Розпорядження
Одеського міського голови
№1021-01 р від 14.05.2010

Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.03.08р. №299-01 р «Про організацію конкурсу на кращий логотип та гасло Одеси туристичної»

Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Закону України "Про туризм", з метою просування позитивного іміджу України за кордоном, а також створення привабливого образу Одеси як унікального туристичного центру України і висвітлення унікальних історичних та культурних особливостей м. Одеси як визначного туристичного центру світового значення:

1. Внести наступні зміни до розпорядження міського голови від 27.03.2008р. № 299-01р «Про організацію конкурсу на кращий логотип та гасло Одеси туристичної»:
1.1. У п.1 розпорядження вказати термін виконання – 15.11.2010р.
1.2. Викласти Положення про конкурс на кращий логотип та гасло Одеси туристичної в новій редакції (додаток 1).
1.3. Затвердити склад журі конкурсу на кращий логотип та гасло Одеси туристичної в новій редакції (додаток 2).

2. Управлінню інформації Одеської міської ради (Щеглов Е.В.) забезпечити висвітлення конкурсу в друкованих та електронних засобах масової інформації.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Ворохаєва А.І.

 

Е. Гурвіц

 



Додаток 1
до розпорядження

Одеського міського голови
№1021-01 р від 14.05.2010


 
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурс на кращий логотип та гасло Одеси туристичної


1. Загальні положення
Цим Положенням установлюються єдині вимоги щодо визначення кращого туристичного гасла та туристичного логотипу міста Одеси.
Туристична символіка не замінює офіційну символіку міста (герб і прапор). При цьому вона має бути унікальною та такою, що легко упізнається та асоціюється з містом. Символіка повинна бути загальною і легко зрозумілою для представлення Одеси на ярмарках, виставках, у публікаціях, культурних заходах.

 
2. Мета і завдання конкурсу
2.1.
Конкурс проводиться з метою вибору найкращої ідеї для туристичної символіки міста Одеси шляхом забезпечення права участі членів Одеської місцевої громади у формуванні привабливого туристичного іміджу міста через відбір кращого проекту туристичного гасла та туристичного логотипу.
2.2. Завданнями конкурсу є:
- розвиток творчих ініціатив місцевих митців-дизайнерів, реалізація їхнього творчого потенціалу;
- сприяння збільшенню привабливості Одеси як центру українського та міжнародного туризму;
- інтеграція Одеси у світовий туристичний простір;
- сприяння втіленню нових ідей, розвитку нових напрямків у сучасному дизайні;
- поширення інформації про Одесу як про туристичне місто.

 
3. Учасники конкурсу та проекти
3.1. У конкурсі беруть участь усі бажаючі, які нададуть до організаційного комітету конкурсу проекти туристичного логотипу татуристичного гасла міста Одеси.
3.2. Подані на конкурс проекти мають відповідати темі туризму, бути актуальними в міжнародному контексті, потенційно здатними зацікавити широку міжнародну аудиторію, привернути увагу до Одеси як до центру ділового, культурного та рекреаційного туризму.
3.3. Для участі у конкурсі необхідно оформити заявку та надати до департаменту рекреаційного комплексу та туризму Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дерибасівська, 8.
Ескіз туристичної емблеми міста Одеси (в чорно-білому та кольоровому варіантах) повинен надаватися в електронному вигляді.
Ескізи можуть бути надані на конкурс у вигляді оригінальних шрифтових рішень, спеціальних графічних емблем, а також у вигляді компонування шрифтового рішення та емблеми.
До ескізу повинен додаватися короткий текстовий опис.
Друковані ескізи емблем надаються на аркушах формату А-4.
Для участі у конкурсі туристичних слоганів до департаменту рекреаційного комплексу та туризму Одеської міської ради необхідно подати заявку та приклад туристичного слогану міста (короткого рекламного повідомлення про Одесу, яке б характеризувало місто, підкреслювало його індивідуальність і сприяло залученню туристів).
При розробці ескізів та проектів слоганів слід враховувати, що туристична емблема та слоган мають бути оригінальними та такими, що запам'ятовуються і якнайкраще презентують туристичні об'єкти та туристичний потенціал Одеси.
Потрібно передбачити можливість ефективного використання туристичної символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари та ін.).
Окрім того, туристична символіка повинна передбачати використання на поліграфічній продукції та фото-, відеопродукції.
Загальна кількість робіт, наданих у межах однієї заявки, обмежується одним проектом.
Роботи приймаються до 8 жовтня 2010 року.
Години прийому з 10.00 до 16.00 щоденно, крім вихідних днів. Проводить прийом Коваленко Анжеліка Костянтинівна – заступник директора департаменту рекреаційного комплексу та туризму Одеської міської ради.

 
4. Конкурсний відбір проекту
4.1. Відбір проектів здійснюється журі конкурсу. Персональний склад журі затверджується розпорядженням міського голови.
4.2. Робота членів журі оплаті не підлягає.
4.3. Засідання журі вважається чинним за умови присутності на ньому не менше двох третин складу журі.
4.4. Проекти подаються на розгляд журі у складі:
- концепції проекту (ескізу логотипу);
- пояснювальної записки.
4.5. Голосування журі відбувається в два тури, при цьому кожний член журі має один голос.
4.6. Рішення журі приймається простою більшістю голосів шляхом таємного голосування. У разі рівного розподілу голосів, поданих на конкурсний проект, голова журі має право ухвального голосу.
4.7. Рішення журі, рекомендації стосовно художнього вдосконалення проекту оформлюється протоколом, який підписується головою та секретарем журі.
4.8. Рішення журі є підставою для підготовки проекту рішення Одеської міської ради про затвердження офіційного туристичного логотипу міста Одеси.
4.9. Інформація про результати роботи журі є відкритою.
4.10. Право на використання туристичного логотипу міста Одеси, що переміг у конкурсі, належить місцевій громаді м. Одеси.

 

Керуюча справами                                                   Т.М. Єршова

 





Додаток 2
до розпорядження

Одеського міського голови
№1021-01 р від 14.05.2010

 


СКЛАД
журі конкурсу на кращий логотип Одеси туристичної

 
РЕВА М.В. – голова журі, член виконавчого комітету Одеської міської ради, член Національної спілки художників України (за згодою);

Аксанюк В.М. – секретар журі, директор департаменту рекреаційного комплексу та туризму Одеської міської ради.

Члени журі:

Азаркіна О.В. – начальник управління з питань міського дизайну та реклами Одеської міської ради;

Бродавко Р.І. – начальник управління з питань культури та мистецтв Одеської міської ради;

Брук Л.Л. – голова правління Одеської організації Союзу дизайнерів України (за згодою);

Долженков О.О. – начальник управління міжнародних відносин, європейської інтеграції та зв'язків з Одеською діаспорою Одеської міської ради;

Касімов М.М. – заступник начальника управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;

Крук В.Ю. – депутат Одеської міської ради (за згодою);

Лібкін С.І. – ресторатор, директор ресторанної компанії «Реста» (за згодою);

Маковецький М.І. – начальник морського вокзалу ДП «Одеський морський порт» (за згодою);

Михайленко Е.В. – начальник відділу головного художника управління архітектури та містобудування Одеської міської ради, член Спілки дизайнерів України;

Токарев В.Ф. – директор дитячої художньої школи № 1 ім. Костанді (за згодою);

Фрейдлін М.П. – директор КП «Агентство програм розвитку м. Одеси»;

 
Шпірт Ю.О. – депутат Одеської міської ради (за згодою);

 
Щеглов Е.В. – начальник управління інформації Одеської міської ради.



    
Керуюча справами                                                         Т.М. Єршова


Страница создана: 2010.05.14 19:28