265

У лютому 2019 року послугами департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради скористалося 10 156 одеситів, що на 20,6% більше, ніж у лютому 2018 року.

З 11 вересня 2015 року в Одесі розпочав роботу кол-центр департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради. Це не тільки скоротило час на подачу і отримання документів, а й поліпшило якість обслуговування в режимі «face to face». Запуск кол-центру дав можливість одеситам у телефонному режимі отримувати консультацію за будь-якими адміністративними послугами та попередньо записатися на прийом. Про затребуваність у одеситів такої європейської практики говорить зростання кількості звернень та надаваних консультацій.

Так, наприклад, у січні 2019 року адміністраторами кол-центру було прийнято 9 518 дзвінків, що на 17,1% більше, ніж у січні 2018 року, а в грудні минулого року - 8237, що на 32,3% більше, ніж у грудні 2017 року. При цьому в лютому адміністратори кол-центру зв'язалися з 2 491 одеситом, які залишили повідомлення про зворотний зв'язок і проконсультували їх, записавши на прийом.

На сьогоднішній момент кол-центр щодня надає від 400 до 500 консультацій по 6-ти телефонних лініях.


Отримати інформацію щодо наданих департаментом адміністративних послуг, а також попередньо записатися на прийом одесити і гості нашого міста можуть, зателефонувавши за номерами: 705-55-55 або 15-35.