Розпорядження
міського голови
№815-01р від 15.07.2008р.

Внесены изменения распоряжением городского головы №1160-01 р от 25.09.2008г.

Про внесення змін до розпорядження
міського голови від 27.03.2008р. №299-01р
„Про організацію конкурсу на кращий
логотип та гасло Одеси туристичної”

Відповідно до ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України „Про туризм”, з метою просування позитивного іміджу України за кордоном, а також створення привабливого образу Одеси як унікального туристичного центру України, та висвітлення унікальних історичних і культурних особливостей м. Одеси, як визначного туристичного центру світового значення:

1. Внести зміни до п.1 розпорядження міського голови від 27.03.2008р. №299-01р „Про організацію конкурсу на кращий логотип та гасло Одеси туристичної”, вказавши термін виконання – 29.08.2008р.

2. Викласти пп. 3.3 Положення про конкурс на кращий логотип та гасло Одеси туристичної в наступній редакції:
„3.3 Для участі у конкурсі необхідно оформити заявку та надати її до департаменту рекреаційного комплексу та туризму Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Дерибасівська, 8.

Ескіз туристичної емблеми міста Одеси (в чорно-білому та кольоровому варіантах) повинен надаватися в електронному вигляді.

Ескізи можуть бути надані на конкурс у вигляді оригінальних шрифтових рішень, спеціальних графічних емблем, а також у вигляді компонування шрифтового рішення та емблеми.

До ескізу повинен додаватися короткий текстовий опис.

Друковані ескізи емблем надаються на аркушах формату А-4.

Приклад туристичного гасла міста (короткого рекламного повідомлення про Одесу, яке б характеризувало місто, підкреслювало його індивідуальність і сприяло б залученню туристів) повинен надаватися трьома мовами (українською, російською та англійською), складатися не більше, ніж з двох рядків.

При розробці ескізів та проектів гасел слід враховувати, що туристична емблема та гасло мають бути оригінальними та такими, що запам’ятовуються і якнайкраще презентують туристичні об’єкти та туристичний потенціал Одеси.

Потрібно передбачити можливість ефективного використання туристичної символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари, ін.).

Окрім того, туристична символіка повинна передбачати використання на поліграфічній продукції та фото-відеопродукції.

Загальна кількість робіт, наданих у межах однієї заяви, обмежується двома різними проектами, наприклад: один логотип - одне гасло.

Роботи приймаються до 18 серпня 2008 року.

Години прийому: з 10.00 до 16.00 щоденно, крім вихідних днів. Проводить прийом Коваленко Анжеліка Костянтинівна – заступник директора департаменту.”

3. Розпорядження міського голови від 05.05.2008р. №441-01р вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Ворохаєва А.І.

Е. Гурвіц


Сторінка створена: 2008.07.15 17:00