349

Одеський Центр надання адміністративних послуг вивчає думку жителів міста для поліпшення якості обслуговування.

На замовлення Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради

Соціологічний інформаційно-дослідний центр «Пульс» наразі проводить опитування одеситів, які зверталися минулого року в головний офіс Центру надання адміністративних послуг або в його районні відділення.

Мета опитування - надати клієнтам Центру можливість висловити свою думку про роботу підрозділів, його співробітників, про те, що необхідно зробити, щоб містяни могли вирішувати свої проблеми за допомогою Центру якомога простіше, у комфортних умовах, з мінімальними витратами сил і часу.

Соціологічне дослідження проводиться у вигляді телефонного опитування протягом місяця.

За результатами буде зроблений аналіз та надано пропозиції щодо поліпшення роботи.

Департамент надання адмінпослуг буде вдячний одеситам за будь-які думки. Опитування анонімне. При опитуванні використовується технологія проведення, при якій ніхто не може визначити, з якого телефонного номера отримані ті відповіді, які зафіксовані в певній анкеті, дані з якої потім записуються в комп'ютер для подальшого математико-статистичного аналізу.

Коментар директора Департаменту адмінпослуг Євгенії Абрамової