Реєстрація місця проживання новонароджених дітей

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини необхідно подати до Центру надання адміністративних послуг Одеської міської ради:

• письмову заяву про реєстрацію місця проживання;
• свідоцтво про народження дитини;
• адміністративний збір, який становить 0,0085 % від розміру мінімальної заробітної плати (при порушенні термінів - 0,0255 від розміру мінімальної заробітної плати).

Пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічний реєстр» від 02.03.2016 № 207 передбачено, що батьки або інші законні представники зобов'язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місця проживання дитини реєструється разом з одним із батьків з письмової згоди іншого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі завіреної в установленому порядку письмової згоди іншого з батьків.

При цьому, документи, що підтверджують право на проживання в житлі або згода власника / співвласників житла, наймача і членів його сім'ї не потрібні.

Документи на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини можна подати також через:
• органи державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини;
• органи соціального захисту населення на підставі даних, які надав законний представник, з яким постійно проживає дитина, у заяві про призначення допомоги при народженні дитини.
 

Новини розділу Останнє оновлення:

Місто

Для зручності одеситів у Департаменті адмінпослуг працює кол-центр

У колл-центре департаменту надання админуслуг Одеської міськради можна отримати інформацію про послуги, що надаються, і записатися на прийом