру документів дозвільного характеру суб’єктами господарювання;
           -   покриття витрат з надання даних з Реєстру;
-       сума коштів отриманих від надання даних Реєстру;
 - проінформованість суб’єктів господарювання стосовно дії регуляторного акта.
 
9. Заходи, за допомогою яких здійснюється відстеження результативності акта
Строк проведення базового відстеження результативності акта 45 діб з терміну вступу у дію рішення виконавчого комітету Одеської міської ради.
Строк проведення повторного відстеження результативності акта 1 рік після проведення базового відстеження. Для такого відстеження використовуватимуться дані статистичних досліджень або опитувань громадян.
Проект буде оприлюднений у газеті «Одеській вісник» та на офіційному інтернет-сайті Одеської міської ради omr.gov.ua, відповідно до вимог ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
 
Зауваження та пропозиції приймаються
протягом одного місяця на адресу
управління дозвільних та погоджувальних процедур
Одеської міської ради за адресою:
65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 6,
тел. 722-22-70
 
та юридичного управління
за адресою:
65026, м. Одеса, Думська площа, 1,
телефон 725-17-11.
  
11, 12, 13 грудня
депутатські комісії
ЗМІНИ

Далі 14 грудня 17:00
20-річчя БФ
«Молодий інвалід»

Далі 15 грудня 9:00
громадські 
слухання  

Далі 28 грудня 11:00
ВИКОНКОМ

Далі 14 грудня 10:00
СЕСІЯ
трансляція

Далі З 17 березня
робота транспорту
по вул. Преображенської

Далі З 17 березня
робота транспорту
на/з сел. Котовського

Далі Місцеві ініціативи
Збір підписів

Далі ПРОЕКТИ
рішень виконкому

Далі ПРОЕКТИ
рішень міськради

Далі
Графік особистого
прийому громадян

Далі Виставки і ярмарки
у 2017 році

Далі Т А Р И Ф И
Далі ГЕНПЛАН ОДЕСИ
Далі Як поводитися в надзвичайних ситуаціях
Далі ДОПОМОГТИ АРМІЇ
Далі В И Б О Р И
Далі ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ
ІНФОРМАЦІЇ

Далі «Доступне житло»
Далі П О Р Я Д О К допомоги сім'ям з дітьми
Далі Громадські організації міста
Далі Реєстрація фізичних осіб в Одесі
Далі ОДЕСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Далі ЦЕНТР
АДМІНПОСЛУГ

Далі ІНВАЛІДАМ
робота транспорту
інформаційні матеріали

Далі ЗАХИСТ ПРАВ
СПОЖИВАЧІВ

Далі Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами, при народженні дитини
та догляду за дитиною до 3 років

Далі Захист прав інтелектуальної власності
(авторське право)

Далі НІ НАСИЛЬСТВУ В СІМ’Ї
Звернення до мешканців міста Одеси

Далі Безкоштовні консультації з питань правової, психологічної та соціальної допомоги для неповнолітніх та їхніх батьків
Далі