Розпорядження
Одеського міського голови
№1875-01 р від 14.09.2009р.


Про удосконалення результативності послуг
діяльності виконавчих органів Одеської міської ради,
що стосується розгляду звернень громадян



Відповідно до ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно з рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради від 23.04.2009р. №514 «Про впровадження системи управління якістю у виконавчому комітеті Одеської міської ради, що стосується звернень громадян», з метою підвищення якості надання відповідей на звернення громадян:

1. Керівникам виконавчих органів, відповідальним з питань впровадження системи управління якістю:
1.1. Постійно удосконалювати результативність послуг діяльності виконавчих органів Одеської міської ради, що стосується розгляду звернень громадян і відповідають вимогам міжнародних стандартів ISO 9001:2008.
1.2. Кожен місяць до 25 числа надавати дані показників моніторингу, прописаних в «Методиках процесів», до відділу впровадження системи управління якістю департаменту організаційно-кадрового і документального забезпечення та контролю Одеської міської ради.


2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника міського голови Ворохаєва А.І.



Е. Гурвіц


Сторінка створена: 2009.09.17 12:58