Рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
№ 166 від 28.05.2020 р.

Про організацію роботи з обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів м. Одеси

Відповідно до статті 53 Конституції України, статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 року № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів», з метою обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають чи перебувають на території м. Одеси, забезпечення здобуття ними дошкільної та загальної середньої освіти виконавчий комітет Одеської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Визначити департамент освіти та науки Одеської міської ради уповноваженим органом, що організовує роботу з обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають чи перебувають у м. Одесі.

2. Департаменту освіти та науки Одеської міської ради:
2.1. Закріплювати щорічно до 31 грудня територію обслуговування за закладами загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади м. Одеси, що забезпечують здобуття початкової та/або базової середньої освіти (крім закладів загальної середньої освіти, що забезпечують здобуття виключно профільної середньої освіти; закладів спеціалізованої освіти; спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів загальної середньої освіти, особливості освітньої діяльності яких визначені міжнародними договорами України).
2.2. Організовувати ведення обліку дітей шкільного віку (особи віком 6-18 років) та дошкільного віку (особи віком від 3 до 6 (7) років), які проживають чи перебувають у м. Одесі, шляхом створення та постійного оновлення реєстру даних про них на підставі отриманої інформації від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів освіти про кількість дітей дошкільного та шкільного віку.
2.3. На підставі даних реєстру та даних щодо кількості дітей дошкільного віку складати щорічні статистичні звіти про кількість дітей дошкільного та шкільного віку за формою та у порядку, що затверджені Міністерством освіти і науки України.

3. Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради:
3.1. Забезпечити внесення інформації про дитину (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать, місце реєстрації) до реєстру територіальної громади м. Одеси за результатами реєстрації місця проживання та/або за відомостями картотеки з питань реєстрації фізичних осіб, отриманої від житлово-експлуатаційних організацій, підприємств та установ.
3.2. Постійно оновлювати та надавати до департаменту освіти та науки Одеської міської ради інформацію про кількість дітей шкільного віку, які проживають чи перебувають у м. Одесі.
3.3. Щорічно до 05 вересня надавати до департаменту освіти та науки Одеської міської ради інформацію про кількість дітей дошкільного віку, внесених до реєстру територіальної громади м. Одеси.

4. Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради постійно оновлювати та надавати до департаменту освіти та науки Одеської міської ради інформацію про кількість дітей дошкільного та шкільного віку, які проживають чи перебувають у м. Одесі.

5. Керівникам комунальних підприємств житлово-комунального сервісу Одеської міської ради, правлінь житлово-будівельних та житлових кооперативів, відомчих будинків та гуртожитків, головам об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, управителям багатоквартирних будинків надавати до Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради дані про дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у житлових будинках і гуртожитках, для поновлення у реєстрі територіальної громади м. Одеси.

6. Районним адміністраціям Одеської міської ради, управлінню з питань взаємодії з органами самоорганізації населення Одеської міської ради щорічно до 15 листопада надавати до департаменту освіти та науки Одеської міської ради інформацію про дислокацію будинків, розташованих у межах відповідного району міста, для подальшого закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої освіти комунальної власності територіальної громади м. Одеси.

7. Службі у справах дітей Одеської міської ради спільно з Головним управлінням Національної поліції в Одеській області:
7.1. Вживати заходів щодо захисту прав дітей на здобуття повної загальної середньої освіти, запобігання дитячій бездоглядності.
7.2. Постійно оновлювати та надавати до департаменту освіти та науки Одеської міської ради інформацію про кількість дітей шкільного віку, які проживають чи перебувають у м. Одесі.

8. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 26 квітня 2018 року № 165 «Про організацію роботи з обліку дітей шкільного віку та учнів м. Одеси».

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Вугельмана П.В.

Міський голова                  Г. Труханов

Керуюча справами            О. Оніщенко


Страница создана: 2020.06.03 10:16